Версия за печат

00339-2015-0006

BG-Ямбол: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Ямбол, ул. Г. С. Раковски № 7, За: Даниела Желева, Република България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681422, E-mail: d.jeleva@yambol.bg, Факс: 046 662247

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.yambol.bg.

Адрес на профила на купувача: http://yambol.bg/profile/item/101.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Осигуряване на храна за 3 обучения и кафе-паузи за 2 обучения на територията на гр. Ямбол във връзка с организиране и провеждане на обучения за служители от администрацията на община Ямбол по проект „Изграждане на капацитет за ефективно управление и повишаване компетентността на служителите в общинска администрация Ямбол”, финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет”, Бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-14, приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси, подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: гр. Ямбол
Код NUTS: BG343
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

осигуряване на храна и кафе-паузи за предвидените 3 обучения във връзка с обществена поръчка с предмет: „Осигуряване на храна за 3 обучения и кафе-паузи за 2 обучения на територията на гр. Ямбол във връзка с организиране и провеждане на обучения за служители от администрацията на община Ямбол по проект „Изграждане на капацитет за ефективно управление и повишаване компетентността на служителите в общинска администрация Ямбол”, финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет”, Бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-14, приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси, подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация”

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55520000

Описание:

Услуги на заведения за приготвяне и доставяне на храна


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
5067.61 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 643517 от 19.01.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 14 / Обособена позиция №: / Заглавие:Осигуряване на храна и кафе-паузи за предвидени 3 обучения
V.1) Дата на сключване договора
14.04.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
07.04.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕЛИТ КОМЕРС 13 ООД, ЕИК 202552800, ул. „Александър Стамболийски” № 6, Република България 8600, Ямбол, Тел.: 0896 847306

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 5070.82 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 5067.61 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Настоящата обществена поръчката се финансира по проект „Изграждане на капацитет за ефективно управление и повишаване компетентността на служителите в общинска администрация Ямбол”, финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет”, Бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-14, приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси, подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация”, договор за безвъзмездна финансова помощ № М13-22-51/16.10.2014 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

13.05.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

ЕЛИТ КОМЕРС 13 ООД, с ЕИК 202552800, със седалище и адрес на управление: гр. Ямбол, ул. „Александър Стамболийски” № 6


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- открита процедура,

С решение № РД/02-00029 от 19.01.2015 г. е открита обществена поръчка с предмет "Организиране и провеждане на обучения за служители от администрацията на община Ямбол по проект „Изграждане на капацитет за ефективно управление и повишаване компетентността на служителите в общинска администрация Ямбол”, финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет”, Бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-14, приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси, подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация”, по 15 обособени позиции". До изтичане на крайния срок посочен в ІV.3.4) Срок за получаване на оферти за участие от обявлението - 16:00 часа на 17.02.2015 г. в Центъра за услуги и информация на община Ямбол не са постъпили оферти за няколко обособени позиции, вкл. и за обособена позиция № 15 - "Осигуряване на храна за 3 обучения и кафе-паузи за 2 обучения". С изготвен протокол за действията по чл. 68, ал. 4 и 5 от Закона за обществените поръчки, от комисия назначена, със Заповед № РД/02-00098 от 18.02.2015 г. гореописаното обстоятелство е потвърдено. Във връзка с гореописаните обстоятелства и на основание чл. 39, ал. 1, т. 1 от ЗОП е взето решение № РД/02-00105 от 20.02.2015 г. за прекратяване на обществената поръчка и в частта за обособена позиция № 15 - "Осигуряване на храна за 3 обучения и кафе-паузи за 2 обучения". Възложителят се възползва от предоставената в чл. 90, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки възможност, при която в случаите, в които откритата процедура е прекратена по чл. 39, ал. 1, т. 1 от ЗОП и първоначално обявените условия не са съществено променени, обществената поръчка в прекратената си част да бъде възложена чрез процедура на договаряне без обявление