Версия за печат

01258-2015-0002

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 0006963270603

Столична община-район Искър, бул. Кръстю Пастухов №18, За: Ростислава Игнатова, България 1592, София, Тел.: 02 9784945, E-mail: r.ignatova@iskar-sofia.com, Факс: 02 8722062

Място/места за контакт: Отдел Правно обслужване и човешки ресурси

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://raioniskar.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://raioniskar.bg/?c=buyer_profile/show/189&lang=bg.

Електронен достъп до информация: http://raioniskar.bg/?c=buyer_profile/show/189&lang=bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 0006963270603

Столична община-район Искър, бул.Кръстю Пастухов №18, За: Ростислава Игнатова, България 1592, София, Тел.: 02 9790737, E-mail: r.ignatova@iskar-sofia.com

Място/места за контакт: Деловодство

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

ДА


Национален идентификационен No (ЕИК): 000673616

4 ОДЗ Ангел Каралийчев, ж.к.Дружба 1, ул.Фестивална №1, България 1592, София


Национален идентификационен No (ЕИК): 000673672

13 ОДЗ Калинка, ж.к.Дружба 1, ул. 5036, № няма, България 1592, София


Национален идентификационен No (ЕИК): 000674426

36 ОДЗ Пеперуда, ж.к.Дружба 1, ул.Иван Арабаджията №40, България 1592, София


Национален идентификационен No (ЕИК): 000676135

77 ОДЗ Ханс Кристиян Андерсен, ж.к.Дружба 2, ул. Ханс Кристиян Андерсен, № няма, България 1592, София


Национален идентификационен No (ЕИК): 000677080

85 ОДЗ Звездичка и филиал към него, ж.к.Дружба 2 до бл.218, ул. няма, № няма, България 1592, София


Национален идентификационен No (ЕИК): 000666721

88 ОДЗ Детски рай, ж.к.Дружба 2, ул.5003, № няма, България 1592, София


Национален идентификационен No (ЕИК): 000673071

96 ОДЗ Росна китка, ж.к.Дружба 1, ул.5019 до бл.46, № няма, България 1592, София


Национален идентификационен No (ЕИК): 000666874

108 ЦДГ Детско царство и филиал към него, ж.к.Дружба 1, ул.5048, № няма, България 1592, София


Национален идентификационен No (ЕИК): 175997309

21 ЦДГЕжко-Бежко, с. Бусманци, ул.Крива ливада №11-А, България 1592, София



РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"Доставка на хранителни продукти за нуждите на детските заведения и Детска млечна кухня (ДМК) на територията на Район ”Искър"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
ОДЗ №4 „А. Каралийчев” – ж.к.”Дружба”1, ул.”Фестивална” №1 ОДЗ №13 „Калинка” – ж.к.”Дружба”1, ул. 50-36 ОДЗ №36 „Пеперуда” – ж.к.”Дружба”1, ул. ”Иван Арабаджията” №40 ОДЗ №77 „Ханс Кристиян Андерсен” – ж.к.”Дружба”2, ул. ”Ханс Кристиян Андерсен” ОДЗ №85 „Звездичка” – ж.к.”Дружба”2 ОДЗ №85 „Звездичка” – филиал „Враня“ ОДЗ №88 „Детски рай” – ж.к.”Дружба”2, ул.”5003” ОДЗ №96 „Росна китка“ - ж.к.”Дружба”1, ул. „Полк. Чудомир Топлодолски“ ЦДГ №108 „Детско царство“ – ж.к.”Дружба”1, ул. „5048“ ЦДГ №108 „Детско царство“ филиал ЦДГ №21 „Ежко –Бежко“ – с. Бусманци, ул. „Крива ливада“ №11А ДМК - ж.к. Дружба 1 до бл.40
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на обществената поръчка е доставка на хранителни продукти за нуждите на детските заведения и Детска млечна кухня (ДМК) на територията на СО-район ”Искър" за срок от 24 месеца, считано от датата на подписване на договора.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

15811100, 15500000, 15100000, 03222000, 03221000, 15332400, 15800000, 15331170

Описание:

Хляб
Млечни продукти
Месо и месни продукти
Плодове, вкл. черупкови
Зеленчуци
Консервирани плодове
Различни хранителни продукти
Зеленчуци, замразени

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обхватът на дейностите и количествата е подробно описан в спецификацията на храните, приложена към документацията за участие. Посочените в техническата спецификация количества са приблизително необходимите за една календарна година и са съобразени със заложените финансови средства в бюджетите на СО-район "Искър" и детските заведения. Възложителят си запазва правото да не заявява целите количества или асортимент, в зависимост от конкретните(специфични) нужди на всяко детско заведение и ДМК. Възложителят си запазва правото при необходимост от доставка на допълнителни количества хранителни продукти при непредвидени обстоятелства да възложи доставката на хранителни продукти чрез процедура на договаряне по чл.90, ал.1, т.4 от ЗОП. Плащанията по договора се извършват от бюджетите на всяко детско заведение-получател на доставките и от СО-район "Искър" за ДМК

Стойност, без да се включва ДДС
1500000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

ДА

Прогнозен график за следващи поръчки в месеци

24

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Условия и размер на гаранцията за участие На основание чл.59, ал.2 от ЗОП ,Възложителят определя гаранция за участие в откритата процедура в размер на /1/един процент от стойността на поръчката без ДДС или 15 000лв (петнадесет хиляди лева). Гаранцията за участие може да се представи под формата на банкова гаранция или парична сума преведена по следната банкова сметка на СО- район „ Искър“ Банка: Общинска банка, ФЦ "Слатина" IBAN: BG 43 SOMB 91303317622101 BIC: SOMBBGSF Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. Гаранциите за участие се освобождават от възложителя, както следва: • на отстранените участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител; • на класираните на първо и второ място участници - след сключване на договор за обществена поръчка; • на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител; • при прекратяване на процедурата за възлагане на обществената поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие, когато участникът в процедурата за възлагане на обществена поръчка обжалва решението на възложителя за определяне на изпълнител – до решаване на спора. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. 2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция или парична сума, преведена по следната банкова сметка на СО- район „Искър“: Общинска банка, ФЦ "Слатина" IBAN: BG 43 SOMB 91303317622101 BIC: SOMBBGSF Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция, в полза на СО- район “Искър” и със срок на валидност – съгласно условията в договора. В случай, че банковата гаранция е издадена от чуждестранна банка, тя трябва да бъде авизирана чрез българска банка, която да потвърди автентичността на съобщението. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция в оригинал или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато Участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя със срок на валидност най – малко за срока на изпълнение на договора и в нея трябва да е изрично посочен договорът, за който се представя гаранцията. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Когато Участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно проекта на договор приложен към документацията за участие плащането на извършените доставки на стоки се извършва от съответните детски заведения, а за ДМК от СО-район "Искър", след представянето на оригинална фактура, съгласно офертата на изпълнителя, с платежно нареждане по банков път, по банковата сметка на изпълнителя в 30-дневен срок от представяне на фактурата.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват всички български или чуждестранни физически и/или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията на Закона за обществените поръчки и предварително обявените от възложителя условия в настоящето обявление и документацията за участие.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват всички български или чуждестранни физически и/или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, посочени в Закона за обществените поръчки на Република България и предварително обявените от Възложителя условия в настоящите указания и документацията за участие. В случай, че кандидатът участва като обединение/консорциум, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В случаите по чл. 49 от ЗОП изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност. В случай, че участникът е обединение/консорциум, което не е юридическо лице, участниците в него сключват договор за обединение. Когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – офертата на участника трябва да съдържа документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; Обединението следва да бъде регистрирано по надлежния ред. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаване на офертата. Когато участникът е обединение/консорциум, но не е приложен договор за създаването на обединение/консорциум или в приложения договор липсват клаузи, гарантиращи , че състава на обединението не се променя след подаването на офертата или обединението не е регистрирано по надлежния ред – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите по чл.56, ал. 1, т. 1, букви "а" и "б" от ЗОП – (посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата, и декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП ) се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, буква "в" (доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 и 2, ако такива се изискват от възложителя) и т. 4 и 5 (доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка) се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП;. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП (посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, и доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 и 2 от ЗОП, ако такива се изискват от възложителя) се представя в официален превод, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 5 от ЗОП (доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка) и по чл. 56, ал.1, т. 11 от ЗОП (декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд ), които са на чужд език, се представят и в превод.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителят не изисква информация и документи за икономическо и финансово състояние на участниците.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Възложителят не поставя изискване за доказване на икономическо и финансово състояние на участниците

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. За доказване на обстоятелството се представя списък по Образец №6, на основните договори с предмет: доставки на хранителни продукти за детски градини, и/ или социални заведения доставки, извършени от участника през последните три години- 2012, 2013 2014 и 2015 год., считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка. Доказателството за извършената доставка се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката 2. Участникът представя Декларация Образец №7, че е внедрена и сертифицирана система за управление на качеството (СУК) съгласно изискванията на ISO 9001:2008 или еквивалентно, придружена с копе на сертификата, който удостоверява съответствието на кандидата със сертифицирана система за управление на качеството (СУК), в съответствие с чл. 53 от ЗОП и акредитацията на сертифициращата организация. 3. Участникът представя Декларация Образец №7, че има система за управление на безопасността на хранителните продукти (СУБХП), съгласно ISO 22000:2005 или еквивалентно с област на приложение, обхващаща предмета на поръчката и вписани географското местоположение на площадката/ите, на които се извършва дейността.Декларацията да е придружена с копе на сертификата, които удостоверява съответствието на кандидата със стандарта на система за управление на безопасността на хранителните продукти (СУБХП), в съответствие с чл. 53 от ЗОП и акредитацията на сертифициращата организация. 4.1 За целта се представя декларация-описание на всички транспортни средства, които са на разположение на участника за срока на договора Образец № 8. Към декларацията да се приложат ясни, четливи, заверени копия на регистрационни талони, удостоверяващи собствеността и общата товароносимост на специализираните превозни средства. В случай, че транспортните средства не са собствени, се прилага договор за наем, или договор за лизинг, в който да е удостоверено, че те ще са на разположение на кандидата за срока на договора. 4.2. Товарните автомобили трябва да имат издадено валидно „Удостоверение за регистрация” (съгласно чл. 12 от Закона за храните) на транспортното средство от РЗИ (РИОКОЗ) или БАБХ (РВМС) за превоз на хранителни продукти от животински и неживотински произход на името на кандидата или собственика. Представя се копие от съответния документ. 5. За целта се представя декларация-описание на всички собствени или наети складови помещения, хладилни съоръжения или хладилни помещения, поддържащи постоянна температура, необходима за разделно съхранение на хранителните продукти, за действието на срока на договора Образец № 9. Към декларацията да се приложат ясни, четливи, заверени копия на документи за собственост. В случай, че съответните изброени не са собствени, се прилага договор за наем, или договор за лизинг, в който да е удостоверено, че те ще са на разположение на кандидата за срока на договора. За същите следва да се представят ясни, четливи и заверени копия на валидни санитарни разрешителни за упражняване на съответната дейност, съгласно изискванията на РЗИ (РИОКОЗ) и/или БАБХ (РВМС) „Удостоверение за регистрация” на името на участника. 6.Прилага се декларация-списък Образец № 10 на персонала 7. Представя се Декларация – Образец № 11 8.Представя се Декларация- Образец № 12 9.Представя се Декларация Образец № 13 10.Представя се Декларация Образец № 14 11.Представя се Декларация Образец № 15. Важно:Изискуемите документи за доказване на техническите възможности на кандидата , в случай че същия е обединение, се представят само за участника , чрез който обединението доказва съответствието си с критериите за подбор

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът да е изпълнил договори през последните 3 /три/ години - 2012, 2013, 2014 и 2015 год., считано от датата на подаване на офертата, с предмет доставки на хранителни продукти за детски градини, и/ или социални заведения, придружен с доказателства за извършените доставки. 2. Участникът следва да има внедрена и сертифицирана система за управление на качеството (СУК) съгласно изискванията на ISO 9001:2008 или еквивалентно. 3.Участникът следва да има система за управление на безопасността на хранителните продукти (СУБХП), съгласно ISO 22000:2005 или еквивалентно с област на приложение, обхващаща предмета на поръчката и вписани географското местоположение на площадката/ите, на които се извършва дейността, съгласно чл. 53, ал. 1 от ЗОП - представят се заверени копия от участника на сертификатите и акредитацията на сертифициращата организация. 4. Участникът да има собствен или нает транспорт, удостоверен с разрешително за превоз на хранителни продукти. Транспортните средства да разполагат с валидни удостоверения за специализирани транспортни средства, издадени от ОДБХ. Транспортните средства със специално предназначение трябва да осигуряват съответните температурни параметри и условия за превоз на различни групи храни. Удостоверенията за регистрация за транспортиране на хранителни продукти следва да са издадени след 01.01.2007 г. на името на участника. Удостоверенията да включват всички групи храни предмет на поръчката. 5.Участникът трябва да разполага със собствени или наети складови помещения, хладилни съоръжения или хладилни помещения, поддържащи постоянна температура, необходима за разделно съхранение на хранителните продукти, за действието на срока на договора. Участникът да има удостоверение за регистрация за търговия с храни от животински и от неживотински произход, включващо списък на групите храни (Приложение № 1 към Заповед № РД 11-919/ 05.08.2011 г. на Изп. Директор на БАБХ), по предмета на обществената поръчка, издадено след 25.01.2011 г. от съответната ОДБХ. При участник обединение на физически и/ или юридически лица всяко физическо/ юридическо лице включено в обединението, което ще извършва дейност, за която е необходима посочената регистрация , следва да представи удостоверения за регистрация по чл. 12 от Закона за храните, за търговия с храни, обхващащо групите храни (Приложение № 1 към Заповед № РД 11-919/ 05.08.2011 г. на Изп. Директор на БАБХ), за които обединението е подало оферта. Националните регистри на обектите за производство и търговия на храни са публични и се публикуват в Интернет (чл. 14 ал. 3 от Закона за храните). 6.Участникът да разполага с персонал за изпълнение на поръчката. 7.Участникът да е запознат с всички условия на обществената поръчка и да е съгласен и да изпълнява безотказно условията на поръчката, както и да гарантира точното изпълнение на заявките. 8. Участникът да бъде в състояние да доставя конкретно заявени количества франко посочените складове на Възложителя в най-кратки срокове. 9.Участникът да гарантира пълна подмяна на продуктите с отклонение в качеството още в деня на обаждането за констатиране на отклонението. 10.Участникът да гарантира добър търговски вид на предлаганите продукти. 11.Участникът да гарантира, че всеки доставен продукт ще има остатъчен срок на годност не по-малко от 75 % (седемдесет и пет процента) към датата на доставка и всяка доставка да бъде придружена с търговски документ, сертификат за качество или друг аналогичен документ за хранителни продукти, съгласно изискванията на Закона за храните.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предлагана цена;; тежест: 50
Показател: Техническо предложение; тежест: 40
Показател: Срок за реакция в случай на рекламация; тежест: 10
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
29.06.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 8 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят не поставя изискване за закупуване на документацията за участие. Участниците получават пълен достъп до нея на интернет страницата на район "Искър": www.raioniskar.bg, раздел „Профил на купувача” в досието на обществената поръчка на адрес:http://raioniskar.bg/?c=buyer_profile/show/189&lang=bg . В случай, че лице поиска да закупи документацията може да направи това всеки работен ден на адрес гр. София, бул. "Кръстю Пастухов" №18, Деловодство след заплащането й в касата на СО-район "Искър" на същия адрес. В случай, че лице поиска документацията за участие да му бъде изпратена за негова сметка, то лицето, поискало документацията изпраща писмено искане, и заплаща цената по банков път. Закупуване на документация за участие по банков път се извършва по сметка в лева както следва - IBAN: BG52SOMB91303117622101, BIC код на SOMBBGSF, Име на банка: Общинска банка АД, ФЦ Слатина

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
29.06.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 30.06.2015 г.  Час: 11:00
Място

гр.София, бул. "Кръстю Пастухов" №18, ет. 3, зала 301

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители,както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Представител на участник се допуска след представяне на документ за самоличност и съответно изрично пълномощно (извън случаите на законно представителство по силата на документите за регистрация). Присъстващите представители се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие. Датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти ще бъдат обявени на профила на купувача на СО-район "Искър" , най-малко два работни дни преди тяхното отваряне.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

ДА

Прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

24 месеца

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възможно е да се възложи /чрез процедура на договаряне без обявление/, повторение на услугата от същия изпълнител, при условията на чл.90, ал.1, т.9 от ЗОП. Възложителят ще се възползва от възможността предоставена от нормата на чл.64 от ЗОП за съкращаване на крайния срок за получаване на оферти. Въз основа на чл.64, ал.3 срокът се съкращава със 7 дни, тъй като обявлението се изпраща по електронен път и с още 5 дни, тъй като от датата на публикуване на обявлението в електронен вид Възложителят предоставя пълен достъп до документацията за участие в процедурата на адрес http://raioniskar.bg/?c=buyer_profile/show/189&lang=bg

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.05.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ