00044-2015-0052
Технически редакции | ||
14.05.2015 09:28 ч. : | 13/05/2015 18:17 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
14.05.2015 09:28 ч. : | 13/05/2015 18:17 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Изграждане
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Агенция Пътна инфраструктура, бул. Македония № 3, За: инж. Елена Асенова/ инж. Петя Йочева, Република България 1606, София, Тел.: 02 9173396, E-mail: e.asenova@api.bg, Факс: 02 9173398
Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки и правно обслужванеИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.api.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=451.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Агенция Пътна инфраструктура, бул. Македония № 3, За: Завеждащ деловодство при АПИ, Република България 1606, София, Тел.: 02 9173246
Място/места за контакт: ДеловодствоМинистерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: Проектиране, строителство, поддържане и ремонт на РПМ.
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
"Избор на изпълнител на строително – монтажни работи на обект: "Пътна връзка "Свиленград - Бургас" на пътен възел "Оризово" при км 170+790 на АМ "Тракия".
Възлагане на обществена поръчка
Предмет на настоящата обществена поръчка е: "Избор на изпълнител на строително – монтажни работи на обект: "Пътна връзка "Свиленград - Бургас" на пътен възел "Оризово" при км 170+790 на АМ "Тракия". Целта на настоящата обществена поръчка е изграждането на липсващата пътна връзка "Свиленград – Бургас" на пътен възел "Оризово", осъществяващ пресичането на две нива на АМ "Марица" и АМ "Тракия". Съществуващо положение: Сега съществуващият пътен възел осъществява безконфликтно пресичане на АМ "Тракия" и АМ "Марица" при проектен километър 170+790 по километража на АМ "Тракия" и проектен километър 3+265 по километража на АМ "Марица". Схемата на възела е "вилка", като към момента са изградени пътните връзки "София - Свиленград" и "Свиленград - София". Габаритът на връзките е автомагистрален с две ленти за движение по 3.75 м и лента за принудително спиране с ширина 2.50 м. Технически елементи на проектираните трасета: Пътната връзка е еднолентова с ширина на настилката – 5.50 м и ширина на банкета – 1.50 м. Дължината на пътната връзка, включително шлюзовете, е 764.49 м. Проектната скорост на пътната връзка е 55 км/час. Вливането в автомагистрала "Тракия" се осъществява с ускорителен шлюз с дължина L=250 м. Забавителният шлюз е изцяло върху съществуващата настилка на аварийната лента на автомагистралата и е с нейните надлъжни наклони. След отделянето на пътната връзка от автомагистралата, максималният качващ наклон е 1.562%, а максималният слизащ е 3.105%. Ускорителният шлюз е изцяло върху съществуващата настилка на автомагистралата и е с нейните надлъжни наклони. Пътната връзка е оразмерена за категория на движението „тежко” и осово натоварване 11.5 т/ос и е със следната конструкция: - плътен асфалтобетон тип "А" - 4 см; - асфалтова смес за долен пласт на покритието (биндер) - 4 см; - асфалтова смес за основен пласт на покритието - 10 см; - пътна основа от трошен камък с непрекъсната зърнометрия /0-63мм/ - 35 см. Обща дебелина: 53 см. Плътният асфалтобетон тип "А" и биндера, съгласно т. 5103.5 от "Техническа спецификация" на АПИ 2014 г. следва да се изпълнят с полимермодифициран битум. Ускорителните и забавителните шлюзове се изпълняват в рамките на съществуващата аварийна лента. В участъците на отделяне и включване от и в автомагистралата на пътните връзки е предвидено фрезоване на съществуващата аварийна лента и изпълнението на един нов износващ пласт до началото на външната активна лента с оглед на по-плавен преход. Банкетите се изпълнят от уплътнен несортиран трошен камък. Отводняването на пътя се извършва чрез напречните и надлъжните наклони на пътя и новопроектирани облицовани окопи към околния терен. За извеждането на водите от пътната настилка, окопите и околния терен за пътна връзка "Свиленград - Бургас" са проектирани два водостока ф100 при км 0+320 и при км 0+470, след което те се извеждат чрез вече изградените водостоци на съществуващите пътни връзки. Предвидено е монтирането на нова единична предпазна ограда, отговаряща на стандарт БДС- EN 1317 за "Ограничителни системи за пътища". Проектна документация: Инвестиционният проект на обекта е изработен във фаза "Технически проект" и съдържа следните части на проекта: Част "Пътна" – текстова част и чертежи; Част "Геодезия"; Част "Геология"; Част "Ландшафтно оформяне"; Част "Организация на движението"; Част "Временна организация на движението"; Част "План за безопасност и здраве". Проектната документация е изготвена за допълнение на пътен възел "Оризово". Предвижда се изграждане на две пътни връзки "Свиленград–Бургас" и "Бургас–Свиленград", както и ново съоръжение над АМ "Тракия" за преминаване на връзката "Бургас– Свиленград". Предвид това някои от горецитираните проектни части са общи за двете връзки, а именно-"Геодезия";"Геология"; "Организация на движението";"Временна организация на движението";"Ландшафтно оформяне" и "План за безопасност и здраве". Предмет на настоящата обществена поръчка е само пътна връзка "Свиленград – Бургас".
45233130
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Изпълнение на строително - монтажни работи на пътна връзка "Свиленград - Бургас" на пътен възел "Оризово" при км 170+790 на АМ "Тракия", окрупнени по видове и количества, съгласно приложена към документацията за участие Обобщена количествена сметка, в съответствие с "Техническа спецификация" на АПИ 2014 г. и други нормативни разпоредби, касаещи съответната дейност.
НЕ
40
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата и е в размер на 7 100,00 лв. (седем хиляди и сто). Валидността на гаранцията за участие е не по-малко от 30 (тридесет) календарни дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Когато участникът е обединение, гаранцията може да се представи от обединението или от участник в него, в съответствие с договора за обединение. Условията за задържане, освобождаване и усвояване на гаранцията за участие са съгласно чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранцията за изпълнение на договора за обществената поръчка се представя от участника, определен за Изпълнител на поръчката, при подписване на договора, и е в размер на 5% от стойността на поръчката без ДДС. Валидността на гаранцията за изпълнение, в случай че е представена банкова гаранция, е 1 (една) година след изтичане срока на договора. 3. Гаранциите за участие и изпълнение се представят в една от следните форми: 3.1. депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ): Обслужваща банка: БНБ – централно управление; IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03; BIC код: BNBGBGSD - представя се копие от документа за внесената парична сума или 3.2. безусловна и неотменима банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя - представя се в оригинал. 4. Банковите гаранции могат да бъдат издадени и по образец на банката, съдържащ същите или по – добри за Възложителя условия от тези в образците на Възложителя от документaцията за участие, като в него изрично е записано, че гаранцията е безусловна и неотменима в полза на Възложителя.
Общата цена за изпълнение на Договора, дължима от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ се посочва в съответствие с Ценовата оферта и е формирана на базата на всички присъщи разходи за изграждането и въвеждането в експлоатация на целия Строеж, с включени всички дейности към настоящия Договор, включително и непредвидените разходи и всякакви други непредвидени обстоятелства. Непредвидените разходи представляват 10% от Цената за изпълнение на строително - монтажните работи (СМР) без ДДС. Непредвидените разходи по време на изпълнение на строителството се доказват с протокол между ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и КОНСУЛТАНТА по договора за обществена поръчка, с приложена към него обосновка и документи за необходимостта от извършването им. Стойността на същите се определя съгласно установените с документите по предходното изречение, количества, на базата на единичните цени, предложени с Ценовата оферта в Обобщената количествена сметка. За видовете СМР и дейности, за които няма единични цени, цената се определя на база елементи на ценообразуване, посочени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в Ценовата оферта. При изчерпване на размера на Непредвидените разходи, разликата в количествата, необходими за цялостното изпълнение на обекта е изцяло за сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и същите остават в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, като ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ няма право да претендира получаването им. Цената за изпълнение на Договора е единственото възнаграждение за изпълнение на Дейностите по договора и ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не дължи на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ каквито и да било други суми. Заплащането ще се извършва по реално извършени дейности, количества и цени в рамките на Договора. Изпълнените количества СМР се сертифицират по договорените цени и действително изпълнените количества. Изплащането се допуска при наличие на съответните документи, доказващи качеството на извършваните видове СМР. Плащането се извършва въз основа на: 1. количествено-стойностна сметка. На ИЗПЪЛНИТЕЛЯ се заплаща (веднъж) за съответното количество извършена от него работа, съгласно посочената в количествено-стойностната сметка единична цена; 2. доклад за извършените СМР, с приложени към него документи – надлежни доказателства за качеството на извършваните видове СМР; 3. Сертификат за изпълнени СМР, съставен от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и данъчна фактура, която се издава от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ след одобряването на сертификата от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Плащането за извършеното СМР се извършва от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в 30 (тридесет) дневен срок от датата на представяне на данъчната фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Изплащането на всички суми ще се извършва от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ по банков път.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. В случай, че участникът в процедурата участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, към офертата се представя копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за целия период на изпълнение на договора. Не се допуска промяна в състава на обединението след изтичане на срока за подаване на офертите за участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, като всяка извършена такава е основание за отстраняване на участника.
При подписване на договора за общ. поръчка, участникът, определен за Изпълнител, е длъжен да представи следните док-ти: 1. Документи от съотв. компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, букви „а”,„б”,„в”,„г” и „д”,т.2-4 от ЗОП и на посочените в обявлението обстоятелства по чл.47,ал.2,т.1, т.2а,1-во предл-е,т.4 и т.5 от ЗОП, освен когато законодателството на държавата,в която е установен,предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен безплатен регистър или предоставянето им безплатно на Възложителя. Когато уч-кът е обединение,документите се представят от всеки един от участниците в обединението.Когато уч-кът е чужд. лице и в съотв. чужда държава не се издават горепосочените документи или когато те не включват всички случаи уч-кът представя клетвена декларация, ако такава декларация има правно значение според закона на държавата, в която е установен. Когато клетвената декларация няма правно значение според съотв. национален закон, участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган, нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която той е установен. 2. Гаранция за изпълнение на договора за общ. поръчка в размер на 5% от стойността на поръчката без ДДС, в една от следните форми: депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ): Обслужваща банка: БНБ–централно управление; IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03; BIC код: BNBGBGSD-представя се копие от документа за внесената парична сума или безусловна и неотменима банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя-представя се в оригинал. 3. Нот. заверено копие на Удостоверение за регистрация в Централния професионален регистър на Камарата на строителите за изпълнение на строежи от първа категория или екв. документ. Когато уч-кът е обединение,документът се представя oт участниците в обединението съобразно разпределението на участието им при изпълнение на дейностите,предвидено в дог-ра за създаване на обединението.Вписването в съотв. регистър на държава-членка на Евр. съюз, или на друга държава-страна по Споразумението за Европ. икономическо пространство,има силата на вписване в Централния проф. регистър на строителя за обхвата на дейностите,за които е издадено. 4. Нот. заверено копие от валидна полица за застраховка „Професионална отговорност“ по чл.171,ал.1 от ЗУТ в качеството на строител със застрахователна сума в размер на не по-малко от мин. застрахователна сума и мин. лимит на отговорността за отделно събитие за първа категория строежи за застраховката за дейността на Изпълнителя като строител, определени в Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Възложителят, следва да бъде посочен като трето ползващо се лице по застраховката, която следва да покрива единствено рисковете, свързани с реализацията на строежа, и не може да бъде използвана за обезпечаване на отговорността на Изп-ля по др. дог-р. Застраховката трябва да обезпечава отговорността на Изп-ля за изпълнение на всички негови задължения като строител по договора за изпълнение на тази обществена поръчка. Условията на застраховката трябва да отговаря на Договора за възлагане на общ. поръчка. 5. Оригинал на договора за подизпълнение. В случай, че участникът, избран за Изпълнител, е посочил в офертата си, че при изпълнението на поръчката ще ползва подизпълнител/и, в срок от 3 (три) дни от сключването на договор за подизпълнение или на допълнително споразумение към него, или на договор, с който се заменя посочен в офертата подизпълнител/и, Изп-лят изпраща оригинален екземпляр от договора или допълнителното споразумение на Възложителя заедно с доказателства, че не е нарушена забраната по чл. 45а, ал. 2 от ЗОП. 6. Заверено копие от Удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение, когато определеният Изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юрид. лица.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Възложителят предоставя пълен и безплатен достъп до документацията за участие в процедурата в Профила на купувача http://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=451 към датата на публикуване на обявлението. Възложителят е длъжен да предостави документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. В тези случаи, лицата заплащат документацията на цената, посочена в това поле (10 лв. с ДДС), по банковата сметка на Възложителя: БНБ - централно управление; IBAN: BG 66 BNBG 9661 3100 1659 01, BIC BNBG BGSD. Лицето следва да изпише изрично процедурата, за която се отнасят документите и да посочи адрес, на който да му бъдат изпратени за негова сметка.
Български
180
Административната сграда на АПИ
Имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители (оригинално пълномощно, не е необходима нотариална заверка), както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Продължение от поле III.2.3 (дясна част):... и внедрена система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт ISO 14001:2004 (или еквивалентен сертификат), издадени от органи, установени в други държави–членки. В случай, че участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по III.2.3. (дясна част) се доказват от един или повече от участниците в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Обстоятелства, наличието на които е основание за отстраняване на участниците: 1. Не е представен някой от необходимите документи или информация по чл. 56 от ЗОП. 2. Налице са обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви „а”, „б”, „в”, „г” и „д”, т. 2 - 4 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т. 1, т. 2а, първо предложение, т. 4 и т. 5 от ЗОП. 3. Представена е оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя. 4. Представена е оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП. 5. Когато по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП се установи, че е представена невярна информация за доказване на съответствието на участника с обявените от Възложителя критерии за подбор. 6. Когато след покана от Възложителя и в определения в нея срок, участникът не удължи срока на валидност на офертата си. 7. Когато е предложил срок за изпълнение на поръчката над определения от Възложителя като максимален такъв. 8. Когато предложената от участника цена за изпълнение на поръчката надвишава посочената от Възложителя в Обявлението цена за изпълнение. 9. Когато офертата на участник съдържа предложение с числово изражение, което подлежи на оценяване и е с повече от 20 на сто по-благоприятно от средната стойност на предложенията на останалите участници по същия показател за оценка, освен ако участникът не докаже, че предложението е формирано обективно, съгласно изискванията на ЗОП. 10. Когато представеното от участника Техническо предложение не отговаря на Техническата спецификация и изискванията на Възложителя.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Сроковете за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата са регламентирани в чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП.
13.05.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ