Версия за печат

00752-2015-0008

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695235

Министерство на вътрешните работи, ул. 6-ти септември №29, За: Сияна Вълчева, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9823653, E-mail: int.82@mvr.bg, Факс: 02 9813010

Място/места за контакт: ДУССД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.mvr.bg.

Адрес на профила на купувача: www.targove.mvr.bg/DMTOSO/ZOP_NEW/dostavka_pojarni_avtomobili.htm.

Електронен достъп до информация: www.targove.mvr.bg/DMTOSO/ZOP_NEW/dostavka_pojarni_avtomobili.htm.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 129010157

Дирекция Управление на собствеността и социални дейности - МВР, ул. Княз Борис I №124, За: Ралица Ангелова, РБългария 1301, София, Тел.: 02 9822594, E-mail: int.82@mvr.bg, Факс: 02 9813010

Място/места за контакт: ДУССД-МВР

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 129010157

Дирекция Управление на собствеността и социални дейности - МВР, ул. Княз Борис I №124, За: Живка Даскалова, РБългария 1301, София, Тел.: 02 9822274, E-mail: int.82@mvr.bg, Факс: 02 9813010

Място/места за контакт: ДУССД-МВР

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществен ред и сигурност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Доставка на пожарни автомобили /автоцистерни/ за гасене на пожари в градски агломерационни ареали

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София, ул."Подполковник Калитин" № 21А, гараж 10, Дирекция "Управление на собствеността и социални дейности"-МВР
Код NUTS: BG412
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

"Доставка на пожарни автомобили /автоцистерни/ за гасене на пожари в градски агломерационни ареали" Изпълнението на поръчката включва дейностите по производството на техниката съгласно техническата спецификация на възложителя, доставката на пожарните автомобили (автоцистерни) за гасене на пожари и въвеждането им в експлоатация.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

34144210

Описание:

Пожарни коли

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка на пожарни автомобили /автоцистерни/ за гасене на пожари в градски агломерационни ареали -лек тип, клас L - 7 броя.

Стойност, без да се включва ДДС
1220117.2 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

90

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата: 12 201.17 лв. Гаранция за изпълнение на поръчката - 5 % от стойността на поръчката без включен ДДС. Гаранциите могат да бъдат във вид на парична сума или банкова гаранция. Когато гаранцията за участие/изпълнение се представя във вид на парична сума, то тя се внася по IBAN : BG 09 BNBG 96613300146201, BIC код BNBGBGSD, БНБ на името на Министерство на вътрешните работи. Всички банкови разходи, свързани с обслужването на превода на гаранцията, включително при нейното възстановяване са за сметка на участника/изпълнителя. Когато гаранцията за участие в процедурата е банкова, то тя е безусловна, неотменяема, като се представя оригиналът й и същата е със срок на валидност - не по-малък от срока на валидност на офертата.Тя се изготвя съгласно Приложение №16 от документацията за участие. Участникът посочва банкова сметка, банков код и банка за връщане на внесената гаранция за участие в процедурата. Когато гаранцията за изпълнение на договора е под формата на банкова гаранция, то тя е безусловна, неотменяема, представена преди подписването на договора, покриваща 100 % стойността на гаранцията за изпълнението му, със срок на валидност - не по-малък от срока за изпълнение на договора, плюс 30 (тридесет) дни.Тя се изготвя съгласно Приложение №17 от документацията за участие. В случай, че с ценовото си предложение, участникът заяви желание за авансово плащане и същият е избран за изпълнител, при подписване на договора изпълнителят представя оригинал на неотменяема, безусловна банкова гаранция за възстановяване на авансово плащане по договор за обществена поръчка в размер на 100% от сумата на аванса, със срок на валидност - срока за изпълнение на договора, плюс 30 дни.Тя се изготвя съгласно Приложение №18 от документацията за участие. Участникът/Изпълнителят сам избира формата на гаранцията за участие/изпълнение на поръчката. Когато участникът/изпълнителят е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. В случай на обжалване, възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на участник в процедура за възлагане на обществена поръчка, който обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма когато участникът: 1. оттегли офертата си след изтичане срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договора за обществената поръчка. Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 от ЗОП Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1. Условия при образуване на предлаганата цена: Предлаганите цени да са в лева и да включват всички разходи по изпълнение на поръчката, в т.ч. митнически сборове, разходи за гаранционна поддръжка, транспортни разходи до мястото на доставка и въвеждане в експлоатация. Да се посочи единична цена в лева без включен ДДС, обща стойност в лева без включен ДДС и обща стойност в лева с включен ДДС. 2. Условия и начин на плащане: Заплащането на цената на договора ще се осъществява по един от следните начини – с авансово плащане или без авансово плащане. Участникът предлага в ценовото си предложение коя от посочените схеми желае да ползва. 2.1. Схема с авансово плащане. - Авансово плащане в размер на до 35 % /от стойността на договора/, платимо в срок до 30 /тридесет/ календарни дни, считано от датата на подписване на договора срещу представяне на банкова гаранция за възстановяване на авансовото плащане/, покриваща сумата от до 35 % от цената на договора/ и оригинална фактура, като Изпълнителят съгласува текста на фактурата с Възложителя. Банковата гаранция трябва да бъде неотменяема и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката - гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, или упълномощено от него длъжностно лице. Срокът на валидност на банковата гаранция е срока на изпълнение на договора плюс 30 /тридесет/ дни. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на изпълнителя. Разходите по евентуалното й усвояване са за сметка на възложителя. - Окончателното плащане - в размер на остатъчната сума от стойността на договора, платими в срок до 30 /тридесет/ календарни дни, считано от датата на подписване на окончателен приемателно – предавателен протокол по банков път на посочена от Изпълнителя банкова сметка след представяне на следните документи: - оригинална фактура, в която да е изписана сигнатурата на проекта BG161PO001/1.4-01/2007/001-1 “Модернизация на структурните звена на НСПБЗН-МВР в Столичния агломерационен ареал и агломерационните ареали на шестте най-големи града – Пловдив, Варна, Бургас, Плевен, Русе и Стара Загора”; - окончателен приемателно – предавателен протокол, подписан от страните по договора. 2.2. Схема без авансово плащане. Дължимата по договора цена се заплаща еднократно по реда предвиден за окончателното плащане в схемата с авансово плащане. Участникът декларира в ценовото си предложение по коя от посочените схеми иска да получи плащането и конкретен % на авансово плащане. 3. Когато ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е сключил договор/договори за подизпълнение, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва окончателно плащане към него, след като бъдат представени доказателства, че ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е заплатил на подизпълнителя/подизпълнителите за изпълнените от тях работи и приети от възложителя.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Съгласно чл.49 от ППЗОП, когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по Булстат на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1. Срокът за изпълнение на поръчката: по предложение на участника, но не повече от 90 (деветдесет дни), считано от датата на подписване на договора и не по - късно от 16.11.2015г. Изпълнението на поръчката включва дейностите по производството на техниката съгласно техническата спецификация на възложителя, доставката на пожарните автомобили (автоцистерни) за гасене на пожари и въвеждането им в експлоатация. В случай, че участникът предложи срок на изпълнение на поръчката, по-голям от изисквания от възложителя, същият ще бъде отстранен от участие в процедурата. 2. Дейностите по сключения договор ще се реализират само ако бъде осигурено финансирането им по проект "Модернизация на структурните звена на ГДПБЗН-МВР в градските агломерационни ареали" и писмено уведомление от Възложителя до Изпълнителя за стартиране дейностите по договора в рамките на периода за разплащане по оперативна програма "Регионално развитие 2007-2013". 3. Официален превод е превод, извършен от преводач, който е вписан в списък на лице, което има сключен договор с Министерството на външните работи за извършване на официални преводи. 3. Възложителят ще отстрани от участие участник, за когото е налице /поне едно/ от обстоятелствата по чл.47, ал. 1, ал.2, т.1, 4 и 5, и ал.5 от ЗОП. 4. Възложителят ще отстрани от участие участник, за когото е налице /поне едно/ от обстоятелствата по чл.106,т.1. б "а", б.„б” , б "в", б "г", б "д" и б.„е” от Регламент /ЕО, ЕВРАТОМ/ № 966/2012 г. на Съвета, относно финансовия регламент, приложим за общия бюджет на Европейските общности. 5. Срокът на валидност на офертата не може да бъде по-малък от този, посочен в обявлението и се указва в представянето на участника. 6. В случай, че участникът декларира участие на подизпълнител/и при изпълнение на поръчката: 6.1. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да сключи договор/договори за подизпълнение с посочените в офертата му подизпълнители в срок от 7 (седем) дни от сключване на договора и да предостави оригинален екземпляр на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в 3-дневен срок (ако е приложимо). 6.2. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ приема изпълнението на договора за обществена поръчка, за която изпълнителят е сключил договор за подизпълнение, в присъствието на изпълнителя и на подизпълнителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

При спазване разпоредбите на чл. 56, ал.1 и чл.57, ал.2 от ЗОП да се представят: 1. Представяне на участника (Приложение №2), което да включва: 1.1. Документ, в който е посочен единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър (ЗТР), БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. 1.2. Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2, т.1, 4 и 5 и ал.5 от ЗОП, подписана от лицата, които представляват участника (Приложение №3). В декларацията се включва и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя. 2. Когато участникът е обединение/консорциум прилага към офертата си-копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението,в който се посочва представляващият; 3. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.106,т.1. б "а", б.„б” , б "в", б "г", б "д" и б.„е” от Регламент /ЕО, ЕВРАТОМ/ № 966/2012 г. на Съвета, относно финансовия регламент, приложим за общия бюджет на Европейските общности (Приложение №4). 4. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7, както и за липса на обстоятелство по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП (Приложение № 5). 5. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (Приложение №6). 6. Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители (Приложение №7). 6.1. Подизпълнителите декларират съгласие за участие (Приложение №8). 6.2. Подизпълнителите представятДекларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.106,т.1. б "а", б.„б” , б "в", б "г", б "д" и б.„е” от Регламент /ЕО, ЕВРАТОМ/ № 966/2012 г. на Съвета, относно финансовия регламент, приложим за общия бюджет на Европейските общности. 6.3. Подизпълнителите представят декларация по т. 5 от този раздел. 7. Оригинал на банкова гаранция за участие (Приложение №16) или копие от документ за внесена гаранция за участие под формата на парична сума с печат на банката, наредила превода; 8.Доказателства за техническите възможности по чл. 51, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка съгласно раздел III.2.3) и Приложение № 9 от документацията за участие; 9. Техническо предложение за изпълнение на поръчката, включващо и срок за изпълнение, към което, ако е приложимо, се прилага декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП (Приложение №10 и Приложение №14); 10. Ценово предложение (Приложение №15); 11. Декларация за приемане условията и начина на плащане (Приложение №11); 12. Декларация за приемане мястото на изпълнение на поръчката (Приложение №12); 13. Декларация за приемане на условията в проекта на договор (Приложение №13); 14. Оферта по образец (Приложение №19); 15. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника (Приложение №1).

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Не се изискват.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Не се изискват.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Декларация, съдържаща списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка (пожарни и/или спасителни автомобили), изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка (Приложение №9); Доказателството за извършената доставка се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. 2. Описание и фотографски снимки (каталози без ценови листи) на базовото шаси, субструктурата (надстройката), пожарната помпа, струйниците, мобилният и носимият тетра-терминали на пожарните автомобили, които ще се доставят.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът следва да е извършил доставки на пожарни и/или спасителни автомобили, изпълнени през последните три години на обща стойност не по-малка от 1220 000 лв. (един милион двеста и двадесет хиляди лева), без включен ДДС. 2. Участникът да представи фотографски снимки на базовото шаси, субструктурата (надстройката), пожарната помпа, струйниците, мобилният и носимият тетра-терминали на пожарния автомобил, които ще доставя, отговарящи на приложените описания.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Други предишни публикации
Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 191 - 336426 от 04.10.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
16.07.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
16.07.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 21.07.2015 г.  Час: 10:00
Място

Д УССД - МВР, ул."Княз Борис І" №124

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. В случай, че присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно /оригинал или копие, заверено "вярно с оригинала" от участника/, даващо им възможност да присъстват на действията на комисията, на която ще се отварят офертите и ценовите предложения.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Обществената поръчка е финансирана по Схема за безвъзмездна помощ: BG161PO001/1.4-01/2007 „Подкрепа за ограничаване и предотвратяване на рисковете и щетите при пожари в градските агломерационни ареали”, чрез предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма “Регионално развитие” 2007-2013г. , в изпълнение на проект “Модернизация на структурните звена на НСПБЗН-МВР в Столичния агломерационен ареал и агломерационните ареали на шестте най-големи града – Пловдив, Варна, Бургас, Плевен, Русе и Стара Загора”. Крайният срок за изпълнение на дейностите по проекта, съгласно сключения договор с Управляващия орган по ОПРР е 16.12.2015г.

VI.3) Допълнителна информация

1. Документацията за участие в процедурата не се закупува, а се публикува на профила на купувача. Заинтересованите лица могат да получат достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на ww.mvr.bg. 2. Писмени искания за разяснение по документацията се подават съгласно чл. 29, ал.1 от ЗОП на български език. Разясненията се публикуват на профила на купувача в законоустановения срок от постъпване на искането. 3. Участниците в процедурата представят документите в един общ запечатан, непрозрачен и надписан плик съгласно изискванията на чл.57, ал.1 от ЗОП с надпис "ОФЕРТА". Общият плик, съгласно изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП, съдържа три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, както следва: плик № 1 с надпис “Документи за подбор.” , плик № 2 с надпис “Предложение за изпълнение на поръчката ” и плик № 3 с надпис "Предлагана цена”.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба се подава в 10 - дневен срок съгласно чл.120, ал.5 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.05.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ