Версия за печат

00590-2015-0002

BG-Стамболийски: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Стамболийски, ул. Г.С.Раковски № 29, За: инж.Любка Маджарова- Зам.кмет, Репубика България 4210, Стамболийски, Тел.: 0339 62493, E-mail: stamboliyski@mail.orbitel.bg, Факс: 0339 62308

Място/места за контакт: Община Стамболийски

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.stamboliyskiminicipality.bg.

Адрес на профила на купувача: http://stambol.sun.icnhost.net/bg/---2015-.html.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Периодични доставки, осъществявани чрез покупка на хранителни продукти за нуждите на детските градини, детска ясла и Домашен социален патронаж на територията на Община Стамболийски,област Пловдив по следните групи храни:Група № 1-Хляб, хлебни и тестени изделия, брашно,галета; Група № 2 – Мляко, млечни продукти, яйца; Група № 3 – Месо, месни продукти,риба; Група № 4 – Захар, захарни изделия; Група № 5 – Олио,оцет,варива, подправки , ядки; Група № 6 – Плодове и зеленчуци-пресни и консервирани

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: На територията на Ощина Стамболийски- гр.Стамболийски, с.Йоаким Груево, с.Куртово Конаре, с.Ново село и с.Триводици
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Възложителят възлага, а Доставчикът се задължава да изпълни обществена поръчка с предмет:Периодични доставки, осъществявани чрез покупка на хранителни продукти за нуждите на детските градини, детска ясла и Домашен социален патронаж на територията на Община Стамболийски,област Пловдив по следните групи храни:Група № 1-Хляб, хлебни и тестени изделия, брашно,галета; Група № 2 – Мляко, млечни продукти, яйца; Група № 3 – Месо, месни продукти,риба; Група № 4 – Захар, захарни изделия; Група № 5 – Олио,оцет,варива, подправки , ядки; Група № 6 – Плодове и зеленчуци-пресни и консервирани, съгласно остойностена количествена сметка-Приложение № 1 с прогнозна стойност 271371 лв.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15100000, 15200000, 15300000, 15500000, 15810000, 15831000, 15833000, 15870000, 15891000

Описание:

Месо и месни продукти
Риба и други водни животни, преработени и консервирани
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
Млечни продукти
Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия
Захар
Захарни изделия
Хранителни подправки и сосове
Супи и бульони

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
271371 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за изпълнение на обществена поръчка с предмет: Периодични доставки, осъществявани чрез покупка на хранителни продукти за нуждите на детските градини, детска ясла и Домашен социален патронаж на територията на Община Стамболийски,област Пловдив по следните групи храни:Група № 1-Хляб, хлебни и тестени изделия, брашно,галета; Група № 2 – Мляко, млечни продукти, яйца; Група № 3 – Месо, месни пр
V.1) Дата на сключване договора
29.04.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
29.04.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Братя Неделеви ЕООД, ЕИК: 160084452, ул. Дунав № 5, Република България 4210, Стамболийски, Тел.: 0339 63312, Факс: 0339 63312

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 271371 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

25.05.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

"Братя Неделеви"ЕООД, гр.Стамболийски


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.

С Решение № 2 от 27.06.2014 година на Кмета на Община Стамболийски се откри "открита" по вид процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет:Периодични доставки, осъществявани чрез покупка на хранителни продукти за нуждите на детските градини, детска ясла и Домашен социален патронаж на територията на Община Стамболийски,област Пловдив с уникален номер 00590-2014-0002. С Решение № 5 от 13.10.2014 година на Зам.кмета на Община Стамболийски,бе обявено класирането на участниците в обществената поръчка, отстранените от участие в процедурата участници, както и определяне на Изпълнител на обществената поръчка. Един от отстранените участници в процедурата-"Петров Комерс"ЕООД, гр.Пловдив депозира жалба пред КЗК с вх.№ ВХР-2483 от 27.10.2014 година, по която КЗК образува производство по преписка № КЗК-1160/2014 година. Съгласно чл.120б от ЗОП жалбата срещу решението за определяне на изпълнител спира процедурата за възлагане на обществена поръчка до окончателното решаване на спора, освен когато е допуснато предварително изпълнение.Предварително изпълнение не е допускано. С Решение № 1544 от 17.12.2014 година КЗК остави без уважение жалба вх. № ВХР-2483/27.10.2014 година, подадена по пощата с пощенско клеймо от 24.10.2014 година от страна на "Петров Комерс"ЕООД,Пловдив. Срещу Решение № 1544/17.12.2014 година на КЗК, по пощата с пощенско клеймо от 06.01.2015 година "Петров Комерс"ЕООД, Пловдив подава жалба пред ВАС. Съдебното заседание по образуваното административно дело пред ВАС се насрочи едва на 09.03.2015 година, а ВАС се произнесе с Решение № 3632 едва на 31.03.2015 година, като върна преписката на Възложителя за продължаване на процедурата по обществената поръчка от етапа на последното законосъобразно действие. С Публична покана с уникален код 9035922 от 12.11.2014 година, достъпна в портала за обществени поръчки в периода от 12.11.2014 година до 21.11.2014 година с обща стойност 66 000 лева без ДДС Възложителят Община Стамболийски проведе обществена поръчка със същия предмет. Сключен бе договор със срок на изпълнение до сключване на договор за обществена поръчка по откритата "открита" по вид процедура или до достигане на максималната прогнозна стойност 66 000 лева без ДДС, което от двете събития настъпи първо. На 08.01.2015 година служители на ДАНС, иззеха от Община Стамболийски в оригинали пълната документация по провежданата открита по вид процедура за възлагане на обществена поръчка .Възложителят инициира процедура на договаряне без обявление на основание чл.90 ал.1 т.4 от ЗОП, а именно: "е възникнала необходимост от предприемане на неотложни действия поради настъпване на изключителни обстоятелства, последиците от които не могат да бъдат преодолени при спазване на сроковете за провеждане на открита или ограничена процедура или на процедура на договаряне с обявление." Липсата на сключен договор с изпълнител на обществената поръчка предполага препятствие и затрудняване на доставките на хранителни продукти и съответно затруднява изхранването на децата и възрастните хора, което неминуемо ще се отрази неблагоприятно върху живота и здравето им и е предпоставка за настъпване на вредоносни последици, в това число възпрепятства и нормалното изпълнение на нормативно установени дейности на възложителя.Доставките на хранителни продукти за най-уязвимата възрастова група-децата и хората в неравностойно положение не могат да бъдат преустановени за периода до приключване на откритата процедура за възлагане на обществена поръчка, защото хранителните продукти са жизнено необходими за тях. Поради изчерпване лимита по публичната покана се налага предприемане на спешни и неотложни действия за осигуряване на непрекъсваемост на доставките, както и недопускане застрашаване живота и здравето на децата и на лицата в неравностойно положение.