Версия за печат

00631-2015-0003

BG-Челопеч: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Челопеч, бул. " Трети март " №1, За: Сашка Христова Вътева, Република България 2087, Челопеч, Тел.: 07185 2550, E-mail: ob_chelopech@chelopech.org, Факс: 07185 2360

Място/места за контакт: Община Челопеч

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.chelopech.org.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Допълнително възникнали строително монтажни работи по изпълнение на СМР по текущ ремонт на сгради – общинска собственост, обхващащ следните подобекти: Подобект № 1: СМР по текущ ремонт в сградата на ОУ „ Св. Св. Кирил и Методий“, с. Челопеч и Подобект № 2: СМР по текущ ремонт в сградата на ОДЗ „ Х. Кр. Андерсен“, с. Челопеч и Подобект № 3: Строителни работи за текущ ремонт в сградата на Общинска администрация”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Община Челопеч
Код NUTS: BG412
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Допълнително възникнали строително монтажни работи по изпълнение на СМР по текущ ремонт на сгради – общинска собственост, обхващащ следните подобекти: Подобект № 1: СМР по текущ ремонт в сградата на ОУ „ Св. Св. Кирил и Методий“, с. Челопеч и Подобект № 2: СМР по текущ ремонт в сградата на ОДЗ „ Х. Кр. Андерсен“, с. Челопеч” и Подобект № 3: Строителни работи за текущ ремонт в сградата на Общинска администрация” , съгласно Количествено стойностна сметка.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45400000

Описание:

Довършителни строителни работи

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
439683.05 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Д-50 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Допълнително възникнали строително монтажни работи по изпълнение на СМР по текущ ремонт на сгради – общинска собственост, обхващащ следните подобекти: Подобект № 1: СМР по текущ ремонт в сградата на ОУ „ Св. Св. Кирил и Методий“, с. Челопеч и Подобект № 2: СМР по текущ ремонт в сградата на ОДЗ „ Х. Кр. Андерсен“, с. Челопеч” и Подобект № 3: Строителни работи за текущ ремонт в сградата на Об
V.1) Дата на сключване договора
14.04.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
09.04.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

СТАТУС- Н ООД , ЕИК 1304467904, ул. " Доктор Любен Русев" №22, Република България 1172, София 1172, Тел.: 02 4896845, E-mail: a.chervenski@status-n.com, Факс: 02 4896845

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 440000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 439683.05 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

14.05.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

СТАТУС - Н ООД , представлявано от Антон Василев Челвенски - управител


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

д) Възлагат се допълнителни строителство/доставки/услуги съгласно условията, указани в ЗОП.

Община Челопеч изпълнява обществена поръчка с предмет: Изпълнение на строително-монтажни работи по текущ ремонт на сгради – общинска собственост, обхващащ следните подобекти: Подобект № 1: СМР по текущ ремонт в сградата на ОУ „ Св. Св. Кирил и Методий“, с. Челопеч и Подобект № 2: СМР по текущ ремонт в сградата на ОДЗ „ Х. Кр. Андерсен“, с. Челопеч” и Подобект № 3: Строителни работи за текущ ремонт в сградата на сградата на Общинска администрация с Уникален номер 00631-2014-0006 в Регистъра на обществени поръчки. Обекта е текущ ремонт на сгради по чл.151 от ЗУТ за които не се изискват Разрешение за строеж и и не се прилага Наредба №3/ 31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. Действащия договор не може да бъде приключен без извършването на допълнителни СМР. Срокът на договора е шест месеца от връчване на възлагателно писмо от Възложител на Изпълнител. Възлагателното писмо е връчено на 12.10.2014г. видно от обратна разписка. Срокът за изпълнение на договора е 12.04.2015г. От 23.12.2014г.има подписан двустранен протокол за спиране на обекта на основание Заповед № З- 574/23.12.2014г. на Кмета на община Челопеч, а на дата 22.01.2015г е възстановена работата по СМР на Изпълнителя с двустранен протокол. С Допълнително споразумение е удължен срока на основния договор за времето на спиране на обекта – до 11.05.2015г. Считаме , че е приложима хипотезата на чл.90, ал.1, т. 8 от ЗОП, мотивите за което са: 1. Наличие на предходен договор с обект строителство – действащ към настоящия момент № Д-70/ 10.09.2014г. 2. Настъпване на непредвидени обстоятелства и в резултат от тях се поражда необходимост от допълнително строителство . • допълнителното строителство не може технически да се раздели от предмета на основния договор, заложените дейности са неделима част от дейностите по основен договор. Налице е физическа невъзможност от разделяне на дейностите, с оглед спазване на технологичните изисквания за изпълнение на отделните видове работи, тяхната последователност и свързаността им от чисто функционална страна. При договори за строителство не всичко може да бъде предвидено при тяхното възлагане и в някои случай успешното им приключване зависи от изпълнението на допълнителни дейности. Ако допълнителните количества дейности не бъдат извършени към основния договор ще се наложи двойно влагане на средства за едно и също нещо т.е икономически не е целесъобразно да се положи подовата настилка ламинат по пода и след кратко време да бъде компроментирана поради неспазване на технологичните изисквания за изпълнение на отделните видове работи. Ако допълнителните количества дейности не бъдат извършени, гаранционния срок няма да важи при появата на недостатъци и дефекти. • Общата стойност на основния договор е 887 358,70 лв. без ДДС, а допълнителното строителство не е повече от 50 на сто от стойността по основния договор. Към дата на обявяване на процедурата по чл.90, ал.1, т.8 от ЗОП видно от Решение № 4/ 20.03.2015г. е спряна дейността на обекта с двустранен протокол, поради това, че заложените дейности в КС за допълнителен договор са пряко зависими от изпълнението на отделните видове работи, тяхната последователност и свързаност.