Версия за печат

00051-2015-0004

BG-Видин: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000159508

Община Видин, пл. Бдинци № 2, За: Добромир Дилов - заместник кмет, РБългария 3700, Видин, Тел.: 094 609416, E-mail: kmet@vidin.bg, Факс: 094 601132

Място/места за контакт: Община Видин

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.vidin.bg.

Адрес на профила на купувача: http://vidin.bg/?page_id=21128.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Избор на изпълнител за предоставяне на услуга с оборудването си за сметосъбиране и сметоизвозване с УНИКАЛЕН НОМЕР 00051-2015-0004

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 16 (16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Територията на община Видин
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на поръчката включва избор на изпълнител за предоставяне на услуга с оборудването си за сметосъбиране и сметоизвозване.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

90511000

Описание:

Услуги по събиране на битови отпадъци

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
554169 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявяване на конкурентно възлагане на поръчка

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление в Официален вестник на Европейския сюъз (ОВ на ЕС) съгласно Директива 2004/18/ЕО

Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възлагащия орган събития, и в съответствие със строгите условия, указани в директивата.

Допълнителна информация

Възлагането на поръчката за временно предоставяне на услуга с оборудването си за сметосъбиране и сметоизвозване на територията на Община Видин по реда на чл. 90, ал. 1, т. 4 от ЗОП се налага поради възникнала необходимост от предприемане на неотложни действия поради настъпване на изключителни обстоятелства, последиците от които не могат да бъдат преодолени при спазване на сроковете за провеждане на открита или ограничена процедура или на процедура на договаряне с обявление, а именно: В следствие на продължително преустановяване на дейността по сметосъбиране и сметоизвозване на битови отпадъци на територията на Община Видин възложено чрез договор за възлагане на обществена поръчка на "ТИТАН-АС" ЕООД се създаде реална и непосредствена опасност за живота и здравето на хората както и за околната среда. Несъбирането на битовия отпадък може да бъде причина за разпространяване на различни болести, някои от които смъртоносни. В следствие на създалата се кризистна ситуация Община Видин проведе четири спешни заседания на Общинския щаб за защита при бедствия. На същите присъстваха представители на всички контролни органи /РДПБЗН, ОХУСУ ДСП, РУ МВР, ОДБХ, МБАЛ Св.Петка, ДБТ, РЗИ/, които бяха единодушни в решенията си, че ежедневното неизпълнение и преустановяване на дейностите по сметосъбиране и сметоизвозване води до изключителни обстоятелства за общината, които непосредствено застрашават здравето и сигурността на хората както и околната среда, така и нарушаване на нормалното изпълнение на установените дейности от стра на Община Видин. След неколкократни покани от страна на Община Видин и дадени необходими и разумни срокове за изпълнение на договорните задължения на фирмата изпълнител от страна на същата не последваха адекватни и навременни действия по сметопочистване и сметоизвозване на битовите отпадъци.На своето последно заседание Общинския щаб за защита при бедствия е взел решение, че е налице трайно неизпълнение на договора от страна на ТИТАН-АС ЕООД. Същият по безспорен начин и категорично е показал с бездействието си че не е в състояние да изпълни договорните си задължения, което поставя общината в изключително сложна ситуация. На същото заседание е решено, че неизпълнението освен системно е и съществено в следствие от което за Община Видин са настъпили изключителни обстоятелства, предизвикани от непредвидими за общината като Възложител събития, които непосредствено застрашават живота и здравето на хората, както и околната среда и нарушават нормативните дадености на общината, поради което договорът следва да бъде развален или прекратен след изтичане на всички дадени от страна на общината срокове. Съгласно Закона за опазване на околната среда и Закона за управление на отпадъците, организирането и управлението на отпадци на територията на общината е задължение на Кмета като дейността по сметосъбиране и сметоизвозване не може да бъде прекъсвана. На 27.03.2015 година Община Видин уведоми писмено "ТИТАН-АС" ЕООД, че считано от същта дата и на основание чл.87 ал.1 от ЗЗД счита договора за развален.Предвид на горното възложителят-Община Видин счита, че не могат да бъдат спазени установените в ЗОП срокове за провеждане на открита или на ограничена процедура или на процедура на договаряне с обявление. Налице е спешна необходимост от предприемане на неотложни действия за сключване на договор на основание чл.90 ал.1 т.4 от ЗОП за осигуряване на сметосъбиране, сметоизвозване и поддържане чистотата на местата за обществено ползване на територията на Община Видин до сключване на договор с изпълнител по открита процедура. До приключване на откритата процедура и при липса на действащ договор единствената възможност за предотвратяването на риска за здравето и за околната среда на територията на общината е провеждането на този вид процедура. Настоящия случай се квалифицира като събитие от извънреден характер по смисъла на Праграф 1, т.8 от ДР на ЗОП.

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: АО-02-15-54 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

08.04.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Ай Би Ойлс ЕООД с ЕИК 202691636, ул.Батан Войвода №22, РБългария 2340, град Батановци, Тел.: 0892 251017, E-mail: slavy_todorov@abv.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 554169 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 554169 BGN без ДДС
Брой месеци: 7
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.05.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Ай Би Ойлс ЕООД с ЕИК 202691636 град Батановци ул.Батан Войвода № 22