Версия за печат

02711-2015-0074

BG-Балчик: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ТП ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО БАЛЧИК към ДП СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ Шумен, обл. Добрич, общ. Балчик, гр. Балчик, ул. Черно море № 9, За: инж. Ганчо Ников - зам. Директор, Република България 9600, Балчик, Тел.: 0579 73223, E-mail: dlsbalchik@gmail.com, Факс: 0579 72039

Място/места за контакт: ТП ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО БАЛЧИК към ДП СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ Шумен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dlsbalchik.dpshumen.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://dlsbalchik.dpshumen.bg/%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B0-%D0%B4%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D0%B0-%D1%87%D1%80%D0%B5%D0%B7-%D0%BF%D0%BE%D0%BA%D1%83%D0%BF%D0%BA%D0%B0-%D0%BF%D0%BE-7/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: ловно и горско стопанствоДруго (моля пояснете): ловно и горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

ДА

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Периодична доставка чрез покупка по заявка на фабрично нови резервни части за МПС и селскостопанска техника собственост на ТП "Държавно ловно стопанство Балчик” при „СИДП” ДП Шумен за 2015г.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: складова база на Възложителя- „ Ремонтна работилница”, находяща се в гр. Балчик, обл. Добрич, ул. „ Черно море” № 81.
Код NUTS: BG332
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

I. ПРЕДМЕТ НА ДОГОВОРА Чл.1. Изпълнителят се задължава да достави на Възложителя прогнозни количества резервни части за ППС собственост на ТП " ДЛС Балчик" при "СИДП" ДП гр. Шумен за 2015г., съгласно Приложение № 4 неразделна част от този договор, а Възложителят заплаща цената им. (2) За краткост предмета на настоящия договор /ал.1/ ще се нарича " доставка". (3). Изисквания при изпълнение на поръчката за качество на доставката: резервните части предмет на доставката- да са фабрично нови, неупотребявани, без скрити или явни дефекти, произведени от качествени суровини, осигуряващи нормална и безпроблемна експлоатация за периода на ползването им, съответстващи на изискванията на производителя на посочените в приложение № 1 към договора ППС. (4). Доставките ще се изпълняват по поръчка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ според нуждите му в момента на заявката. Заявката ще се извършва по телефон или по електронен път на ел. адрес посочен от Изпълнителя. Когато заявката е направена по ел. път същата е по реда и условията на Закона за електронния документ и електронния подпис. Потвърждаване за получаването на електронно изявление от страна на Изпълнителя не е необходимо, за да се смята, че е получено от адресата. (5). Уговорените в договора условия се прилагат автоматично за всяка конкретната доставка за вид и количество, като стойността на всяка поръчка се определя въз основа на единични продажни цени съгласно представена от Изпълнителя ценова оферта и Приложение № 10-А по приложената спецификация (6). Приемането и предаването на доставката по конкретната поръчка се извършва по вид и количество с приемо - предавателен протокол/стокова разписка, подписан от двете страни в два екземпляра. (7). За дата на доставката се счита датата на подписване на приемо - предавателния протокол/стокова разписка от Възложителя. ІІ. СРОК И МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ Чл. 2.(1). Срок за изпълнение на договора: 1. Срок за доставка- 1( един) календарни дни, след заявка на Възложителя. 2. Срок на договора - 12( дванадесет) месеца, считано от дата на сключване на договора или до изчерпване на финансовия ресурс от 25000.00лв.( двадесет и пет хиляди лева) без вкл. ДДС и се прекратява при настъпване на всяко едно от посочените две основания. (2). Място на доставка - „Ремонтна работилница” представляваща складова база на Възложителя, находяща се в гр. Балчик, ул. „ Черно море” № 81, общ. Балчик, обл. Добрич. Приемането и предаването на доставката по конкретната поръчка се извършва по вид и количество с приемо-предавателен протокол (стокова разписка или еквивалентен документ) подписан от двете страни в два екземпляра. За дата на доставката се счита датата на съставяне на приемо-предавателния протокол (стокова разписка или еквивалентен документ).

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34913000, 34900000, 34300000, 34224200, 34224000, 34411000

Описание:

Различни видове резервни части
Различни видове транспортно оборудване и резервни части
Резервни части и аксесоари за превозни средства и двигатели на превозни средства
Резервни части за други превозни средства
Резервни части за ремаркета, полуремаркета и други превозни средства
Резервни части и аксесоари за мотоциклети

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
25000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

02711-2015-0074

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 652996 от 09.03.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 21 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за За “Периодична доставка чрез покупка по заявка на фабрично нови резервни части за МПС и селскостопанска техника собственост на ТП "Държавно ловно стопанство Балчик” при „СИДП” ДП Шумен за 2015г.”
V.1) Дата на сключване договора
15.05.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
30.04.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕООД „ ММ 66” с ЕИК 127575791, общ. Шумен, гр. Шумен 9700, ул. „ Хан Крум” № 6а, адрес за кореспонденция общ. Шумен, гр. Шумен, ул. „ Симеон Велики” № 16а, Република България 9700, Шумен, Тел.: 088 6226666, E-mail: mm66georgiev@abv.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 25000 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Възложителят е провел открита процедура по реда на ЗОП в изпълнение на указанията, обективирани Заповед № 288/02.12.2014г. на Директора на ДП „ СИДП” гр. Шумен. Стойността на обществената поръчка в рамките на стойностните показатели по чл.14, ал.3 т.2 от ЗОП, поради което процедурата е проведена по опростените правила на ЗОП, като цялата документация по същата е публично достъпна в "Профил на купувача" на обявения интернет адрес посочен в раздел І от настоящата информация.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

18.05.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. ЕООД „ ММ 66” с ЕИК 127575791 с депозирана оферта вх.№ В-591/21.04.2015г. в 10.58ч.. седалище и адрес на управление: общ. Шумен, гр. Шумен 9700, ул. „ Хан Крум” № 6а, адрес за кореспонденция общ. Шумен, гр. Шумен, ул. „ Симеон Велики” № 16а, тел.: 054/830401, 0886226666, e-mail mm66georgiev@abv.bg, представлявано от управител Димитър Стоянов Георгиев 2. ЕТ „МЕЗДРЕА - МИТКО КИРКОВ“ с ЕИК 816005170 с депозирана оферта вх.№ В-593/21.04.2015г. в 13.45ч. седалище и адрес на управление: област Враца, община Мездра, град Мездра -3100, ул. „ Стефан Стамболов” № 3, тел.: 0910/92659, адрес за кореспонденция: гр. Варна, бул.”Христо Смирненски” № 6А, тел./факс: 052/500563, ел. поща: mezdrea@abv.bg , представлявано от управител Минко Тодоров Кирков


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор