Версия за печат

00169-2015-0004

BG-Ловеч: 17 - Услуги на хотели и ресторанти

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Ловеч, ул. Търговска, За: Таня Иванова, Република България 5500, Ловеч, Тел.: 068 688251, E-mail: lovechrsk@gmail.com, Факс: 068 688280

Място/места за контакт: отдел Разходване на средства и контрол

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.lovech.bg..

Адрес на профила на купувача: http://212.122.173.117:8080/ImeonWeb/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=HuZFqvC68%2fs%3d..

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: местно самоуправление Друго (моля пояснете): местно самоуправление

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Приготвяне и доставяне на храна в готов вид за лицата, ползващи социални услуги от типа ”Център за настаняване от семеен тип” и „Дневен център за възрастни с тежки психически заболявания“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 17
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: гр. Ловеч, община Ловеч
Код NUTS: BG315
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Приготвянето и доставянето на храна в готов вид за лицата, ползващи социални услуги от типа ЦНСТ и ДЦВТПЗ, съгласно изискванията на Наредба №6/10.08.2011 г. на МЗ и Наредба №9/16.09.2011 г. на МЗХ, Наредба №37/21.07.2009 на МЗ. Количеството храна ще се приготвя по предварително изготвено меню от лице с нужната квалификация от определения изпълнител. Готовият вид на храната трябва да е съобразен със специфичните потребности на потребителите, ползващи социалните услуги /потребители на диети, пасиране на храната, ако е необходимо, преходна храна и др./ Доставките се договорят и извършват в рамките на прогнозните количества за месеца. Фактическото изпълнение на обществената поръчка се определя на базата реално заетите места за предоставяне на социалните услуги в съответните институции и финансова обезпеченост за изпълнението на поръчката. Производството, разпределението, транспортирането и доставката на приготвената храна следва да се извършва при спазване на добрите производствени практики и санитарно-хигиенните и технологични изисквания, изискванията на БДС и рецептурника за диетично хранене за органолептични качества и количество. Предлаганите и влаганите при производството на храната продукти следва да са висококачествени, несъдържащи вредни за здравето примеси и добавки, да са в срок на годност, с добра органолептика и качество и да притежават сертификат за годност и качество, издаден от оторизиран орган. Условия за изпълнение на поръчката: 1.Седмичните примерни менюта се предлагат от изпълнителя. Същите се представят до 12:00ч. в последния раб. ден на предходната седмица. До 17:00ч. в последния раб. ден на предходната седмица възложителят утвърждава избраното меню и го предава на изпълнителя. Количеството на храната ще се приготвя по подадена заявка за броя на реално заетите места за предоставяне на социалните услуги в съответните обекти до 16:00 ч. на предходния ден. Срок на доставката, както следва: За ЦНСТ – 3 пъти дневно с транспорт на изпълнителя: Закуска – до 07:00 ч.; Обяд и следобедно подкрепително хранене - до 11:00 часа; Вечеря – до 17:30 ч. За ДЦВТПЗ - един път дневно с транспорт на изпълнителя само в работните дни от седмицата – обяд до 11:00 ч. Подходът и принципите при съставяне на менюто е подробно описан в Документацията за участие. Участникът гарантира пълна подмяна на артикулите (готовата храна) с отклонение във вкусовите качества. Стоките се доставят от изпълнителя до всеки обект на възложителя със собствен или нает транспорт. Изготвянето на дневното меню и приготвянето на храната в готов вид трябва да са съобразени с изискванията на Наредба №37/ 21.07.2009г., Наредба №6/10.08.2011 г. Хранителните продукти, които ще се използват като суровини трябва да отговарят на Наредба №9/16.09.2011г., Наредба №5/25.05.2006г., Наредба №23/19.07.2005г. Доставяната храна в готов вид задължително трябва да бъде в технологично оборудване, съобразено с изискванията за транспортиране и доставка на готови храни, с етикети на български език, които да съдържат информация за вида на ястието, производителя, качеството, датата на производство и срока на годност, начин на съхранение, партиден номер, /възможни алергени/, съгласно Наредбата за изискванията за етикирането и представянето на храните и Регламент (ЕО) № 1169/2011.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55520000, 55521200

Описание:

Услуги на заведения за приготвяне и доставяне на храна
Услуги, свързани с доставка на храна

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
158411.16 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Срок от приготвянето до доставянето на готовата храна до съответното социално заведение ;; тежест: 20
Показател: Време за реакция при рекламация; тежест: 20
Показател: ФИНАНСОВА ОЦЕНКА; тежест: 60
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 652946 от 09.03.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 235 / Обособена позиция №: / Заглавие:Приготвяне и доставяне на храна в готов вид за лицата, ползващи социялни услуги от типа Център за настаняване от семеени тип и Дневен център за възрастни с тежки психически заболявания
V.1) Дата на сключване договора
25.05.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
21.04.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

МАСТЪР - ПИК ООД, ЕИК 121855651, район Изгрев, ул. Незабравка №25, ет.4, офис 423, Република България 1113, София, Тел.: 02 9733254

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 158411.16 BGN с ДДС 20%
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

25.05.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

"Мастър Пик" ООД, ЕИК 121855651


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор