Версия за печат

01285-2015-0001

BG-гр. София: 24 - Образователни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция за държавна финансова инспекция, ул. Леге № 2, За: Мими Соколова - началник на отдел УЧРАПД, ръководител на проекта; тел.: 02 98595135, Република България 1040, гр. София, Тел.: 02 98595110, E-mail: m.sokolova@adfi.minfin.bg, Факс: 02 9815042

Място/места за контакт: гр. София, ул. Леге № 2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.adfi.minfin.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.adfi.minfin.bg/bg/page/123.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Организиране и провеждане на специализирани обучения за служители на АДФИ"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 24
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: територията на Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на поръчката е организирането и провеждането на специализирани обучения за служители на Агенцията за държавна финансова инспекция по проект „Укрепване на административния капацитет на АДФИ чрез специализирани обучения” със следните дейности: -Дейност 1 - Организиране и провеждане на обучение на тема „Нова нормативна уредба за устройството и структурата на публичните финанси - Закон за публичните финанси. Промени в Сметкоплана на бюджетните организации за 2014 г. и счетоводната отчетност, произтичащи от прилагането на Закона за публичните финанси“ за 150 служители на АДФИ, разделени на 4 групи; -Дейност 2 - Организиране и провеждане на обучение на тема „Корупция и конфликт на интереси – основни понятия, характерни черти, предпоставки за възникване, форми на проявление и превенция. Измама и установяване на индикатори за измами“ за 150 служители на АДФИ, разделени на 4 групи; -Дейност 3 - Организиране и провеждане на обучение на тема „Имуществена и административнонаказателна отговорност по ЗДФИ“ за 140 служители на АДФИ, разделени на 3 групи; -Дейност 4 - Организиране и провеждане на обучение на тема „Възобновяване на административнонаказателното производство“ за 20 служители - юристи и финансови инспектори с юридическо образование.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80511000

Описание:

Услуги по обучение на персонала

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
141168 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предложение за осигуряване на логистика; тежест: 50
Показател: Предложена цена; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

30-ОП-2/2015 г.

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 647852 от 11.02.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История ДГ-СФ-28 История / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
08.05.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
16.04.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕСА - Образователен център Витоша ЕООД ЕИК 175450865, гр. София, кв. Княжево, ул. Княжевска № 2А, Република България 1619, гр. София, Тел.: 02 95599332, E-mail: slava_vas@abv.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 171200 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 141168 BGN с ДДС 20%
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

проект "Укрепване на административния капацитет на АДФИ чрез специализирани обучения", който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Административен капацитет" съгласно Договор рег. № 14-22-2/19.09.2014 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

21.05.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. "Европейски образователен център" ЕООД - ЕИК 202591187; 2. "ЕСА - Образователен център Витоша" ЕООД - ЕИК 175450865; 3. "Треинсофт" ЕООД - ЕИК 131242700; 4. "Меркурий-97" ЕООД - ЕИК 121295074; 5. Обединение "Инвеста Обучения" (ДЗЗД) с членове: а) "Ейнджълс 77" ЕООД - ЕИК 200867726; б) "ЕсЕй Инвестмънт енд Инжиниъринг" ООД - ЕИК 202488671; 6. Обединение между Адвокатско дружество "Събев и съдружници" и "Ивент Дизайн" ООД (ДЗЗД) с членове: а) "Ивент Дизайн" ООД - ЕИК 175152418; б) Адвокатско дружество "Събев и съдружници" - ЕИК 121578791 (ДЗЗД) - Невена Жорова Ангелова - Стоева; Асен Захариев Алексиев; Боряна Миланова Ботева и Георги Събев Събев.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор