Версия за печат

00325-2015-0009

BG-Пловдив: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

УМБАЛ Свети Георги ЕАД, бул. Пещерско шосе №66, За: Проф. д-р Карен Бриянов Джамбазов, д.м. ; г-н Тенчо Василев; г-н Митко Узунов, Република България 4002, Пловдив, Тел.: 032 602930; 032 602849, E-mail: op@unihosp.com, Факс: 032 644058

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.unihosp.com.

Адрес на профила на купувача: http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20150513QlvW2588190.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Строителни работи по изграждане на сектор за изследвания с РЕТ-СТ

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД, гр. Пловдив, База 2, бул. "Пещерско шосе" № 66
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Строителни работи по изграждане на сектор за изследвания с РЕТ-СТ, съгласно количествена сметка и инвестиционен проект, приложени в документацията за участие, публикувана в профила на купувача на Възложителя в електронното досие на поръчката на интернет адрес http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20150513QlvW2588190

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно Приложение № 2 от документацията за участие– Количествени сметки, публикувани в профила на купувача на Възложителя

Прогнозна стойност без ДДС
600000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите, определени от възложителя са, както следва: 1. Гаранция за участие в процедурата – парична сума, преведена по банкова сметка на УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД или платена в касата на УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД към момента на подаване на офертата за участие в процедурата, или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя. Банковата гаранция се представя в оригинал. Кандидатът, участникът или определени-ят изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение съг-ласно чл. 60 от ЗОП. 1.1. Размерът на гаранцията за участие: 4000,00 лева. Възложителят може да задържи гаранцията за участие по реда на чл.61 от ЗОП. Гаран-цията се освобождава, съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора – парична сума, преведена по банкова сметка на УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД или безусловна и неотменяема банкова гаранция за изпъл-нение на договора в оригинал, издадена от българска банка в полза на възложителя. 2.1. Размерът на гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1 % от стойността на договора без ДДС. 2.2. Гаранцията за изпълнение се представя при сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. 2.3. При внасяне на банкова гаранция, или платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. 2.4. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възла-гане на обществената поръчка. 2.5. Възложителят освобождава гаранциите по Раздел ІV, т.1 и т.2, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 3. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Раз-ходите по евентуалното им усвояване са за сметка на Възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Сметка за постъпване на гaранция за участие/гаранция за изпълнение под форма на парична сума: УМБАЛ „СВЕТИ ГЕОРГИ” ЕАД, гр. Пловдив Банка: ЦКБ АД – клон Пловдив IBAN : BG 72 CECB 9790 1051 2974 00 BIC : CECBBGSF

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането на цената за изпълнението на поръчката се извършва при условията на разсрочено плащане – на пет равни месечни вноски, които се изплащат от месеца, следващ месеца на приемане на строителството от възложителя. Приемането на строителството от възложителя се документира с подписването на приемо-предавателен протокол - акт.обр. № 19.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Административна справка за кандидата, съдържаша на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата, данни за представляващите участника, телефон и факс за връзка; 3. Документи, удостоверяващи представителната власт на лицето, от което изхожда предложението, в случай, че това не е законния представител на участника /оригинал или нотариално заверено копие/; 4. Документ за представена гаранция за участие – Вносна бележка (или Платежно на-реждане) за внесена в касата (или по сметка) парична сума – във формата на фотокопие, за-верено от кандидата с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала” или оригинал на банкова гаранция, направена съгласно условията на закона и възложителя; 5. Удостоверение/я за регистрация в Камарата на строителите за вписване в Централния професионален регистър на строителя за I-ва категория строежи, чл. 2, ал.4, т.1, б. „з” (строежи или части от тях (сгради, помещения, складове, технологични и транспортни инсталации и лаборатории) за производство и съхраняване на радиоактивни вещества и материали) от Наредба №1 от 30.07.2003г. за номенклатурата на видовете строежи - във формата на фотокопие, заверено от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”; 6. Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд. Органите, от които кандидатите или участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, се посочват, както следва: Национална агенция по приходите, съответната община (общински данъчни служби), Инспекция по труда, РЗИ и РИОСВ. 7. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП – попълва се, подписва се и се подпечатва, съгласно приложения към документацията образец (Образец-Приложене №6). Декларацията се подписва от законния представител / законните представители/ на кандидата. Декларацията се подписва от лицата, които представляват кандидата или участника. 8. Декларация по чл. 56, ал. 1, т.6 от ЗОП – попълва се, подписва се и се подпечатва приложения към документацията образци (Образец- Приложение № 7). 9. Декларация от участникът, че няма да ползва/ще ползва подизпълнител при из-пълнение на обществената поръчка по образеца приложен към документацията (Образец-Приложение №8). 10. Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива както и дела на участие. Всеки от подизпълнителите трябва да предостави необходимите документи съгласно чл.56, ал.2 от ЗОП. 11. Декларация от представляващият и управляващ подизпълнителя, попълва и подписва декларация за съгласие за участие като подизпълнител /оригинал/ - по образеца приложен към документацията (Образец-Приложение №9) 12. Декларация за приемане на условията в проекта на договор – в оригинал, подписана от участника (свободен текст). 13. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от законтия представител на участника /в оригинал/. Посочените образци са приложени в документацията за участие в обществената поръчка, публикувана в профила на купувача
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Удостоверение от банка, издадено до два месеца преди подаването на офертата, за наличие на свободен финансов ресурс, с посочване на конкретната сума, с която разполага участника – във формата на фотокопие, заверено от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”. или 2. Счетоводен баланс като съставна част от ГФО, съставен към дата от месеца, в който е подадена офертата, подписан от законния представител и счетоводителя на участника. ( В представената информация следва да са посочени свободните (собствени) парични средства. ). Когато по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансово състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Минимални изисквания: Участниците следва да разполагат със свободен собствен финансов ресурс, възлизащ не по-малко от 50% от прогнозната стойност на поръчката, която възлиза в размер на 600 000,00 лв. без ДДС (т.е. не по-малко от 300 000 лв)
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на строителството, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване офертата, като за строителство на обществени сгради (в т.ч. здравни заведения): а) в списъка следва допълнително да се посочват публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) към списъка се прилагат удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт – в оригинал или нотариално завереня форма, минимум 3 удостоверения, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности - в оригинал или нотариално заверена форма, минимум 3 документа; Списъкът се представя в оригинал – попдисан и подпечатан от участника. 2. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на кандидата или участника за последните три години, считано от внасянето на офертата, освен когато кандидатът или участникът е посочил в офертата си, че ще използва подизпълнител или ресурсите на трето лице - в оригинал, попдисана и подпечатана от участника. 3. Писмено описание на техническото оборудване, с което разполага участника за изпълнението на поръчката - в оригинал, попдисан и подпечатан от участника. 4. Сертификат за внедрена Система за управление на качеството при участника с обхват строителство по стандарт ISO 9001 или еквивалентен - във формата на фотокопие, заверено от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”. 5. Сертификат за внедрена Система за управление на качеството при участника с обхват строителство по стандарт OHSAS 18001 или еквивалентен - във формата на фотокопие, заверено от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”. 6. Сертификат за внедрена Система за управление на качеството при участника с обхват строителство по стандарт ISO 14001 или еквивалентен - във формата на фотокопие, заверено от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”.
Минимални изисквания: 1. Да са изпълнили успешно СМР/СРР за обществени обекти - не по-малко от 5 обекта, изпълнени през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата. 2. Да имат добра репутация като изпълнители, във връзка с изпълнението на договорите от упоменатия списък. 3. Да имат средногодишен брой от минимум 5 работника, ангажирани с изпълнение на строителни дейности и минимум един ръководен служител. 4. Да разполагат с техническо оборудване за изпълнение на поръчката. 5. Да прилагат Система за управление на качеството по стандарт ISO 9001 или еквивалента, 6. Да прилагат Система за управление на качеството при участника с обхват строителство по стандарт OHSAS 18001 или еквивалентна. 7. Да прилагат Система за управление на качеството при участника с обхват строителство по стандарт ISO 14001 или еквивалента,
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Цена за изпълнение на поръчката ; тежест: 60
Показател: Срок за изпълнение на поръчката; тежест: 20
Показател: Организация и изпълнение на строителните работи ; тежест: 20

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.06.2015 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка е налична и участниците могат да се снабдят с нея безплатно от профила на купувача на възложителя, от електронното досие на поръчката на интернет адрес http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20150513QlvW2588190. При желание лицата могат да се снабдят с документацията от деловодството на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД – Пловдив, бул. „Пещерско шосе” №66, като заплатят цената на документацията за участие на стойност е 12,00 лева с ДДС, които се заплащат в касата на УМБАЛ “Свети Георги” ЕАД – гр. Пловдив, бул. „Пещерско шосе”№66 или по банков път на следната банкова сметка: УМБАЛ „СВЕТИ ГЕОРГИ” ЕАД, гр. Пловдив Банка: ЦКБ АД – клон Пловдив IBAN : BG 72 CECB 9790 1051 2974 00 BIC : CECBBGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
18.06.2015 г.  Час: 15:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 19.06.2015 г.  Час: 08:00
Място

Административната сграда на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД – Пловдив, бул. „Пещерско шосе” №66.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите могат да присъстват лицата по чл.68, ал.3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Достъп до документацията на обществената поръчка е предоставен на Профила на купувача на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД – http://unihosp.prozop.com, в електронното досие на поръчка на адрес http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20150513QlvW2588190, ведно с публикуването на обявлението в Регистър на обществените поръчки.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.05.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ