00752-2015-0008
Технически редакции | ||
25.05.2015 09:53 ч. : | 22/05/2015 17:22 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
25.05.2015 09:53 ч. : | 22/05/2015 17:22 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Министерство на вътрешните работи, ул. 6-ти септември №29, За: Сияна Вълчева, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9823653, E-mail: int.82@mvr.bg, Факс: 02 9813010
Място/места за контакт: ДУССДИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.mvr.bg.
Адрес на профила на купувача: www.targove.mvr.bg/DMTOSO/ZOP_NEW/dostavka_pojarni_avtomobili.htm.
Електронен достъп до информация: www.targove.mvr.bg/DMTOSO/ZOP_NEW/dostavka_pojarni_avtomobili.htm.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:
Дирекция Управление на собствеността и социални дейности - МВР, ул. Княз Борис I №124, За: Ралица Ангелова, РБългария 1301, София, Тел.: 02 9822594, E-mail: int.82@mvr.bg, Факс: 02 9813010
Място/места за контакт: ДУССД-МВРАдреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Дирекция Управление на собствеността и социални дейности - МВР, ул. Княз Борис I №124, За: Живка Даскалова, РБългария 1301, София, Тел.: 02 9822274, E-mail: int.82@mvr.bg, Факс: 02 9813010
Място/места за контакт: ДУССД-МВРМинистерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществен ред и сигурност
НЕ
Доставка на пожарни автомобили /автоцистерни/ за гасене на пожари в градски агломерационни ареали
Обявлението обхваща обществена поръчка
"Доставка на пожарни автомобили /автоцистерни/ за гасене на пожари в градски агломерационни ареали" Изпълнението на поръчката включва дейностите по производството на техниката съгласно техническата спецификация на възложителя, доставката на пожарните автомобили (автоцистерни) за гасене на пожари и въвеждането им в експлоатация.
34144210
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Доставка на пожарни автомобили /автоцистерни/ за гасене на пожари в градски агломерационни ареали -лек тип, клас L - 7 броя.
НЕ
НЕ
90
Гаранция за участие в процедурата: 12 201.17 лв. Гаранция за изпълнение на поръчката - 5 % от стойността на поръчката без включен ДДС. Гаранциите могат да бъдат във вид на парична сума или банкова гаранция. Когато гаранцията за участие/изпълнение се представя във вид на парична сума, то тя се внася по IBAN : BG 09 BNBG 96613300146201, BIC код BNBGBGSD, БНБ на името на Министерство на вътрешните работи. Всички банкови разходи, свързани с обслужването на превода на гаранцията, включително при нейното възстановяване са за сметка на участника/изпълнителя. Когато гаранцията за участие в процедурата е банкова, то тя е безусловна, неотменяема, като се представя оригиналът й и същата е със срок на валидност - не по-малък от срока на валидност на офертата.Тя се изготвя съгласно Приложение №16 от документацията за участие. Участникът посочва банкова сметка, банков код и банка за връщане на внесената гаранция за участие в процедурата. Когато гаранцията за изпълнение на договора е под формата на банкова гаранция, то тя е безусловна, неотменяема, представена преди подписването на договора, покриваща 100 % стойността на гаранцията за изпълнението му, със срок на валидност - не по-малък от срока за изпълнение на договора, плюс 30 (тридесет) дни.Тя се изготвя съгласно Приложение №17 от документацията за участие. В случай, че с ценовото си предложение, участникът заяви желание за авансово плащане и същият е избран за изпълнител, при подписване на договора изпълнителят представя оригинал на неотменяема, безусловна банкова гаранция за възстановяване на авансово плащане по договор за обществена поръчка в размер на 100% от сумата на аванса, със срок на валидност - срока за изпълнение на договора, плюс 30 дни.Тя се изготвя съгласно Приложение №18 от документацията за участие. Участникът/Изпълнителят сам избира формата на гаранцията за участие/изпълнение на поръчката. Когато участникът/изпълнителят е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. В случай на обжалване, възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на участник в процедура за възлагане на обществена поръчка, който обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма когато участникът: 1. оттегли офертата си след изтичане срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договора за обществената поръчка. Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 от ЗОП Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
1. Условия при образуване на предлаганата цена: Предлаганите цени да са в лева и да включват всички разходи по изпълнение на поръчката, в т.ч. митнически сборове, разходи за гаранционна поддръжка, транспортни разходи до мястото на доставка и въвеждане в експлоатация. Да се посочи единична цена в лева без включен ДДС, обща стойност в лева без включен ДДС и обща стойност в лева с включен ДДС. 2. Условия и начин на плащане: Заплащането на цената на договора ще се осъществява по един от следните начини – с авансово плащане или без авансово плащане. Участникът предлага в ценовото си предложение коя от посочените схеми желае да ползва. 2.1. Схема с авансово плащане. - Авансово плащане в размер на до 35 % /от стойността на договора/, платимо в срок до 30 /тридесет/ календарни дни, считано от датата на подписване на договора срещу представяне на банкова гаранция за възстановяване на авансовото плащане/, покриваща сумата от до 35 % от цената на договора/ и оригинална фактура, като Изпълнителят съгласува текста на фактурата с Възложителя. Банковата гаранция трябва да бъде неотменяема и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката - гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, или упълномощено от него длъжностно лице. Срокът на валидност на банковата гаранция е срока на изпълнение на договора плюс 30 /тридесет/ дни. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на изпълнителя. Разходите по евентуалното й усвояване са за сметка на възложителя. - Окончателното плащане - в размер на остатъчната сума от стойността на договора, платими в срок до 30 /тридесет/ календарни дни, считано от датата на подписване на окончателен приемателно – предавателен протокол по банков път на посочена от Изпълнителя банкова сметка след представяне на следните документи: - оригинална фактура, в която да е изписана сигнатурата на проекта BG161PO001/1.4-01/2007/001-1 “Модернизация на структурните звена на НСПБЗН-МВР в Столичния агломерационен ареал и агломерационните ареали на шестте най-големи града – Пловдив, Варна, Бургас, Плевен, Русе и Стара Загора”; - окончателен приемателно – предавателен протокол, подписан от страните по договора. 2.2. Схема без авансово плащане. Дължимата по договора цена се заплаща еднократно по реда предвиден за окончателното плащане в схемата с авансово плащане. Участникът декларира в ценовото си предложение по коя от посочените схеми иска да получи плащането и конкретен % на авансово плащане. 3. Когато ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е сключил договор/договори за подизпълнение, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва окончателно плащане към него, след като бъдат представени доказателства, че ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е заплатил на подизпълнителя/подизпълнителите за изпълнените от тях работи и приети от възложителя.
Съгласно чл.49 от ППЗОП, когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по Булстат на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.
ДА
1. Срокът за изпълнение на поръчката: по предложение на участника, но не повече от 90 (деветдесет дни), считано от датата на подписване на договора и не по - късно от 16.11.2015г. Изпълнението на поръчката включва дейностите по производството на техниката съгласно техническата спецификация на възложителя, доставката на пожарните автомобили (автоцистерни) за гасене на пожари и въвеждането им в експлоатация. В случай, че участникът предложи срок на изпълнение на поръчката, по-голям от изисквания от възложителя, същият ще бъде отстранен от участие в процедурата. 2. Дейностите по сключения договор ще се реализират само ако бъде осигурено финансирането им по проект "Модернизация на структурните звена на ГДПБЗН-МВР в градските агломерационни ареали" и писмено уведомление от Възложителя до Изпълнителя за стартиране дейностите по договора в рамките на периода за разплащане по оперативна програма "Регионално развитие 2007-2013". 3. Официален превод е превод, извършен от преводач, който е вписан в списък на лице, което има сключен договор с Министерството на външните работи за извършване на официални преводи. 3. Възложителят ще отстрани от участие участник, за когото е налице /поне едно/ от обстоятелствата по чл.47, ал. 1, ал.2, т.1, 4 и 5, и ал.5 от ЗОП. 4. Възложителят ще отстрани от участие участник, за когото е налице /поне едно/ от обстоятелствата по чл.106,т.1. б "а", б.„б” , б "в", б "г", б "д" и б.„е” от Регламент /ЕО, ЕВРАТОМ/ № 966/2012 г. на Съвета, относно финансовия регламент, приложим за общия бюджет на Европейските общности. 5. Срокът на валидност на офертата не може да бъде по-малък от този, посочен в обявлението и се указва в представянето на участника. 6. В случай, че участникът декларира участие на подизпълнител/и при изпълнение на поръчката: 6.1. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да сключи договор/договори за подизпълнение с посочените в офертата му подизпълнители в срок от 7 (седем) дни от сключване на договора и да предостави оригинален екземпляр на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в 3-дневен срок (ако е приложимо). 6.2. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ приема изпълнението на договора за обществена поръчка, за която изпълнителят е сключил договор за подизпълнение, в присъствието на изпълнителя и на подизпълнителя.
При спазване разпоредбите на чл. 56, ал.1 и чл.57, ал.2 от ЗОП да се представят: 1. Представяне на участника (Приложение №2), което да включва: 1.1. Документ, в който е посочен единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър (ЗТР), БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. 1.2. Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2, т.1, 4 и 5 и ал.5 от ЗОП, подписана от лицата, които представляват участника (Приложение №3). В декларацията се включва и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя. 2. Когато участникът е обединение/консорциум прилага към офертата си-копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението,в който се посочва представляващият; 3. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.106,т.1. б "а", б.„б” , б "в", б "г", б "д" и б.„е” от Регламент /ЕО, ЕВРАТОМ/ № 966/2012 г. на Съвета, относно финансовия регламент, приложим за общия бюджет на Европейските общности (Приложение №4). 4. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7, както и за липса на обстоятелство по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП (Приложение № 5). 5. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (Приложение №6). 6. Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители (Приложение №7). 6.1. Подизпълнителите декларират съгласие за участие (Приложение №8). 6.2. Подизпълнителите представятДекларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.106,т.1. б "а", б.„б” , б "в", б "г", б "д" и б.„е” от Регламент /ЕО, ЕВРАТОМ/ № 966/2012 г. на Съвета, относно финансовия регламент, приложим за общия бюджет на Европейските общности. 6.3. Подизпълнителите представят декларация по т. 5 от този раздел. 7. Оригинал на банкова гаранция за участие (Приложение №16) или копие от документ за внесена гаранция за участие под формата на парична сума с печат на банката, наредила превода; 8.Доказателства за техническите възможности по чл. 51, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка съгласно раздел III.2.3) и Приложение № 9 от документацията за участие; 9. Техническо предложение за изпълнение на поръчката, включващо и срок за изпълнение, към което, ако е приложимо, се прилага декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП (Приложение №10 и Приложение №14); 10. Ценово предложение (Приложение №15); 11. Декларация за приемане условията и начина на плащане (Приложение №11); 12. Декларация за приемане мястото на изпълнение на поръчката (Приложение №12); 13. Декларация за приемане на условията в проекта на договор (Приложение №13); 14. Оферта по образец (Приложение №19); 15. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника (Приложение №1).
Не се изискват.
Не се изискват.
1. Декларация, съдържаща списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка (пожарни и/или спасителни автомобили), изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка (Приложение №9); Доказателството за извършената доставка се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. 2. Описание и фотографски снимки (каталози без ценови листи) на базовото шаси, субструктурата (надстройката), пожарната помпа, струйниците, мобилният и носимият тетра-терминали на пожарните автомобили, които ще се доставят.
1. Участникът следва да е извършил доставки на пожарни и/или спасителни автомобили, изпълнени през последните три години на обща стойност не по-малка от 1220 000 лв. (един милион двеста и двадесет хиляди лева), без включен ДДС. 2. Участникът да представи фотографски снимки на базовото шаси, субструктурата (надстройката), пожарната помпа, струйниците, мобилният и носимият тетра-терминали на пожарния автомобил, които ще доставя, отговарящи на приложените описания.
Открита
НЕ
ДА
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
Д УССД - МВР, ул."Княз Борис І" №124
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. В случай, че присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно /оригинал или копие, заверено "вярно с оригинала" от участника/, даващо им възможност да присъстват на действията на комисията, на която ще се отварят офертите и ценовите предложения.
НЕ
ДА
Обществената поръчка е финансирана по Схема за безвъзмездна помощ: BG161PO001/1.4-01/2007 „Подкрепа за ограничаване и предотвратяване на рисковете и щетите при пожари в градските агломерационни ареали”, чрез предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма “Регионално развитие” 2007-2013г. , в изпълнение на проект “Модернизация на структурните звена на НСПБЗН-МВР в Столичния агломерационен ареал и агломерационните ареали на шестте най-големи града – Пловдив, Варна, Бургас, Плевен, Русе и Стара Загора”. Крайният срок за изпълнение на дейностите по проекта, съгласно сключения договор с Управляващия орган по ОПРР е 16.12.2015г.
1. Документацията за участие в процедурата не се закупува, а се публикува на профила на купувача. Заинтересованите лица могат да получат достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на ww.mvr.bg. 2. Писмени искания за разяснение по документацията се подават съгласно чл. 29, ал.1 от ЗОП на български език. Разясненията се публикуват на профила на купувача в законоустановения срок от постъпване на искането. 3. Участниците в процедурата представят документите в един общ запечатан, непрозрачен и надписан плик съгласно изискванията на чл.57, ал.1 от ЗОП с надпис "ОФЕРТА". Общият плик, съгласно изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП, съдържа три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, както следва: плик № 1 с надпис “Документи за подбор.” , плик № 2 с надпис “Предложение за изпълнение на поръчката ” и плик № 3 с надпис "Предлагана цена”.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Жалба се подава в 10 - дневен срок съгласно чл.120, ал.5 от ЗОП.
22.05.2015 г.