Версия за печат

00833-2015-0005

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 121513231

Висш съдебен съвет, ул. Екзарх Йосиф № 12, За: Красимира Василева, България 1000, София, Тел.: 02 9304985, E-mail: kr.vasileva@vss.justice.bg, Факс: 02 9807632

Място/места за контакт: ул. Екзарх Йосиф № 12

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.vss.justice.bg..

Адрес на профила на купувача: http://profile-op.vss.justice.bg/?q=page&idd=index.

Електронен достъп до информация: http://profile-op.vss.justice.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150520rgvE2407495.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществен ред и сигурност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

“Доставка и инсталиране на хардуер и базов софтуер, разработка, интеграция и внедряване на приложен софтуер, необходими за модернизиране на съществуващите системи на управление на делата, с цел електронно съобщаване и призоваване”със следните обособени позиции: Обособена позиция 1: “Доставка и инсталиране на хардуер (сървър и дисков масив)” и Обособена позиция 2: “Разработка,внедряване и интеграция на приложен софтуер и доставка на базов софтуер” във връзка с реализацията на проект: „Подкрепа за Висшия съдебен съвет, свързана с изграждането на капацитет и подобряване на ефективността на съдебната система“ по договор за безвъзмездна помощ № 93-00-41/20.02.2013г., финансиран от Норвежкия финансов механизъм (НФМ) 2009-2014

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
На територията на Република България
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на настоящата обществена поръчка е “Доставка и инсталиране на хардуер и базов софтуер, разработка, интеграция и внедряване на приложен софтуер, необходими за модернизиране на съществуващите системи на управление на делата, с цел електронно съобщаване и призоваване”със следните обособени позиции: Обособена позиция 1: “Доставка и инсталиране на хардуер (сървър и дисков масив)” и Обособена позиция 2: “Разработка,внедряване и интеграция на приложен софтуер и доставка на базов софтуер” във връзка с реализацията на проект: „Подкрепа за Висшия съдебен съвет, свързана с изграждането на капацитет и подобряване на ефективността на съдебната система“ по договор за безвъзмездна помощ № 93-00-41/20.02.2013г., финансиран от Норвежкия финансов механизъм (НФМ) 2009-2014 Критерий за оценка на офертата по обособена позиция 1: "Най-ниска цена" Критерий за оценка на офертата по обособена позиция 2: "Икономически най-изгодна оферта", с показатели съгласно Раздел IV.2

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

72000000, 30233132

Описание:

ИТ услуги: консултации, разработване на софтуер, Интернет и поддръжка
Устройства с твърд диск

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1. Доставка и инсталиране на хардуер (сървър и дисков масив); 2. Разработка,внедряване и интеграция на приложен софтуер и доставка на базов софтуер; Посочената по-долу стойност на обществената поръчка е максимална обща стойност, образувана чрез задаване на максимални стойности в бюджета на проекта за дейностите по доставка и инсталиране на 1 брой сървър и 1 брой дисков масив и разработка, внедряване и интеграция на приложен софтуер и доставка на базов софтуер, разделена по обособени позиции както следва: 1) За обособена позиция № 1 - 25 172,80 лв. без ДДС; 2) За обособена позиция № 2 - 64 330,20 лв. без ДДС;

Стойност, без да се включва ДДС
89503 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

120

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в процедурата 1.1.Участникът следва да представи с офертата и документ за внесена гаранция за участие в откритата процедура в размер на: За обособена позиция № 1 – 251.00 (двеста петдесет и един) лева. За обособена позиция № 2 – 643.00 (шестотин четиридесет и три) лева. 1.2. Гаранцията за участие в процедурата трябва да бъде представена по избор на участника в една от следните форми: 1.2.1. гаранция за участие под формата на парична сума, платима по следната банкова сметка на ВСС: Банка: Българска Народна Банка - Централно Управление IBAN: BG60 BNBG 9661 3300 1738 01 BIG: BNBGBGSD Платежното нареждане се представя като копие, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 3 от ЗОП, като в него се посочва и наименованието на настоящата обществена поръчка и обособената позиция, за която се подава оферта. 1.2.2. оригинал на банкова гаранция за участие в полза на Възложителя, която е неотменима и безусловна и е валидна най-малко 30 (тридесет) календарни дни след изтичане срока за валидност на офертите. 1.3. Гаранциите за участие в откритата процедура се задържат и освобождават от възложителя по реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора 2.1. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка по съответната обособена позиция, е длъжен преди подписването на договора да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 (пет) % от стойността на договора без ДДС. 2.2. Гаранцията за изпълнение на договора трябва да бъде представена по избор на участника в една от следните форми: 2.2.1. Гаранция за изпълнение под формата на парична сума, платима по следната банкова сметка на ВСС: Банка: Българска Народна Банка - Централно Управление IBAN: BG60 BNBG 9661 3300 1738 01 BIG: BNBGBGSD Платежното нареждане се представя като копие, като в него се посочва и наименованието на настоящата обществена поръчка и съответната обособена позиция за която се подава оферта. 2.2.2. Оригинал на банкова гаранция издадена в полза на Възложителя. В случай, че определеният за изпълнител участник, представи банкова гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка, същата следва да: - е валидна за срок от минимум 30 (тридесет) календарни дни след изтичане на срока за доставка на техниката – за размер, равняващ се на 3 % от стойността на договора за обществена поръчка без ДДС по обособена позиция 1 и да е валидна за срок от минимум 30 (тридесет) календарни дни след изтичане на срока за последното плащане по договора за размер, равняващ се на 3 % от стойността на договора за обществена поръчка без ДДС по обособена позиция 2; - е валидна за срок от минимум 30 (тридесет) календарни дни след изтичане на срока за гаранционна поддръжка– за размер, равняващ се на останалите 2 % от стойността на договора за обществена поръчка без ДДС по съответната обособена позиция . В случай че гаранцията за изпълнение на договора се представя под формата на банкова гаранция, същата следва да бъде безусловна, неотменима и платима при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че Изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. При представяне на гаранциите с платежно нареждане или под формата на банкови гаранции, в тях изрично се посочва предметът на поръчката и обособената позиция. 2.3. Гаранцията за изпълнение се задържа и освобождава в съответствие с условията, посочени в проекта на договор. 2.3.1. Възложителят предвижда частично освобождаване на гаранцията за изпълнение съгласно проекта на договор. След приемане на доставката и/или услугата без забележки с подписване на приемо-предавателен протокол, Възложителят освобождава част от гаранцията за изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора за обществена поръчка без ДДС. Възложителят задържа частта от гаранцията в размер на 2% от стойността на договора без ДДС за обезпечаване на задължението за гаранционна поддръжка на доставената техника и/или разработен и внедрен софтуер.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията по настоящата обществена поръчка ще се извършват чрез платежно нареждане в срок до 15 (петнадесет) календарни дни след извършване на доставката (доставка и инсталиране на техниката) и/или услугата, в зависимост от обособената позиция по която се участва, срещу представяне на оригинална фактура, доклади, документации и приемо-предавателни протоколи, подписани от представители на Възложителя и Изпълнителят. Фактурите за извършване на плащания следва да се изготвят на български език, в съответствие със Закона за счетоводството. Те трябва да съдържат следната задължително информация: Получател: /име на бенефициента/ Адрес: ЕИК по Булстат: Получил фактурата: име на Ръководителя на проекта. Номер на документа, дата и място В описателната им част следва да се впише следния текст: „Разходът е по договор № 93-00-41/20.02.2013г., за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Норвежки финансов механизъм 2009-2014.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато участникът е обединение (консорциум), което не е юридическо лице, съдружниците в обединението трябва да имат сключен договор за обединение, за да участват в настоящата откритата процедура. В този договор съдружниците са длъжни да определят какви дейности ще извършва всеки съдружник в обединението при изпълнение на обществената поръчка. Договорът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: а) съставът на обединението (консорциум) няма да се променя след подаването на офертата и всички членове на обединението са задължени да останат в него до окончателното изпълнение на поръчката; б) обединението (консорциум) е създадено със срок до окончателното изпълнение на обществената поръчка; в) всички членове на обединението са солидарно отговорни за качественото и в срок изпълнение на обществената поръчка, независимо от срока, за който е създадено обединението. Когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението, към офертата следва да се представи и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Когато участникът е представил договор за обединение (консорциум), чието съдържание не отговаря на изискванията и след предоставена по чл. 68, ал. 9 от ЗОП възможност, не отстрани констатираните нередовности, участникът ще бъде отстранен от участие в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка. В случай, че за Изпълнител е определен участник, който е обединение (консорциум), Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице. Когато определеният изпълнител е обединение (консорциум), договорът за обществена поръчка се сключва, след като Изпълнителят представи заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение, съобразно изискванията на чл. 49 от ППЗОП.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1. В съответствие с разпоредбата на чл.47, ал.1, т. 1, от б. „а” до б. „д”, т. 2, т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 1 и т. 2 ЗОП, не може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник: а) който е осъден с влязла в сила присъда (освен ако е реабилитиран) за: -престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система (включително изпиране на пари) по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс (НК); -подкуп по чл. 301 - 307 от НК; -участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК; -престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК; -престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК. б) който е обявен в несъстоятелност; в) който е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; г) има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; д) при който лицата по чл.47, ал.4 ЗОП са свързани лица (по смисъла на § 1, т.23а от Допълнителната разпоредба на Закона за обществените поръчки ) с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация. е) който е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси (ЗПУКИ) ; ж) при които е налице конфликт на интереси*, съгласно Общите условия към финансираните от Норвежкия финансов механизъм 2009-2014 договори за безвъзмездна помощ по програми BG14 и BG15. * По смисъла на чл. 4 от Общите условия към финансираните от Норвежкия финансов механизъм 2009-2014 договори, конфликт на интереси е налице, когато безпристрастното и обективно изпълнение на функциите по договора на което и да е лице, е компрометирано поради причини, свързани със семейството, емоционалния живот, политическата или националната принадлежност, икономически интереси или други общи интереси, които има то с друго лице. 2. В съответствие с разпоредбата на чл. 47, ал.3 от ЗОП Възложителя предвижда отстраняване на участник при наличие на следните обстоятелствата по чл. 47, ал.2, т. 1, част от т. 2а (без поръчките по чл. 3, ал.2 от ЗОП), т. 4, т. 5 от ЗОП: а) е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът или участникът е преустановил дейността си; б) е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; в) който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; г) е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Наличието на някое от обстоятелства по чл.47, ал.1, т. 1, от б. „а” до б. „д”, т. 2, т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 1 и т. 2 ЗОП и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал.2, т. 1, част от т. 2а (без поръчките по чл. 3, ал.2 от ЗОП), т. 4, т. 5 от ЗОП, са основание за отстраняване на участника от участие в процедурата. Не може да участва в настоящата обществена поръчка и лице: а) за което е налице забраната на чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП; б) което попада в обхвата на чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. В съответствие с чл. 56, ал. 1, т.1 от ЗОП участниците трябва да: - посочат единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени; - декларират липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от б. „а” до б. „д”, т. 2, т. 3, т. 4, ал. 2, т. 1, т. 2а, т. 4, т.5 и ал.5, т.1 и т. 2 от ЗОП; 2. Съгласно чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП участниците по обособена позиция 2 трябва да представят декларация за спазване изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд. Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки са Национална агенция за приходите, Национален осигурителен институт, а за закрила на заетостта и условията на труд са: Изпълнителна Агенция „Главна инспекция по труда”; Агенция по заетостта към Министерство на труда и социалната политика; 3.Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице се представя копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Документите по чл. 56 ал. 1, т. 1, се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; документите по чл. 56 ал. 1, т. 5 се представят само за участниците (чл. 25, ал. 8 от ЗОП), чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6; декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейностите. 5. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл. 56 ал. 1, т. 1 се представя в официален превод, а документите по чл. 56 ал. 1, 5 и 11, които са на чужд език, се представят и в превод. 6. Когато участник в процедурата предвижда участие на подизпълнители се представя информация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителят не поставя минимални изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Възложителят не поставя минимални изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. По обособена позиция 1: - Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка по обособена позиция 1 за която участникът подава оферта, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата с посочване на стойностите, датите и получателите, съгласно образеца в Приложение №4, заедно с доказателства за извършените доставки. Доказателствата за извършените доставки, включени в списъка, се предоставят под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. По обособена позиция 2: - Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка по обособена позиция 2 за която участникът подава оферта, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата с посочване на стойностите, датите и получателите, съгласно образеца в Приложение №5, заедно с доказателства за извършените услуги. Доказателствата за извършените услуги, включени в списъка, се предоставят под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. - Заверено от участника копие от сертификат за въведена система за управление на качеството съгласно стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството; - Заверено от участника копие от сертификат за въведена система за управление на сигурността на информацията съгласно стандарта ISO 27001:2013, ISO 27001:2005 или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството; - Списък на предложения екип от експерти съгласно образеца в Приложение № 6, в който е представена информация относно образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на експертите;

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. По обособена позиция 1: - участникът да е изпълнил през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата минимум 2 (две) доставки с предмет, еднакъв или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка. *Под доставки с предмет, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, следва да се разбира доставка, инсталиране и поддръжка на сървъри и/или дискови масиви. 2. По обособена позиция № 2 : - участникът да е изпълнил през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата минимум 2 (две) услуги, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката. *Под услуга, сходна с предмета на поръчката, следва да се разбира услуга по разработване, интеграция и внедряване на приложен софтуер. - Участникът да има внедрена Система за управление на качеството съгласно стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват съответстващ на предмета на поръчката, както и съгласно чл.53, ал.4 ЗОП; *За обхват, съответстващ на предмета на поръчката, се приема разработване и поддръжка на информационни системи или софтуер или еквивалентно. - Участникът да има внедрена Система за управление на сигурността на информацията съгласно стандарта ISO 27001:2013, ISO 27001:2005 или еквивалентен, с обхват, съответстващ на предмета на поръчката, както и съгласно чл.53, ал.4 ЗОП;; *За обхват, съответстващ на предмета на поръчката, се приема разработване и поддръжка на информационни системи и софтуер или еквивалентно. - участникът да разполага със следния екип от ключови експерти: а). Ръководител на екип - 1 бр., притежаващ: Образование и професионална квалификация: - висше образование с придобита образователно-квалификационна степен „магистър” в областта на „Природни науки, математика и информатика”, „Технически науки” или „Социални, стопански и правни науки” съгласно Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с ПМС № 125 от 2002 г., или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в еквивалентни на посочените области. Професионален опит: - общ професионален опит - минимум 5 (пет) години; - специфичен професионален опит – най-малко 3 успешно изпълнени проекти/договори/услуги/дейности за разработка и/или внедряване на информационни системи и/или софтуерни приложения, в които е участвал като ръководител проект или като ръководител екип. б) Бизнес аналитик - 1 бр., притежаващ: Образование и професионална квалификация: - висше образование с придобита образователно-квалификационна степен „магистър” в областта на „Природни науки, математика и информатика”, „Технически науки” или „Социални, стопански и правни науки” съгласно Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с ПМС № 125 от 2002 г., или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в еквивалентни на посочените области. Професионален опит: - общ професионален опит - минимум 5 (пет) години; - специфичен професионален опит - опит в бизнес анализа за изпълнението на най-малко 3 проекти/договори/услуги/дейности за разработване и/или внедряване на информационни системи и/или софтуерни приложения, най-малко 1 от които включва интеграция между информационни системи. в) Системен архитект - 1 бр., притежаващ: Образование и професионална квалификация: - висше образование с придобита образователно-квалификационна степен „магистър” в областта на „Природни науки, математика и информатика” или „Технически науки” съгласно Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с ПМС № 125 от 2002 г., с професионално направление „Математика” или „Информатика и компютърни науки” или „Комуникационна и компютърна техника” или „Електротехника, електроника и автоматика” или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в еквивалентни на посочените области/професионални направления. Професионален опит: Продължава в Раздел "Допълнителна информация"

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: За обособениа позиция 2 - Показател 1: "Техническа оценка" с подпоказатели, както следва: ОТ.1. Архитектура на реализация на решението за електронно съобщаване и призоваване, с максимален брой точки - 12;ОТ.2. Начин на реализиране на изискванията за реализация на сигурността, с максимален брой точки – 12; ОТ.3. Начин за реализация на функционалностите, свързани с обмена на данни, с максимален брой точки – 12; ОТ.4. Начин на реализация на потребителския интерфейс на уеб базираното приложение, с максимален брой точки – 12; ОТ.5. Начин на промяна на посочената система за управление на съдебните дела, с максимален брой точки – 12; ОТ.6. Начин на внедряване на решението за електронно съобщаване и призоваване, с максимален брой точки – 8; ОТ.7. Начин на управление на изпълнението по т. 10.2 и подготовка на документация, която трябва да се предаде в края на изпълнение на договора, с максимален брой точки – 12;; тежест: 60
Показател: Показател 2: “Финансова оценка” ; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2015/S 063 - 110920 от 31.03.2015 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
15.06.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
15.06.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 16.06.2015 г.  Час: 11:00
Място

В сградата на ВСС, гр. София, бул. „Екзарх Йосиф" № 12

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1. Продължение на минимални изисквания: Професионален опит: - общ професионален опит - минимум 5 години; - специфичен професионален опит - опит в изпълнението на минимум 3 проекти/договори/услуги/дейности, свързани с разработване и/или внедряане на информационни системи и/или софтуерни приложения, най-малко 1 от които включва интеграция между информационни системи. г.)Ключов експерт „Програмист” – 2 броя: Образование и професионална квалификация: - висше образование с придобита образователно-квалификационна степен „бакалавър” в областта на „Природни науки, математика и информатика” или „Технически науки” съгласно Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с ПМС № 125 от 2002 г., с професионално направление „Математика” или „Информатика и компютърни науки” или „Комуникационна и компютърна техника” или „Електротехника, електроника и автоматика” или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в еквивалентни на посочените области/професионални направления. Професионален опит: - общ професионален опит - минимум 5 години; - специфичен професионален опит - минимум 3 години опит в областта на разработване на информационни системи и/или софтуерни приложения и/или софтуерни приложения и/или опит в изпълнението на минимум 2 проекти/договори/услуги/дейности, свързани с разработване на информационни системи и/или софтуерни приложения. д) Ключов експерт „Програмист потребителски интерфейс” – 1 брой: Образование и професионална квалификация: - висше образование с придобита образователно-квалификационна степен „бакалавър” в областта на „Природни науки, математика и информатика” или „Технически науки” съгласно Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с ПМС № 125 от 2002 г., с професионално направление „Математика” или „Информатика и компютърни науки” или „Комуникационна и компютърна техника” или „Електротехника, електроника и автоматика” или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в еквивалентни на посочените области/професионални направления. Професионален опит: - общ професионален опит - минимум 5 години; - специфичен професионален опит - минимум 3 (три) години опит в разработване на уеб базиран потребителски интерфейс. е) Експерт за осигуряване на качеството на тестване на софтуера – 1 брой Образование и професионална квалификация: - висше образование с придобита образователно-квалификационна степен „магистър” в областта на „Природни науки, математика и информатика”, „Технически науки” или „Социални, стопански и правни науки” съгласно Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с ПМС № 125 от 2002 г., или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в еквивалентни на посочените области/професионални направления. Професионален опит: - общ професионален опит - минимум 5 години; - специфичен професионален опит - най-малко 3 години опит в осигуряване на качеството в проекти/договори/услуги/дейности за разработване на уеб базирани софтуерни системи и най-малко 1 проект/договор/услуги/дейност за интеграция между информационни системи. 2. Обменът на информация се извършва писмено чрез изпращане на писма и уведомления по следните общодостъпни средства, посочени и в обявлението, съгласно чл.58а от ЗОП – по пощата и/или по факс и/или по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства. 2. На основание чл. 64, ал.2 и ал.3 от ЗОП Възложителят намалява сроковете по чл. 64, ал. 1 от ЗОП. Пълен достъп по електронен път до документацията за участие в Профила на купувача е публикувана на следния адрес http://profile-op.vss.justice.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150520rgvE2407495. В случаите по чл.28, ал.7 от ЗОП Възложителят не поставя изискване за заплащане на документацията.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Решенията на възложителя подлежат на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията. Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок: 1. след изтичане на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна. 2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; Жалбата по чл.120, ал.4 от ЗОП се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Висш съдебен съвет, ул. Екзарх Йосиф № 12, България 1000, София, Тел.: 02 9304985

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.05.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция “Доставка и инсталиране на хардуер (сървър и дисков масив)”
1) Кратко описание

“Доставка и инсталиране на хардуер (сървър и дисков масив)”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

48820000, 30233132

Описание:

Сървъри
Устройства с твърд диск

3) Количество или обем

1 брой сървър и 1 брой дисков масив

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
25172.8 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 90



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция “Разработка, внедряване и интеграция на приложен софтуер и доставка на базов софтуер”
1) Кратко описание

“Разработка, внедряване и интеграция на приложен софтуер и доставка на базов софтуер”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

72000000

Описание:

ИТ услуги: консултации, разработване на софтуер, Интернет и поддръжка

3) Количество или обем

Разработка, интеграция и внедряване на приложен софтуер и доставка на базов софтуер, необходими за модернизиране на съществуващите системи на управление на делата, с цел реализация на електронно съобщаване и призоваване от самите програми, с подробно описани минимални технически изисквания в Техническата спецификация

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
64330.2 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 120