Версия за печат

00092-2015-0007

BG-Смолян: Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000615118

Община Смолян, бул. България № 12, За: инж. Васка Караджова - директор на дирекция СИОС в община Смолян, Република България 4700, Смолян, Тел.: 0301 67692, E-mail: obshtina_smolyan@abv.bg, Факс: 0301 62426

Място/места за контакт: дирекция СИОС в община Смолян

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.smolyan.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.smolyan.bg/bg/menu/content/1188.

Електронен достъп до информация: http://www.smolyan.bg/bg/menu/content/1188.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000615118

Община Смолян, бул. България № 12, За: Малина Кръстева - специалист в дирекция АИОиОМП в община Смолян, Република България 4700, Смолян, Тел.: 0301 67619, E-mail: obshtina_smolyan@abv.bg, Факс: 0301 62426

Място/места за контакт: Приемна № 1 – Деловодство

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.smolyan.bg/bg/menu/content/1188.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000615118

Община Смолян, бул. България № 12, За: Малина Кръстева - специалист в дирекция АИОиОМП в община Смолян, Република България 4700, Смолян, Тел.: 0301 67619

Място/места за контакт: Приемна № 1 – Деловодство

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„ИЗВЪРШВАНЕ НА СТРОИТЕЛНИ И МОНТАЖНИ РАБОТИ НА ОБЕКТ: ВЪНШЕН ВОДОПРОВОД ЗА С. МОГИЛИЦА, ОБЩИНА СМОЛЯН“.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
територията на с. Могилица, община Смолян
Код NUTS: BG424
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обект на настоящата обществена поръчка е „строителство” по смисъла на чл.3, ал.1, т.3 от Закона за обществените поръчки /ЗОП/ с наименование: „ИЗВЪРШВАНЕ НА СТРОИТЕЛНИ И МОНТАЖНИ РАБОТИ НА ОБЕКТ: ВЪНШЕН ВОДОПРОВОД ЗА С. МОГИЛИЦА, ОБЩИНА СМОЛЯН“. Изпълнението на поръчката включва реконструкция по съществуващо трасе на външен водопровод за с. Могилица.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45231300, 45231110

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни водопроводи и канализация
Строителни и монтажни работи по полагане на тръби

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изпълнението на поръчката включва реконструкция по съществуващо трасе на външен водопровод за с. Могилица с обща дължина 3253 м (смяна на етернитови тръби ф 125мм и ф 80 мм с полиетиленови HD-PE, Ф 140мм, PN 10).

Стойност, без да се включва ДДС
499046.01 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

90

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, а определеният изпълнител - гаранция за изпълнение при подписването на договора за обществената поръчка. Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 4 990 лева. Гаранцията за изпълнение е сума в размер на 5 % от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС. Гаранцията за участие и за изпълнение се представя в една от следните форми: парична сума внесена в брой на касата на община Смолян или чрез банков превод по банкова сметка на община Смолян IBAN:BG 66 IABG 7491 3350 0050 03, BIC код: IABG BGSF, банка: „ИНТЕРНЕШЪНЪЛ АСЕТ БАНК“ АД, клон Смолян, или банкова гаранция. В съответствие с разпоредбата на чл.3, ал.1, т.1 от Закона за ограничаване на плащанията в брой възможността за внасяне на гаранцията за изпълнение в брой на касата на община Смолян е приложима единствено когато гаранцията за изпълнение е в размер под 15 000 лева. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При представяне на гаранцията за участие в платежния документ или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. При представяне на гаранцията за изпълнение в платежния документ или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, по който се представя гаранцията. Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на „банкова гаранция”, тя трябва да отговаря на следните съществени условия: Банковата гаранция е безусловна, неотменима, с възможност да се усвои изцяло или на части от община Смолян в зависимост от претендираното обезщетение; С банковата гаранция банката гарант се задължава да извърши безусловно плащане при първо писмено искане от община Смолян, в случай че: - участникът оттегли офертата си след изтичане на срока за получаване на оферти; - участникът е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Ако определеният изпълнител избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на „банкова гаранция”, тя трябва да отговаря на следните съществени условия: Банковата гаранция е безусловна, неотменима, с възможност да се усвои изцяло или на части от община Смолян в зависимост от претендираното обезщетение; С банковата гаранция банката гарант се задължава да извърши безусловно плащане при първо писмено искане от община Смолян, в случай че изпълнителят не е изпълнил което и да е от задълженията си по договора за изпълнение. Срокът на валидност на банковата гаранция за участие трябва да е не по-кратък от срока на валидност на офертата, посочен в т.IV.3.7 от обявлението, а срокът на валидност на банковата гаранцията за изпълнение – най-малко 30 календарни дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. Възложителят има право: До решаване на спора да задържи гаранцията за участие на участник в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка, който обжалва решението за определяне на изпълнител; Да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участникът: - оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; - е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. В случай на забавено, некачествено, непълно или лошо изпълнение на договора възложителят има право да усвои гаранцията за изпълнение до максималния й размер. Възложителят освобождава гаранциите за участие при условията на чл.62 от ЗОП. При качествено, точно и съобразено с клаузите на настоящия договор изпълнение гаранцията за изпълнение се освобождава съгласно условията в проекта на договор - в срок от 30 календарни дни от завършването на обекта, удостоверено с подписване на акт. Обр. 15, при условие че за този срок не са се проявили скрити дефекти.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1. Финансиране. Обектът на настоящата поръчка се финансира от Предприятието за управление на дейностите по опазване на околната среда (ПУДООС). Общата цена за изпълнение на обществената поръчка е в размер до 499 046.01 лева /словом четиристотин деветдесет и девет хиляди четиридесет и шест лева и една стотинка/ без ДДС. Участник, чието ценово предложение надхвърля горепосочената обща стойност за изпълнение на поръчката, се отстранява от участие в процедурата. 2. Схема на плащане. • Авансово плащане в размер на 20 % /двадесет на сто/ от стойността на договора за изпълнение се извършва в срок до 30 /тридесет/ календарни дни след подписването му и представяне на надлежно оформена фактура – оригинал от изпълнителя. • Междинни плащания за действително извършените и актувани строителни и монтажни работи се извършват на база оферираните от изпълнителя в Количествено-стойностната сметка единични цени в срок до 30 /тридесет/ календарни дни след изпълнението на съответните строителни и монтажни работи и представяне на съответните надлежно оформени актове и протоколи съгласно изискванията на Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, протокол/Акт обр. 19 за извършени строителни и монтажни работи и отчет за действително извършените разходи за изпълнение на строителни и монтажни работи, подписани от възложителя, изпълнителя и извършващите строителен и авторски надзор на обекта, сметка за изплащане на строителни и монтажни работи, подписана и одобрена от възложителя, и надлежно оформена фактура – оригинал от изпълнителя. Общият размер на авансовото и междинните плащания е до 80 % /осемдесет на сто/ от цената на договора за изпълнение. • Окончателното разплащане се извършва след приспадане на извършените авансово и междинни плащания в срок до 30 /тридесет/ календарни дни след завършване и предаване на обекта, удостоверено надлежно с представяне на съответните надлежно оформени актове и протоколи съгласно изискванията на Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, Акт обр. 15, констативен акт /протокол/Акт обр. 19 за извършени строителни и монтажни работи/ и отчет за действително извършените разходи за изпълнение на строителни и монтажни работи, подписани от възложителя, изпълнителя и извършващите строителен и авторски надзор на обекта, сметка за изплащане на строителни и монтажни работи, подписана и одобрена от възложителя, и след представяне на надлежно оформена фактура – оригинал от изпълнителя. Когато изпълнителят е сключил договор/договори за подизпълнение, възложителят извършва окончателно плащане към него, след като бъдат представени доказателства, че изпълнителят е заплатил на подизпълнителя/подизпълнителите изпълнените от тях работи, които са приети по реда на договора за изпълнение.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение/неперсонифицирано дружество на физически и/или юридически лица. Когато обаче участникът е обединение, което не е юридическо лице / неперсонифицирано дружество по Закона за задълженията и договорите /ЗЗД/, договорът за обединението задължително трябва да съдържа клаузи, които: - да съдържат информация за разпределението на участието на лицата, включени в обединението, при изпълнението на дейностите, предмет на поръчката – описание на видовете работи и дейности, които ще изпълнява всеки участник в обединението; - да гарантират по безусловен начин, че: - всички членове на обединението са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на поръчката, в това число за качественото й изпълнение и за отстраняване на появилите се дефекти в гаранционните срокове съгласно договора за изпълнение на обществената поръчка независимо от срока, за който е създадено обединението; - съставът на обединението няма да се променя след подаването на офертата; - всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора за настоящата обществена поръчка, в случай че обединението бъде избрано за изпълнител.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Офертата трябва да съдържа: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2. Посочване на ЕИК по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата - следва да бъде изготвено по образец съгласно приложение № 1. 3. Заверено от участника копие на договора за обединение, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице / неперсонифицирано дружество по ЗЗД. 4. Пълномощно на лицето, което представлява участника в процедурата, или друг документ, доказващ представителните функции на лицето, което представлява участника в процедурата - в приложимите случаи. 5. Доказателства за техническите възможности и квалификация по чл.51 от ЗОП, посочени в изискуемите документи в раздел ІІІ.2.3 от обявлението. 6. Документ за гаранция за участие. 7. Посочване на видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители - по образец съгласно приложение № 4. 8. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП - по образец съгласно приложение № 5. 9. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП - по образец съгласно приложение № 6. 10. Декларация за приемане на условията в проекта на договор – по образец съгласно приложение № 7. 11. Декларация по чл.3, т.8 и чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици - по образец съгласно приложение № 8. 12. Декларация по чл.6, ал.2 от Закона за мерките срещу изпиране на пари - по образец съгласно приложение № 9. 13. Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд - по образец съгласно приложение № 10. 14. Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 и/или 2 от ЗОП: участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя /ЦПРС/ за изпълнение на строежи с обхват, отговарящ на вида на строежа, предмет на обществената поръчка, както и на категорията му, съгласно чл.137, ал.1, т.1, буква „б“ от Закона за устройство на територията /ЗУТ/ във връзка с чл.2, ал.2, т.4 от Наредба № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи, което изискване се удостоверява с един от следните документи: заверено от участника копие на удостоверение за вписване в ЦПРС за изпълнение на строежи с обхват, отговарящ на вида на строежа, предмет на обществената поръчка, както и на категорията му, съгласно чл.137, ал.1, т.1, буква „б“ от ЗУТ във вр. с чл.2, ал.2, т.4 от Наредба № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи, ведно с валиден талон към него или декларация/удостоверение за наличието на регистрация за изпълнение на строежи с обхват, отговарящ на вида на строежа, предмет на обществената поръчка, както и на категорията му, издадено от компетентните органи съгласно съответния национален закон, или еквивалентен документ. Забележка: Вписването в съответен регистър на държава - членка на ЕС, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издадено. 15. Техническо предложение за изпълнение на поръчката – следва да бъде изготвено по образец съгласно приложение № 2. 16. Подход и програма за изпълнение на поръчката. 17. Ценово предложение – следва да бъде изготвено по образец съгласно приложение № 3. 18. Остойностена количествена сметка /остойностява се Количествената сметка, съдържаща се в Книга V от документацията/. 19. Анализни цени.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителят не поставя изисквания за икономически и финансови възможности.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Възложителят не поставя минимални изисквания за икономически и финансови възможности.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на сходното с предмета на поръчката строителство, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, с посочени още кратко описание на изпълненото строителство, дял на участника в изпълнението на поръчката, място на изпълнение, срок - по образец съгласно приложение № 11, към който списък се прилага/т един или няколко измежду следните документи: 1.1. Посочване на публичен/ни регистър/ри, в който/които се съдържа информация за акта/овете за въвеждане на строежа/ите в експлоатация, която информация включва данни за компетентния/те орган/и, който/които е/са издал/и този/тези акт/ове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството. 1.2. Заверено/и от участника копие/я на удостоверение/я за добро изпълнение, което/които съдържа/т стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Удостоверението/ята следва да съдържа/т и дата и подпис на издателя и данни за контакт. 1.3. Заверено/и от участника копие/я на документ/и, удостоверяващ/и изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. Забележка: Сходно с предмета на поръчката е строителството, свързано с изграждане, реконструкция и/или рехабилитация на преносен/ни провод/и (мрежа) в областта на водоснабдяването (провод/и за водоснабдяване от водоизточника до водоснабдителния резервоар) или на клон/ове на водоснабдителната мрежа или еквивалентно. 2. Списък на квалифицираните ръководни и технически лица /собствени или наети/, включително тези отговарящи за контрола на качеството, които участникът ще използва за изпълнение на поръчката, съдържащ данни за техните образование, професионална квалификация и професионален опит – по образец съгласно приложение № 12. 3. Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на поръчката – по образец съгласно приложение № 13. 4. Заверени от участника копия от валидни сертификати за съответствие на участника със стандарти за системи за управление на качеството и околната среда, както следва: 4.1. Валиден сертификат с предмет, съдържащ строителство, за внедрена система за управление на качеството ISO 9001 или еквивалентен. 4.2. Валиден сертификат с предмет, съдържащ строителство, за внедрена система за управление на околната среда ISO 14001 или еквивалентен. Забележка: Сертификатите по настоящия пункт трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и опазване на околната среда. Важно: За допустими се считат и всички еквивалентни предложения за доказване на минималните изисквания за участие от потенциалните участници в процедурата, относими към всяко конкретно поставено от възложителя изискване.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът трябва да е изпълнил през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, строителство, свързано с изграждане, реконструкция и/или рехабилитация на преносен/ни провод/и (мрежа) в областта на водоснабдяването (провод/и за водоснабдяване от водоизточника до водоснабдителния резервоар) или на клон/ове на водоснабдителната мрежа. Забележка: Покриването на изискването се удостоверява със списъка по т.1 и с един или няколко измежду документите по т.1.1, 1.2 и/или 1.3 от изискуемите документи от настоящия раздел. 2. За изпълнението на поръчката участникът трябва да разполага с ръководен и технически състав, включващ минимум 4 /четирима/ специалисти, както следва: 2.1. Главен ръководител на обекта, който да отговаря на следните изисквания: a) да притежава диплома за завършено висше образование, образователна степен магистър или еквивалентна, специалност Водоснабдяване и канализация или еквивалентна, квалификация инженер; б) да притежава стаж по специалността не по-малко от 10 /десет/ години. 2.2. Технически ръководител на обекта, който да отговаря на следните изисквания: а) да отговаря на изискванията по чл.163а, ал.4, изр.1 от Закона за устройство на територията, а именно да е строителен инженер или строителен техник; б) да притежава стаж по специалността не по-малко от 5 /пет/ години; в) да е участвал като технически ръководител при изпълнението на строителство, свързано с изграждане, реконструкция и/или рехабилитация на преносен/ни провод/и (мрежа) в областта на водоснабдяването (провод/и за водоснабдяване от водоизточника до водоснабдителния резервоар) или на клон/ове на водоснабдителната мрежа или еквивалентно. 2.3. Геодезист, който да отговаря на следните минимални изисквания: а) да притежава диплома за завършено висше образование, образователна степен магистър или еквивалентна, специалност геодезия или еквивалентна; б) да притежава стаж по специалността не по-малко от 5 /пет/ години. 2.4. Координатор по здравословни и безопасни условия на труд съгласно изискванията на ЗЗБУТ и Наредба №2/22.03.2004г. за минималните изисквания за ЗБУТ, който да отговаря на следните изисквания: а) да е технически правоспособно лице, получило диплома от акредитирано висше училище с квалификация „строителен инженер“, „инженер“ или „архитект“, или диплома за средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите „архитектура и строителство“ и „техника“. Забележка: за чуждестранните лица – документ за призната техническа правоспособност при условията на взаимност и диплома, легализирана по съответния ред. б) да притежава необходимия валиден сертификат или друг еквивалентен документ за упражняване на позицията „координатор по ЗБУТ“ или еквивалентна. Забележка: Покриването на изискването се удостоверява със списъка по т.2 от изискуемите документи от настоящия раздел. 3. Участникът следва да разполага с необходимото техническо оборудване за изпълнение на поръчката в минимален изискуем обем, както следва: 3.1. Багер-еднокошов с хидро–чук: 1 бр. 3.2. Багер-еднокошов: 1 бр. 3.3. Самосвали: 2 бр. 3.4. Компресори-подвижни: 2 бр. 3.5. Къртачи-пневматични: 2 бр. 3.6. Апарати за челно заваряване за РЕHD до 140: 2 бр. 3.7. Ел. агрегати: 2 бр. 3.8. Валяци-самоходни вибрационни: 2 бр. 3.9. Водни помпи: 2 бр. 3.10. Фугорезачка: 1 бр. 3.11. Ръчна трамбовка: 1 бр. 3.12. Асфалтополагаща машина: 1 бр. Забележка: Покриването на изискването се удостоверява с декларацията по т.3 от изискуемите документи от настоящия раздел. 4. Участникът следва да е внедрил и да прилага в строителната си дейност системи за управление на качеството и околната среда съответно по стандарти, както следва: ISO 9001 и ISO 14001, за което да има издадени валидни сертификати с предмет, съдържащ строителство, или еквивалентни. Забележка: Покриването на изискването се удостоверява със заверени копия от документите по т.4 от изискуемите документи от настоящия раздел.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Цена за изпълнение ; тежест: 30
Показател: Гаранционен срок на изпълнения външен водопровод; тежест: 10
Показател: Техническо предложение за изпълнение; тежест: 50
Показател: Управление на риска; тежест: 10
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
29.06.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

1. Във връзка с участието в процедурата възложителят не поставя изискване за закупуване на документацията за участие и наличието на валиден документ за закупена документация, издаден на името на участника, не е поставено като условие за участие в настоящата процедура. 2. Пълен достъп до документацията за участие се предоставя по електронен път на следния интернет адрес на възложителя: www.smolyan.bg ; профил на купувача: http://www.smolyan.bg/bg/menu/content/1188 3. Освен възможностите за преглед на документацията в интернет сайта на възложителя по предходния пункт всяко лице има право в съответствие със законовите изисквания: да разгледа документацията на хартиен носител на място в сградата на общинска администрация Смолян, адрес: гр. Смолян, бул. България 12, Приемна № 1 – Деловодство от 08:30 часа до 17:00 часа, всеки работен ден; и/или след заплащане на цената й документацията за участие да му бъде предоставена по негов избор на място в сградата на общинска администрация Смолян, адрес: гр. Смолян, бул. България 12, Приемна № 1 – Деловодство от 08:30 часа до 17:00 часа, всеки работен ден, или да му бъде изпратена за негова сметка на указан адрес за кореспонденция. 4. Само лице, което желае да му бъде предоставена документацията за участие, следва да я заплати. 5. В случаите по предходния пункт цената на документацията за участие е 5 (пет) лева, която сума може да бъде внесена в касата в административната сграда на община Смолян, на адрес гр. Смолян, бул. България 12, от 08:30 часа до 17:00 часа, всеки работен ден или да бъде внесена по банков път на следната сметка на община Смолян BG 59 IABG 7491 3150 0050 00, BIC код IABG BGSF, „ИНТЕРНЕШЪНЪЛ АСЕТ БАНК“ АД, клон Смолян. 6. При промени в обявлението и/или документацията за обществената поръчка съгласно чл. 27а, ал. 1 от ЗОП възложителят предоставя безплатно променената документация на лицата, закупили документация преди издаване на решението за промяна.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
29.06.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 30.06.2015 г.  Час: 08:30
Място

Заседателна зала № 343 на третия етаж на административната сграда на община Смолян, находяща се в гр. Смолян на бул. България № 12

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Представител на участник се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и/или представяне на съответното пълномощно, когато е необходимо, а останалите лица – след удостоверяване на качеството, в което присъстват.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1. Съгласно разпоредбата на чл.64, ал.3 от ЗОП срокът по ал.1, пр.1 от същата разпоредба е намален с 12 дни, тъй като обявлението е изпратено по електронен път и от датата на публикуване на обявлението в електронен вид възложителят е предоставил пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, като в обявлението е посочен следния интернет адрес, на който тя може да бъде намерена: http://www.smolyan.bg/bg/menu/content/1188 2. На основание чл.47, ал.3 от ЗОП са определени следните обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП, наличието на които води до отстраняване на участника: 2.1. Участникът е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си. 2.2. Участникът е лишен от правото да упражнява професията строител или дейността строителство съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението. 2.3. Участникът е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение. 2.4. Участникът е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците. 2.5. Участникът е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. 3. Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва: 3.1. Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите:- Информационен телефон на НАП - 0700 18 700; - интернет адрес: http://www.nap.bg/ 3.2. Относно задълженията, опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите:- Информационен център на МОСВ; работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.;- София 1000, ул. "У. Гладстон" № 67, Телефон: 02/ 940 6331;- Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/ 3.3. Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика:- Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg- София 1051, ул. Триадица №2, Телефон: 02 / 81 19 443

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.1 и ал.5, т. 1 от Закона за обществени поръчки, а именно: жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.27а, ал.3 от Закона за обществените поръчки.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.05.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ