Версия за печат

00541-2014-0012

BG-Бяла: 24 - Образователни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Бяла, ул. Андрей Премянов № 29, За: инж. Коста Стоянов, Република България 9101, Бяла, Тел.: 05143 2379, E-mail: byala_mayor@abv.bg, Факс: 05143 2379

Място/места за контакт: Община Бяла

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.byala.org.

Адрес на профила на купувача: http://www.byala.org/scripts/profilnakupuvacha/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Организиране и провеждане на обучения на служители на Община Бяла по обособени позиции: Обособена позиция №1 „Обучение по ключови компетентности” и Обособена позиция №2 „Обучение по английски език”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 24
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Територията на Република България, на максимално отстояние от гр. Бяла, обл. Варна - 300км.
Код NUTS: BG331
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Община Бяла реализира проект: „Повишаване капацитета на служителите в Община Бяла”, с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Административен капацитет" 2007-2013г., по Приоритетна ос ІI „Управление на човешките ресурси”, Подприоритет: 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”, финансиран по бюджетна линия: BG051PO002/13/2.2-14., Договор за безвъзмездна помощ №М13-22-42/29.07.2014 г. Договорите за изпълнение включват следните дейности: ЗА ОП №1 „Обучения по ключови компетентности”: В изпълнение на Дейност №3 избраният за изпълнител участник следва да извърши четири обучения по теми, както следва:Поддейност №1: Обучение на тема „Социални отношения и ефективни преговори”;Поддейност №2: Обучение на тема „Управление на личната ефективност”;Поддейност №3: Обучение на тема „Работа с граждани със специфични потребности”;Поддейност №4: Обучение на тема „Комуникативни и презентативни умения”; Обученията по поддейности ще бъдат изнесени извън работното място, което позволява максимална концентрация върху посочената тематика. На избрания за изпълнител участник ще се възложи осъществяването на цялата организация на обученията, в това число: осигуряване на настаняване; транспорт на всички представители на целевата група от и до мястото на провеждане на обученията; осигуряване на зала/зали и оборудване; материали; квалифицирани лектори. Избраният изпълнител трябва да обезпечи и присъствените списъци и снимките от обученията. При провеждането на обученията ще се отчита мнението, както на участниците в обучението, така и на гражданите чрез попълването на анкетни карти, въпросници и други. •Поддейност №1: „Социални отношения и ефективни преговори” В обучението ще бъдат включени 22 служителя. То е с продължителност 3 дни, 20 учебни часа. •Поддейност №2: „Управление на личната ефективност” Обучението е изнесено с продължителност 20 учебни часа, 3 дни и в него ще се включат 23 общински служители. •Поддейност №3: „Работа с граждани със специфични потребности” В обучението ще се включат 23 служителя. Обучението ще е с продължителност 20 учебни часа в рамките на 3 дни. •Поддейност №4: „Комуникативни и презентативни умения” В обучението ще се включат 20 служителя. Обучението ще е с продължителност 20 учебни часа в рамките на 3 дни, като същото е предназначено за служители на ръководни и експертни позиции в общинска администрация. ЗА ОП №2 „Обучение по английски език”: В изпълнение на Дейност: №4 избраният за изпълнител участник следва да извърши обучение по английски език. Езиковото обучение включва подготовка на служителите по английски език на начално ниво. В обучението ще бъдат включени 15 служители, които работят в областтта на международното сътрудничество, изготвянето на документи и кореспонденция на английски език, обслужване на граждани. Продължителността на обучението е 100 учебни часа.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80500000, 80570000

Описание:

Услуги по обучение
Услуги по обучение за повишаване квалификацията на персонала

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
67700 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Срок за организация за провеждане на конкретното обучение – О;; тежест: 40
Показател: Ценово предложение – Ц;; тежест: 60
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 633647 от 17.11.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История 20 -76 История / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Обучение по ключови компетентности”
V.1) Дата на сключване договора
13.05.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
01.04.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

9

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ДЗЗД ИНТЕГРАЦИЯ И РАЗВИТИЕ БУЛСТАТ: 176765630, ул. Велес № 19, Република България 9000, гр. Варна, Тел.: 052 500043, E-mail: evrikacenter@abv.bg, Факс: 052 607820

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 57200 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № История 20 -77 История / Обособена позиция №:2 / Заглавие:„Обучение по английски език”
V.1) Дата на сключване договора
13.05.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
01.04.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕВРИКА 3М ЕООД ЕИК: 201996574, ул. Велес № 19, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 500043, E-mail: evrikacenter@abv.bg, Факс: 052 607820

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 10500 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Настоящата поръчка се финансира от Оперативна програма "Административен капацитет" 2007-2013г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, по бюджетна линия: BG051PO002/13/2.2-14, за реализацията на проект: „Повишаване капацитета на служителите в Община Бяла”, по Приоритетна ос ІI „Управление на човешките ресурси”, Подприоритет: 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

13.05.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. ОБЕДИНЕНИЕ „ЕКОРИС – ПРЕМИЕР “ - Представлява се от Мариана Стефанова - Павлова тел.: 02 8155680 факс: :02 9816032 Участникът представлява обединение от „ЕКОРИС САУТ ИЙСТ ЮРОП“ ЕООД – гр. София с ЕИК: 175129426, седалище и адрес на управление:гр. София,бул. "Черни Връх" № 1,Представлява се отМариана Стефанова - Павлова ; 2. „ПРЕМИЕР ТУРС“ ООД – гр. София с ЕИК: 121570182, седалище и адрес на управление:гр. София,бул. "Сливница" № 141-143,Представлява се от Росица Георгиева ; 2.ДЗЗД „БЕНЧМАРК - ВиВ“, Булстат: 176791924, Представлява се от Деница Панайотова - Христова тел. 02 9625396, факс: 02 9625388 Участникът представлява обединение от от „БЕНЧМАРК ГРУП“ АД с ЕИК: 131112183, седалище и адрес на управление:гр. София,ул. Вискяр Планина № 19,Представлява се отВладимир Велинов ; 2. „ВиВ ИНТЕРНЕШЪНЪЛ“ ООД с ЕИК: 131137012, седалище и адрес на управление:гр. София,бул. "Черни Връх №32А,Представлява се от Димитър Димитров; 3. ОБЕДИНЕНИЕ „СТРАТЕГМА - ВИАТЕРА“ Представлява се от Владимир Петров , тел. 02 9814738, факс: 02 4236376 Участникът представлява обединение от от „АГЕНЦИЯ СТРАТЕГМА“ ООД с ЕИК:121026679, седалище и адрес на управление:гр. София,ул.Г. Раковски № 18,Представлява се от Владимир Петров в ; 2. „ВИА ТЕРА“ ЕООД с ЕИК: 175039986, Представлява се от Ваня Ниновска; 4.ОБЕДИНЕНИЕ „ПРОФИКОН – БЯЛА 2014“, гр. София, бул. Ал. Стамболийски 134, Представлява се от Людмила Петрова Участникът представлява обединение от от КВП – КОНСУЛТ ЕООД с ЕИК:202009128, ; 2. ПРОФИКОН В ООД с ЕИК: 20082826, 3. КООПЕРАЦИЯ „БИОМЕД ТРАВЕЛ“ – ТУРОПЕРАТОР с ЕИК: 131479717 5. ОБЕДИНЕНИЕ „ПРОФИКОН – БЯЛА 2014“, гр. София, бул. Ал. Стамболийски 134, Представлява се от Людмила Петрова Участникът представлява обединение от от КВП – КОНСУЛТ ЕООД с ЕИК:202009128, ; 2. ПРОФИКОН В ООД с ЕИК: 20082826, 3. КООПЕРАЦИЯ „БИОМЕД ТРАВЕЛ“ – ТУРОПЕРАТОР с ЕИК: 131479717 6. „СИГМА – 2000 – ФАРОС“ ООД, ЕИК: 121894387, гр. София, ул. Софроний Врачански № 2, Представлява се от Геожргиос Стратигакис; 7. ЕТ „ ПЕРСОНАЛ КОНСУЛТ – ГАНЧО ПОПОВ, ЕИК:040188503, гр. София, ул. Драгоман № 16, Представлява се от Ганчо Попов; 8. ОБЕДИНЕНИЕ „ДЕНОМИКС“ , гр. София, ул. Пъстър Свят № 7Б, Представлява се от Елка Стоева Участникът представлява обединение от 1.„ИКОНОМИКС М“ ЕООД с ЕИК: 107523965; 2. „ДЕА“ ЕООД с ЕИК: 203013713; 3. „БГ ТРАВЕЛ 2009“ ООД с ЕИК: 200956071; 9. „ЕВРИКА 3М“ ЕООД, ЕИК: 201996574, гр. Варна, ул. Велес № 19, Представлява се от Ивайло Душев 10. ДЗЗД „ИНТЕГРАЦИЯ И РАЗВИТИЕ“ , Булстат: 176765630, гр. Варна, ул. Велес № 19, Представлява се от Ивайло Душев Участникът представлява обединение от 1.„ЕВРИКА 3М“ ЕООД с ЕИК: 201996574; 2. „ЗЛАТЕН ТУР“ ООД с ЕИК: 103193139 11. ОБЕДИНЕНИЕ „ПРАЙМ ПИРИНТУРИСТ“ ,гр. София, бул. Евлоги и Христо Георгиеви № 167А, Представлява се от Владислав Георгиев Участникът представлява обединение от 1. „ПРАЙМ КОНСУЛТИНГ“ ООД с ЕИК: 130981777; 2. „ПИРИНТУРИСТ 2000“ ООД с ЕИК: 130218333; 12. „АСАП“ ЕООД , ЕИК: 175370880, гр. София, бул. Цар Борис III №93-95, Представлява се от Петър Зюмбилев 13. „Е – ТУРС“ ООД , ЕИК: 200374418, гр. Варна, ул. Оборище № 13А, Представлява се от Павлина Алексиева


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор