Версия за печат

00087-2015-0005

BG-София: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. Московска № 33, За: Станислава Колева, България 1000, София, Тел.: 02 9701012, E-mail: info@so-izgrev.bg, Факс: 02 8710159

Място/места за контакт: Столична община - район Изгрев

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.sofia.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.sofia.bg/Profil_na_kupuvacha.asp.

Електронен достъп до информация: https://platform.negometrix.com/PublicBuyerProfile/PublishedTenderInformation.aspx?tenderId=21294&companyId=20779.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Осигуряване на информация и публичност по проект „Усъвършенстване на уменията и компетенциите на служителите в СО - район „Изгрев”, финансиран по Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от ЕС чрез Европейския социален фонд, приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация”, Бюджетна линия BG051PO002/12/2.2-07.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 13 (13 - Рекламни услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София, ул. Атанас Далчев № 12
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмета на поръчката обхваща дейности по информация и публичност на проект, а именно: 1. организиране и провеждане на встъпителна и заключителна пресконференции; 2. изработване на банер – 2 бр.; 3. изготвяне и отпечатване на прессъобщения в печатни медии – 2 бр.; 4. изготвяне на брандиран комплект рекламни материали, съдържащ: торбичка, тефтер, настолен календар, химикал, диплянка и флаш памет – 140 бр.; 5. изработване и поставяне на информационна табела – 1 бр.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

79952000, 79822000, 79341000

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития
Услуги по предпечатна подготовка
Рекламни услуги

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
4100 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 017 - 027122 от 24.01.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: РД-56-11 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

01.04.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

БенчМарк Груп АД, ул. Вискяр планина № 19, ет. 2, България 1407, София, Тел.: 02 9625396, E-mail: office@benchmark.bg, Факс: 02 9625388

Интернет адрес/и:

URL: www.benchmark.bg.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 4100 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Проект "Усъвършенстване на уменията и компетенциите на служителите в район "Изгрев", финансиран по Оперативна програма "Административен капацитет", съфинансирана от ЕС чрез Европейския социален фонд, приоритетна ос ІІ "Управление на човешките ресурси", подприоритет 2.2 "Компетентна и ефективна държавна администрация", Бюджетна линия BG051PO002/12/2.2-07.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.05.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Участник № 1 - "Далет" ЕООД - гр. София, ж.к. Толстой бл. 51, ет. 2, ап. 10 Участник № 2 - "Инсел Консулт" ЕООД - гр. София, ул. Йерусалим бл. 51, вх. В, ет. 1 Участник № 3 - "ПРИМА – продуцентска, рекламна, информационна и медийна агенция" АД - гр. София, ул. Орехова гора № 42А Участник № 4 - "БенчМарк Груп" АД - гр. София, ул. Вискяр планина № 19, ет. 2