Версия за печат

00267-2015-0026

BG-Пловдив: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Пловдив, пл. Стефан Стамболов №1, За: Петя Гавазова - главен експерт в дирекция ОП, РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 032 656751, E-mail: otdel_op@abv.bg

Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.plovdiv.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150330NLYm1185602.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставки на месо и месни хранителни продукти, риба, яйца, млечни хранителни продукти и майонеза за нуждите на Община Пловдив, общинските предприятия и общинските социални заведения в гр. Пловдив"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: град Пловдив
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

"Доставки на месо и месни хранителни продукти, риба, яйца, млечни хранителни продукти и майонеза за нуждите на Община Пловдив, общинските предприятия и общинските социални заведения в гр. Пловдив"

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15100000, 15500000

Описание:

Месо и месни продукти
Млечни продукти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
255814.5 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 15ДГ357 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
24.04.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
24.04.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Брадърс комерс ООД, ЕИК 123735394, ул. Генерал Гурко №98, вх. О, ет. 2, ап. 6, РБългария 6000, Стара Загора, Тел.: 042 600114, Факс: 042 600114

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 255814.5 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

25.05.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Брадърс Комерс ООД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.

Шест месеца преди изтичането на гореописаните 4 (четири) договора за доставка на храни с Решение 14РОП40 от дата 17.04.2014 г. Кметът на община Пловдив е открил процедура за възлагане на обществена поръчка посредством „открита процедура“ по ЗОП с предмет: „Доставки на хранителни продукти за нуждите на Община Пловдив, общинските предприятия и общинските социални заведения в гр. Пловдив”, с две обособени позиции, както следва: Обособена позиция №1: „Доставки на месо и месни хранителни продукти, риба, яйца, млечни хранителни продукти и майонеза за нуждите на Община Пловдив, общинските предприятия и общинските социални заведения в гр. Пловдив”; Обособена позиция №2 „Доставки на пакетирани хранителни продукти и плодови, зеленчукови и рибни консерви за нуждите на Община Пловдив, общинските предприятия и общинските социални заведения в гр. Пловдив”. Процедурата по ЗОП е публикувана в регистъра на обществените поръчки под Уникален номер 00267-2014-0040 на дата 17.04.2014 г.В хода на процедурата има подадени оферти от участници и по двете обособени позиции, но нито една от тях не е отговорила на предварително обявените условия от Възложителя. Поради това, както и на основание чл. 39, ал. 1, т. 2 от Закона за обществените поръчки гореописаната процедура е прекратена с влязло в законна сила решение - 14РОП40(4)/27.06.2014 г. на Кмета на община Пловдив. След това, с Решение №14РОП82 от дата 31.07.2014 г. Кметът на община Пловдив повторно е открил процедура за възлагане на обществена поръчка със същия предмет, като същата е публикувана в РОП на АОП под уникален номер 00267-2014-0085 на дата 31.07.2014 г. Решение №14РОП82 за откриване на процедура за възлагане на обществената поръчка не е обжалвано и е влязло в законна сила. В хода на процедурата са получени оферти от участници и за двете обособени позиции, но оценителната комисия е констатирала, че същите не отговарят на изискванията на Възложителя и Закона за обществените поръчки. След предаването на протокола от работата на комисията на възложителя, процедурата е прекратена на дата 24.10.2014 г. с Решение №14РОП82-5 на Кмета на Община Пловдив. Поради цитираните обстоятелства, за Възложителя възниква необходимост от предприемане на неотложни действия поради настъпване на изключителни обстоятелства, последиците от които не могат да бъдат преодолени при спазване на сроковете за провеждане на открита или ограничена процедура или процедура на договаряне с обявление: Поради това, че двата договора - за доставки на месо и месни хранителни продукти, риба, яйца, млечни хранителни продукти и майонеза, както и подписаните към тях допълнителни споразумения (Анекси) изтичат на дата 25.04.2015г. Съгласно §1, т. 8 от допълнителните разпоредби на ЗОП, „изключителни обстоятелства” са обстоятелства, предизвикани от непредвидими за възложителя събития, като природно бедствие, авария или катастрофа, както и други, които непосредствено застрашават живота и здравето на хората или околната среда, или могат съществено да затруднят или да нарушат нормалното изпълнение на нормативно установени дейности на възложителя.В случая, необходимостта от предприемане на неотложни действия е за сключване на договор за доставка на месо и месни хранителни продукти, риба, яйца, млечни хранителни продукти и майонеза за нуждите на община Пловдив, общинските предприятия и общинските социални заведения в гр. Пловдив с цел изпълнение на нормативно установени дейности на Възложителя, а именно социалното подпомагане на жителите на община Пловдив. Съгласно действащото българско законодателство социалните услуги се определят като „дейности, които подпомагат и разширяват възможностите на лицата да водят самостоятелен начин на живот и се извършват в специализирани институции и в общността”(§1, т. 6 от ДР на ЗСП).