Версия за печат

00044-2015-0054

BG-София: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695089

Агенция Пътна инфраструктура, бул. Македония № 3, За: Велимира Бръчкова/инж. Ивета Колева/Йоана Кирилова, Република България 1606, София, Тел.: 02 9173283, E-mail: v.brachkova@api.bg, Факс: 02 9522563

Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки и правно обслужване

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.api.bg..

Адрес на профила на купувача: http://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=455.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Агенция Пътна инфраструктура, бул. Македония № 3, За: завеждащ деловодството при АПИ, Република България 1606, София, Тел.: 02 9173246, E-mail: v.brachkova@api.bg, Факс: 02 9522563

Място/места за контакт: Деловодство

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: Проектиране, строителство, поддържане и ремонт на пътища

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Избор на изпълнител за проектиране и строителство на уширение на Път I-1 от края на АМ „Струма“ Лот 4 до ГКПП „Кулата“ от км 441+095 /км 438+670 по километраж АМ Струма/ до км 442+470 по километраж на път I-1“.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
област Благоевград
Код NUTS: BG413
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на настоящата поръчка е: „Избор на изпълнител за проектиране и строителство на уширение на Път I-1 от края на АМ „Струма“ Лот 4 до ГКПП „Кулата“ от км 441+095 /км 438+670 по километраж АМ Струма/ до км 442+470 по километраж на път I-1“.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45233120, 71311220

Описание:

Строителни и монтажни работи на пътища
Инженерни услуги по проектиране и конструиране на автомагистрали

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Път І-1 (Е 79) е част от Трансевропейски коридор ІV, свързващ страните от Централна Европа през България с Гърция. Носител е на значителен транспортен трафик. Изградена е част от АМ „Струма” от Даскалово до Дупница. В момента се изгражда участъка „Дупница – Благоевград” и „Сандански – Кулата”. Предстои и строителство на най-тежкият участък „Благоевград – Сандански”. След завършване на участъка „Сандански – Кулата” целия транспортен трафик, който ползва автомагистралата ще се влее в двулентов път, което е предпоставка за образуване на задръствания и ПТП непосредствено преди ГКПП Кулата. За да се избегнат нежеланите транспортни проблеми е необходимо да бъде потърсен оптимален вариант за уширение на пътя. Начало на проекта: Началото на обекта започва от края на ЛОТ 4 на АМ ”Струма” при км 438+670, отговарящ на км 441+095 от път І-1. По проекта на АМ „Струма Лот 4 се предвижда етапна връзка с дължина 270 м с начало при км 438+500 за преминаване от габарит А29 към съществуващия.Край на участъка: км 442+470 – 50м след кръстовище за с. Кулата. Дължината на участъка е приблизително 1.375 км, включваща и част от етапна връзка с дължина 30 м по проекта АМ „Струма” Лот 4. Срокът за изпълнение на поръчката е 40 (четиридесет) календарни дни, считано от датата на влизане в сила на договора, разпределен на етапи, които не могат да бъдат повече от два, а именно: Първи етап включва изпълнение на проучвателно - проектантски работи и предложение за пътен габарит, изработване и съгласуване на Технически проект в обем и съдържание, съгласно Заданието за проектиране и Наредба № 4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти с времетраене 10 (десет) календарни дни. Срокът започва да тече от датата на влизане в сила на договора и приключва с предаването от Изпълнителя на Възложителя на изработения и съгласуван Технически проект за одобрение и издаване на разрешение за строеж. Втори етап включва изпълнение на строително - монтажни работи, с времетраене 30 (тридесет) календарни дни. Срокът започва да тече от Началото на строителството (означава датата на съставяне и подписването на Протокол обр. № 2а, за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво за строежи на техническата инфраструктура) и е до датата на окончателното завършване на строително – монтажните работи (датата на подписване на Констативен акт обр. 15 за установяване годността за приемане на строежа).Проектът следва да бъде съгласуван с компетентните органи и дружества – НКЖИ, ВиК, и др.

Стойност, без да се включва ДДС
3100000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

40

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата и е в размер на 20 000 лв. двадесет хиляди лева); Когато участникът е обединение гаранцията може да се представи от обединението или от участник в него. Валидността на гаранцията за участие е не по-малко от 30 дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Гаранцията за изп. на договора за обществена поръчка е в размер на 5 (пет) на сто от общата Цена по договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение следва да бъде валидна 60 дни след изтичане на 12 (дванадесет) месеца след датата на издаване на Разрешение за ползване на обекта. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от участника, определен за изпълнител на поръчката при подписване на договора. Гаранцията за изпълнение се освобождава в срок до 60 (шестдесет) дни след изтичането на 12 (дванадесет) месеца от датата на издаване на Разрешение за ползване на обекта. Гаранциите за участие и изпълнение се представят в една от следните форми: депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ): Банка: БНБ IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03 BIC: BNBGBGSD банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. Участниците в процедурата и определения изпълнител избират свободно формата на гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка. Ако участникът избере да представи гаранция за участие или за изпълнение под формата на банкова гаранция, то тя трябва да бъде безусловна и неотменима и в съответствие с образците на тези гаранции, приложени към документацията за участие и да съдържа същите и/или по-добри условия от тези на възложителя, посочени в образците. Възложителят задържа, усвоява и възстановява гаранциите за участие съгласно чл. 61 и чл. 62 ЗОП. Гаранцията за участие, представена под формата на банкова гаранция се представя в оригинал в офертата, а когато гаранцията е под формата на парична сума/депозит/, към офертата се представя копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. В случай че участник е заявил че желае да получи авансово плащане, същото се предоставя срещу безусловна и неотменима банкова гаранция по образец на възложителя или парична сума, покриваща стойността на аванса с ДДС. Авансът е в размер на 10% от стойността на договора с ДДС. Гаранцията за авансово плащане, следва да бъде със срок на валидност до 30 (тридесет) дни след подписване на Констативен акт обр. 15 за установяване годността за приемане на строежа, предмет на договора за възлагане на обществената поръчка. Авансът се прихваща пропорционално от всяко плащане към изпълнителя, като в 30-дневен срок след окончателното му приспадане, гаранцията за авансово плащане се освобождава.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането по договора се извършва по банков път, в български лева. Ако е дължим съгласно действащото законодателство данък върху добавената стойност, същият се начислява върху цената за изпълнение на договора. Общата цена за изпълнение на Договора е единственото възнаграждение за изпълнение на Дейностите по Договора и ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не дължи на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ каквито и да било други суми. Цената за изпълнение на Договора е окончателна и не се променя при промени в цените Строителните продукти, Оборудването и др. Промяна на цената за изпълнение на договора е възможна само в случаите, предвидени в Закона за обществените поръчки.Авансово плащане се прихваща от първото междинно плащане на възложителя към изпълнителя и може да бъде в размер на 10% от стойността на договора. Предвиждат се две Междинни плащания за всеки от етапите на изпълнение - етап ППР и етап СМР, в размери посочени от изпълнителя в офертата му, които се извършват въз основа на: 1. доклад за извършените ППР/СМР, с приложени към него документи – надлежни доказателства за качеството на извършваните видове СМР; 2. междинен сертификат за изпълнени ППР/СМР, съставен от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; 3. данъчна фактура, която се издава от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ след одобряването на сертификата от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Всяко междинно плащане се извършва при фактическо завършване на всеки от трите етапа за трите подобекта. Второто междинно плащане за втория етап СМР се извършва при завършване на този етап и съставен и подписан от страните Констативен акт обр. 15 за установяване годността за приемане на строежа. При забавяне на дължимите плащания от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ с повече от 30 (тридесет) дни, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ има право да получи обезщетение за забавеното плащане в размер на законната лихва за забава за периода на забавата. Договорът влиза в сила при осигурено финансиране, за което обстоятелство изпълнителят ще бъде писмено уведомен. В случай, че в срок от 5 (пет) месеца от подписването на договора, това условие не бъде изпълнено, всяка от страните ще може да прекрати договора едностранно без предизвестие и без да дължи за това финансови или други компенсации на другата страна.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя оригинал или заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

При подписване на дог. за ОП участникът, опр.за Изпълнител, е длъжен да представи: 1. Документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а"-"д", т. 2, 3 и 4 от ЗОП и на посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т. 1, 4 и 5 от ЗОП, освен когато законодателството на държавата в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен безплатен регистър или предоставянето им безплатно на възложителя. Когато участникът е обединение, документите се представят от всеки един от участниците в обединението. Когато участникът е чуждестранно лице и в съответната чужда държава не се издават горепосочените документи или когато те не включват всички случаи участникът представя клетвена декларация, ако такава декларация има правно значение според закона на държавата, в която е установен. Когато клетвената декларация няма правно значение според съответния национален закон, участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган, нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която той е установен. 2. Оригинал на Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % от общата цена по договора без ДДС. 3. Копия от валидни полици за застраховки професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ, обезпечаващи професионалната му отговорност в качеството му на проектант и строител. Застраховките по тази точка, следва да са със застрахователна сума в размер на не по-малко от минималната застрахователна сума и минималния лимит на отговорността за отделно събитие за първа категория строежи за застраховката за дейността на Изпълнителя като проектант и строител, определени в Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството; 4. Заверено от участника копие от сертификат за система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO 9001:2008, както и стандарт за опазване на околната среда ISO 14001:2004, или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. 6. Удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ и данъчна регистрация на създаденото обединение, когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица. 5. В случай, че в офертата си участникът, избран за изпълнител е заявил ползването на подизпълнител/подизпълнители, при сключването на договора, той представя и оригинал на договора за подизпълнение.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от уч-ка или от упълном.от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. В/у плика уч-кът посочва: наименование на уч-ка, наименование на общ.п-ка, адрес за кореспонденция, тел., факс и ел.адрес. Пликът с офертата съдържа 3 отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, к/о следва:Плик № 1 с надпис „Документи за подбор”, в к/о се поставят докум-те, съгл. чл. 56,ал.1,т.1–т.5,т.8,т.11–т.14 от ЗОП, а именно: 1.Списък на документите и инф-ята, съдържащи се в офертата, подписан от участника.2. Представяне на уч-ка– по обр.–Пр.№3. Представя се от уч-ка или ако уч-кът е обед-ние – от всяко ФЛ или ЮЛ, к/о участва в него. В това представяне се включва: посочване на единен ЕИК, съгл. чл.23 ЗТР, БУЛСТАТ и/или др.идентифицираща инф-ция в съотв. със законодат-то на държавата, в която уч-кът е установен, както и адрес, вкл. ел. за кореспонденция при провеж-то на пр-та. Чуждестр-те юр. лица представят съотв. еквивал-н документ, издаден от съдебен или адм. орган в държавата, в която са установени. Част от това представяне е декларацията по чл.47,ал.9 ЗОП попълнена и подписана по прил. обр.–Пр.№4.4. Нот-но зав. пълномощно на лицето, което представлява уч-ка в проц-та, когато офертата не е подписана от управляващия и представляващ уч-ка съгл. актуалната му регистр-я.5. При уч-ци обед-ия – копие на договора за обед., а когато в дог-ра не е посочено лицето, което представлява уч-те в обед. и документ, подписан от лицата в обед., в който се посочва представляващият. С този документ по безусловен начин се удостоверява, че уч-те в обед. поемат солидарна отг-ст за участието в общ. п-ка и за целия период на изп-е на д-ра. Не се допуска промяна в състава на обед. след изтичане на срока за подаване на офертите за уч-е, като всяка изв-на такава е осн-е за отстр-не на уч-ка.6. Декл-ция за солидарна отг-ст от представляващите уч-ците в обед. в сл. че уч. е обединение, по образеца - Пр. №19.7. Документ за гаранция за участие. 8. Декл-ция за приемане на условията в проекта на договор, съгласно образеца - Пр.№17.9. Док-ва за упр.на проф.дейност/регистрация в ЦПРС за строежи ІІ група първа категория или еквивалент -Чуждестр. уч-к следва да докаже регистрация в аналог. рег-тър в държ., в която е установен, или да представи декл-ция или удостов-е за нал-то на такава регистр-я от компет-те органи съгл. съотв. нац. закон, когато нал-то на такава рег-ция е опр-но със закон като усл-е за осъщ. предмета на п-ката. Док. за икон. и фин. състояние и за техн. възм-ти и/или квалификация по ІІІ.2.2. и ІІІ.2.3 от обявлението. 10. Декл-ция по чл.56,ал.1т.6 ЗОП за липса на свързаност с друг участник в пр-та, съгл. чл. 55, ал.7 и чл.8, ал.8,т.2 ЗОП–Пр.№8.11. Декл-ция по чл.56,ал.1,т.11 ЗОП, по обр-ц-Пр.№26-Инф-ция, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, вкл. минимална цена на труда и условията на труд, се предоставя от Изп. агенция ,,Главна инспекция по труда”, НАП, НОИ и др.12. Декл-ция от представл. уч-ка (един от представляващите) по търг. рег.,а в сл. на обед. за всеки един от уч. в обед. по Закона за иконом. и финан. отн-ния с друж-та, регистр-ни в юрисд-и с преферен. данъчен режим, св. с тях лица и техните действ. собств-ци по образец–Пр.№21. 13. Декл-ция за запознаване с определенията за Нередност и Измама–Пр № 18.14. Деклар. за ползване на ресурсите на трети лица–Пр. № 9 ако е прил.Декл. за съгласие от подизпълнител-Пр. № 10. Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката“, като в него поставят док-те, свързани с изпълнението на поръчката, а именно: 1.Техническа оферта по образец Пр.№ 5 изг. съгл. изискванията на възложителя; 2. График за изп-е на поръчката по примерен образец Пр.№ 6; 3.Декл-я по чл.33,ал.4 от ЗОП (ако е прил-мо по обр-ц Пр. № 14). Плик № 3 с надпис „Предлагана цена“, к/о в него поставят док-те, свързани с предлаганата цена за изпълн-то на п-та, а именно:Ценова оферта (Предлагана цена) за изпълнение на поръчката (в оригинал), съгласно Пр. № 7.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Удостоверение от банка и/или 2. Годишен финансов отчет за последната финансово приключила година или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. В случай, участникът избере да използва документите по т. 2, Възложителят няма право да изисква представянето на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра. В случай, че участник избере да използва документите по т. 1, той трябва да докаже наличието на бързо ликвиден финансов ресурс или достъп до такъв (например пари в брой, неотменима кредитна линия или подобни банкови кредитни инструменти). Достъпът до финансов ресурс трябва да бъде безусловен, с изключение на условието участникът да бъде избран за изпълнител. Участникът може да докаже съответствието си с изискването за икономическо и финансово състояние с възможностите на трети лица, като представи доказателства, че при изпълнение на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Наличие на финансов ресурс или достъп до такъв, необходим за осигуряването на материали, консумативи, средства за работни заплати и свързаните с тях данъци и осигуровки в размер не-по малък от 300 000 /триста хиляди/ лева без ДДС. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с изискването се доказва от един или повече от участниците в обединението, съгл. чл. 25, ал. 8 от ЗОП.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Списък на строителстото, изпълнено през последните 5 години, считано от крайния срок за подаване на офертата с посочени: обект (предмет); възложител (получател); стойност; начална и крайна дата на всяко строителство; дължина в км; списък с подкрепящи документи и др. Списъкът се попълва по приложения образец – Приложение № 11; 2.Заверени от участника копия на документи, издадени от трети лица – различни от участника, доказващи изпълнението на строителството, включено в списъка по т. 1, а именно: информация за публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, с посочване на компетентните органи издали тези актове, стойността, датата на приключване изпълнението място и вид на строителството; или заверени от участника копия на документи, издадени от трети лица – различни от участника, доказващи изпълнението на строителствата, включени в списъка по т.1, а именно: удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, съдържащи дата и подпис на издателя и данни за контакт; или копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 3. Списък за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществена поръчка, попълнен по образец на Възложителя – Приложение № 20 към настоящата документация. 4.Списък с лицата по т. 3 дясна част, съдържащ: имена; образование и квалификация; специфичен опит; позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка. Списъкът се попълва съгласно приложения към настоящата документация образец – Приложение № 12;В списъка за експертите по б. „Ж“, "З" и „И“ дясна част, се посочва и информация относно наличието на валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност. За експерта по б. "В" в списъка се посочва и № и дата на издаване на удостоверение за преминат курс на обучение по безопасност и здраве или № и дата на издаване на еквивалентен документ. 5. в случай че експерт/експерти посочен в списъка по т. 4. не е служител/работник на участника, този експерт представя декларация за ангажираност по образец – Приложение № 13 6. Заверени от участника копия на издадените валидни сертификати или документи, удостоверяващи процес на сертификация или ресертификация или на еквивалентни сертификати, издадени от органи установени в други държави членки, както и чрез други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и опазването на околната среда. В случай че участникът е обединение, изискванията по този раздел се прилагат и съответно доказват от един или повече от участниците в обединението. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности, квалификация и професионален капацитет с възможностите на едно или повече трети лица, за което представя декларация по образец - Приложение № 9 и като представи доказателства, че при изпълнение на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица за срока на изпълнение на договора.Трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на кандидата или участника с тях

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.През последните 5 (пет) години, считано от крайния срок за подаване на офертите, участникът да е завършил успешно поне 2 (два) обекта, сходни с предмета на поръчката (ново строителство и/или реконструкция на автомагистрали и/или пътища с обща дължина не по-малко от 1.4 км). 2. Да има възм. да осигури машини и техническо оборудване, необходими за изпъ-е на стр. монтажните работи за общ.поръчка, както следва: Еднобандажен валяк от 7т до 25т–1бр;Багери–2бр;Челни товарачи–2бр;Булдозери–2бр;Грейдери–2бр;Самосвали–2бр;Цистерни за вода–1бр;Комплект натискова плоча–1бр;Асфалтополагаща машина–1бр; Автогудронатор–1бр;Пневматичен валяк-1бр; Двубандажен валяк–1бр;Фреза за асфалтобетон –1бр;Бетон помпа–1бр;Бетоновоз–1бр; Трошачно-сортировъчна инсталация–1бр;Акредитирана строителна лаборатория. 3. да разполага с екип от технически лица (ръководни служители) за осигуряване на техническото ръководство при изпълнение на обществената поръчка, включително лица за осигуряване на контрола на качеството, със следните квалификация и професионален опит:за стр-вото: А. Ръководителят на обекта: стр. инженер, спец-ст „Пътно стр-во” или „Транспортно стр-во” или аналог. спец-ст (ако образов-то е придобито в държава, където няма подобни спец-сти); мин. 10г. общ проф. опит като стр. инженер; мин. 3г. специф. опит на позиция ръков-л на подобни обекти (стр-во и/или реконструкция и/или осн. ремонт и/или рехабил-ция на автомагистрали и/или пътища, вкл. и пътни съоръжения към тях). Б. Заместник ръководителят на обекта: стр. инженер, спец-ст „Пътно стр-во” или „Транспортно строителство” или аналог. спец-ст (ако образов-то е придобито в държава, където няма подобни спец-сти); мин. 7г. общ проф. опит като стр. инженер; мин. 2г. специф. опит на позиция ръков-л или зам. ръков-л на подобни обекти (стр-во и/или реконструкция и/или осн. ремонт и/или рехабил-ция на автомагистрали и/или пътища, вкл. и пътни съоръжения към тях). B. Координаторът по безопасност и здраве (КБЗ): стр. инженер или проф. квалификация стр. техник; мин.5г. общ проф. опит в пътния сектор; мин.1г. специф. опит на такава позиция при стр-вото на подобни обекти (стр-во и/или реконструкция и/или осн. ремонт и/или рехабил-ция на автомагистрали и/или пътища, вкл. и пътни съоръжения към тях), този експерт следва да е преминал курс на обучение по безопасност и здраве. Г. Инженер по част „Геодезия“: инженер, спец-ст “Инженер Геодезист“ или аналог. спец-ст (ако образов-то е придобито в държава, където няма подобни спец-сти); мин.7г. общ проф. опит като инж.-геодезист; мин. 5г. специф. опит в стр-вото на подобни обекти (стр-во и/или реконструкция и/или осн. ремонт и/или рехабил-ция на автомагистрали и/или пътища, вкл. и пътни съоръжения към тях).Д. Инженер по част „Пътна“: стр. инженер, спец-ст „Пътно стр-во” или „Транспортно стр-во” или аналог. спец-ст (ако образов-то е придобито в държава, където няма подобни спец-сти); мин. 7г. общ проф. опит като стр. инженер; мин. 5г. специф. опит в стр-вото на подобни обекти (стр-во и/или реконструкция и/или осн. ремонт и/или рехабил-ция на автомагистрали и/или пътища, вкл. и пътни съоръжения към тях).Е. Инженер по материали: стр. инженер, спец-ст “Пътно стр-во” или “Стр-во на сгради и съоръжения“ или „Транспортно стр-во” или инженер – химик или аналог. спец-ст (ако образов-то е придобито в държава, където няма подобни спец-сти); мин. 7г. общ проф. опит по специалността; мин. 5г. специф. опит на такава позиция в стр-вото на подобни обекти (стр-во и/или реконструкция и/или осн. ремонт и/или рехабил-ция на автомагистрали и/или пътища, вкл. и пътни съоръжения към тях). продължава в поле VІ.3.......

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: T – Техническо предложение ; тежест: 40
Показател: подпоказател проектно предложение; тежест: 15
Показател: подпоказател ПЛАНИРАНЕ И ОРГАНИЗАЦИЯ НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СТРОИТЕЛСТВОТО; тежест: 25
Показател: Р - Цена за изпълнение; тежест: 60
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
22.06.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят предоставя пълен и безплатен достъп до документацията за участие в процедурата в профила на купувача http://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=68 към датата на публикуване на обявлението.Възложителят е длъжен да предостави документацията на всяко лице, поискало това, включителни като му я изпрати за негова сметка. В тези случаи, лицата заплащат документацията на цената, посочена в този раздел (10 лв. с ДДС) по банкова сметка на възложителя БНБ-централно управление IBAN: BG 66 BNBG 9661 3100 1659 01, BIC BN BBG BGSD. Лицето следва да изпише изрично процедурата, за която се отнасят документите и да посочи адрес, на който да му бъдат изпратени за негова сметка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
22.06.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 23.06.2015 г.  Час: 14:00
Място

Сградата на Агенция "Пътна инфраструктура"

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени (с изрично пълномощно) представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Оперативна програма Транспорт

VI.3) Допълнителна информация

продължава от поле ІІІ.2.3 дясна част: за проектирането: Ж. Инженер по част „Пътна”: стр. инженер, спец-ст „Пътно стр-во” или „Транспортно стр-во” или аналог. спец-ст (ако образов-то е придобито в държава, където няма подобни спец-сти); мин. 5г. проф. опит по специалността; мин. 3г. специф. опит в проектир. на обекти, св. със строителство и/или реконстр. и/или осн. ремонт и/или рехабил. на АМ и/или пътища, вкл. и пътни съоръжения към тях. З. Инженер по част „Геология” - 1 (един) брой: инженер – геолог и/или геолог; мин. 5г. общ проф. опит по спец-та; мин. 3г. специф. опит в проектир. на обекти, св. със строителство и/или реконстр. и/или осн. ремонт и/или рехабил. на АМ и/или пътища, вкл. и пътни съоръжения към тях. И. Инженер по част „Геодезия”: инженер - геодезист, спец-ст „Геодезия” или еквивалентна на същата или аналог. спец-ст (ако образов-то е придобито в държава, където няма подобни спец-сти); мин. 5г. общ проф. опит по спец-та; мин. 3г. специф. опитв проектир. на обекти, св. със строителство и/или реконстр. и/или осн. ремонт и/или рехабил. на АМ и/или пътища, вкл. и пътни съоръжения към тях. 4. Да има внедрени: система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO 9001:2008 (или еквивалентен) и система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт ISO 14001:2004 (или еквивалентен) с обхват сходен с предмета на поръчката - проектиране и строителство или строителство или проектиране на пътища. Обст., наличието на които е осн-е за отстраняване на уч-те:Офертата не е изготвена на бълг. език;Не е представен някой от необх. док-ти по чл.56 от ЗОП; Налице са обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 5 и чл. 47, ал. 2,т.1,2а,4 и 5 от ЗОП;Предст. оферта не отговаря на предв. обяв.ус-я на Възл-я и/или не отговаря на изискванията на чл.57,ал.2 от ЗОП;Уч-кът не отговаря на изискв-ята по Раздели ІІІ.2.2 и ІІІ.2.3;Не е предст. Г-ция за уч-е и/или предст. Г-ция за участие не е на името на уч-ка или на уч-к в обед-ето,когато се участва под такава форма;Не е представен ориг-л или зав. копие на док-т за създаване на обед./сдруж./конс., когато се участва в процедурата под такава форма; Ако по реда на чл.68,ал.8,ал.9 и ал.11 от ЗОП се установи:липса на док-ти и/или несъответствия с критериите за подбор или с др. изисквания на Възл-я и/или не са представени липсващите док-ти и/или не са отстранени несъответствията,посочени в протокола на комисията и/или е представена невярна информация за доказване на съотв-ето м/у офертата и обявените от Възл-я критерии за подбор и/или не е представен някой от изискваните от Възл-я док-ти и/или има непопълнени данни и/или има данни, в противоречие с офиц. док-т, в исканите справки и приложения;При наличие на обстоятелствата по чл. 70 от ЗОП. Участник се отстранява ако не е разработил Техническата оферта (вкл. приложенията към нея - график за изпълнение линеен (Приложение № 6) и описанията по показателя Техн. предложение, съгласно изискв. на Възложителя.; Участник се отстранява ако се установи несъответствие между графика за изпълнение (Приложение № 6) и описанията, част от Техн. оферта.;Участник се отстранява от участие в процедурата, в случай че е предложил срок за изпълнение над определения от Възложителя като максимален срок за изпълнение на о.п. от 100 календарни дни, сч. от датата на подписване на договора и/или е предложил цена за изпълнение на о.п. над определената от Възложителя като максимална, т.е. над прогнозната ст-ст на общ.поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

На обжалване подлежи всяко решение на Възложителите в процедурата за възлагане на обществена поръчка, като срокът за обжалване е съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП. Решенията на Възложителя в процедура за възлагане на обществена поръчка се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата по реда на Глава 11 от ЗОП. На обжалване по реда на тази глава подлежат и действия или бездействия на Възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Жалба може да се подава от посочените в чл. 120, ал. 8 от ЗОП лица в 10-дневен срок. Жалба срещу решение на Възложителя, с изключение на решението за определяне на Изпълнител, не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен когато е поискана временна мярка "спиране на процедурата". Жалбата се подава едновременно до КЗК и до Възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва. Жалба не може да се подава пред КЗК след сключването на договор за обществена поръчка.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.05.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ