Версия за печат

00044-2015-0052

BG-София: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция Пътна инфраструктура, бул. Македония № 3, За: инж. Елена Асенова/ инж. Петя Йочева, Република България 1606, София, Тел.: 02 9173396, E-mail: e.asenova@api.bg, Факс: 02 9173398

Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки и правно обслужване

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.api.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=451.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Агенция Пътна инфраструктура, бул. Македония № 3, За: Завеждащ деловодство при АПИ, Република България 1606, София, Тел.: 02 9173246

Място/места за контакт: Деловодство

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Проектиране, строителство, поддържане и ремонт на РПМ.

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Избор на изпълнител на строително – монтажни работи на обект: "Пътна връзка "Свиленград - Бургас" на пътен възел "Оризово" при км 170+790 на АМ "Тракия".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: Област Стара Загора
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е: "Избор на изпълнител на строително – монтажни работи на обект: "Пътна връзка "Свиленград - Бургас" на пътен възел "Оризово" при км 170+790 на АМ "Тракия". Целта на настоящата обществена поръчка е изграждането на липсващата пътна връзка "Свиленград – Бургас" на пътен възел "Оризово", осъществяващ пресичането на две нива на АМ "Марица" и АМ "Тракия". Съществуващо положение: Сега съществуващият пътен възел осъществява безконфликтно пресичане на АМ "Тракия" и АМ "Марица" при проектен километър 170+790 по километража на АМ "Тракия" и проектен километър 3+265 по километража на АМ "Марица". Схемата на възела е "вилка", като към момента са изградени пътните връзки "София - Свиленград" и "Свиленград - София". Габаритът на връзките е автомагистрален с две ленти за движение по 3.75 м и лента за принудително спиране с ширина 2.50 м. Технически елементи на проектираните трасета: Пътната връзка е еднолентова с ширина на настилката – 5.50 м и ширина на банкета – 1.50 м. Дължината на пътната връзка, включително шлюзовете, е 764.49 м. Проектната скорост на пътната връзка е 55 км/час. Вливането в автомагистрала "Тракия" се осъществява с ускорителен шлюз с дължина L=250 м. Забавителният шлюз е изцяло върху съществуващата настилка на аварийната лента на автомагистралата и е с нейните надлъжни наклони. След отделянето на пътната връзка от автомагистралата, максималният качващ наклон е 1.562%, а максималният слизащ е 3.105%. Ускорителният шлюз е изцяло върху съществуващата настилка на автомагистралата и е с нейните надлъжни наклони. Пътната връзка е оразмерена за категория на движението „тежко” и осово натоварване 11.5 т/ос и е със следната конструкция: - плътен асфалтобетон тип "А" - 4 см; - асфалтова смес за долен пласт на покритието (биндер) - 4 см; - асфалтова смес за основен пласт на покритието - 10 см; - пътна основа от трошен камък с непрекъсната зърнометрия /0-63мм/ - 35 см. Обща дебелина: 53 см. Плътният асфалтобетон тип "А" и биндера, съгласно т. 5103.5 от "Техническа спецификация" на АПИ 2014 г. следва да се изпълнят с полимермодифициран битум. Ускорителните и забавителните шлюзове се изпълняват в рамките на съществуващата аварийна лента. В участъците на отделяне и включване от и в автомагистралата на пътните връзки е предвидено фрезоване на съществуващата аварийна лента и изпълнението на един нов износващ пласт до началото на външната активна лента с оглед на по-плавен преход. Банкетите се изпълнят от уплътнен несортиран трошен камък. Отводняването на пътя се извършва чрез напречните и надлъжните наклони на пътя и новопроектирани облицовани окопи към околния терен. За извеждането на водите от пътната настилка, окопите и околния терен за пътна връзка "Свиленград - Бургас" са проектирани два водостока ф100 при км 0+320 и при км 0+470, след което те се извеждат чрез вече изградените водостоци на съществуващите пътни връзки. Предвидено е монтирането на нова единична предпазна ограда, отговаряща на стандарт БДС- EN 1317 за "Ограничителни системи за пътища". Проектна документация: Инвестиционният проект на обекта е изработен във фаза "Технически проект" и съдържа следните части на проекта: Част "Пътна" – текстова част и чертежи; Част "Геодезия"; Част "Геология"; Част "Ландшафтно оформяне"; Част "Организация на движението"; Част "Временна организация на движението"; Част "План за безопасност и здраве". Проектната документация е изготвена за допълнение на пътен възел "Оризово". Предвижда се изграждане на две пътни връзки "Свиленград–Бургас" и "Бургас–Свиленград", както и ново съоръжение над АМ "Тракия" за преминаване на връзката "Бургас– Свиленград". Предвид това някои от горецитираните проектни части са общи за двете връзки, а именно-"Геодезия";"Геология"; "Организация на движението";"Временна организация на движението";"Ландшафтно оформяне" и "План за безопасност и здраве". Предмет на настоящата обществена поръчка е само пътна връзка "Свиленград – Бургас".

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233130

Описание:

Строителни и монтажни работи на национални пътища

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изпълнение на строително - монтажни работи на пътна връзка "Свиленград - Бургас" на пътен възел "Оризово" при км 170+790 на АМ "Тракия", окрупнени по видове и количества, съгласно приложена към документацията за участие Обобщена количествена сметка, в съответствие с "Техническа спецификация" на АПИ 2014 г. и други нормативни разпоредби, касаещи съответната дейност.

Прогнозна стойност без ДДС
710000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

40


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата и е в размер на 7 100,00 лв. (седем хиляди и сто). Валидността на гаранцията за участие е не по-малко от 30 (тридесет) календарни дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Когато участникът е обединение, гаранцията може да се представи от обединението или от участник в него, в съответствие с договора за обединение. Условията за задържане, освобождаване и усвояване на гаранцията за участие са съгласно чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранцията за изпълнение на договора за обществената поръчка се представя от участника, определен за Изпълнител на поръчката, при подписване на договора, и е в размер на 5% от стойността на поръчката без ДДС. Валидността на гаранцията за изпълнение, в случай че е представена банкова гаранция, е 1 (една) година след изтичане срока на договора. 3. Гаранциите за участие и изпълнение се представят в една от следните форми: 3.1. депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ): Обслужваща банка: БНБ – централно управление; IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03; BIC код: BNBGBGSD - представя се копие от документа за внесената парична сума или 3.2. безусловна и неотменима банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя - представя се в оригинал. 4. Банковите гаранции могат да бъдат издадени и по образец на банката, съдържащ същите или по – добри за Възложителя условия от тези в образците на Възложителя от документaцията за участие, като в него изрично е записано, че гаранцията е безусловна и неотменима в полза на Възложителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Общата цена за изпълнение на Договора, дължима от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ се посочва в съответствие с Ценовата оферта и е формирана на базата на всички присъщи разходи за изграждането и въвеждането в експлоатация на целия Строеж, с включени всички дейности към настоящия Договор, включително и непредвидените разходи и всякакви други непредвидени обстоятелства. Непредвидените разходи представляват 10% от Цената за изпълнение на строително - монтажните работи (СМР) без ДДС. Непредвидените разходи по време на изпълнение на строителството се доказват с протокол между ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и КОНСУЛТАНТА по договора за обществена поръчка, с приложена към него обосновка и документи за необходимостта от извършването им. Стойността на същите се определя съгласно установените с документите по предходното изречение, количества, на базата на единичните цени, предложени с Ценовата оферта в Обобщената количествена сметка. За видовете СМР и дейности, за които няма единични цени, цената се определя на база елементи на ценообразуване, посочени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в Ценовата оферта. При изчерпване на размера на Непредвидените разходи, разликата в количествата, необходими за цялостното изпълнение на обекта е изцяло за сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и същите остават в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, като ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ няма право да претендира получаването им. Цената за изпълнение на Договора е единственото възнаграждение за изпълнение на Дейностите по договора и ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не дължи на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ каквито и да било други суми. Заплащането ще се извършва по реално извършени дейности, количества и цени в рамките на Договора. Изпълнените количества СМР се сертифицират по договорените цени и действително изпълнените количества. Изплащането се допуска при наличие на съответните документи, доказващи качеството на извършваните видове СМР. Плащането се извършва въз основа на: 1. количествено-стойностна сметка. На ИЗПЪЛНИТЕЛЯ се заплаща (веднъж) за съответното количество извършена от него работа, съгласно посочената в количествено-стойностната сметка единична цена; 2. доклад за извършените СМР, с приложени към него документи – надлежни доказателства за качеството на извършваните видове СМР; 3. Сертификат за изпълнени СМР, съставен от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и данъчна фактура, която се издава от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ след одобряването на сертификата от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Плащането за извършеното СМР се извършва от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в 30 (тридесет) дневен срок от датата на представяне на данъчната фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Изплащането на всички суми ще се извършва от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ по банков път.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. В случай, че участникът в процедурата участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, към офертата се представя копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за целия период на изпълнение на договора. Не се допуска промяна в състава на обединението след изтичане на срока за подаване на офертите за участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, като всяка извършена такава е основание за отстраняване на участника.

ІІІ.1.4) Други особени условия

При подписване на договора за общ. поръчка, участникът, определен за Изпълнител, е длъжен да представи следните док-ти: 1. Документи от съотв. компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, букви „а”,„б”,„в”,„г” и „д”,т.2-4 от ЗОП и на посочените в обявлението обстоятелства по чл.47,ал.2,т.1, т.2а,1-во предл-е,т.4 и т.5 от ЗОП, освен когато законодателството на държавата,в която е установен,предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен безплатен регистър или предоставянето им безплатно на Възложителя. Когато уч-кът е обединение,документите се представят от всеки един от участниците в обединението.Когато уч-кът е чужд. лице и в съотв. чужда държава не се издават горепосочените документи или когато те не включват всички случаи уч-кът представя клетвена декларация, ако такава декларация има правно значение според закона на държавата, в която е установен. Когато клетвената декларация няма правно значение според съотв. национален закон, участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган, нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която той е установен. 2. Гаранция за изпълнение на договора за общ. поръчка в размер на 5% от стойността на поръчката без ДДС, в една от следните форми: депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ): Обслужваща банка: БНБ–централно управление; IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03; BIC код: BNBGBGSD-представя се копие от документа за внесената парична сума или безусловна и неотменима банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя-представя се в оригинал. 3. Нот. заверено копие на Удостоверение за регистрация в Централния професионален регистър на Камарата на строителите за изпълнение на строежи от първа категория или екв. документ. Когато уч-кът е обединение,документът се представя oт участниците в обединението съобразно разпределението на участието им при изпълнение на дейностите,предвидено в дог-ра за създаване на обединението.Вписването в съотв. регистър на държава-членка на Евр. съюз, или на друга държава-страна по Споразумението за Европ. икономическо пространство,има силата на вписване в Централния проф. регистър на строителя за обхвата на дейностите,за които е издадено. 4. Нот. заверено копие от валидна полица за застраховка „Професионална отговорност“ по чл.171,ал.1 от ЗУТ в качеството на строител със застрахователна сума в размер на не по-малко от мин. застрахователна сума и мин. лимит на отговорността за отделно събитие за първа категория строежи за застраховката за дейността на Изпълнителя като строител, определени в Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Възложителят, следва да бъде посочен като трето ползващо се лице по застраховката, която следва да покрива единствено рисковете, свързани с реализацията на строежа, и не може да бъде използвана за обезпечаване на отговорността на Изп-ля по др. дог-р. Застраховката трябва да обезпечава отговорността на Изп-ля за изпълнение на всички негови задължения като строител по договора за изпълнение на тази обществена поръчка. Условията на застраховката трябва да отговаря на Договора за възлагане на общ. поръчка. 5. Оригинал на договора за подизпълнение. В случай, че участникът, избран за Изпълнител, е посочил в офертата си, че при изпълнението на поръчката ще ползва подизпълнител/и, в срок от 3 (три) дни от сключването на договор за подизпълнение или на допълнително споразумение към него, или на договор, с който се заменя посочен в офертата подизпълнител/и, Изп-лят изпраща оригинален екземпляр от договора или допълнителното споразумение на Възложителя заедно с доказателства, че не е нарушена забраната по чл. 45а, ал. 2 от ЗОП. 6. Заверено копие от Удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение, когато определеният Изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юрид. лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Пликът с офертата съдържа 3 отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик № 1 с надпис „Документи за подбор”, в който се поставят док-те:1.Списък на док-те и информацията,съдържащи се в офертата,подписан от уч-ка;2.Представяне на уч-ка-включва: посочване на единен идентификационен код (ЕИК),съгл. чл.23 от Закона за търг. регистър,БУЛСТАТ и/или др. идентифицираща информация в съотв-е със законодателството на държавата,в която уч-кът е установен,както и адрес,вкл. електронен,за кореспонденция при провеждането на процедурата и т.н.Представя се от уч-ка,а когато уч-кът е обединение се представя от всяко физическо или юридическо лице,което участва в него.Чужд. юридически лица представят съотв. екв. док-т,издаден от съдебен или административен орган в държавата,в която са установени;3.Част от това представяне е и Декларация по чл.47,ал.9 от ЗОП за обстоятелствата по чл.47,ал.1,2 и 5 от ЗОП-представя се от уч-ка или,ако уч-кът е обединение–от всяко физическо или юридическо лице,което участва в него;4.Нот. заверено пълномощно на лицето,което представлява уч-ка в процедурата (оригинал),когато офертата не е подписана от управляващия и представляващ уч-ка,съгл. актуалната му регистрация;5.При уч-ци обединения–копие на договора за обединение,а когато в договора не е посочено лицето,което представлява уч-ците в обединението-и документ,подписан от лицата в обединението,в който се посочва представляващият;6.Документ за гаранция за участие–представя се в оригинал,когато е под формата на безусловна и неотменима банкова гаранция,издадена в полза на Възложителя или в копие,когато е под формата на депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възл-ля (администрацията на АПИ):(БНБ–централно управление,IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03; BIC BNBG BGSD);7.Доказателства за техн. възможности и/или квалификация;8.Декларация за липса на свързаност с друг участник в процедурата по чл.55,ал.7 от ЗОП,както и за липса на обстоятелство по чл.8,ал.8,т. 2 от ЗОП;9.Декларация,че не са налице забранителните основания по Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата,регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим,свързаните с тях лица и техните действителни собственици (оригинал).Достатъчно е да бъде представена от едно от лицата,които могат самостоятелно да представляват уч-ка в обединението,когато се участва под такава форма;10.Декларация за използване ресурсите на трети лица (ако е прил.);11.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (ако е прил.);12.Декларация по чл.56,ал.1,т.11 от ЗОП,че са спазени изискванията за закрила на заетостта,вкл. мин. цена на труда и условията на труд и 13.Декларация по чл.56,ал.1,т.12 от ЗОП,за приемане на условията в проекта на договор. Плик № 2 се представя в отделен запечатан и непрозрачен плик с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”,като в него се поставят док-те:1.Техническо предложение за изпълнение на общ. поръчка–изготвя се при съблюдаване на изискванията на техн. спецификация,изискванията към офертата и условията за изпълнение на поръчката,съгласно срока за изпълнение на поръчката. Представя се в оригинал на хартиен носител и във формати Word и PDF на ел. носител;2.Линеен график за изпълнение на поръчката (по образец на уч-ка)–включващ последователността и продължителността на видовете работи и дейности по Обобщената количествена сметка (ОКС),свързани с изпълнение на общ. поръчка.При изготвянето на графика следва да бъде спазена технологичната последователност за изпълнение на видовете работи и дейности по ОКС и 3.Декларация за конфиденциалност по чл. 33, ал. 4 от ЗОП (ако е прил.). Плик № 3 се представя в отделен запечатан и непрозрачен плик с надпис „Предлагана цена”,като в него се поставят док-те:1.Ценова оферта (Предлагана цена) за изпълнение на общ. поръчка-изготвя се в съотв-е с указанията на Възл-ля и 2.ОКС.Представят се в оригинал на хартиен носител и на ел. носител,както следва: Ценова оферта във формати Word и PDF и ОКС-в Excel и PDF.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За настоящата обществена поръчка не се изисква представяне на документи по чл. 50 от ЗОП за доказване на икономическото и финансовото състояние на участниците в процедурата.
Минимални изисквания: За настоящата обществена поръчка, Възложителят не поставя изисквания по чл. 50 от ЗОП за доказване на икономическото и финансовото състояние на участниците в процедурата.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на строителството, изпълнено през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката (по чл. 51, ал. 1, т. 2 от ЗОП), с посочени: вид и място на изпълненото строителство (кратко описание на изпълнените строително – монтажни работи (СМР), обект (предмет), в качеството на главен изпълнител, участник в обединение или подизпълнител е изпълнил обекта, извършен дял от общия обем работи и други); обем на изпълненото строителство в км; дата на приключване изпълнението на строителството; лице, за което е изпълнено строителството (ако има такова); описание на доказателствените документи. 2. Заверени копия на документи, издадени от трети лица (различни от участника), доказващи изпълнението на строителството, включено в списъка по III.2.3., т. 1 (дясна част), а именно: данни за публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, с посочване на компетентните органи, издали тези актове, стойността, датата на приключване на изпълнението, мястото и вида на строителството; или удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, съдържащи дата и подпис на издателя и данни за контакт; или копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 3. Декларация на техническото оборудване, както и на оборудването за изпитване и изследване, необходимо за изпълнение на общ. поръчка по III.2.3., т.Б (лява част), съдържаща: вид на техническото оборудване; технически характеристики, свързани с производителността и качеството на СМР (година на производство/производителност); основание за ползване от участника (собственост, наем, лизинг, предварителен договор или друго основание, конкретизирано от участника). 4. Декларация - списък на екипа от служители/експерти, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка по III.2.3., т.В (лява част), съдържаща: имена на служителя/експерта и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка; образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение); професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател); общ професионален опит по специалността и специфичен опит в областта на ... (месторабота, период, длъжност, основни функции). 5. В случай, че експерта/ите, посочени в декларацията-списък по III.2.3., т.4 (дясна част), не е служител/работник на участника, то този експерт представя Декларация по чл. 51а от ЗОП за ангажираност на експерт. 6. Заверени копия на валидни сертификати или документи, удостоверяващи процес на сертификация или ресертификация или на еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави - членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и опазване на околната среда. Участникът може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица, като представи доказателства, че при изпълнение на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица за срока на изпълнение на договора.
Минимални изисквания: А. През последните 5г.,считано от датата на подаване на офертата,да е изпълнил строителство,което е еднакво или сходно с предмета на поръчката,а именно строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътища от републиканската пътна мрежа (РПМ) и/или пътища с еквивалентни характеристики извън Република България,с обща дължина не по-малко от 0.764 км. Б. Да има възможност да осигури техническо оборудване, както и оборудване за изпитване и изследване, необходимо за изпълнение на обществената поръчка, но не по-малко от: Еднобандажен валяк от 7 т. до 25 т.–1бр.;Багер-1бр.;Челен товарач-1бр.;Булдозер-1бр.;Грейдер-1бр.;Самосвал-1бр.;Цистерна за вода-1бр.;Комплект натискова плоча-1бр.;Асфалтополагаща машина-1бр.;Автогудронатор-1бр.;Пневматичен валяк-1бр.;Двубандажен валяк–1бр.;Фреза за асфалтобетон-1бр.;Бетон помпа-1бр.;Бетоновоз-1бр.;Трошачно-сортировъчна инсталация-1бр.;Акредитирана стр. лаборатория за извършване на задължителните лаб. изпитвания на стр. материали и продукти на строежа,с която ще се осигурява контрол на качеството на изпълнените видове работи. В. Да разполага с екип от служители/експерти, които ще използва за изпълнение на общ. поръчка, включващ най-малко: В1.Ръководител на обекта-1бр.:Проф. област (квалификация):стр. инженер,специалност „Транспортно строителство” (ТС) или „Пътно строителство” (ПС) или аналогична специалност (АС) (ако образов. степен е придобита в държава, където няма подобни специалности);Общ проф. опит по специалността: мин. 10г.;Спец. опит: мин. 3г. опит на позиция ръководител на сходни обекти (строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на пътища от РПМ, вкл. и пътни съоръжения към тях). В2.Инженер по част „Конструктивна”-1бр.:Проф. област (квалификация): стр. инженер,специалност „Строителство на сгради и съоръжения” (ССС) или „Промишлено и гражданско строителство” (ПГС) или ТС или ПС или АС (ако образов. степен е придобита в държава, където няма подобни специалности);Общ проф. опит по специалността: мин. 7г.;Спец. опит: мин. 5г. опит на сходни обекти (строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на пътища от РПМ, вкл. и пътни съоръжения към тях). В3.Координатор по безопасност и здраве (КБЗ)-1бр.:Проф. област (квалификация): стр. инженер или проф. квалификация строителен техник и да е завършил курс за КБЗ;Общ проф. опит по специалността: мин. 5г.;Спец. опит: мин. 1г. опит на сходни обекти (строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на пътища от РПМ, вкл. и пътни съоръжения към тях). В4.Инженер по част: „Геодезия”-1бр.:Проф. област (квалификация): инженер-геодезист, специалност „Геодезия” или екв. на същата или АС (ако образов. степен е придобита в държава, където няма подобна специалност);Общ проф. опит по специалността: мин. 7г.;Спец. опит: мин. 5г. опит на сходни обекти (строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на пътища от РПМ, вкл. и пътни съоръжения към тях). В5.Инженер по част „Пътна”-1бр.:Проф. област (квалификация): стр. инженер, специалност ПС или ТС или АС (ако образов. степен е придобита в държава, където няма подобни специалности);Общ проф. опит по специалността: мин. 7г.;Спец. опит: мин. 5г. опит на сходни обекти (строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на пътища от РПМ, вкл. и пътни съоръжения към тях). В6.Инженер по материалите-1бр.:Проф. област (квалификация): стр. инженер, специалност ПС или ТС или ССС или ПГС или инженер-химик или АС (ако образов. степен е придобита в държава, където няма подобна специалност);Общ проф. опит по специалността: мин. 7г.;Спец. опит: мин. 5г. опит на сходни обекти (строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на пътища от РПМ, вкл. и пътни съоръжения към тях). Г. Да има внедрена система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO 9001:2008 (или еквивалентeн сертификат) Продължение в поле VI.3...
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение на поръчката – (Ср) ; тежест: 50
Показател: Цена за изпълнение на поръчката – (P) ; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.06.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят предоставя пълен и безплатен достъп до документацията за участие в процедурата в Профила на купувача http://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=451 към датата на публикуване на обявлението. Възложителят е длъжен да предостави документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. В тези случаи, лицата заплащат документацията на цената, посочена в това поле (10 лв. с ДДС), по банковата сметка на Възложителя: БНБ - централно управление; IBAN: BG 66 BNBG 9661 3100 1659 01, BIC BNBG BGSD. Лицето следва да изпише изрично процедурата, за която се отнасят документите и да посочи адрес, на който да му бъдат изпратени за негова сметка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.06.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 11.06.2015 г.  Час: 12:30
Място

Административната сграда на АПИ

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители (оригинално пълномощно, не е необходима нотариална заверка), както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от поле III.2.3 (дясна част):... и внедрена система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт ISO 14001:2004 (или еквивалентен сертификат), издадени от органи, установени в други държави–членки. В случай, че участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по III.2.3. (дясна част) се доказват от един или повече от участниците в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Обстоятелства, наличието на които е основание за отстраняване на участниците: 1. Не е представен някой от необходимите документи или информация по чл. 56 от ЗОП. 2. Налице са обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви „а”, „б”, „в”, „г” и „д”, т. 2 - 4 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т. 1, т. 2а, първо предложение, т. 4 и т. 5 от ЗОП. 3. Представена е оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя. 4. Представена е оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП. 5. Когато по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП се установи, че е представена невярна информация за доказване на съответствието на участника с обявените от Възложителя критерии за подбор. 6. Когато след покана от Възложителя и в определения в нея срок, участникът не удължи срока на валидност на офертата си. 7. Когато е предложил срок за изпълнение на поръчката над определения от Възложителя като максимален такъв. 8. Когато предложената от участника цена за изпълнение на поръчката надвишава посочената от Възложителя в Обявлението цена за изпълнение. 9. Когато офертата на участник съдържа предложение с числово изражение, което подлежи на оценяване и е с повече от 20 на сто по-благоприятно от средната стойност на предложенията на останалите участници по същия показател за оценка, освен ако участникът не докаже, че предложението е формирано обективно, съгласно изискванията на ЗОП. 10. Когато представеното от участника Техническо предложение не отговаря на Техническата спецификация и изискванията на Възложителя.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Сроковете за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата са регламентирани в чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.05.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ