Версия за печат

00450-2015-0001

BG-Нови пазар: Изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 201190533

Община Нови пазар, ул. Васил Левски №3, За: Петя Атанасова, Р.България 9900, Нови пазар, Тел.: 0537 23311/413/, E-mail: npazar@icon.bg, Факс: 0537 24010

Място/места за контакт: Община Нови пазар

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.novipazar.acstre.com/BG.php.

Адрес на профила на купувача: http://www.novipazar.acstre.com/Files.php?type=44.

Електронен достъп до информация: http://www.novipazar.acstre.com/Files.php?type=44.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Закриване и рекултивация на общинско депо за твърди битови отпадъци , генерирани на територията на Община Нови пазар” по проект на Община Нови пазар: „Закриване и рекултивация на общинско депо за твърди битови отпадъци , генерирани на територията на Община нови пазар”, финансиран от Предприятие за управление на дейностите по опазване на околната среда (ПУДООС), при Министерство на околната среда и водите

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Община Нови пазар
Код NUTS: BG333
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмета на поръчката има за цел да бъдат постигнати следните резултати : Изолиране на сметищното тяло от атмосферните води и води от околните терени; Улавяне и извеждане на сметищния газ безопасно и контролируемо от тялото на депото; Възстановяване на екологичната обстановка в района на депото. Извършване в дългосрочен план, съгласно действащата нормативна уредба, контрол и мониторинг на параметрите на околната среда. Закриване на сметището, формулиране на параметрите на след експлоатационните грижи и извършването им.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000, 90522000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Услуги, свързани със замърсени почви

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

За ликвидиране замърсяване на околната среда при оптимално съчетание на видове дейности и влагани материали ,предмета на поръчката предвижда следните видове дейности: 1. Профилиране тялото на депото с оформяне на откос с наклон 1:2,5 и три берми във височина. Рекултивирацията на депото се извършва по контура на естествено оформените откоси на депото. Всички разпилени отпадъци, отделни купчини и замърсявания от прилежащите терени се събират и депонират в тялото на депото. 2. Изграждане на предпазна дига на кота било депо с височина 2,0м. 3. Изграждане на система за биогаз- площен дренаж от дренажен геокомпозит, газови дренажни жили и газови кладенци 4. Полагане на изолационен екран от два пласта по 25см глинести почви. 5.Изграждане на система за атмосферни води,включваща дренажен геокомпозит за плщен дренаж, дренажни колектори за повърхностни води, монтирани по бермите, охранителна канавка, канавка в петата на откоса и събирателен дренаж с пет броя шахти; 6. Техническа рекултивация от 35см.земни маси и 15см.хумусен пласт. 7. Биологична рекултивация.

Стойност, без да се включва ДДС
2746855.96 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

42

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Условия и размер на гаранцията за участие и начин на плащането й Гаранция за участие: 20 000,00 лв. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност не по-малко от 180 дни, считано от датата, определена за краен срок за получаване на офертите, съгласно обявлението за поръчката. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в обединението може да бъде наредител на Банковата гаранция за участие. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, то тя следва да се внесе по сметка на Община Нови пазар: IBAN BG70FINV91503315926503, BIC FINVBGSF Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Възложителя ще усвои гаранцията за участие в случаите по чл.61, ал.2 от ЗОП. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора и условия и начин на плащането й Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 /три/ % от цената на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път то тя следва да се внесе по сметка на Община Нови пазар посочена в Договора за изпълнение на поръчката.Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Нови пазар и, че е със срок на валидност 28 дни след изтичане на изпълнение на строително-монтажните работи.Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

За извършените СМР по договора, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва плащания на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ като следва: • За техническа рекултивация: - текущи плащания (4 текущи плащания срещу фактури и протоколи за действително извършени работи) до 80% от предложената цена за техническата рекултивация и се изплащат след извършване на определено количество и видове СМР, удостоверени в протоколи за приемане на извършените СМР (образец акт 19) и издадени фактури от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, в размер на стойността на реално извършените и приети без забележки СМР.; - Окончателното плащане на техническата рекултивация в размер на остатъка до пълната стойност на предложената цена за техническата рекултивация се извършва след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на следните документи в оригинал: заповед на основание на чл.23, ал.1,т.1, ал.2 и ал.3 от Правилника за прилагане на ЗОЗЗ (последно изм. ДВ, бр.35 от 08.05.2012 г.); одобрен от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ протокол на комисия за приемане на техническата рекултивация, съгласно раздел V от Наредба №26 от 02.10.1996 г. за рекултивация на нарушени терени, подобряване на слабопродуктивни земи, отнемане и оползотворяване на хумусния пласт; акт обр. 15; попълнена фактура за размера на окончателното плащане и доказателства, че Изпълнителя е изплатил всички дължими суми към подизпълнителите си, ако има такива; • За биологична рекултивация - Текущи плащания се предвиждат в обем не-повече от 65% /шестдесет и пет процента/ от предложената цена за биологична рекултивация и се изплащат след извършване на определено количество и видове СМР, удостоверени в протоколи за приемане на извършените дейности по биологичната рекултивация за съответната година и издадени фактури от Изпълнителя, в размер на стойността на реално извършените и приети без забележки дейности на биологична рекултивация за съответната година; - Окончателното плащане на биологичната рекултивация в размер на остатъка до пълната стойност на предложената цена за биологичната рекултивация се извършва след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на следните документи в оригинал: заповед на основание на чл.23, ал.1, т.1, ал.2 и ал.3 от Правилника за прилагане на ЗОЗЗ; одобрен от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ протокол на комисията за приемане на биологичната рекултивация, съгласно раздел V от Наредба № 26 от 02.10.1996 година за рекултивация на нарушени терени, подобряване на слабопродуктивни земи, отнемане и оползотворяване на хумусния пласт; протокол Образец 16; попълнена фактура за размера на окончателното плащане и доказателства, че Изпълнителя е изплатил всички дължими суми към подизпълнителите си, ако има такива. Стойността на извършените дейности се изплаща след изпълнение на възложените СМР, удостоверено с документи, съгласно Правилник за изпълнение и предаване на строително–монтажните работи, в съответствие с Наредба №2/2003 година и Наредба №3/2003 година за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, Протокол за обема на извършената работа, съответстваща на разходите, подписан от лицето, упражняващо строителния надзор и инвеститорския контрол и ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, и одобрен от директора на РИОСВ/Басейнова дирекция. Плащанията се извършват по единичните предложени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ цени, съгласно ценовата му оферта и приложенията към нея, въз основа на протокол за установяване на извършени СМР, съставен между ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и лицето, осъществяващо строителен надзор и инвеститорски контрол, одобрен от комисията за приемане на изпълнението, документите, съгласно Правилник за изпълнение и предаване на СМР, в съответствие с Наредба №2/2003 г. и Наредба №3/2003 г., и оригинална фактура за текущото плащане. Фактурата следва задължително да съдържа наименование на оперативната програма, номера на договора между ПУДООС и МОСВ, номера на договора между ПУДООС и Община Нови пазар, както и номера и датата на договора за обществена поръчка. Плащане се извършва с платежно нареждане по сметка на Изпълнителя.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Няма изискване.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата не може да участва лице, което не отговаря на посочените по-долу изисквания: а) Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран: за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; за подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; за престъпление против собствеността по чл. 194-217 от Наказателния кодекс; за престъпление против стопанството по чл. 219-252 от Наказателния кодекс. б) Участникът да не е обявен в несъстоятелност. в) Участникът да не е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура, съгласно националните закони и подзаконови актове. г) Участникът да не е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура, съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си. д) Участникът да няма парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2,т.1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компе¬тен¬тен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен. e/да не осъждан с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от НК във връзка с провеждане на процедури по възлагане на обществени поръчки. з) Съответното лице/лица по чл. 47, ал. 4 от ЗОП от състава на участника да не е/са свързано лице с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация. и) Участникът да няма сключен договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. 3.Участникът трябва да притежава валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя, издадено съгласно Закона за камарата на строителите, обн.ДВ, бр.108/29.12.2008 г. и Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, обн.ДВ, бр.65/10.08.2007 г. за втора категория (строежи по чл. 137, ал. 1, т. 2, буква “г” от ЗУТ – съоръжения и инсталации за третиране на отпадъци и закриване на депа за отпадъци чрез повърхностно запечатване с горен изолиращ екран), в която попада обекта на поръчката (или еквивалент). Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице трябва да докаже регистрацията си в съответния професионален регистър на държавата, в която е установен или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентния орган в страната, в която е установен.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Няма изисквания.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Няма изисквания.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Списък на строителството, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата. В списъка трябва да са посочени публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството или да бъде придружен от удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на проектирането и строителството, както и дали са изпълнени в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията трябва да съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълненото строителство. 2.Справка за ключовите експерти по чл.51, ал.1, т.4 от ЗОП и се удостоверява с автобиографии на предложените специалисти и информация за образованието, професионалнатта квалификация и професионалния опит на горепосочените лица, както и Декларация за ангажираност. 3.Справка за техническото оборудване по член 51, ал.1, т.9 от ЗОП и се удостоверява с приложени доказателства за собственост, респ. правното основание, на което участникът ще ползва конкретно посоченото от него оборудване за срока на изпълнение на поръчката.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът в процедурата да има изпълнен минимум 1 (един) обект за строителство с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка през последните 5 (пет) години, считано до крайния срок за получаване на оферти или в зависимост от датата на учредяването му. Под „сходен с предмета на поръчката” да се разбира закриване и/или рекултивация и/или изграждане на депо/сметище за отпадъци. 2.Специалистите, които ще участват при изпълнение на поръчката, трябва да отговарят на минималните изисквания на Възложителя, както следва: Ключов експерт - Ръководител обект: - дипломиран строителен инженер; -общ професионален опит – минимум 5 години; -Ключов експерт - Технически ръководител – да има завършено образование съгласно изискванията на чл. 163а на ЗУТ; --общ професионален опит – минимум 5 години - Ключов експерт Координатор по безопасност и здраве в строителството: – да притежава валидно удостоверение „Координатор по безопасност и здраве в строителството”; – да има 3 години опит като координатор на строителни обекти по ЗБУТ. - Ключов експерт Инженер – геодезист: – технически правоспособно лице геодезист с образователна степен магистър; – общ професионален опит – минимум 5 години. 3.Всеки участник трябва да разполага с механизация за качествено изпълнение на обекта. Участникът следва да представи механизацията и техническо оборудване, с което счита, че ще изпълни договора качествено и в срок и в съответствие със спецификата на обекта. Минимално изискване: - багер - 1 бр. - челен товарач (фадрома) - 1 бр. - автомобили самосвали - 2 бр. - булдозер - 1 бр. - шиповиден валяк - 1 бр. - водоноска - 1 бр. - колесен трактор с плуг, фреза, редосеялка, валяци, тороразпръсквач.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Т1 Срок за изпълнение на Техническа рекултивация и свързаните с нея СМР; тежест: 50
Показател: Ф Предлагана цена; тежест: 50
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
14.07.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, Възложителят предоставя пълен достъп до документацията за участие в процедурата на посоченият адрес на профила на купувача посочен в Обявлението на поръчката. Заинтересованите лица или техни упълномощени представители могат да закупят документацията за участие в настоящата процедура за възлагане на обявената обществена поръчка в Центъра за Административно обслужване на граждани на община Нови пазар, на адрес гр. Нови пазар, пл.Васил Левски №3 , от 8:30 до 17:00 часа всеки работен ден до крайния срок за получаване на документация за участие, посочен в обявлението. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Документацията за участие се предоставя на заинтересованото лице след представяне на платежен документ, че документацията е заплатена. При поискване от заинтересовано лице, възложителят ще изпрати документацията за негова сметка, на посочен от него адрес, след заплащането й. 2. Цената на документацията за участие е 10/десет/ лева с ДДС. 3. Цената на документацията за участие следва да бъде внесена на касата на Община Нови пазар или по банков път на следната сметка на Община Нови пазар: IBAN: BG92FINV91508415926535 BIC код: FINVBGSFИме на банката: "Първа инвестиционна банка" клон гр.Нови пазар, код на вид плащане -447000. Документацията за участие се закупува по изрично желание на заинтересованите страни, като същата ще бъде публикувана на „Профила на Купувача“ на Община Нови пазар и може свободно да бъде изтеглена. Закупуването на документация за участие не е условия за допустимост по процедурата.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
14.07.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 15.07.2015 г.  Час: 13:00
Място

Заседателна зала на Община Нови пазар

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. При промяна на датата и часа на отваряне на офертите участниците се уведомяват писмено.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Предмета на поръчката е финансиран от Предприятие за управление на дейностите по опазване на околната среда (ПУДООС), при Министерство на околната среда и водите, чрез Оперативна "Програма Околна Среда 2007-2013"

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Нови пазар, ул. Васил Левски №3, Р.България 9900, Нови пазар, Тел.: 0537 23311/413/, E-mail: npazar@icon.bg, Факс: 0537 24010

Интернет адрес/и:

URL: http://www.novipazar.acstre.com/BG.php.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.05.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ