01263-2015-0003
Технически редакции | ||
15.05.2015 14:14 ч. : | 15/05/2015 13:27 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
15.05.2015 14:14 ч. : | 15/05/2015 13:27 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-гр.София: Изграждане
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Столична община район Люлин, бул.Захари Стоянов № 15, За: Елена Здравкова, Република България 1336, гр.София, Тел.: 02 9237274, E-mail: lyulin@sofia.bg, Факс: 02 9250085
Място/места за контакт: Столична община, район ЛюлинИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.lyulin.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.lyulin.bg/obschestveni-porchki-2.html.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
“Ремонтно-възстановителни работи за осигуряване на експлоатационната и проектна сигурност на сгради от образователната инфраструктура в район „Люлин“, по пет обособени позиции: Обособена позиция № 1: "Изпълнение на ремонтно-възстановителни работи, предвидени в доклада за оценка на състоянието на сградата на 97 СОУ, район „Люлин“ от 2012 г., кв.14, м.“Люлин - 5 м.р.“, по плана на гр. София - Първи етап“ Обособена позиция № 2: "Изпълнение на ремонтно-възстановителни работи, предвидени в доклад от 2008 г. за оценка на състоянието на сградата на 55 ОДЗ „Иглика“, в УПИ II-за детска градина, кв.2, с идентификатор 68134.4361.133, м. „Люлин-4мр.“, по плана на гр. София“ Обособена позиция № 3: "Изпълнение на ремонтно-възстановителни работи за осигуряване на експлоатационната и проектна сигурност на строителната конструкция на 139 ОДЗ „Панорама“-филиал в УПИ I-за детска градина, с идентификатор по КК 68134.4359.45, кв.119, м. „бул. Сливница“ по плана на гр. София“ Обособена позиция № 4: "Изпълнение на ремонтно-възстановителни работи, предвидени в доклада за оценка на състоянието на сградата на 33 ЕГ, р-н „Люлин“ от 2012 г., в УПИ II-за училище, кв.41, м.“Люлин - 3 м.р.“, по плана на гр. София - Втори етап – вертикална планировка около сградата“ Обособена позиция № 5: "Мерки за осигуряване и укрепване на проблемни зони на 47 ОДЗ в УПИ IX – „за ОДЗ“, ПИ с идентификатор 68134.4360.348, кв.11, м.“Люлин - 6 м.р.“, по плана на гр. София- Трети етап- подмяна подова настилка на партер и подмяна на външни стълбища и рампи пред входовете“
Възлагане на обществена поръчка
Предмет на обществената поръчка е “Ремонтно-възстановителни работи за осигуряване на експлоатационната и проектна сигурност на сгради от образователната инфраструктура в район „Люлин“, по пет обособени позиции: Обособена позиция № 1: "Изпълнение на ремонтно-възстановителни работи, предвидени в доклада за оценка на състоянието на сградата на 97 СОУ, район „Люлин“ от 2012 г., кв.14, м.“Люлин - 5 м.р.“, по плана на гр. София - Първи етап“ Обособена позиция № 2: "Изпълнение на ремонтно-възстановителни работи, предвидени в доклад от 2008 г. за оценка на състоянието на сградата на 55 ОДЗ „Иглика“, в УПИ II-за детска градина, кв.2, с идентификатор 68134.4361.133, м. „Люлин-4мр.“, по плана на гр. София“ Обособена позиция № 3: "Изпълнение на ремонтно-възстановителни работи за осигуряване на експлоатационната и проектна сигурност на строителната конструкция на 139 ОДЗ „Панорама“-филиал в УПИ I-за детска градина, с идентификатор по КК 68134.4359.45, кв.119, м. „бул. Сливница“ по плана на гр. София“ Обособена позиция № 4: "Изпълнение на ремонтно-възстановителни работи, предвидени в доклада за оценка на състоянието на сградата на 33 ЕГ, р-н „Люлин“ от 2012 г., в УПИ II-за училище, кв.41, м.“Люлин - 3 м.р.“, по плана на гр. София - Втори етап – вертикална планировка около сградата“ Обособена позиция № 5: "Мерки за осигуряване и укрепване на проблемни зони на 47 ОДЗ в УПИ IX – „за ОДЗ“, ПИ с идентификатор 68134.4360.348, кв.11, м.“Люлин - 6 м.р.“, по плана на гр. София- Трети етап- подмяна подова настилка на партер и подмяна на външни стълбища и рампи пред входовете“ Място за изпълнение: за Обособена позиция № 1 – Сградата на 97 СОУ , находяща се в гр. София, ж.к.“Люлин“- 5 м.р.,ул.504; за Обособена позиция № 2 – Сградата на 55 ОДЗ , находяща се в гр. София, ж.к.“Люлин“- ул.Хр. Караминков № 8; за Обособена позиция № 3 – Сградата на 139 ОДЗ, находяща се в гр. София, ж.к.“Люлин“- ул. ген.А.Николов №12; за Обособена позиция № 4 – Сградата на 33 ЕГ, находяща се в гр. София, ж.к.“Люлин“- 3 м.р.,ул.308; за Обособена позиция № 5 – Сградата на 47 ОДЗ, находяща се в гр. София, ж.к.“Люлин“- ул. Полк.Никола Попов № 3 Срок за изпълнение: съгласно офертата на класирания на първо място участник. Важно: Всеки участник в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка е длъжен да се запознае с инвестиционните проекти и техническата документация, свързани с изпълнението на обособената позиция от поръчката, за която участва, след което да подпише декларация по образец, приложен към документацията - Приложение № 3. Инвестиционните проекти са на разположение на сайта на СО-район „Люлин“ www.lyulin.bg, раздел „Профил на купувача“, както и в отдел „ИИБЕ“ при СО-район „Люлин“, бул. Захари Стоянов № 15 и следва да бъдат разгледани от представители на потенциалните участници. Огледът на строителната площадка е задължителен. Заявка за оглед следва да бъде направена един ден по-рано на тел. 02/923-72-77. Финансирането на обекта на обществената поръчка предстои да бъде осигурено от бюджета на Столична община за 2015г. В случай че до края на 2015г. не бъде осигурено финансиране за изпълнението на поръчката, процедурата ще бъде прекратена с мотивирано решение на Възложителя.
45000000, 45400000, 45214100, 45214200
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
1. За обект: „Ремонтно-възстановителни работи, предвидени в доклада за оценка на състоянието на сградата на 97 СОУ, район „Люлин“ от 2012 г. – етапно изпълнение, находящ се в УПИ VI-за училище, с идентификатор по КК 68134.4361.164, кв. 14, м. „Люлин-5м.р.”, по плана на гр. София - Първи етап: „Ревизия на връзките на фасадните панели на всички корпуси, с идентификатори 68134.4361.164.1, 68134.4361.164.2, 68134.4361.164.3, 68134.4361.164.4, 68134.4361.164.5, 68134.4361.164.6, ново външно стълбище на корпус „А“ с идентификатор 68134.4361.164.3, инжектиране под настилка сутерен и тухлени стени, възстановяване на бетоново покритие, оформяне на деформационни фуги между корпусите,e издадено разрешение за строеж № 82/29.10.2013 г. от Главния архитект на СО-Район „Люлин“, което е влязло в сила на 20.11.2013г., и Заповед № РД-09-523/24.10.2014 г., издадена от Главния архитект на СО-Район „Люлин“, неразделна част към издаденото разрешение за строеж. 2. За обект: „Изпълнение на ремонтно-възстановителни работи, предвидени в доклад от 2008г. за оценка на състоянието на сградата на 55 ОДЗ „Иглика“, УПИ II-за детска градина, кв.2, с идентификатор 68134.4361.133, м. „Люлин – 4м.р.“, по плана на гр. София“ има издадено Разрешение за строеж № 10/24.04.2014г. от Главния архитект на р-н „Люлин“, влязло в сила на 13.05.2014г. 3. За обект „Ремонтно-възстановителни работи за осигуряване на експлоатационната и проектна сигурност на строителната конструкция на 139 ОДЗ „Панорама“ – филиал, в УПИ I-за детска градина, с идентификатор по КК 68134.4359.45, кв. 119, м. “бул. Сливница“, по плана на гр. София, ул.“Луи Пастьор“ № 3, ж.к.“Люлин“-10м.р.“, има издадено разрешение за строеж № 51/30.12.2014 г. от Главния архитект на СО-Район „Люлин“, което e влязло в сила на 27.01.2015 г. 4. За обект: „Изпълнение на ремонто-възтановителни работи, предвидени в доклада за оценка на сградата на 33 ЕГ, р-н „Люлин“от 2012г. - етапно изпълнение в УПИ I-за 33EГ, с идентификатор по КК 68134.4361.82, кв. 41, м. „Люлин-3 м.р.”, по плана на гр. София, ул.“309“ №8, ж.к.“Люлин“-3м.р.“ - втори етап: „Вертикална планировка около сградата и възстановяване настилки на външни стълби“, има издадено разрешение за строеж № 81/29.10.2013 г. от гл. архитект на СО-район „Люлин“, което е влязло в сила на 20.11.2013 г., и Заповеди № РД-09-521/24.10.2014 г. и № РД-09-201/27.01.2015 г., издадени от гл. архитект на СО- район „Люлин“, които са неразделна част към разрешението за строеж. 5. За обект: „Мерки за осигуряване и укрепване на проблемни зони в сградата на 47 ОДЗ в УПИ Х-за ОДЗ, с идентификатор по КК 68134.4360.348, кв. 11, м. „Люлин-6м.р.”, по плана на гр. София, - III-ти етап: Подмяна подовата настилка на партер и подмяна на външни стълбища и рампи пред входовете има издадено разрешение за строеж № 87/04.09.2012 г., издадено от гл. архитект на СО- район “Люлин“, което е влязло в сила на 19.09.2012 г. и Заповед №РД-09-188/29.05.2013г., издадена от гл. архитект на СО- район “Люлин“, неразделна част към разрешението за строеж.
НЕ
8
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие в настоящата процедура е в размер на 1% /един процент/ от прогнозната стойност на съответната обособена позиция от настоящата обществена поръчка без начислено ДДС, както следва за: За обособена позиция 1 - 1 175,00 лв. (хиляда сто седемдесет и пет лева); За обособена позиция 2 - 4 433,33 лв. (четири хиляди четиристотин тридесет и три лева и тридесет и три стотинки); За обособена позиция 3 - 750,00 лв. (седемстотин и петдесет лева);З а обособена позиция 4 - 605,00 лв. (шестстотин и пет лева) За обособена позиция 5 - 2 225,00 лв. (две хиляди двеста двадесет и пет лева)Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 % (два процента) от цената, предложена от участника, класиран на първо място за съответната обособена позиция, с когото ще бъде сключен договор за изпълнение. Гаранциите могат да бъдат във вид на парична сума или банкова гаранция. Предложения, които не са обезпечени с Гаранция за участие или Гаранцията за участие не е на името на участника или не отговарят на изискванията на Възложителя, ЩЕ СЕ ОТХВЪРЛЯТ ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ
Финансирането на обществената поръчка ще се осигури от бюджета на Столична община за 2015 г. Максималният разполагаем финансов ресурс на Възложителя за финасиране на настоящата обществена поръчка е в размер на 918 833 лв. (деветстотин и осемнадесет хиляди осемстотин тридесет и три лева) без начислено ДДС или 1 102 600 лв. (един милион сто и две хиляди и шестстотин лева) с начислено ДДС, разпределени както следва: Обособена позиция № 1: "Изпълнение на ремонтно-възстановителни работи, предвидени в доклада за оценка на състоянието на сградата на 97 СОУ, район „Люлин“ от 2012 г., кв.14, м.“Люлин - 5 м.р.“, по плана на гр. София - Първи етап“ с прогнозна стойност 117 500 лв. /сто и седемнадесет хиляди и петстотин лева/ без ДДС или 141 000 лв. /сто четиридесет и една хиляди лева/ с ДДС. Обособена позиция № 2: "Изпълнение на ремонтно-възстановителни работи, предвидени в доклад от 2008 г. за оценка на състоянието на сградата на 55 ОДЗ „Иглика“, в УПИ II-за детска градина, кв.2, с идентификатор 68134.4361.133, м. „Люлин-4мр.“, по плана на гр. София“ с прогнозна стойност 443 333 лв. /четиристотин четиридесет и три хиляди триста тридесет и три лева/ без ДДС или 532 000 лв. /петстотин тридесет и две хиляди лева/ с ДДС Обособена позиция № 3: "Изпълнение на ремонтно-възстановителни работи за осигуряване на експлоатационната и проектна сигурност на строителната конструкция на 139 ОДЗ „Панорама“-филиал в УПИ I-за детска градина, с идентификатор по КК 68134.4359.45, кв.119, м. „бул. Сливница“ по плана на гр. София“ с прогнозна стойност 75 000 лв. /седемдесет и пет хиляди лева/ без ДДС или 90 000 лв. /деведесет хиляди лева/ с ДДС Обособена позиция № 4: "Изпълнение на ремонтно-възстановителни работи, предвидени в доклада за оценка на състоянието на сградата на 33 ЕГ, р-н „Люлин“ от 2012 г., в УПИ II-за училище, кв.41, м.“Люлин - 3 м.р.“, по плана на гр. София - Втори етап – вертикална планировка около сградата“ с прогнозна стойност 60 500 лв. /шестдесет хиляди и петстотин лева/ без ДДС или 72 600 лв. /седемдесет и две хиляди и шестстотин лева/ с ДДС Обособена позиция № 5: "Мерки за осигуряване и укрепване на проблемни зони на 47 ОДЗ в УПИ IX – „за ОДЗ“, ПИ с идентификатор 68134.4360.348, кв.11, м.“Люлин - 6 м.р.“, по плана на гр. София- Трети етап- подмяна подова настилка на партер и подмяна на външни стълбища и рампи пред входовете“ с прогнозна стойност 222 500 лв. /двеста двадесет и две хиляди и петстотин лева/ без ДДС или 267 000 лв. /двеста шестдесет и седем хиляди лева/ с ДДС
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
в заседателната зала в сградата на СО район "Люлин", на адрес гр. София, бул. "Захари Стоянов" 15
Комисията разглежда, оценява и класира офертите по следния ред: 3.1.1. Комисията започва работа на определените в обявлението дата и час на отваряне на офертите, след получаване на списъка с участниците и представените оферти. Комисията отваря офертите по реда на тяхното постъпване и проверява за наличието на три отделни запечатани плика, като: А) Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Б) При отварянето на офертите най-малко трима членове на комисията подписват плик № 3 с предлаганата цена. Комисията предлага по един представител на присъстващите участници да подпише пликовете с предлагана чцена на останалите участници. В) Комисията отваря плик № 2 и най - малко трима от членовете й подписват всички документи, съдържащи се в него. Комисията предлага по един представител от присъстващите участници да подпише документите в плик № 2 на останалите участници. След това комисията отваря плик № 1, оповестява документите, съдържащи се в него и проверява дали е налице съответствие със списъка по чл. 56, ал. 1, т.14 от ЗОП. С извършване действията по б. „В” приключва публичната част от заседанието на Комисията. Г) След приключване на публичната част от заседанието, Комисията разглежда документите в плик № 1 за съответствие с изискванията за подбор, поставени от Възложителя и съставя протокол. Когато установи липса на документ и/или несъответствие с критериите за подбор или с други изисквания на Възложителя, комисията изпраща протокола до всички участници. Участниците следва да представят на комисията съответните документи в срок от 5 (пет) работни дни от получаването на протокола. Д) След изтичане на срока по б. „Г” Комисията проверява съответствието на документите в плик № 1, включително допълнително представените документи, с изискванията за подбор на Възложителя. Комисията не разглежда документите в плик №2 на участниците, които не отговарят на изискванията за подбор. Е) Комисията може по всяко време да проверява заявените от участниците данни, да изисква от тях разяснения, както и допълнителни доказателства за данни, представени в пликове № 2 и № 3. Тази възможност не може да се използва за промяна на техническото и ценовото предложение на участниците.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Продължение от Раздел III 2.3.) 2.3. Квалиф. изисквания към кл. експерти, ангажирани с изпълнението на ОП 3:а)Изиск. за Р-ля на екипа (Кл.екс 1) Висше обр., квалиф. степен маг. в обл. на строителство, или екв. образ.е в обл- на стр.-инж.е науки и мин. 5 (пет) год. опит в стр. като ръководител на обекти в областта на строително монтажните работи или екв. обекти;б)Изиск. за Експерт „Строителство” (Кл. екс 2) Висше обр., квалиф. степен бак./маг., в обл. на стр.-инж. науки или екв.образование и мин. 3 (три) год. опит в строителството;в)Изиск. за Експерт „Координатор по безопасни и здравословни условия на труд” (Кл. екс 3) Висше образ., квалиф. степен бак./маг., в областта на здравосл. и безоп. усл. на труд или екв. образ. и мин. 3 (три) год.опит в строител. на обекти в обл. на здравосл.е и безопасни усл. на труд или екв. обекти; 2.4. Квалиф. изисквания към кл. експерти, ангажирани с изпълнението на ОП 4: а)Изиск. за Ръководител на екипа (Кл. екс 1) Висше образ., квалиф. степен маг. в областта на строителство, или екв. образование в областта на стр.-инж. науки и мин.5 (пет) год. опит в стр. като ръководител на обекти в областта на стр. монтажните работи или екв. обекти;б)Изиск. за Експерт „Геодезия ,Паркоустройство и благоустройство” (Кл. експерт 2) Висше образ., квалиф. степен бак./маг., в областта на инфраструктурно строителство или екв. образ. и мин. 3 (три) год. опит в строителството на обекти в обл. на инфраструк. строителство или екв. обекти;в)Изиск. за Експерт „Координатор по безопасни и здравословни условия на труд” (Кл. екс 3) Висше образ., квалиф. степен бак./маг., в обл. на здравосл. и безопасни усл. на труд или екв. образ. и мин. 3 (три) год.опит в стр. на обекти в обл. на здравослов. и безопасни усл. на труд или екв. обекти; 2.5. Квалиф. Изиск.към кл. експерти, ангажирани с изпълнението на ОП 5 : а)Изисквания за Ръководител на екипа (Кл. екс 1) Висше образ., квалиф. степен маг. в областта на строителство, или екв. образ. в областта на стр.-инж. науки и мин. 5 (пет) год. опит в строителството като р-л на обекти в областта на стр. монтаж. работи или екв. обекти;б)Изиск. за Експерт „Електро” (Кл. екс 2) Висше образ., квалиф. степен бак./маг., в обл. на изграждане на електро инст. или екв. образ. и мин. 3 (три) год. опит в стр. на обекти в областта на изграждане на електро инсталации или екв. обекти;в)Изиск. за Експерт „ВиК” ” (Кл екс 3) Висше образ., квалиф. степен бак./маг., в областта на водоснабдяване и канализация или екв. образ. и мин. 3 (три) год. опит в стр. на обекти в областта на водоснабдяване и канализация или екв. обекти;г)Изиск. за Експерт „Геодезия ,Паркоустройство и благоустройство” (Кл. екс 4) Висше обр., квалиф. степен бак.р/маг., в областта на инфрастр. Стр. или екв. образ. и мин.3 (три) год. опит в стр. на обекти в обл. на инфраструктурно строителство или екв. обекти;д)Изиск.за Експерт „Координатор по безопасни и здравословни условия на труд” (Кл. екс 5) Висше образ., квалиф.степен бак./маг., в областта на здравослов. и безоп. Усл. на труд или екв. образ. и мин. 3 (три) год. опит в строител. на обекти в обл. на здравослов. и безопасни условия на труд или екв. обекти; 3. Всеки участник за ОП № 1, ОП № 2, ОП № 3, ОП № 4 или ОП № 5 да е вписан в Центр. Проф.регистър на строителя за строежи I група, III-та (трета) или IV-та (четвърта) категория, в зависимост от позицията, за която кандидатства и да притежава удост.за тях. 4. Всеки участ.за ОП № 1, ОП № 2, ОП № 3, ОП № 4 или ОП № 5 следва да е внедрил с-ма за управление на качеството по стандарт БДС ISO 9001:2008 или екв., с обхват строителство.5. Всеки участник за ОП № 1, ОП № 2, ОП № 3, ОП № 4 или ОП № 5 следва да е внедрил с-ма за управление на здравословните и безопасни условия на труд по стандарт OHSAS 18001:2007 или екв. с обхват строителство6. Всеки участник за ОП № 1, ОП № 2, ОП № 3, ОП № 4 или ОП № 5 следва да е внедрил с-ма за управление на околната среда по стандарт БДС ISO 14001:2004 или екв. с обхват строителство
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
15.05.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Предмет на обществената поръчка е “Ремонтно-възстановителни работи за осигуряване на експлоатационната и проектна сигурност на сгради от образователната инфраструктура в район „Люлин“, по пет обособени позиции: Обособена позиция № 1: "Изпълнение на ремонтно-възстановителни работи, предвидени в доклада за оценка на състоянието на сградата на 97 СОУ, район „Люлин“ от 2012 г., кв.14, м.“Люлин - 5 м.р.“, по плана на гр. София - Първи етап“ Място за изпълнение: за Обособена позиция № 1 – Сградата на 97 СОУ , находяща се в гр. София, ж.к.“Люлин“- 5 м.р.,ул.504; Срок за изпълнение: съгласно офертата на класирания на първо място участник. Важно: Всеки участник в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка е длъжен да се запознае с инвестиционните проекти и техническата документация, свързани с изпълнението на обособената позиция от поръчката, за която участва, след което да подпише декларация по образец, приложен към документацията - Приложение № 3. Инвестиционните проекти са на разположение на сайта на СО-район „Люлин“ www.lyulin.bg, раздел „Профил на купувача“, както и в отдел „ИИБЕ“ при СО-район „Люлин“, бул. Захари Стоянов № 15 и следва да бъдат разгледани от представители на потенциалните участници. Огледът на строителната площадка е задължителен. Заявка за оглед следва да бъде направена един ден по-рано на тел. 02/923-72-77. Финансирането на обекта на обществената поръчка предстои да бъде осигурено от бюджета на Столична община за 2015г. В случай че до края на 2015г. не бъде осигурено финансиране за изпълнението на поръчката, процедурата ще бъде прекратена с мотивирано решение на Възложителя.
45000000, 45214200
Описание:
1. За обект: „Ремонтно-възстановителни работи, предвидени в доклада за оценка на състоянието на сградата на 97 СОУ, район „Люлин“ от 2012 г. – етапно изпълнение, находящ се в УПИ VI-за училище, с идентификатор по КК 68134.4361.164, кв. 14, м. „Люлин-5м.р.”, по плана на гр. София - Първи етап: „Ревизия на връзките на фасадните панели на всички корпуси, с идентификатори 68134.4361.164.1, 68134.4361.164.2, 68134.4361.164.3, 68134.4361.164.4, 68134.4361.164.5, 68134.4361.164.6, ново външно стълбище на корпус „А“ с идентификатор 68134.4361.164.3, инжектиране под настилка сутерен и тухлени стени, възстановяване на бетоново покритие, оформяне на деформационни фуги между корпусите,e издадено разрешение за строеж № 82/29.10.2013 г. от Главния архитект на СО-Район „Люлин“, което е влязло в сила на 20.11.2013г., и Заповед № РД-09-523/24.10.2014 г., издадена от Главния архитект на СО-Район „Люлин“, неразделна част към издаденото разрешение за строеж.
1. Минимални изисквания и доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участниците за Обособена позиция 1 - 1.1. Всеки участник за Обособена позиция 1 в настоящата процедура трябва да отговаря на следните минимални изисквания за технически възможности и квалификация: 1.1.1. Участникът трябва да има опит в извършването на строително - монтажни работи - през последните 5 /пет/ години /2011г., 2012г., 2013г., 2014г. и 2015г./ - към 01.05.2015 г., участникът следва да е изпълнил минимум 2 /два/ договора, като главен изпълнител с предмет, извършване на строително-монтажни работи по изграждане и/или ремонт и/или реконструкция на училища, детски заведения и/или други сгради. 1.1.2. Квалификационни изисквания към ключовите експерти, ангажирани с изпълнението на Обособена позиция 1 от настоящата поръчката: а) Изисквания за Ръководител на екипа (Ключов експерт 1) Висше образование, квалификационна степен магистър в областта на строителство или еквивалентно образование в областта на строително-инженерните науки и минимум 5 (пет) години опит в строителството като ръководител на обекти в областта на строително монтажните работи или еквивалентни обекти; б)Изисквания за Експерт „Строителство” (Ключов експерт 2) Висше образование, квалификационна степен бакалавър/магистър, в областта на строително-инженерните науки или еквивалентно образование и минимум 3 (три) години опит в строителството; в)Изисквания за Експерт „Координатор по безопасни и здравословни условия на труд” (Ключов експерт 3) Висше образование, квалификационна степен бакалавър/магистър, в областта на здравословните и безопасни условия на труд или еквивалентно образование и минимум 3 (три) години опит в строителството на обекти в областта на здравословните и безопасни условия на труд или еквивалентни обекти. 1.1.3. Всеки участник да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за строежи I група, III-та (трета) категория и да притежава удостоверение за тях, съгласно Закона за камарата на строителите, обн. ДВ, бр.108/29.12.2008г. и Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, обн. ДВ, бр.65/10.08.2007г. или в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство с обхват на дейностите, съответстващи на изпълнение на строежи от изискваната категория. В случай, че участникът е обединение, изискването се прилага за всеки член на обединението, който ще изпълнява строително-монтажни работи.1.1.4. Всеки участник следва да е внедрил система за управление на качеството по стандарт БДС ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват строителство.1.1.5. Всеки участник следва да е внедрил система за управление на здравословните и безопасни условия на труд по стандарт OHSAS 18001:2007 или еквивалентен с обхват строителство1.1.6. Всеки участник следва да е внедрил система за управление на околната среда по стандарт БДС ISO 14001:2004 или еквивалентен с обхват строителство
Предмет на обществената поръчка е “Ремонтно-възстановителни работи за осигуряване на експлоатационната и проектна сигурност на сгради от образователната инфраструктура в район „Люлин“, по пет обособени позиции: Обособена позиция № 2: "Изпълнение на ремонтно-възстановителни работи, предвидени в доклад от 2008 г. за оценка на състоянието на сградата на 55 ОДЗ „Иглика“, в УПИ II-за детска градина, кв.2, с идентификатор 68134.4361.133, м. „Люлин-4мр.“, по плана на гр. София“ Място за изпълнение: за Обособена позиция № 2 – Сградата на 55 ОДЗ , находяща се в гр. София, ж.к.“Люлин“- ул.Хр. Караминков № 8Срок за изпълнение: съгласно офертата на класирания на първо място участник. Важно: Всеки участник в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка е длъжен да се запознае с инвестиционните проекти и техническата документация, свързани с изпълнението на обособената позиция от поръчката, за която участва, след което да подпише декларация по образец, приложен към документацията - Приложение № 3. Инвестиционните проекти са на разположение на сайта на СО-район „Люлин“ www.lyulin.bg, раздел „Профил на купувача“, както и в отдел „ИИБЕ“ при СО-район „Люлин“, бул. Захари Стоянов № 15 и следва да бъдат разгледани от представители на потенциалните участници. Огледът на строителната площадка е задължителен. Заявка за оглед следва да бъде направена един ден по-рано на тел. 02/923-72-77. Финансирането на обекта на обществената поръчка предстои да бъде осигурено от бюджета на Столична община за 2015г. В случай че до края на 2015г. не бъде осигурено финансиране за изпълнението на поръчката, процедурата ще бъде прекратена с мотивирано решение на Възложителя.
45000000, 45214100
Описание:
2. За обект: „Изпълнение на ремонтно-възстановителни работи, предвидени в доклад от 2008г. за оценка на състоянието на сградата на 55 ОДЗ „Иглика“, УПИ II-за детска градина, кв.2, с идентификатор 68134.4361.133, м. „Люлин – 4м.р.“, по плана на гр. София“ има издадено Разрешение за строеж № 10/24.04.2014г. от Главния архитект на р-н „Люлин“, влязло в сила на 13.05.2014г.
2. Минимални изисквания и доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участниците за Обособена позиция 2 - 2.1. Всеки участник за Обособена позиция 2 в наст. процедура трябва да отговаря на следните минимални изисквания за техн. възможности и квалификация: 2.1.1. Участникът трябва да има опит в извършването на строително - монтажни работи - през последните 5 /пет/ години /2011г., 2012г., 2013г., 2014г. и 2015г./ - към 01.05.2015 г., участникът следва да е изпълнил минимум 2 /два/ договора, като главен изпълнител с предмет, извършване на строително-монтажни работи по изграждане и/или ремонт и/или реконструкция на училища, детски заведения и/или други сгради 2.1.2. Квалификационни изисквания към ключовите експерти, ангажирани с изпълнението на Обособена позиция 2 от наст. поръчката: а)Изисквания за Ръководител на екипа (Ключов експерт 1) Висше образование, квалификационна степен магистър в областта на строителство, или екв. образование в областта на строително-инженерните науки и минимум 5 (пет) години опит в строителството като ръководител на обекти в областта на строително монтажните работи или еквивалентни обекти;б)Изисквания за Експерт „ОВК” (Ключов експерт 2) Висше образование, квалификационна степен бакалавър/магистър, в областта на отопления, вентилация и климатизация или еквивалентно образование и минимум 3 (три) години опит в строителството на обекти в областта на отопления и вентилация или екв. обекти;в)Изисквания за Експерт „Електро” (Ключов експерт 3) Висше образование, квалификационна степен бакалавър/магистър, в областта на изграждане на електро инсталации или еквивалентно образование и минимум 3 (три) години опит в строителството на обекти в областта на изграждане на електро инсталации или еквивалентни обекти;г)Изисквания за Експерт „ВиК” ” (Ключов експерт 4) Висше образование, квалификационна степен бакалавър/магистър, в областта на водоснабдяване и канализация или еквивалентно образование и минимум 3 (три) години опит в строителството на обекти в областта на водоснабдяване и канализация или екв.обекти;д)Изисквания за Експерт „Геодезия ,Паркоустройство и благоустройство” (Ключов експерт 5) Висше образование, квалификационна степен бакалавър/магистър, в областта на инфраструктурно строителство или еквивалентно образование и минимум 3 (три) години опит в строителството на обекти в областта на инфраструктурно строителство или екв. обекти;е)Изисквания за Експерт „Координатор по безопасни и здравословни условия на труд” (Ключов експерт 6) Висше образование, квалификационна степен бакалавър/магистър, в областта на здравословните и безопасни условия на труд или еквивалентно образование и минимум 3 (три) години опит в строителството на обекти в областта на здравословните и безопасни условия на труд или екв. обекти; 2.1.3. Всеки участник да е вписан в Центр. професионален регистър на строителя за строежи I група, IV-та (четвърта) категория и да притежава удостоверение за тях, съгласно Закона за камарата на строителите, обн. ДВ, бр.108/29.12.2008г. и Правилника за реда за вписване и водене на Центр. професионален регистър на строителя, обн. ДВ, бр.65/10.08.2007г. или в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство с обхват на дейностите, съответстващи на изпълнение на строежи от изискваната категория. В случай, че участникът е обединение, изискването се прилага за всеки член на обединението, който ще изпълнява стр.-монтажни работи.2.1.4. Всеки участник следва да е внедрил система за управление на качеството по стандарт БДС ISO 9001:2008 или екв., с обхват строителство.2.1.5. Всеки участник следва да е внедрил система за управление на здравословните и безопасни условия на труд по стандарт OHSAS 18001:2007 или екв. с обхват строителство2.1.6. Всеки участник следва да е внедрил система за управление на околната среда по стандарт БДС ISO 14001:2004 или екв. с обхват строителство
Предмет на обществената поръчка е “Ремонтно-възстановителни работи за осигуряване на експлоатационната и проектна сигурност на сгради от образователната инфраструктура в район „Люлин“, по пет обособени позиции: Обособена позиция № 3: "Изпълнение на ремонтно-възстановителни работи за осигуряване на експлоатационната и проектна сигурност на строителната конструкция на 139 ОДЗ „Панорама“-филиал в УПИ I-за детска градина, с идентификатор по КК 68134.4359.45, кв.119, м. „бул. Сливница“ по плана на гр. София“Място за изпълнение: за Обособена позиция № 3 – Сградата на 139 ОДЗ, находяща се в гр. София, ж.к.“Люлин“- ул. ген.А.Николов №12; Срок за изпълнение: съгласно офертата на класирания на първо място участник. Важно: Всеки участник в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка е длъжен да се запознае с инвестиционните проекти и техническата документация, свързани с изпълнението на обособената позиция от поръчката, за която участва, след което да подпише декларация по образец, приложен към документацията - Приложение № 3. Инвестиционните проекти са на разположение на сайта на СО-район „Люлин“ www.lyulin.bg, раздел „Профил на купувача“, както и в отдел „ИИБЕ“ при СО-район „Люлин“, бул. Захари Стоянов № 15 и следва да бъдат разгледани от представители на потенциалните участници. Огледът на строителната площадка е задължителен. Заявка за оглед следва да бъде направена един ден по-рано на тел. 02/923-72-77. Финансирането на обекта на обществената поръчка предстои да бъде осигурено от бюджета на Столична община за 2015г. В случай че до края на 2015г. не бъде осигурено финансиране за изпълнението на поръчката, процедурата ще бъде прекратена с мотивирано решение на Възложителя.
45000000, 45214100
Описание:
За обект „Ремонтно-възстановителни работи за осигуряване на експлоатационната и проектна сигурност на строителната конструкция на 139 ОДЗ „Панорама“ – филиал, в УПИ I-за детска градина, с идентификатор по КК 68134.4359.45, кв. 119, м. “бул. Сливница“, по плана на гр. София, ул.“Луи Пастьор“ № 3, ж.к.“Люлин“-10м.р.“, има издадено разрешение за строеж № 51/30.12.2014 г. от Главния архитект на СО-Район „Люлин“, което e влязло в сила на 27.01.2015 г.
3. Минимални изисквания и доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участниците за Обособена позиция 3 - 3.1. Всеки участник за Обособена позиция 3 в настоящата процедура трябва да отговаря на следните минимални изисквания за технически възможности и квалификация: 3.1.1. Участникът трябва да има опит в извършването на строително - монтажни работи - през последните 5 /пет/ години /2011г., 2012г., 2013г., 2014г. и 2015г./ - към 01.05.2015 г., участникът следва да е изпълнил минимум 2 /два/ договора, като главен изпълнител с предмет, извършване на строително-монтажни работи по изграждане и/или ремонт и/или реконструкция на училища, детски заведения, детски градини или ясли и/или други сгради 3.1.2. Квалификационни изисквания към ключовите експерти, ангажирани с изпълнението на Обособена позиция 3 от настоящата поръчката:а)Изисквания за Ръководителя на екипа (Ключов експерт 1) Висше образование, квалификационна степен магистър в областта на строителство, или еквивалентно образование в областта на строително-инженерните науки и минимум 5 (пет) години опит в строителството като ръководител на обекти в областта на строително монтажните работи или еквивалентни обекти;б)Изисквания за Експерт „Строителство” (Ключов експерт 2) Висше образование, квалификационна степен бакалавър/магистър, в областта на строително-инженерните науки или еквивалентно образование и минимум 3 (три) години опит в строителството;в)Изисквания за Експерт „Координатор по безопасни и здравословни условия на труд” (Ключов експерт 3) Висше образование, квалификационна степен бакалавър/магистър, в областта на здравословните и безопасни условия на труд или еквивалентно образование и минимум 3 (три) години опит в строителството на обекти в областта на здравословните и безопасни условия на труд или еквивалентни обекти; 3.1.3. Всеки участник да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за строежи I група, IV-та (четвърта) категория и да притежава удостоверение за тях, съгласно Закона за камарата на строителите, обн. ДВ, бр.108/29.12.2008г. и Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, обн. ДВ, бр.65/10.08.2007г. или в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство с обхват на дейностите, съответстващи на изпълнение на строежи от изискваната категория. В случай, че участникът е обединение, изискването се прилага за всеки член на обединението, който ще изпълнява строително-монтажни работи.3.1.4. Всеки участник следва да е внедрил система за управление на качеството по стандарт БДС ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват строителство.3.1.5. Всеки участник следва да е внедрил система за управление на здравословните и безопасни условия на труд по стандарт OHSAS 18001:2007 или еквивалентен с обхват строителство3.1.6. Всеки участник следва да е внедрил система за управление на околната среда по стандарт БДС ISO 14001:2004 или еквивалентен с обхват строителство
Предмет на обществената поръчка е “Ремонтно-възстановителни работи за осигуряване на експлоатационната и проектна сигурност на сгради от образователната инфраструктура в район „Люлин“, по пет обособени позиции: Обособена позиция № 4: "Изпълнение на ремонтно-възстановителни работи, предвидени в доклада за оценка на състоянието на сградата на 33 ЕГ, р-н „Люлин“ от 2012 г., в УПИ II-за училище, кв.41, м.“Люлин - 3 м.р.“, по плана на гр. София - Втори етап – вертикална планировка около сградата“ Място за изпълнение: за Обособена позиция № 4 – Сградата на 33 ЕГ, находяща се в гр. София, ж.к.“Люлин“- 3 м.р.,ул.308; Срок за изпълнение: съгласно офертата на класирания на първо място участник. Важно: Всеки участник в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка е длъжен да се запознае с инвестиционните проекти и техническата документация, свързани с изпълнението на обособената позиция от поръчката, за която участва, след което да подпише декларация по образец, приложен към документацията - Приложение № 3. Инвестиционните проекти са на разположение на сайта на СО-район „Люлин“ www.lyulin.bg, раздел „Профил на купувача“, както и в отдел „ИИБЕ“ при СО-район „Люлин“, бул. Захари Стоянов № 15 и следва да бъдат разгледани от представители на потенциалните участници. Огледът на строителната площадка е задължителен. Заявка за оглед следва да бъде направена един ден по-рано на тел. 02/923-72-77. Финансирането на обекта на обществената поръчка предстои да бъде осигурено от бюджета на Столична община за 2015г. В случай че до края на 2015г. не бъде осигурено финансиране за изпълнението на поръчката, процедурата ще бъде прекратена с мотивирано решение на Възложителя.
45000000, 45214200
Описание:
За обект: „Изпълнение на ремонто-възтановителни работи, предвидени в доклада за оценка на сградата на 33 ЕГ, р-н „Люлин“от 2012г. - етапно изпълнение в УПИ I-за 33EГ, с идентификатор по КК 68134.4361.82, кв. 41, м. „Люлин-3 м.р.”, по плана на гр. София, ул.“309“ №8, ж.к.“Люлин“-3м.р.“ - втори етап: „Вертикална планировка около сградата и възстановяване настилки на външни стълби“, има издадено разрешение за строеж № 81/29.10.2013 г. от гл. архитект на СО-район „Люлин“, което е влязло в сила на 20.11.2013 г., и Заповеди № РД-09-521/24.10.2014 г. и № РД-09-201/27.01.2015 г., издадени от гл. архитект на СО- район „Люлин“, които са неразделна част към разрешението за строеж.
4. Минимални изисквания и доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участниците за Обособена позиция 4 - 4.1. Всеки участник за Обособена позиция 4 в настоящата процедура трябва да отговаря на следните минимални изисквания за технически възможности и квалификация: 4.1.1. Участникът трябва да има опит в извършването на строително - монтажни работи - през последните 5 /пет/ години /2011г., 2012г., 2013г., 2014г. и 2015г./ - към 01.05.2015 г., участникът следва да е изпълнил минимум 2 /два/ договора, като главен изпълнител с предмет, извършване на строително-монтажни работи по изграждане и/или ремонт и/или реконструкция на училища, детски заведения и/или други сгради 4.1.2. Квалификационни изисквания към ключовите експерти, ангажирани с изпълнението на Обособена позиция 4 от настоящата поръчката: а)Изисквания за Ръководител на екипа (Ключов експерт 1) Висше образование, квалификационна степен магистър в областта на строителство, или еквивалентно образование в областта на строително-инженерните науки и минимум 5 (пет) години опит в строителството като ръководител на обекти в областта на строително монтажните работи или еквивалентни обекти;б)Изисквания за Експерт „Геодезия ,Паркоустройство и благоустройство” (Ключов експерт 2) Висше образование, квалификационна степен бакалавър/магистър, в областта на инфраструктурно строителство или еквивалентно образование и минимум 3 (три) години опит в строителството на обекти в областта на инфраструктурно строителство или еквивалентни обекти;в)Изисквания за Експерт „Координатор по безопасни и здравословни условия на труд” (Ключов експерт 3) Висше образование, квалификационна степен бакалавър/магистър, в областта на здравословните и безопасни условия на труд или еквивалентно образование и минимум 3 (три) години опит в строителството на обекти в областта на здравословните и безопасни условия на труд или еквивалентни обекти; 4.1.3. Всеки участник да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за строежи I група, III-та (трета) категория и да притежава удостоверение за тях, съгласно Закона за камарата на строителите, обн. ДВ, бр.108/29.12.2008г. и Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, обн. ДВ, бр.65/10.08.2007г. или в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство с обхват на дейностите, съответстващи на изпълнение на строежи от изискваната категория. В случай, че участникът е обединение, изискването се прилага за всеки член на обединението, който ще изпълнява строително-монтажни работи.4.1.4. Всеки участник следва да е внедрил система за управление на качеството по стандарт БДС ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват строителство.4.1.5. Всеки участник следва да е внедрил система за управление на здравословните и безопасни условия на труд по стандарт OHSAS 18001:2007 или еквивалентен с обхват строителство4.1.6. Всеки участник следва да е внедрил система за управление на околната среда по стандарт БДС ISO 14001:2004 или еквивалентен с обхват строителство
Предмет на обществената поръчка е “Ремонтно-възстановителни работи за осигуряване на експлоатационната и проектна сигурност на сгради от образователната инфраструктура в район „Люлин“, по пет обособени позиции: Обособена позиция № 5: "Мерки за осигуряване и укрепване на проблемни зони на 47 ОДЗ в УПИ IX – „за ОДЗ“, ПИ с идентификатор 68134.4360.348, кв.11, м.“Люлин - 6 м.р.“, по плана на гр. София- Трети етап- подмяна подова настилка на партер и подмяна на външни стълбища и рампи пред входовете“ Място за изпълнение: за Обособена позиция № 5 – Сградата на 47 ОДЗ, находяща се в гр. София, ж.к.“Люлин“- ул. Полк.Никола Попов № 3 Срок за изпълнение: съгласно офертата на класирания на първо място участник. Важно: Всеки участник в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка е длъжен да се запознае с инвестиционните проекти и техническата документация, свързани с изпълнението на обособената позиция от поръчката, за която участва, след което да подпише декларация по образец, приложен към документацията - Приложение № 3. Инвестиционните проекти са на разположение на сайта на СО-район „Люлин“ www.lyulin.bg, раздел „Профил на купувача“, както и в отдел „ИИБЕ“ при СО-район „Люлин“, бул. Захари Стоянов № 15 и следва да бъдат разгледани от представители на потенциалните участници. Огледът на строителната площадка е задължителен. Заявка за оглед следва да бъде направена един ден по-рано на тел. 02/923-72-77. Финансирането на обекта на обществената поръчка предстои да бъде осигурено от бюджета на Столична община за 2015г. В случай че до края на 2015г. не бъде осигурено финансиране за изпълнението на поръчката, процедурата ще бъде прекратена с мотивирано решение на Възложителя.
45000000, 45214100
Описание:
За обект: „Мерки за осигуряване и укрепване на проблемни зони в сградата на 47 ОДЗ в УПИ Х-за ОДЗ, с идентификатор по КК 68134.4360.348, кв. 11, м. „Люлин-6м.р.”, по плана на гр. София, - III-ти етап: Подмяна подовата настилка на партер и подмяна на външни стълбища и рампи пред входовете има издадено разрешение за строеж № 87/04.09.2012 г., издадено от гл. архитект на СО- район “Люлин“, което е влязло в сила на 19.09.2012 г. и Заповед №РД-09-188/29.05.2013г., издадена от гл. архитект на СО- район “Люлин“, неразделна част към разрешението за строеж.
5. Минимални изисквания и доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участниците в процедурата за Обособена позиция 5 - 5.1. Всеки участник за Обособена позиция 5 в настоящата процедура трябва да отговаря на следните минимални изисквания за технически възможности и квалификация: 5.1.1. Участникът трябва да има опит в извършването на строително - монтажни работи - през последните 5 /пет/ години /2011г., 2012г., 2013г., 2014г. и 2015г./ - към 01.05.2015 г., участникът следва да е изпълнил минимум 2 /два/ договора, като главен изпълнител с предмет, извършване на строително-монтажни работи по изграждане и/или ремонт и/или реконструкция на училища, детски заведения и/или други сгради 5.1.2. Квалификационни изисквания към ключовите експерти, ангажирани с изпълнението на Обособена позиция 5 от настоящата поръчката: а)Изисквания за Ръководител на екипа (Ключов експерт 1) Висше образование, квалификационна степен магистър в областта на строителство, или еквивалентно образование в областта на строително-инженерните науки и минимум 5 (пет) години опит в строителството като ръководител на обекти в областта на строително монтажните работи или еквивалентни обекти;б)Изисквания за Експерт „Електро” (Ключов експерт 2) Висше образование, квалификационна степен бакалавър/магистър, в областта на изграждане на електро инсталации или еквивалентно образование и минимум 3 (три) години опит в строителството на обекти в областта на изграждане на електро инсталации или еквивалентни обекти;в)Изисквания за Експерт „ВиК” ” (Ключов експерт 3) Висше образование, квалификационна степен бакалавър/магистър, в областта на водоснабдяване и канализация или еквивалентно образование и минимум 3 (три) години опит в строителството на обекти в областта на водоснабдяване и канализация или еквивалентни обекти;г)Изисквания за Експерт „Геодезия ,Паркоустройство и благоустройство” (Ключов експерт 4) Висше образование, квалификационна степен бакалавър/магистър, в областта на инфраструктурно строителство или еквивалентно образование и минимум 3 (три) години опит в строителството на обекти в областта на инфраструктурно строителство или еквивалентни обекти;д)Изисквания за Експерт „Координатор по безопасни и здравословни условия на труд” (Ключов експерт 5) Висше образование, квалификационна степен бакалавър/магистър, в областта на здравословните и безопасни условия на труд или еквивалентно образование и минимум 3 (три) години опит в строителството на обекти в областта на здравословните и безопасни условия на труд или еквивалентни обекти; 5.1.3. Всеки участник да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за строежи I група, III-та (трета) категория и да притежава удостоверение за тях, съгласно Закона за камарата на строителите, обн. ДВ, бр.108/29.12.2008г. и Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, обн. ДВ, бр.65/10.08.2007г. или в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство с обхват на дейностите, съответстващи на изпълнение на строежи от изискваната категория. В случай, че участникът е обединение, изискването се прилага за всеки член на обединението, който ще изпълнява строително-монтажни работи.5.1.4. Всеки участник следва да е внедрил система за управление на качеството по стандарт БДС ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват строителство.5.1.5. Всеки участник следва да е внедрил система за управление на здравословните и безопасни условия на труд по стандарт OHSAS 18001:2007 или еквивалентен с обхват строителство5.1.6. Всеки участник следва да е внедрил система за управление на околната среда по стандарт БДС ISO 14001:2004 или еквивалентен с обхват строителство