Версия за печат

02711-2015-0080

BG-Варна: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Териториално поделение "Държавно горско стопанство Варна" на "Североизточно държавно предприятие" ДП-гр.Шумен, ул. "Радко димитриев" №10, За: инж.Николай Хлебаров, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 613159, E-mail: dgs.varna@dpshumen.bg, Факс: 052 610931

Място/места за контакт: ТП ДГС-Варна

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dpshumen.bg.

Адрес на профила на купувача: http://dgsvarna.dpshumen.bg/?p=429.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: горско стопанствоДруго (моля пояснете): горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на ТП ДГС-Варна при "СИДП" ДП-гр.Шумен за перода до края на 2015година.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: ТП ДГС-Варна, гр.Варна
Код NUTS: BG331
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на ТП ДГС-Варна при "СИДП" ДП-гр.Шумен за перода до края на 2015година.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30000000, 30197640, 30192160, 24910000

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
Самокопирна хартия или други видове хартия за копиране
Коректори
Лепила

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
2000 BGN без ДДС
Най-ниска оферта: 1999, Най-висока оферта: 2000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 653921 от 13.03.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 14 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка на канцеларски материали и консумативи
V.1) Дата на сключване договора
12.05.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
13.03.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Офис елемент" ЕООД; ЕИК 175073013, ул."Илия Бешков №12, РБългария 1000, София, Тел.: 052 608310, E-mail: jana@osvoboditel21.vn.office1.bg, Факс: 052 608310

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 2000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 2000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Най-ниска цена 1999, Най-висока цена 2000 BGN без ДДС
В Брой месеци 7
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

13.05.2015 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор