Версия за печат

00265-2015-0066

BG-Раднево: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 833017552

Мини Марица - Изток ЕАД, ул.Георги Димитров - №13, За: По техническите въпроси:Емил Колев - инж. механик, отдел Механооборудване; Въпроси по процедурата:Ирена Видева - експерт търговия, отдел Търговски, Република България 6260, Раднево, Тел.: 00359 41783305/3068/; 00359 41783305/3130/, E-mail: i_videva@marica-iztok.com, Факс: 00359 41783363

Място/места за контакт: отдел Механооборудване, отдел Търговски

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=1.

Електронен достъп до информация: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=1.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 833017552

Мини Марица-изток ЕАД, ул.Георги Димитров - №13, За: Завеждащ регистратура отдел Търговски, Република България 6260, Раднево, Тел.: 00359 41783305/3323/, Факс: 00359 41783363

Място/места за контакт: стая № 609, етаж 6, регистратура на отдел Търговски

I.2) Основна дейност

Проучване и добив на въглища или други твърди горива

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

„Ремонт на възли и агрегати за тежкото минно оборудване и ГТЛ“ - реф. № 049/2015г. - ЗОП

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1 (01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
DDP поделенията на Възложителя: рудник “Трояново 1” – с.Трояново, рудник “Трояново Север” – с.Ковачево, рудник “Трояново 3” - с.Медникарово, складова база в гр.Раднево, складова база на отдел „Инвестиции” и ремонтната база на Изпълнителя /Инкотермс 2010/.
Код NUTS: BG344
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на процедурата е извършването на ремонт на възли и агрегати за тежкото минно оборудване и ГТЛ. Оборудването, което Възложителят притежава и при необходимост негови възли и агрегати ще бъдат предавани за ремонт по договора, сключен в резултат процедурата, е: - багери - SRs4000, SRs 2000, SRs 1301, SRs 1200, ERs 710, SRs 470 - насипообразователи - А2RsB 12500, A2RsB 6300, АRs 5000 - претоварачи - Bs 2000, BRs 1800, BRs 1600, BRs 1400 - гумено-лентови транспортьори - ГТЛ 1800, ГТЛ 2250 и др. Ремонт, възстановяване на възли и агрегати и разработване на документация при необходимост , съгласно технически изисквания, описани в Техническа спецификация, приложена в документацията за участие.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Ремонтът ще се възлага при необходимост за срок от 2 години или до достигане на максимална стойност на ремонтните услуги от 4 000 000 лв без ДДС, в зависимост от това, кое от събитията настъпи по-рано.

Стойност, без да се включва ДДС
4000000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е 35 000 лева или равностойността в евро. Представя се в Заявлението на кандидата и се освобождава съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. При банкова гаранция за участие срокът и на валидност е най-малко 210 дни след обявената крайна дата за получаване на заявление. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността му. Представя се преди подписване на договора и се връща в срок до 30 дни след изпълнението му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка в лева – „Първа Инвестиционна Банка” АД, IBAN: BG10FINV915010BGN05J05, BIC: FINVBGSF или по банкова сметка в евро - „БНП ПАРИБА С.А." - клон София, IBAN: BG40BNPA94401420015010, BIC: BNPABGSX. Условията и образците на банковите гаранции са съгласно документацията за участие.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Разплащането ще се извършва по банков път, до 30 (тридесет) календарни дни след извършване на всяка услуга, срещу представяне на одобрен от Възложителя междинен доклад и оригинална фактура за дължимата стойност.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Заявлението на всеки кандидат трябва да съдържа: 1. Представяне на кандидата, което включва - посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър /ЗТР/, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата; 2. Декларация по чл.47, ал.9 - по приложен образец. Кандидат, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1, т.2 и т.4 от ЗОП се отстранява от участие. 3. При кандидати обединения - копие на договор за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което предствалява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва и представляващият. Освен договора, кандидатът да представи декларация, подписана от представляващите партньорите в обединението, в която се декларира разпределението на дейностите. 4. Декларация за липса на свързаност с друг кандидат в съответствие с чл.55, ал.7. 5. Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители, ако има такива. 6. Декларация за приемане на условията в проекта на договора. 7. Документите по чл.87 от ЗОП, описани в настоящото обявление и документацията за участие. 8.Декларация по чл.56, ал.1, т.11, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд. 9. Списък на документите и информацията, съдържащи се в заявлението, подписан от Кандидата.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Не се изискват.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.През последните три години, считано от крайната дата на получаване на заявлението, кандидатите да са изпълнили услуга с предмет еднакъв с предмета на поръчката. Доказва се по реда на чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП, със списък по приложен образец в Документацията за участие. Кандидатите да представят доказателства за извършените услуги по реда на чл.51, ал.4 от ЗОП. 2. Кандидатите да разполагат с необходимото техническо оборудване. Изисква се кандидата да разполага с : - подемна (мин.60t) и транспортна ( до 80t) техника; - почистваща, разкрояваща, заваръчна и листоогъваща машини за обработка на листов материал с дебелина до 30 мм и размери 2000 х 8000 мм. - с моделна и инструментална екипировка за изпълнение на обекта на поръчката; - да са в състояние да произвеждат единични стоманени отливки с тегло до 5t. - да са в състояние да извършват термообработка на заваряеми конструкции в термични пещи с размери 2000 х 1500 х 6000 мм. - да произвеждат изковки чрез свободно коване с тегло на изковката 2500 кг и диаметър ф1200 мм. Доказва се с Декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидата за изпълнение на поръчката (съгласно чл.51(1), т.9 от ЗОП – по образец на възложителя, която съдържа марка, модел и година на производство. 3. Кандидатите да разполагат с база, в която ще се извършват ремонтите на детайлите, възлите и агрегатите. (доказва се с декларация от кандидата, съдържаща: адрес на базата, телефон, факс, лице за контакт - по образец в документацията за участие). 4.Кандидатите да разполагат със специалисти ел и газо заварчици, сертифицирани по EN 287-1( или еквивалентен) и сертифициран инженер по заваряване.Изисква се Кандидата да разполага с не по-малко от 10 специалиста ел. и газо заварчици сертифицирани по EN 287-1( или еквивалентен), 1 сертифициран инженер по заваряване, 5 машинни инжeнера и 15 средни технически специалиста. (Доказва се по реда на чл.51(1)т.7 от ЗОП със списък - декларация по образец на Възложителя, приложен в документацията за участие). 5.Кандидатите да притежават валиден сертификат по ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват включващ и производство и/или ремонт на механични изделия (доказва се с копие на сертификата, с превод на български език съгласно чл.53, ал.1 от ЗОП).

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Специалистите по ел. и газо заваряване следва да притежават сертификат по EN 287-1 или еквивалентен.

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

реф.№049/2015 г.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
26.06.2015 г.  Час: 15:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
06.07.2015 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
Български

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 07.07.2015 г.  Час: 09:00
Място

Управление на дружеството, етаж 1, заседателна зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

На публичното отваряне на заявленията за участие могат да присъстват кандидатите в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие в раздел "Профил на купувача" на http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=1. Всички решения и разяснения към настоящата процедура ще бъдат публикувани в профила на купувача. Документацията е безплатна. Възложителят я предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като му я изпраща за негова сметка. За целта всеки кандидат писмено заявява на факс или по e-mail, точен адрес за кореспонденция за получаване на същата. Съгласно чл.58а от ЗОП обменът на информацията се извършва по пощата или по факс.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 и всички следващи от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.05.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ