00081-2015-0034
Технически редакции | ||
14.05.2015 16:29 ч. : | 14/05/2015 16:21 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
14.05.2015 16:29 ч. : | 14/05/2015 16:21 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Варна: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги
Услуги
Община Варна, бул. Генерал Колев 92, ет. 5, За: Звездин Стоилков, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 820839, E-mail: op@varna.bg, Факс: 052 820846
Място/места за контакт: ОП Инвестиционна политикаИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.varna.bg.
Адрес на профила на купувача: http://it.varna.bg:4481/ZopView.aspx?DosieID=299.
Електронен достъп до информация: http://it.varna.bg:4481/ZopView.aspx?DosieID=299.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
Открита процедура за сключване на рамково споразумение “Почистване и поддържане на участъци от отводнителни (охранителни) канали, дерета, канавки и водостоци на територията на община Варна“
Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение
Рамково споразумение с няколко оператора
3
3
2
При изпълнение на поръчката следва да се извърши почистване и поддържане на участъци от отводнителни (охранителни) канали, дерета, канавки и водостоци на територията на община Варна съгласно Техническа спецификация. При изпълнение на поръчката следва да се извършат дейности по почистване и поддържане на участъци от отводнителните канали, дерета, канавки и водостоци в урбанизираните територии на община Варна; почистване, товарене, транспортиране и разтоварване на битови, строителни, едрогабаритни, растителни отпадъци; почистване на коритата на деретата от натрупани земни маси (наноси); прочистване на скатовете на деретата, канавките и каналите от паразитна растителност, храсти и дървета, които пречат на проводимостта им.
90470000, 90641000, 90640000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Обхватът, основните параметри и условията, при които ще се изпълняват дейностите, включени в обхвата на обществената поръчка ще се определят при всяко конкретно възлагане по реда на чл.93б, ал.3 от ЗОП. Ориентировъчните индикативни количества за извършваните дейности са следните: № ВИД ДЕЙНОСТ МЯРКА КОЛИЧЕСТВО 1 Почистване на битови отпадъци тон 1 000 2 Натоварване и извозване на битови отпадъци тон 1 000 3 Почистване на строителни отпадъци тон 2 000 4 Натоварване и извозване на строителни отпадъци тон 2 000 5 Почистване на едрогабаритни отпадъци тон 500 6 Натоварване и извозване на едрогабаритни отпадъци тон 500 7 Натоварване и извозване на растителни отпадъци тон 10 000 8 Почистване на наноси тон 25 000 9 Натоварване и извозване на наноси тон 25 000 10 Резитба на дърво брой 100 11 Резитба на храсти брой 10 000 12 Почистване на паразитна растителност м2 20 000 Посочените количества за извършваните дейности са осреднени. В тази връзка представените данни могат да послужат на участниците в настоящата процедура единствено като ориентировъчни, и по никакъв начин не обвързват Община Варна с осигуряването им.
НЕ
НЕ
24
(1)Гаранциите за участие и изпълнение на настоящата обществена поръчка се представят в една от следните форми: 1. депозит на парична сума по сметка на Възложителя или 2. неотменима и безусловна банкова гаранция в полза на Възложителя. (2) Участниците/изпълнителят избират сами формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. (3) Гаранцията за участие, определена при спазване на изискванията на чл. 59, ал. 2 от ЗОП и представени като парична сума или банкова гаранция е в размер на 10 000 лева. (4) Внасянето на гаранцията за участие под формата на депозит на парична сума се извършва с платежно нареждане по IBAN: BG 63CECB97903324129200 BIC: CECBBGSF на Общинско предприятие „Инвестиционна политика” – Община Варна в „ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА”АД – гр. Варна. (5) При условие, че участникът представи банкова гаранция за участие, същата следва да съдържа всички права на Възложителя по чл.61, ал. 2 от ЗОП и изрично разписани в т.2, ал. 2 от настоящите условия. Срокът на валидност на банковата гаранция трябва да не бъде по-кратък от срока на валидност на офертата, а именно 150 календарни дни, считано от последната обявена дата за подаване на оферти. (6) Гаранция за изпълнение се представя преди подписването на всеки конкретен договор от изпълнителя, определен по предвидения в рамковото споразумение ред.На основание чл.59, ал.3 от ЗОП, Възложителят определя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% (три процента) от стойността на договора, които следва да се внесат от спечелилия участник по сметка на Възложителя или да се представи банкова гаранция преди подписването на договора. (7) Внасянето на гаранцията за изпълнение под формата на парична сума се извършва с платежно нареждане по IBAN: BG 63CECB97903324129200 BIC: CECBBGSF на Общинско предприятие „Инвестиционна политика” – Община Варна в „ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА”АД – гр. Варна. (8) Ако се представя банкова гаранция за изпълнение на договор, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. Срокът на валидност на банковата гаранция за изпълнение следва да бъде не по-малко от 30 дни след датата на изпълнение на всеки конкретен договор. (9) Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на Възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. *Забележка: Банковите гаранции за участие и изпълнение следва да са адресирани до Община Варна,Общинско предприятие „Инвестиционна политика”– гр. Варна, бул. „Ген. Колев” №92, ет.5.
Финансирането за изпълнение на поръчката ще се осъществява от –от План-сметка дейност „Чистота”, за съответната година, бюджета на Община Варна и целеви средства. Финансирането ще се осъществява след приемане на бюджета на Община Варна и План-сметка дейност “Чистота” според одобрените средства или от целеви средства. Отчитането/приемането на дейностите, предмет на поръчката, ще се осъществява въз основа на тристранно подписан приемо-предавателен протокол между съответния районен кмет/ кмет на кметство, представител на Община Варна - Началник-сектор „Екологичен контрол“ при Дирекция УСКОР и Изпълнителя, като извозените количества отпадъци от фирмата - изпълнител ще бъдат засичани с количествата отпадъци, отчетени от завод за преработка на ТБО до с. Езерово и/или лицензиран от РИОСВ-Варна оператор на депо и/или терен за рекултивация и/или фирма притежаваща разрешение за дейности с отпадъци от РИОСВ-Варна. 6. Заплащането ще се извършва въз основа на: Всички видове дейности, извършени при изпълнение на поръчката, ще се изплащат от Възложителя на Изпълнителя при условията на: 1. констативни протоколи от съвместни проверки на служители на районните кметства и служители на сектор „Екологичен контрол“ при Дирекция УСКОР за изпълнение на дейностите по почистване на участъците от отводнителни (охранителни) канали, дерета, канавки и водостоци на територията на община Варна, придружени със снимков материал; 2. тристранно подписан приемо-предавателен протокол между съответния районен кмет/ кмет на кметство, началник-сектор „Екологичен контрол“ при Дирекция УСКОР и Изпълнителя; 3. количествено-стойностна сметка за реално извършената работа, изготвена на база единични цени, посочени в ценовата оферта на Изпълнителя и придружена от документ за депониране и/или обезвреждане и/или оползотворяване, доказващ депонираните и/или обезвредени и/или оползотворени количества отпадъци/наноси. 4. В случай, че за сметка на определен вид работа от количествено-стойностната сметка ще се изпълнява друг вид работа, за която има аналогична цена в нея, разплащането ще се извърши със заменителна таблица. 5. Оригинална фактура, издадена от Изпълнителя, надлежно изготвена, съгласно ценовото предложение на Изпълнителя и изискванията на Закона за счетоводството и ЗДДС, ще бъде приета от Директора на Дирекция “Управление на сигурността и контрол на обществения ред” 6. Плащането се осъществява в 30 дневен срок след представянето на документите по т. 1-5.
Възложителят не изисква създаване на юридическо лице, ако участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица.
НЕ
Комплектът офертни документи следва да съдържа: А. Плик №1 „Документи за подбор“, съдържащ: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2. Оферта - представяне на участника, съгласно чл. 56, ал.1, т. 1 от ЗОП – попълнен и подписан образец, с посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата, придружен от попълнен и подписан образец на Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите по т. 2 се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, в този случай се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението, подписан от лицата в обединението и задължително да посочва представляващия обединението. Документът за създаване на обединението следва ясно да описва видовете дейности, които ще изпълнява всеки член на обединението, както и дела им. Не се допускат промени в състава на обединението след подаване на офертата. 3. Документ за внесена гаранция за участие – заверено копие от платежен документ или оригинал на банкова гаранция за участие. 4. Декларация за съгласие за участие като подизпънител – попълнен и подписан образец /при приложимост/. 5. Декларация от подизпълнители за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без б. „е“), т.2, т.3 и т.4 и ал. 5, т.1 и т. 2 от ЗОП – попълнен и подписан образец /при приложимост/. 6. Декларация във връзка с чл. 55, ал. 7 и чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП– попълнен и подписан образец. 7. Декларация - относно обстоятелства по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП – попълнен и подписан образец . 8. Декларация - относно обстоятелства по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП – попълнен и подписан образец . Органите, от които кандидатите или участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд са Национална агенция за приходите /НАП/ към Министерство на финансите; Национален статистически институт; Национален осигурителен институт /НОИ/; Министерство на околната среда и водите и прилежащите му регионални инспекции; Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ и Агенция по заетостта, и двете към Министерството на труда и социалната политика. 10. Декларация – във връзка с чл.58 от ЗОП – попълнен и подписан образец. 11. Декларация за приемане условията на проекто-договора – попълнен и подписан образец. 12. Декларация за приемане условията на рамковото споразумение – попълнен и подписан образец . 14. ПЛИК №2: с надпис ” ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА”. В този плик се поставя Техническото предложение за изпълнение на поръчката - попълнено по образец и подписано от участника в оригинал. Върху плика следва да се посочи наименованието на участника. Участниците имат право да представят в Плик №2 декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП. 15. ПЛИК №3: с надпис „ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА”. В този плик се поставя Предлаганата цена - попълнена по образец и подписана от участника в оригинал. Върху плика следва да се посочи наименованието на участника. Забележка: Всички документи в офертата, съдържащи цени се поставят в плика „Предлагана цена”. Ако в документацията има финансово предложение, което не е поставено в него, участникът се отстранява от участие.
не се изискват
не се изискват
1. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга, под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2. Декларация- Списък на за наличие и разположение на техническо оборудване (механизация, транспортни средства и друга техника)- (по образец). 3. Декларация (по образец), , че ако бъде избран за изпълнител, преди подписване на всеки конкретен договор по рамковото споразумение, ще осигури за срока на действие на договора, транспортни средства(описани в списъка за наличие и разположение на техническото обурудване), с които ще се извозват отпадъците и изкопните земни маси (наносите), оборудвани с GPS устройства, и ще предоставя на Община Варна достъп до системата за мониторинг и контрол на количествата отпадъци.
1.Участниците следва да имат минимум три изпълнени услуги, еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Забележка:за еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка се считат услуги по почистване и/или източване на отводнителни канали, и/или канавки, и/или речни корита, и/или дъждовна канализация, и/или колектори. 2. Участникът да разполага със следния минимален брой и вид техническо оборудване (механизация, транспортни средства и друга техника), както следва: Механизация: 4 бр. – багер; 4 бр.- челен товарач/ булдозер /фадрома/ 2 бр. – мини багер Транспортни средства: 5 бр. - бордови автомобил Друга техника: 4 бр. – моторен трион/резачка 4 бр. - храсторез Възложителят си запазва правото да изисква от участника допълнително техническо обезпечение на дейностите, когато това се налага поради обективна невъзможност за качествено изпълнение на дейностите в съответните срокове. Всеки участник може да предложи по-голям брой техническо оборудване за изпълнение на дейностите, като го описва в списъка. 3. Участникът да декларира, че ако бъде избран за изпълнител, преди подписване на всеки конкретен договор по рамковото споразумение, ще осигури за срока на действие на договора, транспортни средства(описани в списъка за наличие и разположение на техническото обурудване), с които ще се извозват отпадъците и изкопните земни маси (наносите), оборудвани с GPS устройства, като ще предоставя на Община Варна достъп до системата за мониторинг и контрол на количествата отпадъци. Необходимите документи за достъпа до GPS системата да бъдат представени в сектор “Екологичен контрол” към дирекция УСКОР при Община Варна преди подписване на договора.
НЕ
НЕ
Открита
НЕ
Обявлението и документацията по обществената поръчка са одобрени с Решение №2032/14.05.2015г. на Кмета на община Варна
ДА
Обявление за предварителна информация
ДА
(1) Документацията за участие е публикувана и достъпна в деня на публикуване на обявлението в Регистъра на АОП, на адресите, посочени в Раздел I от обявлението. (2) Комплектът офертни документи може да бъде получен и на място в отдел „Обществени Поръчки”, Общинско предприятие „Инвестиционна политика”– гр.Варна, бул. „Ген. Колев” №92, ет.5, всеки работен ден от 9:00 ч. до 12:30 ч. и от 13:30 ч. до 17:00 ч. от всяко лице, поискало това или да бъде изпратен по пощата за негова сметка само след заплащане цената за настоящата документация. (3) Стойността на документацията за участие се превежда с платежно нареждане по IBAN:BG72CECB97903124129200 и BIC:CECBBGSF, на Общинско предприятие „Инвестиционна политика” – Община Варна в „ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА”АД – гр. Варна. Лицата отправят писмено своето искане за закупуване на документацията с посочени данни за издаване на фактура, телефон, адрес за кореспонденция и данни за контакт и приложен платежен документ за преведена сума за документацията за участие. (4) Закупуването на документация за участие не е задължително условие за участие в настоящата процедура.
Всеки от официалните езици на ЕС
български
150
в сградата на Общинско предприятие „Инвестиционна политика” – при община Варна, на адрес: гр. Варна, бул.„Ген. Колев” № 92, ет. 5.
На публичните заседания на комисията могат да присъстват управителя на фирмата участник или упълномощено от него лице, представило пълномощно. Могат да присъстват и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим на достъп до сградата, в която е извършено отварянето. Представителите на горепосочените лица, желаещи да присъстват при отварянето на предложенията, е необходимо да представят следните документи: • За участници в процедурата – представляващ/и участника представят документ за самоличност • За упълномощените представители на участниците - документ за самоличност и пълномощно • За представителите на средствата за масова информация - служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното положение, по силата на което лицето има право на присъствие • За други лица - при спазване на установения режим на достъп до сградата, в която е извършено отварянето.
НЕ
НЕ
(1)За всяко заседание на Комисията по настоящата обществена поръчка, за което ЗОП позволява да присъстват лицата по чл.68, ал.3 от ЗОП, последните ще могат да получат информация в профила на купувача на посочените в раздел I интернет адреси. (2)В изпълнение на чл. 69а, ал. 3 от ЗОП датата, часът и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъдат обявени в профила на купувача на посочените в раздел I интернет адреси, не по-късно от два работни дни преди датата на отваряне на ценовите оферти. (3)Срок за искане на разяснения по документацията за участие – до 17:30 часа на 29.05.2015г. (4)Възложителят изпраща разяснението до всички лица, които са посочили електронен адрес за кореспонденция в деня на публикуването им в профила на купувача, без да отбелязва в отговора лицето, направило запитването. Разяснението се прилага и към документацията, която предстои да се предоставя на други участници. (5)Всички решения по чл.27а от ЗОП, както и променената документация, в случаите по чл.27а, ал.1 от ЗОП, съобщения, включително отговори по поискани от участниците разяснения, ще бъдат публикувани в профила на купувача на посочените в раздел I интернет адреси. (6)Сроковете за провеждане на процедурата са определени на основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП. (7)Комуникацията между Възложителя и участниците се осъществява само в писмен вид.Обменът на информация може да се извърши по пощата, по факс, по електронен път при условията и по реда на ЗЕДЕП или чрез комбинация от тези средства. (8)Внасянето на комплекта офертни документи се извършва в деловодството на Общинско предприятие „Инвестиционна политика”– при Община Варна, на адрес: гр. Варна, бул.„Ген. Колев”№92, ет. 5. При подаване на офертите, участниците следва да предвидят необходимото технологично време за обработване и регистриране на офертите, което е в рамките на 10 минути. (9)Основания за отстраняване на участник от процедурата: съгласно чл. 69, ал. 1 от ЗОП, включително наличието на обстоятелства по чл.47, ал.2 (с изключение на т.2, т.2а, и т.6) от ЗОП. (10) В случаите, в които при критерий „най-ниска цена“ е предложена еднаква най-ниска цена в две или повече оферти и при критерий „икономически най-изгодна оферта“ не може да се приложи чл. 71, ал. 4 от ЗОП, класирането на допуснатите оферти се извършва чрез жребий, проведен по реда и условията на чл.71, ал.5 от ЗОП. (11) На заседанието на комисията за провеждане на жребий следва да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители и имат право да присъстват представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. (12) Възложителят уведомява лицата, които имат право да присъстват за датата, часа, мястото на отваряне и реда за провеждане на жребия, със съобщение публикувано в Профила на купувача, на адресите посочени в раздел I от обявлението, най-малко два работни дни преди провеждане на жребия
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
съгласно чл. 120 от ЗОП
14.05.2015 г.