Версия за печат

01263-2015-0003

BG-гр.София: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община район Люлин, бул.Захари Стоянов № 15, За: Елена Здравкова, Република България 1336, гр.София, Тел.: 02 9237274, E-mail: lyulin@sofia.bg, Факс: 02 9250085

Място/места за контакт: Столична община, район Люлин

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.lyulin.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.lyulin.bg/obschestveni-porchki-2.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Ремонтно-възстановителни работи за осигуряване на експлоатационната и проектна сигурност на сгради от образователната инфраструктура в район „Люлин“, по пет обособени позиции: Обособена позиция № 1: "Изпълнение на ремонтно-възстановителни работи, предвидени в доклада за оценка на състоянието на сградата на 97 СОУ, район „Люлин“ от 2012 г., кв.14, м.“Люлин - 5 м.р.“, по плана на гр. София - Първи етап“ Обособена позиция № 2: "Изпълнение на ремонтно-възстановителни работи, предвидени в доклад от 2008 г. за оценка на състоянието на сградата на 55 ОДЗ „Иглика“, в УПИ II-за детска градина, кв.2, с идентификатор 68134.4361.133, м. „Люлин-4мр.“, по плана на гр. София“ Обособена позиция № 3: "Изпълнение на ремонтно-възстановителни работи за осигуряване на експлоатационната и проектна сигурност на строителната конструкция на 139 ОДЗ „Панорама“-филиал в УПИ I-за детска градина, с идентификатор по КК 68134.4359.45, кв.119, м. „бул. Сливница“ по плана на гр. София“ Обособена позиция № 4: "Изпълнение на ремонтно-възстановителни работи, предвидени в доклада за оценка на състоянието на сградата на 33 ЕГ, р-н „Люлин“ от 2012 г., в УПИ II-за училище, кв.41, м.“Люлин - 3 м.р.“, по плана на гр. София - Втори етап – вертикална планировка около сградата“ Обособена позиция № 5: "Мерки за осигуряване и укрепване на проблемни зони на 47 ОДЗ в УПИ IX – „за ОДЗ“, ПИ с идентификатор 68134.4360.348, кв.11, м.“Люлин - 6 м.р.“, по плана на гр. София- Трети етап- подмяна подова настилка на партер и подмяна на външни стълбища и рампи пред входовете“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр. София, ж.к. „Люлин”, ОП 1 - 5 м.р.,ул.504, ОП 2 - ул.Хр. Караминков № 8, ОП 3 - ул. ген.А.Николов №12, ОП 4 - ул.308, ОП 5 - ул. Полк.Никола Попов №3
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на обществената поръчка е “Ремонтно-възстановителни работи за осигуряване на експлоатационната и проектна сигурност на сгради от образователната инфраструктура в район „Люлин“, по пет обособени позиции: Обособена позиция № 1: "Изпълнение на ремонтно-възстановителни работи, предвидени в доклада за оценка на състоянието на сградата на 97 СОУ, район „Люлин“ от 2012 г., кв.14, м.“Люлин - 5 м.р.“, по плана на гр. София - Първи етап“ Обособена позиция № 2: "Изпълнение на ремонтно-възстановителни работи, предвидени в доклад от 2008 г. за оценка на състоянието на сградата на 55 ОДЗ „Иглика“, в УПИ II-за детска градина, кв.2, с идентификатор 68134.4361.133, м. „Люлин-4мр.“, по плана на гр. София“ Обособена позиция № 3: "Изпълнение на ремонтно-възстановителни работи за осигуряване на експлоатационната и проектна сигурност на строителната конструкция на 139 ОДЗ „Панорама“-филиал в УПИ I-за детска градина, с идентификатор по КК 68134.4359.45, кв.119, м. „бул. Сливница“ по плана на гр. София“ Обособена позиция № 4: "Изпълнение на ремонтно-възстановителни работи, предвидени в доклада за оценка на състоянието на сградата на 33 ЕГ, р-н „Люлин“ от 2012 г., в УПИ II-за училище, кв.41, м.“Люлин - 3 м.р.“, по плана на гр. София - Втори етап – вертикална планировка около сградата“ Обособена позиция № 5: "Мерки за осигуряване и укрепване на проблемни зони на 47 ОДЗ в УПИ IX – „за ОДЗ“, ПИ с идентификатор 68134.4360.348, кв.11, м.“Люлин - 6 м.р.“, по плана на гр. София- Трети етап- подмяна подова настилка на партер и подмяна на външни стълбища и рампи пред входовете“ Място за изпълнение: за Обособена позиция № 1 – Сградата на 97 СОУ , находяща се в гр. София, ж.к.“Люлин“- 5 м.р.,ул.504; за Обособена позиция № 2 – Сградата на 55 ОДЗ , находяща се в гр. София, ж.к.“Люлин“- ул.Хр. Караминков № 8; за Обособена позиция № 3 – Сградата на 139 ОДЗ, находяща се в гр. София, ж.к.“Люлин“- ул. ген.А.Николов №12; за Обособена позиция № 4 – Сградата на 33 ЕГ, находяща се в гр. София, ж.к.“Люлин“- 3 м.р.,ул.308; за Обособена позиция № 5 – Сградата на 47 ОДЗ, находяща се в гр. София, ж.к.“Люлин“- ул. Полк.Никола Попов № 3 Срок за изпълнение: съгласно офертата на класирания на първо място участник. Важно: Всеки участник в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка е длъжен да се запознае с инвестиционните проекти и техническата документация, свързани с изпълнението на обособената позиция от поръчката, за която участва, след което да подпише декларация по образец, приложен към документацията - Приложение № 3. Инвестиционните проекти са на разположение на сайта на СО-район „Люлин“ www.lyulin.bg, раздел „Профил на купувача“, както и в отдел „ИИБЕ“ при СО-район „Люлин“, бул. Захари Стоянов № 15 и следва да бъдат разгледани от представители на потенциалните участници. Огледът на строителната площадка е задължителен. Заявка за оглед следва да бъде направена един ден по-рано на тел. 02/923-72-77. Финансирането на обекта на обществената поръчка предстои да бъде осигурено от бюджета на Столична община за 2015г. В случай че до края на 2015г. не бъде осигурено финансиране за изпълнението на поръчката, процедурата ще бъде прекратена с мотивирано решение на Възложителя.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45400000, 45214100, 45214200

Описание:

Строителни и монтажни работи
Довършителни строителни работи
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на детски градини
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на училища

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
Само за една обособена позиция
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1. За обект: „Ремонтно-възстановителни работи, предвидени в доклада за оценка на състоянието на сградата на 97 СОУ, район „Люлин“ от 2012 г. – етапно изпълнение, находящ се в УПИ VI-за училище, с идентификатор по КК 68134.4361.164, кв. 14, м. „Люлин-5м.р.”, по плана на гр. София - Първи етап: „Ревизия на връзките на фасадните панели на всички корпуси, с идентификатори 68134.4361.164.1, 68134.4361.164.2, 68134.4361.164.3, 68134.4361.164.4, 68134.4361.164.5, 68134.4361.164.6, ново външно стълбище на корпус „А“ с идентификатор 68134.4361.164.3, инжектиране под настилка сутерен и тухлени стени, възстановяване на бетоново покритие, оформяне на деформационни фуги между корпусите,e издадено разрешение за строеж № 82/29.10.2013 г. от Главния архитект на СО-Район „Люлин“, което е влязло в сила на 20.11.2013г., и Заповед № РД-09-523/24.10.2014 г., издадена от Главния архитект на СО-Район „Люлин“, неразделна част към издаденото разрешение за строеж. 2. За обект: „Изпълнение на ремонтно-възстановителни работи, предвидени в доклад от 2008г. за оценка на състоянието на сградата на 55 ОДЗ „Иглика“, УПИ II-за детска градина, кв.2, с идентификатор 68134.4361.133, м. „Люлин – 4м.р.“, по плана на гр. София“ има издадено Разрешение за строеж № 10/24.04.2014г. от Главния архитект на р-н „Люлин“, влязло в сила на 13.05.2014г. 3. За обект „Ремонтно-възстановителни работи за осигуряване на експлоатационната и проектна сигурност на строителната конструкция на 139 ОДЗ „Панорама“ – филиал, в УПИ I-за детска градина, с идентификатор по КК 68134.4359.45, кв. 119, м. “бул. Сливница“, по плана на гр. София, ул.“Луи Пастьор“ № 3, ж.к.“Люлин“-10м.р.“, има издадено разрешение за строеж № 51/30.12.2014 г. от Главния архитект на СО-Район „Люлин“, което e влязло в сила на 27.01.2015 г. 4. За обект: „Изпълнение на ремонто-възтановителни работи, предвидени в доклада за оценка на сградата на 33 ЕГ, р-н „Люлин“от 2012г. - етапно изпълнение в УПИ I-за 33EГ, с идентификатор по КК 68134.4361.82, кв. 41, м. „Люлин-3 м.р.”, по плана на гр. София, ул.“309“ №8, ж.к.“Люлин“-3м.р.“ - втори етап: „Вертикална планировка около сградата и възстановяване настилки на външни стълби“, има издадено разрешение за строеж № 81/29.10.2013 г. от гл. архитект на СО-район „Люлин“, което е влязло в сила на 20.11.2013 г., и Заповеди № РД-09-521/24.10.2014 г. и № РД-09-201/27.01.2015 г., издадени от гл. архитект на СО- район „Люлин“, които са неразделна част към разрешението за строеж. 5. За обект: „Мерки за осигуряване и укрепване на проблемни зони в сградата на 47 ОДЗ в УПИ Х-за ОДЗ, с идентификатор по КК 68134.4360.348, кв. 11, м. „Люлин-6м.р.”, по плана на гр. София, - III-ти етап: Подмяна подовата настилка на партер и подмяна на външни стълбища и рампи пред входовете има издадено разрешение за строеж № 87/04.09.2012 г., издадено от гл. архитект на СО- район “Люлин“, което е влязло в сила на 19.09.2012 г. и Заповед №РД-09-188/29.05.2013г., издадена от гл. архитект на СО- район “Люлин“, неразделна част към разрешението за строеж.

Прогнозна стойност без ДДС
918833 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

8


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в настоящата процедура е в размер на 1% /един процент/ от прогнозната стойност на съответната обособена позиция от настоящата обществена поръчка без начислено ДДС, както следва за: За обособена позиция 1 - 1 175,00 лв. (хиляда сто седемдесет и пет лева); За обособена позиция 2 - 4 433,33 лв. (четири хиляди четиристотин тридесет и три лева и тридесет и три стотинки); За обособена позиция 3 - 750,00 лв. (седемстотин и петдесет лева);З а обособена позиция 4 - 605,00 лв. (шестстотин и пет лева) За обособена позиция 5 - 2 225,00 лв. (две хиляди двеста двадесет и пет лева)Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 % (два процента) от цената, предложена от участника, класиран на първо място за съответната обособена позиция, с когото ще бъде сключен договор за изпълнение. Гаранциите могат да бъдат във вид на парична сума или банкова гаранция. Предложения, които не са обезпечени с Гаранция за участие или Гаранцията за участие не е на името на участника или не отговарят на изискванията на Възложителя, ЩЕ СЕ ОТХВЪРЛЯТ ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на обществената поръчка ще се осигури от бюджета на Столична община за 2015 г. Максималният разполагаем финансов ресурс на Възложителя за финасиране на настоящата обществена поръчка е в размер на 918 833 лв. (деветстотин и осемнадесет хиляди осемстотин тридесет и три лева) без начислено ДДС или 1 102 600 лв. (един милион сто и две хиляди и шестстотин лева) с начислено ДДС, разпределени както следва: Обособена позиция № 1: "Изпълнение на ремонтно-възстановителни работи, предвидени в доклада за оценка на състоянието на сградата на 97 СОУ, район „Люлин“ от 2012 г., кв.14, м.“Люлин - 5 м.р.“, по плана на гр. София - Първи етап“ с прогнозна стойност 117 500 лв. /сто и седемнадесет хиляди и петстотин лева/ без ДДС или 141 000 лв. /сто четиридесет и една хиляди лева/ с ДДС. Обособена позиция № 2: "Изпълнение на ремонтно-възстановителни работи, предвидени в доклад от 2008 г. за оценка на състоянието на сградата на 55 ОДЗ „Иглика“, в УПИ II-за детска градина, кв.2, с идентификатор 68134.4361.133, м. „Люлин-4мр.“, по плана на гр. София“ с прогнозна стойност 443 333 лв. /четиристотин четиридесет и три хиляди триста тридесет и три лева/ без ДДС или 532 000 лв. /петстотин тридесет и две хиляди лева/ с ДДС Обособена позиция № 3: "Изпълнение на ремонтно-възстановителни работи за осигуряване на експлоатационната и проектна сигурност на строителната конструкция на 139 ОДЗ „Панорама“-филиал в УПИ I-за детска градина, с идентификатор по КК 68134.4359.45, кв.119, м. „бул. Сливница“ по плана на гр. София“ с прогнозна стойност 75 000 лв. /седемдесет и пет хиляди лева/ без ДДС или 90 000 лв. /деведесет хиляди лева/ с ДДС Обособена позиция № 4: "Изпълнение на ремонтно-възстановителни работи, предвидени в доклада за оценка на състоянието на сградата на 33 ЕГ, р-н „Люлин“ от 2012 г., в УПИ II-за училище, кв.41, м.“Люлин - 3 м.р.“, по плана на гр. София - Втори етап – вертикална планировка около сградата“ с прогнозна стойност 60 500 лв. /шестдесет хиляди и петстотин лева/ без ДДС или 72 600 лв. /седемдесет и две хиляди и шестстотин лева/ с ДДС Обособена позиция № 5: "Мерки за осигуряване и укрепване на проблемни зони на 47 ОДЗ в УПИ IX – „за ОДЗ“, ПИ с идентификатор 68134.4360.348, кв.11, м.“Люлин - 6 м.р.“, по плана на гр. София- Трети етап- подмяна подова настилка на партер и подмяна на външни стълбища и рампи пред входовете“ с прогнозна стойност 222 500 лв. /двеста двадесет и две хиляди и петстотин лева/ без ДДС или 267 000 лв. /двеста шестдесет и седем хиляди лева/ с ДДС

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Документи за подбор - Плик № 1 - 1/ Подробен списък, изчерпателно изброяващ документите, поставени в офертата, подписан от представляващия участника. Списъкът следва да съдържа броя на документите, които са представени и страницата/ите, на която/ито се намират.– Приложение № 1 от документацията. Подредбата на документите в плик № 1 следва да съответства на отразеното в списъка!2/ Декларация за запознаване с условията на поръчката, изготвена съобразно образец – Приложение № 3. 3/ Административни сведения на участника, изготвени съобразно образец – Приложение № 4. 4/ Копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от ЗТР, когато участникът е юр. лице или едноличен търговец, а когато е физ. лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физ. или юрид. лице, документът се представя в официален превод.Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – в оригинал или нотариално заверено копие, издадено не по-рано от 6 месеца преди датата на отваряне на офертите. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законния/те представител/и на участника. Забележка: Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, необходимите документи се представят за всяко физическо или юридическо лице в обединението.5/ Доказателства за техническите възможности и/или квалификация, съгласно Раздел VI „Изисквания и доказателства за икономическото и финансовото състояние и за техн.възможности и/или квалификация на участниците в процедурата“;6/ Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП – Приложениe № 5;7/ Декларация за наличие/липса на конфиденциална информация в офертата на участника – Приложение № 6; 8/ Декларация за липса на свързаност с друг участник – Приложение № 7;9/ Декларация за участие или не на подизпълнител/и - Приложение № 8. В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнител/и, е необходимо да представи и списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, съдържащ наименованието на подизпълнителите, видовете дейности, които ще изпълняват и дела на тяхното участие.10/ Декларация от всеки от подизпълнителите относно съгласие за участието му в изпълнението на поръчката - Приложение № 8а;11/ Декларация за запознаване с обекта - Приложение № 9 12/ Декларация по § 1, т. 12 от ДР на ЗОП - Приложение № 10 13/ Документ за внесена гаранция за участие в процедурата съгласно обявлението за обществена поръчка и условията на настоящата документация; 14/ Документ, удостоверяващ регистрация на участника по ЗДДС (при налична такава) или еквивалентен; При обединение - копие от документа се представя (при наличие) от всеки член на обединението поотделно.15/ Оферта за изпълнение на предмета на обществената поръчка (без посочване на определящи показатели относими към Плик № 2 и Плик № 3) – Приложение № 2;16/ Нотариално заверено пълномощно на лицето, което представлява участника в процедурата (оригинал). Пълномощно се представя, когато офертата не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация.17/ Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка - съгласно изискванията на настоящите указания (когато участникът е обединение, което не е юр. лице) – копие на договора/споразумението за създаване на обединение, в който задължително се посочва представляващият и разпределението на дейностите между членовете. 18/ Подписан и подпечатан от участника проект на договора (Приложение № 18 за ОП № 1, Приложение № 19 за ОП № 2, Приложение № 20 за ОП № 3, Приложение № 21 за ОП № 4 или Приложение № 22 за ОП № 5);19/ Други документи и информация, изискуеми съгласно условията, посочени в документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Няма
Минимални изисквания: Няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Документи, които участникът следва да представи за доказване покриването на минималните изисквания за Обособена позиция № 1, Обособена позиция № 2, Обособена позиция № 3, Обособена позиция № 4 или Обособена позиция № 5 по отношение на техническите възможности и квалификация: 1. За доказване на опита – списък по образец, изготвен съобразно Приложение № 11 /11.1./, с не по-малко от 2 /два/ договора за извършени строително – монтажни работи съобразно изискванията за съответната обособена позиция, посочени съответно в т.1 от докум. за Обособена позиция № 1, в т.2 от докум. за Обособена позиция № 2, в т.3 от докум. за Обособена позиция № 3, в т.4 от докум. за Обособена позиция № 4 или в т.5 от докум. за Обособена позиция № 5. За всеки от посочените в списъка договори трябва да бъде представен един от следните документи:-Удостоверение за добро изпълнение, което съдържа стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Удостоверението съдържа и дата и подпис на издателя и данни за контакт/ - заверено копие; -Документ, в който да е посочен публичен регистър, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството;-Документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности- заверени копия 2. За доказване на квалификацията на експертите, участникът представя за съответната обособена позиция списък по образец, съгласно Приложение № 11 /11.2./ За експерт, който не е служител на участника, трябва да бъде представена Декларация за ангажираност на експерт. Декларацията е в свободен текст и се представя поотделно за всеки експерт. 3. За доказване на обстоятелството по т. 1.1.3., 2.1.3, 3.1.3, 4.1.3 или 5.1.3 от Раздел IV от документацията на настоящата поръчка, участникът следва да представи за съответната обособена позиция заверено копие на удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за строежи първа група, III-та или IV-та категория по ЗУТ, съобразно изискванията за обособената позиция. Ако участникът е чуждестранно лице, следва да представи валиден еквивалентен документ, доказващ регистрацията на участника в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. 4. За доказване на съответствие с изискването по т. 1.1.4., 2.1.4, 3.1.4, 4.1.4 или 5.1.4 от Раздел IV от документацията на настоящата поръчка, всеки участник представя за съответната обособена позиция валиден към датата на подаване на офертата сертификат, издаден от акредитиран орган, за система за управление на качеството по БДС ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват строителство; 5. За доказване на съответствие с изискването по т. 1.1.5., 2.1.5, 3.1.5, 4.1.5 или 5.1.5 от Раздел IV от документацията на настоящата поръчка, всеки участник представя за съответната обособена позиция валиден към датата на подаване на офертата сертификат, издаден от акредитиран орган, за управление на здравословните и безопасни условия на труд по БДС OHSAS 18001:2007 или еквивалентен с обхват строителство. 6. За доказване на съответствие с изискването по т. 1.1.6., 2.1.6, 3.1.6, 4.1.6 или 5.1.6 от Раздел IV от документацията на настоящата поръчка, всеки участник представя за съответната обособена позиция валиден към датата на подаване на офертата сертификат, издаден от акредитиран орган, за система за управление на околната среда по БДС ISO 14001-2004 или еквивалентен с обхват строителство.
Минимални изисквания: Всеки участник за Обособена позиция № 1, Обособена позиция № 2, Обособена позиция № 3, Обособена позиция № 4 или Обособена позиция № 5 в настоящата процедура трябва да отговаря на следните минимални изисквания за технически възможности и квалификация: 1. Участникът трябва да има опит в извършването на строително - монтажни работи - през последните 5 /пет/ години /2011г., 2012г., 2013г., 2014г. и 2015г./ - към 01.05.2015 г., участникът следва да е изпълнил минимум 2 /два/ договора, като главен изпълнител с предмет, извършване на строително-монтажни работи по изграждане и/или ремонт и/или реконструкция на училища, детски заведения и/или други сгради. 2. Квалификационни изисквания към ключовите експерти, ангажирани с изпълнението на за ОП № 1, ОП № 2, ОП № 3, ОП № 4 или ОП № 5 от настоящата поръчката: 2.1. Квалификационни изисквания към ключовите експерти, ангажирани с изпълнението на ОП 1 от настоящата поръчката: а)Изисквания за Ръководител на екипа (Кл. експерт 1) Висше обр., квалиф. степен маг. в областта на строителство или екв. образование в обл. на строително-инженерните науки и мин. 5 (пет) години опит в строителството като ръководител на обекти в областта на строително монтажните работи или еквивалентни обекти; б)Изисквания за Експерт „Строителство” (Кл. експерт 2) Висше образование, квалификационна степен бак./маг., в областта на стр.-инж.е науки или екв. Обр. и мин. 3 (три) години опит в строителството; в)Изисквания за Експерт „Координатор по безопасни и здравословни условия на труд” (Кл. експерт 3) Висше образование, квалиф. степен бак./маг., в областта на здравословните и безопасни условия на труд или екв. образование и мин. 3 (три) години опит в строителството на обекти в областта на здравословните и безопасни условия на труд или екв. обекти. 2.2 Квалификационни изисквания към ключовите експерти, ангажирани с изпълнението на Обособена позиция 2 от наст. поръчката: а)Изисквания за Ръководител на екипа (Кл. експерт 1) Висше обр., квалификационна степен маг. в областта на строителство, или екв. образование в областта на стр.-инж. науки и мин. 5 (пет) години опит в строителството като ръководител на обекти в областта на стр. монтаж. работи или екв. обекти;б)Изисквания за Експерт „ОВК” (Кл. експерт 2) Висше обр., квалификационна степен бак./маг., в областта на отопления, вентилация и климатизация или екв. Обр. и мин.3 (три) години опит в строителството на обекти в областта на отопления и вентилация или екв. обекти;в)Изисквания за Експерт „Електро” (Кл. експерт 3) Висше обр., квалиф. степен бак./маг., в областта на изграждане на електро инсталации или екв. обр. и мин. 3 (три) години опит в стр. на обекти в областта на изграждане на електро инсталации или екв.и обекти;г)Изисквания за Експерт „ВиК” ” (Кл. експерт 4) Висше обр., квалиф. степен бак./маг., в областта на водоснабдяване и канализация или екв. образование и мин.3 (три) години опит в строителството на обекти в областта на водоснабдяване и канализация или екв.обекти; д)Изисквания за Експерт „Геодезия ,Паркоустройство и благоустройство” (Кл. експерт 5) Висше обр., квалиф. степен бак./маг., в областта на инфраструктурно стр. или екв. образ. и мин. 3 (три) години опит в строителството на обекти в областта на инфраструктурно строителство или екв. обекти;е)Изисквания за Експерт „Координатор по безопасни и здравословни условия на труд” (Кл. експерт 6) Висше образ., квалиф. степен бак./маг., в областта на здравосл. и безопасни усл. на труд или екв.образ. и мин. 3 (три) години опит в строителството на обекти в областта на здравословните и безопасни условия на труд или екв. обекти; Продължава в Раздел VI Допълнителна инфомация
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Показател – Техническо предложение; тежест: 50
Показател: Показател – Цена за изпълнение; тежест: 40
Показател: Показател – Срок за изпълнение; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
12.06.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
12.06.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 15.06.2015 г.  Час: 11:00
Място

в заседателната зала в сградата на СО район "Люлин", на адрес гр. София, бул. "Захари Стоянов" 15

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Комисията разглежда, оценява и класира офертите по следния ред: 3.1.1. Комисията започва работа на определените в обявлението дата и час на отваряне на офертите, след получаване на списъка с участниците и представените оферти. Комисията отваря офертите по реда на тяхното постъпване и проверява за наличието на три отделни запечатани плика, като: А) Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Б) При отварянето на офертите най-малко трима членове на комисията подписват плик № 3 с предлаганата цена. Комисията предлага по един представител на присъстващите участници да подпише пликовете с предлагана чцена на останалите участници. В) Комисията отваря плик № 2 и най - малко трима от членовете й подписват всички документи, съдържащи се в него. Комисията предлага по един представител от присъстващите участници да подпише документите в плик № 2 на останалите участници. След това комисията отваря плик № 1, оповестява документите, съдържащи се в него и проверява дали е налице съответствие със списъка по чл. 56, ал. 1, т.14 от ЗОП. С извършване действията по б. „В” приключва публичната част от заседанието на Комисията. Г) След приключване на публичната част от заседанието, Комисията разглежда документите в плик № 1 за съответствие с изискванията за подбор, поставени от Възложителя и съставя протокол. Когато установи липса на документ и/или несъответствие с критериите за подбор или с други изисквания на Възложителя, комисията изпраща протокола до всички участници. Участниците следва да представят на комисията съответните документи в срок от 5 (пет) работни дни от получаването на протокола. Д) След изтичане на срока по б. „Г” Комисията проверява съответствието на документите в плик № 1, включително допълнително представените документи, с изискванията за подбор на Възложителя. Комисията не разглежда документите в плик №2 на участниците, които не отговарят на изискванията за подбор. Е) Комисията може по всяко време да проверява заявените от участниците данни, да изисква от тях разяснения, както и допълнителни доказателства за данни, представени в пликове № 2 и № 3. Тази възможност не може да се използва за промяна на техническото и ценовото предложение на участниците.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от Раздел III 2.3.) 2.3. Квалиф. изисквания към кл. експерти, ангажирани с изпълнението на ОП 3:а)Изиск. за Р-ля на екипа (Кл.екс 1) Висше обр., квалиф. степен маг. в обл. на строителство, или екв. образ.е в обл- на стр.-инж.е науки и мин. 5 (пет) год. опит в стр. като ръководител на обекти в областта на строително монтажните работи или екв. обекти;б)Изиск. за Експерт „Строителство” (Кл. екс 2) Висше обр., квалиф. степен бак./маг., в обл. на стр.-инж. науки или екв.образование и мин. 3 (три) год. опит в строителството;в)Изиск. за Експерт „Координатор по безопасни и здравословни условия на труд” (Кл. екс 3) Висше образ., квалиф. степен бак./маг., в областта на здравосл. и безоп. усл. на труд или екв. образ. и мин. 3 (три) год.опит в строител. на обекти в обл. на здравосл.е и безопасни усл. на труд или екв. обекти; 2.4. Квалиф. изисквания към кл. експерти, ангажирани с изпълнението на ОП 4: а)Изиск. за Ръководител на екипа (Кл. екс 1) Висше образ., квалиф. степен маг. в областта на строителство, или екв. образование в областта на стр.-инж. науки и мин.5 (пет) год. опит в стр. като ръководител на обекти в областта на стр. монтажните работи или екв. обекти;б)Изиск. за Експерт „Геодезия ,Паркоустройство и благоустройство” (Кл. експерт 2) Висше образ., квалиф. степен бак./маг., в областта на инфраструктурно строителство или екв. образ. и мин. 3 (три) год. опит в строителството на обекти в обл. на инфраструк. строителство или екв. обекти;в)Изиск. за Експерт „Координатор по безопасни и здравословни условия на труд” (Кл. екс 3) Висше образ., квалиф. степен бак./маг., в обл. на здравосл. и безопасни усл. на труд или екв. образ. и мин. 3 (три) год.опит в стр. на обекти в обл. на здравослов. и безопасни усл. на труд или екв. обекти; 2.5. Квалиф. Изиск.към кл. експерти, ангажирани с изпълнението на ОП 5 : а)Изисквания за Ръководител на екипа (Кл. екс 1) Висше образ., квалиф. степен маг. в областта на строителство, или екв. образ. в областта на стр.-инж. науки и мин. 5 (пет) год. опит в строителството като р-л на обекти в областта на стр. монтаж. работи или екв. обекти;б)Изиск. за Експерт „Електро” (Кл. екс 2) Висше образ., квалиф. степен бак./маг., в обл. на изграждане на електро инст. или екв. образ. и мин. 3 (три) год. опит в стр. на обекти в областта на изграждане на електро инсталации или екв. обекти;в)Изиск. за Експерт „ВиК” ” (Кл екс 3) Висше образ., квалиф. степен бак./маг., в областта на водоснабдяване и канализация или екв. образ. и мин. 3 (три) год. опит в стр. на обекти в областта на водоснабдяване и канализация или екв. обекти;г)Изиск. за Експерт „Геодезия ,Паркоустройство и благоустройство” (Кл. екс 4) Висше обр., квалиф. степен бак.р/маг., в областта на инфрастр. Стр. или екв. образ. и мин.3 (три) год. опит в стр. на обекти в обл. на инфраструктурно строителство или екв. обекти;д)Изиск.за Експерт „Координатор по безопасни и здравословни условия на труд” (Кл. екс 5) Висше образ., квалиф.степен бак./маг., в областта на здравослов. и безоп. Усл. на труд или екв. образ. и мин. 3 (три) год. опит в строител. на обекти в обл. на здравослов. и безопасни условия на труд или екв. обекти; 3. Всеки участник за ОП № 1, ОП № 2, ОП № 3, ОП № 4 или ОП № 5 да е вписан в Центр. Проф.регистър на строителя за строежи I група, III-та (трета) или IV-та (четвърта) категория, в зависимост от позицията, за която кандидатства и да притежава удост.за тях. 4. Всеки участ.за ОП № 1, ОП № 2, ОП № 3, ОП № 4 или ОП № 5 следва да е внедрил с-ма за управление на качеството по стандарт БДС ISO 9001:2008 или екв., с обхват строителство.5. Всеки участник за ОП № 1, ОП № 2, ОП № 3, ОП № 4 или ОП № 5 следва да е внедрил с-ма за управление на здравословните и безопасни условия на труд по стандарт OHSAS 18001:2007 или екв. с обхват строителство6. Всеки участник за ОП № 1, ОП № 2, ОП № 3, ОП № 4 или ОП № 5 следва да е внедрил с-ма за управление на околната среда по стандарт БДС ISO 14001:2004 или екв. с обхват строителство

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.05.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция № 1: "Изпълнение на ремонтно-възстановителни работи, предвидени в доклада за оценка на състоянието на сградата на 97 СОУ, район „Люлин“ от 2012 г., кв.14, м.“Люлин - 5 м.р.“, по плана на гр. София - Първи етап“
1) Кратко описание

Предмет на обществената поръчка е “Ремонтно-възстановителни работи за осигуряване на експлоатационната и проектна сигурност на сгради от образователната инфраструктура в район „Люлин“, по пет обособени позиции: Обособена позиция № 1: "Изпълнение на ремонтно-възстановителни работи, предвидени в доклада за оценка на състоянието на сградата на 97 СОУ, район „Люлин“ от 2012 г., кв.14, м.“Люлин - 5 м.р.“, по плана на гр. София - Първи етап“ Място за изпълнение: за Обособена позиция № 1 – Сградата на 97 СОУ , находяща се в гр. София, ж.к.“Люлин“- 5 м.р.,ул.504; Срок за изпълнение: съгласно офертата на класирания на първо място участник. Важно: Всеки участник в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка е длъжен да се запознае с инвестиционните проекти и техническата документация, свързани с изпълнението на обособената позиция от поръчката, за която участва, след което да подпише декларация по образец, приложен към документацията - Приложение № 3. Инвестиционните проекти са на разположение на сайта на СО-район „Люлин“ www.lyulin.bg, раздел „Профил на купувача“, както и в отдел „ИИБЕ“ при СО-район „Люлин“, бул. Захари Стоянов № 15 и следва да бъдат разгледани от представители на потенциалните участници. Огледът на строителната площадка е задължителен. Заявка за оглед следва да бъде направена един ден по-рано на тел. 02/923-72-77. Финансирането на обекта на обществената поръчка предстои да бъде осигурено от бюджета на Столична община за 2015г. В случай че до края на 2015г. не бъде осигурено финансиране за изпълнението на поръчката, процедурата ще бъде прекратена с мотивирано решение на Възложителя.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45214200

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на училища

3) Количество или обем

1. За обект: „Ремонтно-възстановителни работи, предвидени в доклада за оценка на състоянието на сградата на 97 СОУ, район „Люлин“ от 2012 г. – етапно изпълнение, находящ се в УПИ VI-за училище, с идентификатор по КК 68134.4361.164, кв. 14, м. „Люлин-5м.р.”, по плана на гр. София - Първи етап: „Ревизия на връзките на фасадните панели на всички корпуси, с идентификатори 68134.4361.164.1, 68134.4361.164.2, 68134.4361.164.3, 68134.4361.164.4, 68134.4361.164.5, 68134.4361.164.6, ново външно стълбище на корпус „А“ с идентификатор 68134.4361.164.3, инжектиране под настилка сутерен и тухлени стени, възстановяване на бетоново покритие, оформяне на деформационни фуги между корпусите,e издадено разрешение за строеж № 82/29.10.2013 г. от Главния архитект на СО-Район „Люлин“, което е влязло в сила на 20.11.2013г., и Заповед № РД-09-523/24.10.2014 г., издадена от Главния архитект на СО-Район „Люлин“, неразделна част към издаденото разрешение за строеж.

Прогнозна стойност, без ДДС
117500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

1. Минимални изисквания и доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участниците за Обособена позиция 1 - 1.1. Всеки участник за Обособена позиция 1 в настоящата процедура трябва да отговаря на следните минимални изисквания за технически възможности и квалификация: 1.1.1. Участникът трябва да има опит в извършването на строително - монтажни работи - през последните 5 /пет/ години /2011г., 2012г., 2013г., 2014г. и 2015г./ - към 01.05.2015 г., участникът следва да е изпълнил минимум 2 /два/ договора, като главен изпълнител с предмет, извършване на строително-монтажни работи по изграждане и/или ремонт и/или реконструкция на училища, детски заведения и/или други сгради. 1.1.2. Квалификационни изисквания към ключовите експерти, ангажирани с изпълнението на Обособена позиция 1 от настоящата поръчката: а) Изисквания за Ръководител на екипа (Ключов експерт 1) Висше образование, квалификационна степен магистър в областта на строителство или еквивалентно образование в областта на строително-инженерните науки и минимум 5 (пет) години опит в строителството като ръководител на обекти в областта на строително монтажните работи или еквивалентни обекти; б)Изисквания за Експерт „Строителство” (Ключов експерт 2) Висше образование, квалификационна степен бакалавър/магистър, в областта на строително-инженерните науки или еквивалентно образование и минимум 3 (три) години опит в строителството; в)Изисквания за Експерт „Координатор по безопасни и здравословни условия на труд” (Ключов експерт 3) Висше образование, квалификационна степен бакалавър/магистър, в областта на здравословните и безопасни условия на труд или еквивалентно образование и минимум 3 (три) години опит в строителството на обекти в областта на здравословните и безопасни условия на труд или еквивалентни обекти. 1.1.3. Всеки участник да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за строежи I група, III-та (трета) категория и да притежава удостоверение за тях, съгласно Закона за камарата на строителите, обн. ДВ, бр.108/29.12.2008г. и Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, обн. ДВ, бр.65/10.08.2007г. или в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство с обхват на дейностите, съответстващи на изпълнение на строежи от изискваната категория. В случай, че участникът е обединение, изискването се прилага за всеки член на обединението, който ще изпълнява строително-монтажни работи.1.1.4. Всеки участник следва да е внедрил система за управление на качеството по стандарт БДС ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват строителство.1.1.5. Всеки участник следва да е внедрил система за управление на здравословните и безопасни условия на труд по стандарт OHSAS 18001:2007 или еквивалентен с обхват строителство1.1.6. Всеки участник следва да е внедрил система за управление на околната среда по стандарт БДС ISO 14001:2004 или еквивалентен с обхват строителство


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция № 2: "Изпълнение на ремонтно-възстановителни работи, предвидени в доклад от 2008 г. за оценка на състоянието на сградата на 55 ОДЗ „Иглика“, в УПИ II-за детска градина, кв.2, с идентификатор 68134.4361.133, м. „Люлин-4мр.“, по плана на гр. София“
1) Кратко описание

Предмет на обществената поръчка е “Ремонтно-възстановителни работи за осигуряване на експлоатационната и проектна сигурност на сгради от образователната инфраструктура в район „Люлин“, по пет обособени позиции: Обособена позиция № 2: "Изпълнение на ремонтно-възстановителни работи, предвидени в доклад от 2008 г. за оценка на състоянието на сградата на 55 ОДЗ „Иглика“, в УПИ II-за детска градина, кв.2, с идентификатор 68134.4361.133, м. „Люлин-4мр.“, по плана на гр. София“ Място за изпълнение: за Обособена позиция № 2 – Сградата на 55 ОДЗ , находяща се в гр. София, ж.к.“Люлин“- ул.Хр. Караминков № 8Срок за изпълнение: съгласно офертата на класирания на първо място участник. Важно: Всеки участник в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка е длъжен да се запознае с инвестиционните проекти и техническата документация, свързани с изпълнението на обособената позиция от поръчката, за която участва, след което да подпише декларация по образец, приложен към документацията - Приложение № 3. Инвестиционните проекти са на разположение на сайта на СО-район „Люлин“ www.lyulin.bg, раздел „Профил на купувача“, както и в отдел „ИИБЕ“ при СО-район „Люлин“, бул. Захари Стоянов № 15 и следва да бъдат разгледани от представители на потенциалните участници. Огледът на строителната площадка е задължителен. Заявка за оглед следва да бъде направена един ден по-рано на тел. 02/923-72-77. Финансирането на обекта на обществената поръчка предстои да бъде осигурено от бюджета на Столична община за 2015г. В случай че до края на 2015г. не бъде осигурено финансиране за изпълнението на поръчката, процедурата ще бъде прекратена с мотивирано решение на Възложителя.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45214100

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на детски градини

3) Количество или обем

2. За обект: „Изпълнение на ремонтно-възстановителни работи, предвидени в доклад от 2008г. за оценка на състоянието на сградата на 55 ОДЗ „Иглика“, УПИ II-за детска градина, кв.2, с идентификатор 68134.4361.133, м. „Люлин – 4м.р.“, по плана на гр. София“ има издадено Разрешение за строеж № 10/24.04.2014г. от Главния архитект на р-н „Люлин“, влязло в сила на 13.05.2014г.

Прогнозна стойност, без ДДС
443333 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

2. Минимални изисквания и доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участниците за Обособена позиция 2 - 2.1. Всеки участник за Обособена позиция 2 в наст. процедура трябва да отговаря на следните минимални изисквания за техн. възможности и квалификация: 2.1.1. Участникът трябва да има опит в извършването на строително - монтажни работи - през последните 5 /пет/ години /2011г., 2012г., 2013г., 2014г. и 2015г./ - към 01.05.2015 г., участникът следва да е изпълнил минимум 2 /два/ договора, като главен изпълнител с предмет, извършване на строително-монтажни работи по изграждане и/или ремонт и/или реконструкция на училища, детски заведения и/или други сгради 2.1.2. Квалификационни изисквания към ключовите експерти, ангажирани с изпълнението на Обособена позиция 2 от наст. поръчката: а)Изисквания за Ръководител на екипа (Ключов експерт 1) Висше образование, квалификационна степен магистър в областта на строителство, или екв. образование в областта на строително-инженерните науки и минимум 5 (пет) години опит в строителството като ръководител на обекти в областта на строително монтажните работи или еквивалентни обекти;б)Изисквания за Експерт „ОВК” (Ключов експерт 2) Висше образование, квалификационна степен бакалавър/магистър, в областта на отопления, вентилация и климатизация или еквивалентно образование и минимум 3 (три) години опит в строителството на обекти в областта на отопления и вентилация или екв. обекти;в)Изисквания за Експерт „Електро” (Ключов експерт 3) Висше образование, квалификационна степен бакалавър/магистър, в областта на изграждане на електро инсталации или еквивалентно образование и минимум 3 (три) години опит в строителството на обекти в областта на изграждане на електро инсталации или еквивалентни обекти;г)Изисквания за Експерт „ВиК” ” (Ключов експерт 4) Висше образование, квалификационна степен бакалавър/магистър, в областта на водоснабдяване и канализация или еквивалентно образование и минимум 3 (три) години опит в строителството на обекти в областта на водоснабдяване и канализация или екв.обекти;д)Изисквания за Експерт „Геодезия ,Паркоустройство и благоустройство” (Ключов експерт 5) Висше образование, квалификационна степен бакалавър/магистър, в областта на инфраструктурно строителство или еквивалентно образование и минимум 3 (три) години опит в строителството на обекти в областта на инфраструктурно строителство или екв. обекти;е)Изисквания за Експерт „Координатор по безопасни и здравословни условия на труд” (Ключов експерт 6) Висше образование, квалификационна степен бакалавър/магистър, в областта на здравословните и безопасни условия на труд или еквивалентно образование и минимум 3 (три) години опит в строителството на обекти в областта на здравословните и безопасни условия на труд или екв. обекти; 2.1.3. Всеки участник да е вписан в Центр. професионален регистър на строителя за строежи I група, IV-та (четвърта) категория и да притежава удостоверение за тях, съгласно Закона за камарата на строителите, обн. ДВ, бр.108/29.12.2008г. и Правилника за реда за вписване и водене на Центр. професионален регистър на строителя, обн. ДВ, бр.65/10.08.2007г. или в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство с обхват на дейностите, съответстващи на изпълнение на строежи от изискваната категория. В случай, че участникът е обединение, изискването се прилага за всеки член на обединението, който ще изпълнява стр.-монтажни работи.2.1.4. Всеки участник следва да е внедрил система за управление на качеството по стандарт БДС ISO 9001:2008 или екв., с обхват строителство.2.1.5. Всеки участник следва да е внедрил система за управление на здравословните и безопасни условия на труд по стандарт OHSAS 18001:2007 или екв. с обхват строителство2.1.6. Всеки участник следва да е внедрил система за управление на околната среда по стандарт БДС ISO 14001:2004 или екв. с обхват строителство


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция № 3: "Изпълнение на ремонтно-възстановителни работи за осигуряване на експлоатационната и проектна сигурност на строителната конструкция на 139 ОДЗ „Панорама“-филиал в УПИ I-за детска градина, с идентификатор по КК 68134.4359.45, кв.119, м. „бул. Сливница“ по плана на гр. София“
1) Кратко описание

Предмет на обществената поръчка е “Ремонтно-възстановителни работи за осигуряване на експлоатационната и проектна сигурност на сгради от образователната инфраструктура в район „Люлин“, по пет обособени позиции: Обособена позиция № 3: "Изпълнение на ремонтно-възстановителни работи за осигуряване на експлоатационната и проектна сигурност на строителната конструкция на 139 ОДЗ „Панорама“-филиал в УПИ I-за детска градина, с идентификатор по КК 68134.4359.45, кв.119, м. „бул. Сливница“ по плана на гр. София“Място за изпълнение: за Обособена позиция № 3 – Сградата на 139 ОДЗ, находяща се в гр. София, ж.к.“Люлин“- ул. ген.А.Николов №12; Срок за изпълнение: съгласно офертата на класирания на първо място участник. Важно: Всеки участник в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка е длъжен да се запознае с инвестиционните проекти и техническата документация, свързани с изпълнението на обособената позиция от поръчката, за която участва, след което да подпише декларация по образец, приложен към документацията - Приложение № 3. Инвестиционните проекти са на разположение на сайта на СО-район „Люлин“ www.lyulin.bg, раздел „Профил на купувача“, както и в отдел „ИИБЕ“ при СО-район „Люлин“, бул. Захари Стоянов № 15 и следва да бъдат разгледани от представители на потенциалните участници. Огледът на строителната площадка е задължителен. Заявка за оглед следва да бъде направена един ден по-рано на тел. 02/923-72-77. Финансирането на обекта на обществената поръчка предстои да бъде осигурено от бюджета на Столична община за 2015г. В случай че до края на 2015г. не бъде осигурено финансиране за изпълнението на поръчката, процедурата ще бъде прекратена с мотивирано решение на Възложителя.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45214100

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на детски градини

3) Количество или обем

За обект „Ремонтно-възстановителни работи за осигуряване на експлоатационната и проектна сигурност на строителната конструкция на 139 ОДЗ „Панорама“ – филиал, в УПИ I-за детска градина, с идентификатор по КК 68134.4359.45, кв. 119, м. “бул. Сливница“, по плана на гр. София, ул.“Луи Пастьор“ № 3, ж.к.“Люлин“-10м.р.“, има издадено разрешение за строеж № 51/30.12.2014 г. от Главния архитект на СО-Район „Люлин“, което e влязло в сила на 27.01.2015 г.

Прогнозна стойност, без ДДС
75000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

3. Минимални изисквания и доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участниците за Обособена позиция 3 - 3.1. Всеки участник за Обособена позиция 3 в настоящата процедура трябва да отговаря на следните минимални изисквания за технически възможности и квалификация: 3.1.1. Участникът трябва да има опит в извършването на строително - монтажни работи - през последните 5 /пет/ години /2011г., 2012г., 2013г., 2014г. и 2015г./ - към 01.05.2015 г., участникът следва да е изпълнил минимум 2 /два/ договора, като главен изпълнител с предмет, извършване на строително-монтажни работи по изграждане и/или ремонт и/или реконструкция на училища, детски заведения, детски градини или ясли и/или други сгради 3.1.2. Квалификационни изисквания към ключовите експерти, ангажирани с изпълнението на Обособена позиция 3 от настоящата поръчката:а)Изисквания за Ръководителя на екипа (Ключов експерт 1) Висше образование, квалификационна степен магистър в областта на строителство, или еквивалентно образование в областта на строително-инженерните науки и минимум 5 (пет) години опит в строителството като ръководител на обекти в областта на строително монтажните работи или еквивалентни обекти;б)Изисквания за Експерт „Строителство” (Ключов експерт 2) Висше образование, квалификационна степен бакалавър/магистър, в областта на строително-инженерните науки или еквивалентно образование и минимум 3 (три) години опит в строителството;в)Изисквания за Експерт „Координатор по безопасни и здравословни условия на труд” (Ключов експерт 3) Висше образование, квалификационна степен бакалавър/магистър, в областта на здравословните и безопасни условия на труд или еквивалентно образование и минимум 3 (три) години опит в строителството на обекти в областта на здравословните и безопасни условия на труд или еквивалентни обекти; 3.1.3. Всеки участник да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за строежи I група, IV-та (четвърта) категория и да притежава удостоверение за тях, съгласно Закона за камарата на строителите, обн. ДВ, бр.108/29.12.2008г. и Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, обн. ДВ, бр.65/10.08.2007г. или в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство с обхват на дейностите, съответстващи на изпълнение на строежи от изискваната категория. В случай, че участникът е обединение, изискването се прилага за всеки член на обединението, който ще изпълнява строително-монтажни работи.3.1.4. Всеки участник следва да е внедрил система за управление на качеството по стандарт БДС ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват строителство.3.1.5. Всеки участник следва да е внедрил система за управление на здравословните и безопасни условия на труд по стандарт OHSAS 18001:2007 или еквивалентен с обхват строителство3.1.6. Всеки участник следва да е внедрил система за управление на околната среда по стандарт БДС ISO 14001:2004 или еквивалентен с обхват строителство


Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция № 4: "Изпълнение на ремонтно-възстановителни работи, предвидени в доклада за оценка на състоянието на сградата на 33 ЕГ, р-н „Люлин“ от 2012 г., в УПИ II-за училище, кв.41, м.“Люлин - 3 м.р.“, по плана на гр. София - Втори етап – вертикална планировка около сградата“
1) Кратко описание

Предмет на обществената поръчка е “Ремонтно-възстановителни работи за осигуряване на експлоатационната и проектна сигурност на сгради от образователната инфраструктура в район „Люлин“, по пет обособени позиции: Обособена позиция № 4: "Изпълнение на ремонтно-възстановителни работи, предвидени в доклада за оценка на състоянието на сградата на 33 ЕГ, р-н „Люлин“ от 2012 г., в УПИ II-за училище, кв.41, м.“Люлин - 3 м.р.“, по плана на гр. София - Втори етап – вертикална планировка около сградата“ Място за изпълнение: за Обособена позиция № 4 – Сградата на 33 ЕГ, находяща се в гр. София, ж.к.“Люлин“- 3 м.р.,ул.308; Срок за изпълнение: съгласно офертата на класирания на първо място участник. Важно: Всеки участник в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка е длъжен да се запознае с инвестиционните проекти и техническата документация, свързани с изпълнението на обособената позиция от поръчката, за която участва, след което да подпише декларация по образец, приложен към документацията - Приложение № 3. Инвестиционните проекти са на разположение на сайта на СО-район „Люлин“ www.lyulin.bg, раздел „Профил на купувача“, както и в отдел „ИИБЕ“ при СО-район „Люлин“, бул. Захари Стоянов № 15 и следва да бъдат разгледани от представители на потенциалните участници. Огледът на строителната площадка е задължителен. Заявка за оглед следва да бъде направена един ден по-рано на тел. 02/923-72-77. Финансирането на обекта на обществената поръчка предстои да бъде осигурено от бюджета на Столична община за 2015г. В случай че до края на 2015г. не бъде осигурено финансиране за изпълнението на поръчката, процедурата ще бъде прекратена с мотивирано решение на Възложителя.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45214200

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на училища

3) Количество или обем

За обект: „Изпълнение на ремонто-възтановителни работи, предвидени в доклада за оценка на сградата на 33 ЕГ, р-н „Люлин“от 2012г. - етапно изпълнение в УПИ I-за 33EГ, с идентификатор по КК 68134.4361.82, кв. 41, м. „Люлин-3 м.р.”, по плана на гр. София, ул.“309“ №8, ж.к.“Люлин“-3м.р.“ - втори етап: „Вертикална планировка около сградата и възстановяване настилки на външни стълби“, има издадено разрешение за строеж № 81/29.10.2013 г. от гл. архитект на СО-район „Люлин“, което е влязло в сила на 20.11.2013 г., и Заповеди № РД-09-521/24.10.2014 г. и № РД-09-201/27.01.2015 г., издадени от гл. архитект на СО- район „Люлин“, които са неразделна част към разрешението за строеж.

Прогнозна стойност, без ДДС
60500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

4. Минимални изисквания и доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участниците за Обособена позиция 4 - 4.1. Всеки участник за Обособена позиция 4 в настоящата процедура трябва да отговаря на следните минимални изисквания за технически възможности и квалификация: 4.1.1. Участникът трябва да има опит в извършването на строително - монтажни работи - през последните 5 /пет/ години /2011г., 2012г., 2013г., 2014г. и 2015г./ - към 01.05.2015 г., участникът следва да е изпълнил минимум 2 /два/ договора, като главен изпълнител с предмет, извършване на строително-монтажни работи по изграждане и/или ремонт и/или реконструкция на училища, детски заведения и/или други сгради 4.1.2. Квалификационни изисквания към ключовите експерти, ангажирани с изпълнението на Обособена позиция 4 от настоящата поръчката: а)Изисквания за Ръководител на екипа (Ключов експерт 1) Висше образование, квалификационна степен магистър в областта на строителство, или еквивалентно образование в областта на строително-инженерните науки и минимум 5 (пет) години опит в строителството като ръководител на обекти в областта на строително монтажните работи или еквивалентни обекти;б)Изисквания за Експерт „Геодезия ,Паркоустройство и благоустройство” (Ключов експерт 2) Висше образование, квалификационна степен бакалавър/магистър, в областта на инфраструктурно строителство или еквивалентно образование и минимум 3 (три) години опит в строителството на обекти в областта на инфраструктурно строителство или еквивалентни обекти;в)Изисквания за Експерт „Координатор по безопасни и здравословни условия на труд” (Ключов експерт 3) Висше образование, квалификационна степен бакалавър/магистър, в областта на здравословните и безопасни условия на труд или еквивалентно образование и минимум 3 (три) години опит в строителството на обекти в областта на здравословните и безопасни условия на труд или еквивалентни обекти; 4.1.3. Всеки участник да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за строежи I група, III-та (трета) категория и да притежава удостоверение за тях, съгласно Закона за камарата на строителите, обн. ДВ, бр.108/29.12.2008г. и Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, обн. ДВ, бр.65/10.08.2007г. или в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство с обхват на дейностите, съответстващи на изпълнение на строежи от изискваната категория. В случай, че участникът е обединение, изискването се прилага за всеки член на обединението, който ще изпълнява строително-монтажни работи.4.1.4. Всеки участник следва да е внедрил система за управление на качеството по стандарт БДС ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват строителство.4.1.5. Всеки участник следва да е внедрил система за управление на здравословните и безопасни условия на труд по стандарт OHSAS 18001:2007 или еквивалентен с обхват строителство4.1.6. Всеки участник следва да е внедрил система за управление на околната среда по стандарт БДС ISO 14001:2004 или еквивалентен с обхват строителство


Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция № 5: "Мерки за осигуряване и укрепване на проблемни зони на 47 ОДЗ в УПИ IX – „за ОДЗ“, ПИ с идентификатор 68134.4360.348, кв.11, м.“Люлин - 6 м.р.“, по плана на гр. София- Трети етап- подмяна подова настилка на партер и подмяна на външни стълбища и рампи пред входовете“
1) Кратко описание

Предмет на обществената поръчка е “Ремонтно-възстановителни работи за осигуряване на експлоатационната и проектна сигурност на сгради от образователната инфраструктура в район „Люлин“, по пет обособени позиции: Обособена позиция № 5: "Мерки за осигуряване и укрепване на проблемни зони на 47 ОДЗ в УПИ IX – „за ОДЗ“, ПИ с идентификатор 68134.4360.348, кв.11, м.“Люлин - 6 м.р.“, по плана на гр. София- Трети етап- подмяна подова настилка на партер и подмяна на външни стълбища и рампи пред входовете“ Място за изпълнение: за Обособена позиция № 5 – Сградата на 47 ОДЗ, находяща се в гр. София, ж.к.“Люлин“- ул. Полк.Никола Попов № 3 Срок за изпълнение: съгласно офертата на класирания на първо място участник. Важно: Всеки участник в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка е длъжен да се запознае с инвестиционните проекти и техническата документация, свързани с изпълнението на обособената позиция от поръчката, за която участва, след което да подпише декларация по образец, приложен към документацията - Приложение № 3. Инвестиционните проекти са на разположение на сайта на СО-район „Люлин“ www.lyulin.bg, раздел „Профил на купувача“, както и в отдел „ИИБЕ“ при СО-район „Люлин“, бул. Захари Стоянов № 15 и следва да бъдат разгледани от представители на потенциалните участници. Огледът на строителната площадка е задължителен. Заявка за оглед следва да бъде направена един ден по-рано на тел. 02/923-72-77. Финансирането на обекта на обществената поръчка предстои да бъде осигурено от бюджета на Столична община за 2015г. В случай че до края на 2015г. не бъде осигурено финансиране за изпълнението на поръчката, процедурата ще бъде прекратена с мотивирано решение на Възложителя.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45214100

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на детски градини

3) Количество или обем

За обект: „Мерки за осигуряване и укрепване на проблемни зони в сградата на 47 ОДЗ в УПИ Х-за ОДЗ, с идентификатор по КК 68134.4360.348, кв. 11, м. „Люлин-6м.р.”, по плана на гр. София, - III-ти етап: Подмяна подовата настилка на партер и подмяна на външни стълбища и рампи пред входовете има издадено разрешение за строеж № 87/04.09.2012 г., издадено от гл. архитект на СО- район “Люлин“, което е влязло в сила на 19.09.2012 г. и Заповед №РД-09-188/29.05.2013г., издадена от гл. архитект на СО- район “Люлин“, неразделна част към разрешението за строеж.

Прогнозна стойност, без ДДС
222500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

5. Минимални изисквания и доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участниците в процедурата за Обособена позиция 5 - 5.1. Всеки участник за Обособена позиция 5 в настоящата процедура трябва да отговаря на следните минимални изисквания за технически възможности и квалификация: 5.1.1. Участникът трябва да има опит в извършването на строително - монтажни работи - през последните 5 /пет/ години /2011г., 2012г., 2013г., 2014г. и 2015г./ - към 01.05.2015 г., участникът следва да е изпълнил минимум 2 /два/ договора, като главен изпълнител с предмет, извършване на строително-монтажни работи по изграждане и/или ремонт и/или реконструкция на училища, детски заведения и/или други сгради 5.1.2. Квалификационни изисквания към ключовите експерти, ангажирани с изпълнението на Обособена позиция 5 от настоящата поръчката: а)Изисквания за Ръководител на екипа (Ключов експерт 1) Висше образование, квалификационна степен магистър в областта на строителство, или еквивалентно образование в областта на строително-инженерните науки и минимум 5 (пет) години опит в строителството като ръководител на обекти в областта на строително монтажните работи или еквивалентни обекти;б)Изисквания за Експерт „Електро” (Ключов експерт 2) Висше образование, квалификационна степен бакалавър/магистър, в областта на изграждане на електро инсталации или еквивалентно образование и минимум 3 (три) години опит в строителството на обекти в областта на изграждане на електро инсталации или еквивалентни обекти;в)Изисквания за Експерт „ВиК” ” (Ключов експерт 3) Висше образование, квалификационна степен бакалавър/магистър, в областта на водоснабдяване и канализация или еквивалентно образование и минимум 3 (три) години опит в строителството на обекти в областта на водоснабдяване и канализация или еквивалентни обекти;г)Изисквания за Експерт „Геодезия ,Паркоустройство и благоустройство” (Ключов експерт 4) Висше образование, квалификационна степен бакалавър/магистър, в областта на инфраструктурно строителство или еквивалентно образование и минимум 3 (три) години опит в строителството на обекти в областта на инфраструктурно строителство или еквивалентни обекти;д)Изисквания за Експерт „Координатор по безопасни и здравословни условия на труд” (Ключов експерт 5) Висше образование, квалификационна степен бакалавър/магистър, в областта на здравословните и безопасни условия на труд или еквивалентно образование и минимум 3 (три) години опит в строителството на обекти в областта на здравословните и безопасни условия на труд или еквивалентни обекти; 5.1.3. Всеки участник да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за строежи I група, III-та (трета) категория и да притежава удостоверение за тях, съгласно Закона за камарата на строителите, обн. ДВ, бр.108/29.12.2008г. и Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, обн. ДВ, бр.65/10.08.2007г. или в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство с обхват на дейностите, съответстващи на изпълнение на строежи от изискваната категория. В случай, че участникът е обединение, изискването се прилага за всеки член на обединението, който ще изпълнява строително-монтажни работи.5.1.4. Всеки участник следва да е внедрил система за управление на качеството по стандарт БДС ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват строителство.5.1.5. Всеки участник следва да е внедрил система за управление на здравословните и безопасни условия на труд по стандарт OHSAS 18001:2007 или еквивалентен с обхват строителство5.1.6. Всеки участник следва да е внедрил система за управление на околната среда по стандарт БДС ISO 14001:2004 или еквивалентен с обхват строителство