Версия за печат

02724-2015-0043

BG-Трън: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Югозападно държавно предприятие ДП, Териториално поделение Държавно горско стопанство - Трън, ул. Андрей Михайлов 108, За: Румен Раенков, Република България 2460, Трън, Тел.: 07731 2136, E-mail: dgs_tran@abv.bg, Факс: 07731 3041

Място/места за контакт: 0885 207888

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dgstran.wordpress.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.uzdp.bg/bg/orders_new/order/1/.html; https://dgstran.wordpress.com/2015/02/25/41/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Друг: възложител по чл. 174, ал. 3 от Закона за горите

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: дейности по Закона за горитеДруго (моля пояснете): дейности по Закона за горите

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Поддръжка на офис техника (компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, UPS устройства, мрежово оборудване, модеми, рутери и др. техника в извънгаранционен срок), включително доставка на резервни части, материали, консумативи и софтуер за нуждите на Териториално поделение „Държавно горско стопанство - Трън”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. Трън, ул. Яким Тошков № 10
Код NUTS: BG414
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на поръчката включва поддръжка на офис техника (компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, UPS устройства, мрежово оборудване, модеми, рутери и др. техника в извънгаранционен срок), включително доставка на резервни части, материали, консумативи и софтуер за нуждите на Териториално поделение „Държавно горско стопанство - Трън”. Поддръжката обхваща както наличната към откриване на процедурата офис техника, упомената в документацията за възлагане на обществената поръчка, така и придобитата такава след този момент.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50320000, 72267000, 50334140, 50323000, 50313000, 50314000, 72710000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на персонални компютри
Услуги по поддържане и ремонт на софтуер
Услуги по ремонт и поддържане на телефонни апарати
Услуги по поддържане и ремонт на периферни компютърни устройства
Услуги по поддържане и ремонт на репрографски (за размножаване и копиране на документи) машини
Услуги по ремонт и поддържане на телекопиращи (факсимилни) устройства
Услуги, свързани с локални мрежи

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
600 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предложена обща цена за изрично упоменати ремонтни и други дейности; тежест: 40
Показател: Процент отстъпка за други неупоменати ремонтни дейности; тежест: 25
Показател: Процент отстъпка на вложените резервни части, материали, консумативи и софтуер; тежест: 35
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 650550 от 25.02.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 09-01-21 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Поддръжка на офис техника (компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, UPS устройства, мрежово оборудване, модеми, рутери и др. техника в извънгаранционен срок), включително доставка на резервни части, материали, консумативи и софтуер за нуждите на Териториално поделение „Държавно горско стопанство - Трън”
V.1) Дата на сключване договора
21.04.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
02.04.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Принт Сервиз М” ЕООД, ЕИК 200697697, ул. Епископ Киприян бл. 1, ап. 32, Република България 2300, Перник, Тел.: 0899 939730, E-mail: office@printservice-m-bg.com

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 600 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 600 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

13.05.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„Принт Сервиз М” ЕООД, ЕИК 200697697


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор