Версия за печат

00772-2014-0007

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 121486802

Изпълнителна агенция по горите, бул. Христо Ботев 55, За: инж. Ивайло Иванов, Бългрария 1040, София, Тел.: 02 98511512, E-mail: iag@iag.bg, Факс: 02 9813736

Място/места за контакт: Изпълнителна агенция по горите

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.iag.bg.

Адрес на профила на купувача: http://procurement.iag.bg/cgi-bin/procurement.cgi?PodID=1&lng=bg&unit=Zop&Year=2014.

Електронен достъп до информация: http://procurement.iag.bg/cgi-bin/procurement.cgi?PodID=1&lng=bg&unit=Zop&Year=2014.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: горско стопанство

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Анализ, разработване и внедряване на електронни административни услуги от 3-то и 4-то ниво

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на поръчката включва изпълнението на проектна дейност 2: „Анализ, разработване и внедряване на електронни административни услуги от 3-то и 4-то ниво“, като включва изпълнението на следните конкретни дейности: - Юридически и бизнес анализ на административните услуги, включени в обхвата на проекта; - Разработване и внедряване в експлоатация на пет електронни административни услуги от 3-то и 4-то ниво; - Подготовка на заявления за вписване в регистрите за оперативна съвместимост и осигуряване на съответствие с изискванията на ЗЕУ и подзаконовата нормативна уредба по неговото прилагане; - Подготовка на предложения за промени в нормативната уредба и изготвяне на вътрешни правила и инструкции за изпълнение на услугите по електронен път. Подробно описание се съдържа в Техническото задание, неразделна част от документацията за възлагане на обществената поръчка.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

48810000

Описание:

Информационни системи

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
360000 BGN без ДДС
Най-ниска оферта: 360000, Най-висока оферта: 546000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Показател 1 - Техническо предложение; тежест: 70
Критерий: Показател 2 - Предложена цена; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 192 - 339373 от 02.10.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 63 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

03.04.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

9

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Обединение Да-Си ДЗЗД ЕИК 176857254, бул Владимир вазов 9, България 1510, София, Тел.: 02 9030000, E-mail: vtodorov@ciela.com, Факс: 02 90301100

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 550000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 360000 BGN без ДДС
Най-ниска оферта: 360000, Най-висока оферта: 546000 BGN без ДДС
Брой месеци: 10
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Проект „Подобряване на обслужването на гражданите и юридическите лица и осъществяване на ефективен контрол върху дейността на задължените лица чрез реализиране и внедряване на електронни административни услуги“, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския социален фонд, съгласно Договор № 13-31-42/30.04.2014 г.

VI.2) Допълнителна информация

срокът на договора е 10 месеца, но не по-късно от 30.10.2015 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.05.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Обединение "Да-Си" ДЗЗД ("Сиела Норма" АД, "Давид Холдинг" АД), Абати АД, ДЗЗД "Аксиор Енвизимо", Обединение ТУС Консулт (Технически университет - София-Технологии" ЕООД, "Евроконсултантс България СА" АД, "Вока Консулт" ООД, "Теко" АД), ДЗЗД "НГЕ Солюшънс, "Айсиджен Корпорейшън" ООД, "Сиенсис" АД, "ТехноЛогика" ЕАД, "Индекс-България" ООД