Версия за печат

00797-2015-0037

BG-Бургас: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА БУРГАС, ул. Александровска № 26, За: Даниела Георгиева, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 907242, E-mail: d.georgieva@burgas.bg, Факс: 056 841996

Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.burgas.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/22131.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка и монтаж на интериорно обзавеждане за експозиционен център Флора Бургас“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: град Бургас, Приморски парк, сградата на Експозиционен център „Флора Бургас“
Код NUTS: BG341
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на обществената поръчка е: „Доставка и монтаж на интериорно обзавеждане за експозиционен център Флора Бургас“. Обзавеждането включва конферентни маси и столове, офис обзавеждане и др. Информация относно сградата, нейното предназначение и предмета на поръчката: Сградата на експозиционен център „Флора Бургас“ е разположена в УПИ I, кв.1 по плана на Приморски парк, гр. Бургас – ПИ с идентификатор 07079.618.3 по КК. Основната сграда се състои от пет зали за експозиция /модули от 1 до 5/, с различна височина, обединени в средата с приемно разпределителна зона, допълнително тяло /модул 6/ за експозиции и щандове за търговска дейност във вътрешния двор, открити експозиционни площи и трафопост. Модул 1 е със застроена площ от 199.04 м2. Той е със значителен пробив в обема си – има и само покрити от конструкция експозиционни площи, а пред него е открита експозиционна площ, фонтани и водни елементи. Модул 2 е обособен от две нива, съответно I ниво -185.03м2 и II ниво - 41.79м2. Той е предвиден частично за полифункционална зала, а в останалата част има и частично второ ниво за административни цели – офиси на фирми-изложители. Между модул 2 и Модул 3 е обособена приемна зона с площ от 140 м2. Под тази зона са разположени складове на ниво сутерен, който са с обща площ от 170.46 м2. Модул 3 е обособен от две нива, съответно I ниво – 184.71м2 и II ниво – 67.21м2. Той е вляво от главния вход и тук е залата с едроразмерна растителност, в която чрез стълба посетителя се качва и на частично второ ниво, с цел по-добро наблюдение на растителността и обогатяване на пространството. За хората с увреждания е предвиден монтаж на вертикален подемник, тип „Платформа“ с открит дизайн. Зад него във вътрешното пространство е открита експозиционна зона за игрални елементи и детски съоръжения. Модул 4 е със застроена площ от 181.72 м2. Отново е зала, отредена за експозиция, а движението на посетителя е ясно определено от приетата схема на експозиция. Модул 5 е със застроена площ от 197.83 м2. Той е със значителен пробив в обема си, както първия модул – има и само покрити от конструкция експозиционни площи. Модул 6 е със застроена площ 56.75 м2. Той е ситуиран във вътрешното пространство, като със своя куполен силует е като допълнение към композицията от модули на основната сграда и също е експозиционна площ. Функционалност на помещенията Предвижда се създаването на разнообразни и различни по предназначение многофункционални зали, които да отговарят в максимална степен на нуждите на експозиционния център – постоянни и временни експозиции, конферентен туризъм, презентации, продуктово представяне и широк спектър от културни събития. Сутеренен етаж: складови помещения; Първи етаж: - експозиционни зали; интерактивно изложбено пространство; конферентна зала/мултимедийна/обучителна зала; Втори етаж: - административни офиси; експозиционна площ Към документацията е приложен технически проект, който предоставя необходимата информация относно архитектурното разпределение на помещенията.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39100000, 39130000, 39153000, 39173000, 39515410, 39144000

Описание:

Мебелировка
Мебелировка за офиса
Мебелировка за конферентни зали
Складови модули
Вътрешни щори
Обзавеждане за бани


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
111300 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предлагана цена; тежест: 40
Показател: Предложен срок за изпълнение на поръчката; тежест: 20
Показател: Функционалност на предлаганото обзавеждане за офисите; тежест: 20
Показател: Функционалност на предлаганото обзавеждане за конферентна/мултимедийна/презентационна зала; тежест: 20
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

93-ОП-62

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 649979 от 23.02.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 93-ОП-62(3) / Обособена позиция №: / Заглавие:„Доставка и монтаж на интериорно обзавеждане за експозиционен център Флора Бургас“
V.1) Дата на сключване договора
21.05.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
21.05.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„АКЦЕНТ 3“ ООД, ЕИК по БУЛСТАТ 200075439, ул. П. К. Яворов № 2, Р България 8000, Бургас, Тел.: 0897 974535, E-mail: accent_2006@abv.bg

URL: www.accent3.com.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 111416.67 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 111300 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

22.05.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

"АКЦЕНТ 3" ООД, ЕИК: 200075439, със седалище и адрес на управление: Област Бургас, общ. Бургас, гр. Бургас, п.код 8000, ул. П. К. Яворов 2.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- открита процедура,

С решение 409/23.02.2015 г. Община Бургас е обявила на официалната си страница и в Агенцията по обществени поръчки открита процедура с предмет „Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване за експозиционен център Флора Бургас“ по две обособени позиции, както следва: Обособена позиция 1 - Доставка и монтаж на интериорно обзавеждане за експозиционен център Флора Бургас Обособена позиция 2 - Доставка и монтаж на техническо оборудване за експозиционен център Флора Бургас“ След изтичане на определения за подаване на оферти срок, се констатира, че по обособена позиция І не са подадени оферти, поради което Възложителят удължи срока с 14 дни. В резултат на това, след изтичане на новият установен срок са постъпили 2 оферти. Назначената от Възложителя комисия е разгледала представените от участниците документи и в своя протокол е отразила липсата на документи доказващи наличие на сертификат за качество ISO или негов еквивалент. Възложителят е уведомил участниците за тези обстоятелства по законния ред и е дал срок за представяне на липсващите документи. Тъй като след изтичане на срока участниците не са представили валидни документи, процедурата е била прекратена по реда на чл. чл. 39, ал. 1, т. 1. от ЗОП. Съгласно чл. 90, ал. 1, т. 1 от ЗОП, Възложителят има право да пристъпи към процедура за възлагане без обявление, когато попада в хипотезата на чл. 39, ал. 1, т. 1 от ЗОП и не променя съществено първоначално обявените условия. Мотивиран от горното, считам, че са налице предпоставки за избор на настоящата процедура.