01224-2015-0014
Технически редакции | ||
25.05.2015 15:31 ч. : | 25/05/2015 15:25 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
25.05.2015 15:31 ч. : | 25/05/2015 15:25 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги
Услуги
Българската народна банка, пл. Княз Александър I № 1, За: Зорница Гочева - по процедурата; Богдан Губерков - по предмета на поръчката, 02 91451296, Р България 1000, София, Тел.: 02 91451552, E-mail: publicprocurement@bnbank.org, Факс: 02 9508452
Място/места за контакт: пл. Княз Александър I № 1Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.bnb.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.bnb.bg/AboutUs/AUPublicProcurements/AUPPList/PP_01224-2015-0014_BG.
Електронен достъп до информация: http://www.bnb.bg/AboutUs/AUPublicProcurements/AUPPList/PP_01224-2015-0014_BG.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Друг: Българската народна банка
Икономическа и финансова дейност
НЕ
„Развитие и абонаментно обслужване на Електронната система за регистриране и обслужване на търговията с ДЦК (ЕСРОТ) и Регистъра на особените залози (РОЗ) в БНБ”
Обявлението обхваща обществена поръчка
Настоящата обществена поръчка включва: 1. услуги по проектиране, разработка и внедряване на подобрения, изменения и допълнения ("актуализации на системите”) към Електронната система за регистриране и обслужване на търговията с ДЦК (ЕСРОТ) и Регистъра на особените залози (РОЗ) в БНБ, подробно описани в Приложение № 1 „Електронна система за регистриране и обслужване на търговията с ДЦК (ЕСРОТ) и Регистър на особените залози (РОЗ)“, наричани по-нататък ,,Системите“. Актуализациите на системите се извършват съгласно Приложение № 3 „Изисквания за функционално развитие на Електронната система за регистриране и обслужване на търговията с ДЦК (ЕСРОТ) и Регистъра на особените залози (РОЗ)“ и на база задания и спецификации, предоставяни чрез писмена заявка от възложителя на избрания за изпълнител участник, след съгласуване между страните на обхвата, обема на работата и сроковете за нейното извършване; 2. безплатна гаранционна поддръжка на всички актуализации на системите по т. 1; 3. абонаментно обслужване на системите, подробно описани в Приложение № 1. Абонаментното обслужване се осъществява съгласно Приложение № 2 „Изисквания, обхват и условия за абонаментно обслужване на Електронната система за регистриране и обслужване на търговията с ДЦК (ЕСРОТ) и Регистъра на особените залози (РОЗ) (Системите)” и техническото предложение на избрания за изпълнител участник; 4. След изтичане на съответния срок на гаранционна поддръжка на актуализациите на системите, възложени по силата на този договор, към абонаментното обслужване по т. 3 се включват и актуализациите на системите.
72212442
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Услугите по проектиране, разработка и внедряване на подобрения, изменения и допълнения ("актуализации на системите”) към Електронната система за регистриране и обслужване на търговията с ДЦК (ЕСРОТ) и Регистъра на особените залози (РОЗ) в БНБ, подробно описани в Приложение № 1 „Електронна система за регистриране и обслужване на търговията с ДЦК (ЕСРОТ) и Регистър на особените залози (РОЗ)“, се извършват съгласно Приложение № 3 „Изисквания за функционално развитие на Електронната система за регистриране и обслужване на търговията с ДЦК (ЕСРОТ) и Регистъра на особените залози (РОЗ)“ и на база задания и спецификации, предоставяни чрез писмена заявка от възложителя на избрания за изпълнител участник, след съгласуване между страните на обхвата, обема на работата и сроковете за нейното извършване. Абонаментното обслужване се осъществява съгласно Приложение № 2 „Изисквания, обхват и условия за абонаментно обслужване на Електронната система за регистриране и обслужване на търговията с ДЦК (ЕСРОТ) и Регистъра на особените залози (РОЗ) (Системите)” и техническото предложение на избрания за изпълнител участник.
НЕ
НЕ
36
Гаранция за участие в размер на 5 500 лв. (пет хиляди и петстотин лева) или тяхната равностойност в евро в размер на 2 812.11 евро (две хиляди осемстотин и дванадесет евро и единадесет евроцента). Гаранцията се представя под формата на банкова гаранция или парична сума. Участникът сам определя формата на гаранцията за участие. Паричната сума в лева се превежда по банкова сметка на БНБ IBAN: BG40 BNBG 9661 1000 0661 23, BIC: BNBGBGSD, а ако участникът представя гаранцията за участие в евро, паричната сума трябва да бъде преведена по следната сметка: IBAN: DE53500700100923349500, SWIFT code DEUTDEFF, Банкова сметка: 10092334950000, Deutsche Bank, Frankfurt. Ако участникът представя банкова гаранция за участие, тя следва да е със срок на валидност, не по-малко от 15 (петнадесет) календарни дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. В банковата гаранция следва да е посочено условието, при което възложителят има право да я задържа до решаване на спора, когато участникът в процедурата за обществена поръчка обжалва решението на възложителя за определяне на изпълнител (чл. 61, ал. 1 от ЗОП). В банковата гаранция следва да са посочени още следните условия, в съответствие с чл. 61, ал. 2 от ЗОП, при които възложителят има право да я усвои, а именно ако участникът: оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; определен е за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за участие се задържа или освобождава при условията и сроковете на чл. 61 и 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора в размер на 3% от стойността на поръчката - 550000 лв., без ДДС.
Съгласно клаузите на договорите.
НЕ
Право да подават оферти имат всички български и чуждестранни физически и юридически лица, както и техни обединения. Пречка за участие в процедурата са наличието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви „а” – „д”, т. 2, 3, 4 от ЗОП, чл. 47, ал. 2, т. 1, 2, 2а (по отношение на текста „който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение), т. 4 и 5 от ЗОП, както и по чл. 47, ал. 5, т. 1 и 2 от ЗОП. В офертата липсата на посочените обстоятелства се удостоверява с една декларация съгласно чл. 47, ал. 9 (по образец), подписана от лицата, които представляват участника.На дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, и на свързаните с тях лица се забранява пряко или косвено участие в настоящата обществена поръчка, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим (чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици). В плик № 1 с надпис: „Документи за подбор”, трябва да се поставят следните документи: 1. Пълномощно на лицето, подписващо офертата – представя се, когато офертата не е подписана от управляващия и представляващ участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. 2. Представяне на участника (по образец), което включва: а) посочване на единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата и б) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (по образец); 3. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. В договора за обединението следва да се посочи и разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на поръчката. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, букви "а" и "б" от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП; 4. Документ за гаранция за участие (оригинал на банкова гаранция или копие от документ за внесена гаранция под формата на парична сума) в размер на 5 500 лв. (пет хиляди и петстотин лева) или тяхната равностойност в евро в размер на 2 812.11 евро (две хиляди осемстотин и дванадесет евро и единадесет евроцента). 5. Доказателства за технически възможности и/или квалификации на участника посочени в т. III.2.3) от обявлението. 6. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП (декларация по чл. 56, ал. 1,, т. 6 от ЗОП по образец); 7. Декларация, в която се посочват видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители (по образец). Декларацията се представя и когато участникът не предвижда участие на подизпълнители; 8. В случаите, когато участникът предвижда участие на подизпълнители, се прилагат декларация за тяхното съгласие за участие, подписана от подизпълнителите (по образец). 9. Декларация за приемане на условията в проекта на договор. 10. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника и подпечатан. Продължава в VI.3 „Допълнителна информация".
Няма
Няма
1. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата. Към посочените в списъка услуги, с които участникът доказва, че изпълнява минималните изисквани на възложителя за брой изпълнени услуги, участникът следва да представи доказателства, под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2. Декларация – списък на лицата, които ще отговарят за извършването на услугите, предмет на поръчката, с посочване на тяхното образование, професионална квалификация и професионален опит (посочва се предвидената роля в екипа и участието им в предишни проекти, както и информация с оглед изпълнение на минималните изисквания за професионална квалификация и професионален опит на екипа); 3. Валиден сертификат за качество ISO 9001:2008 за проектиране, разработване и внедряване на информационни системи на участника; 4. Валиден сертификат за информационна сигурност ISO 27001:2013 на участника.
*За последните три години, считано от датата на подаване на офертата, да има изпълнена минимум 1 (една) услуга за проектиране, разработване и внедряване на информационни системи, с използване на СУБД, технологии и програмни средства - Oracle Database, Oracle RAC, Oracle Weblogic Server, SWIFT съобщения, универсален електронен подпис (използвани при реализация на системите, предмет на поръчката), придружена с доказателства за извършването. *За последните три години, считано от датата на подаване на офертата, да има изпълнена минимум 1 (една) услуга за абонаментно обслужване на работещи версии на информационни системи и/или администриране на бази данни, при които са използвани СУБД, технологии и програмни средства - Oracle Database и Oracle RAC (използвани при реализация на системите, предмет на поръчката), придружена с доказателства за извършването. * Изисквания към броя и професионална квалификация и професионален опит на състава на предложения екип, който ще изпълнява поръчката: = Екипът да включва: - 1 ръководител на проекта; - минимум 2 бизнес анализатори; - минимум 5 софтуерни специалисти, от които минимум 3 софтуерни разработчици, минимум 1 разработчик на база данни и минимум 1 администратор на база данни; - минимум 1 специалист по качеството. = Ръководителят на проекта трябва да отговаря на следните изисквания по отношение на професионална квалификация и професионален опит: - висше образование в областта на информационните технологии; - минимум 10 години професионален опит, от които поне 5 г. като ръководител на проекти; - участие като ръководител на минимум 2 проекта, свързани с разработване и внедряване на информационни системи; - да притежава сертификат за управление на проекти или еквивалентен документ. = Минимум двама от бизнес анализаторите трябва да отговарят на следните изисквания по отношение на професионална квалификация и професионален опит: - висше образование в областта на информационните технологии или икономиката; - минимум 5 години професионален опит, от които поне 3 г. като бизнес анализатор; - участие в минимум 2 проекта като бизнес анализатор; - да притежава сертификат за преминато обучение по използване на инструментални средства за моделиране на бизнес процеси или еквивалентен документ. = Минимум трима от софтуерните разработчици трябва да имат минимум 5 г. професионален опит като разработчици, свързан с разработване и внедряване на информационни системи. = Минимум един разработчик на база данни, включен в екипа трябва да отговаря на следните изисквания по отношение на професионална квалификация и професионален опит: - висше образование в областта на информационните технологии; - минимум 5 години професионален опит като разработчик на база данни; - да притежава валиден сертификат, издаден от сертификационна програма на Oracle (Oracle Certified Professional или Oracle Certified Associate). = Минимум един администратор на база данни, включен в екипа, трябва да отговаря на следните изисквания по отношение на професионална квалификация и професионален опит: - висше образование в областта на информационните технологии; - минимум 5 години професионален опит като администратор на база данни; - да притежава валиден сертификат, издаден от сертификационна програма на Oracle (Oracle Certified Professional или Oracle Certified Associate). = Минимум един специалистът по качество, включен в екипа, трябва да има минимум 5 г. професионален опит, свързан с тестване на информационни системи. *Участникът да притежава валиден сертификат за качество ISO 9001:2008 за проектиране, разработване и внедряване на информационни системи; *Участникът да притежава валиден сертификат за информационна сигурност ISO 27001:2013.
НЕ
НЕ
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Лицата могат да изтеглят безплатно документацията за участие от интернет страницата на възложителя –http://www.bnb.bg/AboutUs/AUPublicProcurements/AUPPList/PP_01224-2015-0014_BG Заплащане на документацията е необходимо само ако лицата искат предоставяне на документацията на хартиен носител. В този случай лицето следва да направи писмено искане за предоставяне на документацията на хартиен носител на адрес: гр. София, пл. „Княз Александър I“ № 1, на факс: 02/9508452 или на e-mail - publicprocurement@bnbank.org. Лицето поискало документацията на хартиен носител следва да заплати цената на документацията в размер на 6.00 лв. с вкл. ДДС или 3.07 евро с ДДС. Заплащането на документацията става в брой на гише № 4, а получаването и на гише № 54 в Паричния салон на БНБ. Документацията може да бъде доставена по пощата при постъпило писмено искане, с приложено преводно нареждане за превод на стойността на документацията (6.00 лeвa, с включено ДДС или 3.07 евро с ДДС). Таксите по превода и транспортните разходи за доставка с куриерска служба са за сметка на участника. Паричната сума в лева се превежда по банкова сметка на БНБ IBAN: BG40 BNBG 9661 1000 0661 23, BIC: BNBGBGSD, а в евро, паричната сума трябва да бъде преведена по следната сметка: IBAN: DE53500700100923349500, SWIFT code: DEUTDEFF, Банкова сметка: 10092334950000, Deutsche Bank, Frankfurt.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
90
сградата на БНБ, гр. София, пл. Княз Александър I № 1
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. В случаите, когато присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно (оригинал или копие заверено ,,Вярно с оригинала” от участника), даващо им възможност да присъстват на заседанието на комисията по отваряне на офертите.
НЕ
НЕ
Плик № 2 с надпис: „Предложение за изпълнение на поръчката ”, трябва да има следното съдържание: 1. Участниците представят техническо предложение (на хартиен носител и в електронен формат) за осъществяване на абонаментно обслужване, изготвено в съответствие с Приложение № 2 „Изисквания, обхват и условия за абонаментно обслужване на Електронната система за регистриране и обслужване на търговията с ДЦК (ЕСРОТ) и Регистъра на особените залози (РОЗ) (Системите)”. Ако техническото предложение не съответства пълно на условията, обхвата и изискванията от Приложение № 2 или липсва предложение, участникът се отстранява от участие в процедурата. 2. Декларация за срок за изпълнение (по образец). В Плик № 3 с надпис „Предлагана цена” участниците представят предлаганата си цена, в отделен запечатан непрозрачен плик, която се изготвя съгласно образеца, приложен в документацията.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП.
25.05.2015 г.