Версия за печат

00784-2014-0009

BG-Рила: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Рила, Област Кюстендил, Община Рила, гр. Рила, пл. Възраждане №№ 1, За: Елена Панчева, Република България 2630, Рила, Тел.: 0887 848439, E-mail: rilamunicipality@gmail.com

Място/места за контакт: Елена Панчева

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.grad-rila.bg.

Адрес на профила на купувача: http://grad-rila.nit.bg/obshhestveni-porchki/oup-rila/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионална или местна агенция/служба

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изработване на проект за Общ устройствен план на Община Рила, изготвяне на екологична оценка и оценка за съвместимост“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Община Рила, с. Смочево
Код NUTS: BG415
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на договора е: „Изработване на проект за Общ устройствен план на Община Рила, изготвяне на екологична оценка и оценка за съвместимост“ , като изпълнението на договора включва: 1. Първи етап на проектиране - 60 календарни дни, считано от датата на сключванена договора и включващ предварителен проект на ОУПО на Община Рила, Екологична оценка и оценка за съвместимост. 2. Втори етап на проектиране - 60 календарни дни, след датата на приключване на необходимите процедури по обсъждане и съгласуване на предверителния проект на ОУПО на община Рила, включващ окончателен проект на ОУПО, окончателна Екологична оценка и Оценка за съвместимост.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71410000

Описание:

Услуги по териториално и градоустройствено планиране и развитие

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
118900 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Срок за изпълнение на първия етап от проектирането - И; тежест: 20
Показател: Работна програма - Р; тежест: 50
Показател: Ценово предложение – Ц; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 632986 от 12.11.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 108 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за обществена поръчка за услуга
V.1) Дата на сключване договора
22.05.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
26.03.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ДЗЗД Консорциум Урбан груп, ЕИК: 175583920, ул. Отец Паисий № 47, Република България 1303, София, Тел.: 0888 344389, E-mail: cug@mail.bg, Факс: 02 9882669

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 121253 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 118900 BGN без ДДС
В Брой месеци 4
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

1. Финансирането се осъществява от Община Рила и от Министерството на инвестиционното проектиране /МИП/. МИП осигурява финансиране в съответствие с договорените условия в Споразумението за финансиране между Община Рила и МИП. Община Рила осигурява собствено финансиране, взето с решение на Общинския съвет, за разликата по сключения договор с избрания за изпълнител участник. Заплащането на цената на договора ще се извършва в български лева по следната схема: 1.1. Авансово плащане в размер на 20% от общата стойност по договора за възлагане на обществената поръчка в 5-дневен срок от дата на подписване на договора, при наличие на следните кумулативни условия: Получено авансово плащане от Министерството на инвестиционното проектиране по сметка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ; представяне на надлежни счетоводни документи от страна на избрания за изпълнител участник. 1.2. Окончателно плащане в размер на разликата между цената на договора и изплатеното авансово плащане, в срок до 30 /тридесет/ календарни дни, до размера на частичното финансово подпомагане, след предоставен трансфер от финансиращия орган. МИП предприема необходимите действия за извършване на трансфер към Община Рила за остатъка до размера на финансовото подпомагане след одобряване на решението на Националния експертен съвет по инвестиционно проектиране (НЕСИП) за приемане на Предварителен проект на ОУПО след представяне на заверено копие на фактура от изпълнителя. Разликата до размера на сключения договор се финансира със собствени средства от Община Рила, съгласно решение на Общинския съвет.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 и сл. от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

25.05.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. Оферта с вх. № АО-02-04000032/09.12.2014г. - 14.21 часа на Съдружие „АСГРАД“, с адрес за кореспонденция: гр. София, п.к. 1505, бул. „Ситняково“ № 39А, ет. 7, ателие 4. Членове на Обединението: "Асгора" ЕООД, с ЕИК: 130342719 и "Геоком - М" ЕООД, с ЕИК: 121440064 2. Оферта с вх. № АО-02-04000033/09.12.2014г. - 14.43 часа на ДЗЗД „КОНСОРЦИУМ УРБАН ГРУП“, с адрес за кореспонденция: гр. София, п.к. 1303, ул. „Отец Паисий“ № 47. Членове на Обединението: "Визура" ЕООД, с ЕИК: 131014508; "Геоцентър" ЕООД, с ЕИК: 175119329 и "Урбано" ЕООД, с ЕИК: 131428797


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор