00056-2015-0010
Технически редакции | ||
12.05.2015 15:39 ч. : | 12/05/2015 15:33 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
12.05.2015 15:39 ч. : | 12/05/2015 15:33 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Харманли: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Харманли, пл. Възраждане 1, За: инж. Василка Лозева, Васил Шаринов, България 6450, Харманли, Тел.: 037 382727, E-mail: obshtina@harmanli.bg, Факс: 0373 82525
Място/места за контакт: Община ХарманлиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.harmanli.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://harmanli.nit.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Избор на изпълнител за извършване на строително-монтажни работи и асфалтиране на пътища за „Ремонт и полагане на асфалтова настилка на улици и тротоари в гр. Харманли на територията на община Харманли" по следните три обособени позиции: Обособена позиция № 1: "Ремонт и полагане на асфалтова настилка на част от ул."Никола Петков", попадаща между адресен №1 и кръстовище с ул. "Ал. Стамболийски" и канализация за повърхностни води, гр. Харманли.“ Обособена позиция № 2: "Ремонт и полагане на асфалтова настилка на част от ул."Преслав, попадаща между адресен № 80 и кръстовище с ул. "Люле Бургас" и канализация за отпадни води, гр.Харманли.“ Обособена позиция № 3: "Ремонт и полагане на асфалтова настилка на част от ул."Люле Бургас" - западно еднопосочно платно, попадащи между адресен № 34 и кръстовище с ул."Чавдар войвода" и на канализация за отпадни води, гр.Харманли.“
Възлагане на обществена поръчка
Целта на настоящата обществена поръчка е строително-монтажни работи и асфалтиране на пътища, след нанесените вреди в резултат на настъпило бедствие – наводнение, предизвикано от проливните дъждове на 05.09.2014 г. и 06.09.2014 г., паднали в околностите на гр. Харманли. Ще се работи по следните обекти, обособени в три позиции, както следва: Обособена позиция № 1: "Ремонт и полагане на асфалтова настилка на част от ул."Никола Петков", попадаща между адресен №1 и кръстовище с ул. "Ал.Стамболийски" и канализация за повърхностни води, гр. Харманли." Обособена позиция № 2: "Ремонт и полагане на асфалтова настилка на част от ул."Преслав, попадаща между адресен № 80 и кръстовище с ул."Люле Бургас" и канализация за отпадни води, гр.Харманли." Обособена позиция № 3: "Ремонт и полагане на асфалтова настилка на част от ул."Люле Бургас"-западно еднопосочно платно, попадащи между адресен №34 и кръстовище с ул."Чавдар войвода" и на канализация за отпадни води, гр.Харманли." Изпълнението на СМР е съгласно количествена сметка (Приложение към документацията), описание на предмета на поръчката и техническата спецификация. Подадените в Количествената сметка видове и количества работи са фиксирани и задължителни за изпълнение.
45000000, 45233000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Избраният за изпълнител участник следва да извърши строително-ремонтни работи и асфалтиране на следните обекти, обособени в при позиции както следва: Обособена позиция № 1: "Ремонт и полагане на асфалтова настилка на част от ул."Никола Петков", попадаща между адресен № 1 и кръстовище с ул. "Ал. Стамболийски" и канализация за повърхностни води, гр. Харманли“ – 56 750,00 лв. (петдесет и шест хиляди седемстотин и петдесет лева) без ДДС, с включени в нея 5% непредвидени разходи. Общата дължина на обекта е от км. 0+000 до км. 0+200,47 и 23 м. канализация за повърхности води. Обособена позиция № 2: "Ремонт и полагане на асфалтова настилка на част от ул. „Преслав“, попадаща между адресен № 80 и кръстовище с ул. "Люле Бургас" и канализация за отпадни води, гр.Харманли – 220 000, 00 лв. (двеста и двадесет хиляди лева) без ДДС, с включени в нея 5% непредвидени разходи. Общата дължина на обекта км. 0+000 до км. 0+280,44 и 146 м. канализация за отпадни води. Обособена позиция № 3: "Ремонт и полагане на асфалтова настилка на част от ул."Люле Бургас"- западно еднопосочно платно, попадащи между адресен № 34 и кръстовище с ул."Чавдар войвода" и на канализация за отпадни води, гр. Харманли – 141 666,00 лв. (сто четиридесет и една хиляди шестстотин шестдесет и шест лева) без ДДС, с включени в нея 5% непредвидени разходи. Общата дължина на обекта е от км. 0+000 до км. 0+140 и 84 м. канализация за отпадни води. Максималната прогнозна стойност на поръчката е 418 416,00 лв. (четиристотин и осемнадесет хиляди четиристотин и шестнадесет лева) без ДДС, формирана като сбор от максималните стойности на трите обособени позиции. Ценовото предложение на участниците не може да надхвърля горепосочените максимални общи стойности на поръчката, както като цяло, така и по отделните обособени позиции. Оферти, надвишаващи посочените общи стойности на обществената поръчка, както като цяло, така и по отделните обособени позиции, ще бъдат отстранени от участие и няма да бъдат допуснати до оценка.
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора и начин на плащането й. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2% (два процента) от стойността на договора без ДДС, за всяка обособена позиция. Същата може да се внесе в брой, по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път, това следва да стане по следната сметка на Община Харманли (в лева): IBAN: BG15FINV9150 84 16216302 BIG: FINVBGSF БАНКА: „Първа инвестиционна банка“ АД Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че е: - безусловна и неотменима; - в полза на Община Харманли; - със срок на валидност най-малко 60 дни след срока на изпълнение на договора; При представяне на гаранция, в платежното нареждане или в банковата гаранция, изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранция за участие – Възложителят не изисква гаранция за участие в настоящата открита процедура, на осн. чл. 59, ал. 5, т. 2 ЗОП.
Поръчката се финансира от бюджета на община Харманли, със средства предоставени от Междуведомствената комисия за възстановяване и подпомагане към Министерски съвет. Плащанията се извършват по банков път само по искане на Изпълнителя, след одобрение от Възложителя и при спазване изискванията и условията на Договора при следната схема: - Авансово плащане в размер на 50% /петдесет процента/ от стойността на договора с ДДС, платим в срок до 30 /тридесет/ календарни дни след представяне на фактура от страна на изпълнителя. - Междинно плащане за изпълнение - в размер на 30% /тридесет процента/ от стойността на договора, въз основа на подписани от представител на Възложителя, Изпълнителя протоколи за действително извършени и подлежащи на заплащане видове СМР, които са приети от възложителя и са отразени в съставените съгласно нормативните изисквания актове и протоколи за съответните завършени етапи в срок до 15 (петнадесет) дни след представяне на отчетната документация в това число, Протокол, обр.19 и фактура като основание за плащане. - Окончателното плащане в размер на остатъка от 20% /двадесет процента/ от цената на договора, при изпълнение на всички предвидени дейности и в срок от 30 / тридесет/ календарни дни след представяне на: - съставен Протокол за приемане на действително извършените СМР, подписан от Възложител, Изпълнител и Консултанта - строителен надзор на обекта, придружен от протоколи, доказващи количествата на действително извършените СМР и подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (Приложение № 15 към чл. 7, ал. 3, т. 15 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството). - Оригинална фактура.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.
В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват всички български и/или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения (консорциум или дружество по ЗЗД). От участие в процедурата се отстранява участник, за който е налице което и да е от следните обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а", "б", "в", "г", "д", т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от Закона за обществените поръчки. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а", "б", "в", "г" и "д", т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1 от Закона за обществените поръчки. Когато Участникът е обединение при изпълнение на поръчката, изискванията на чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а", "б", "в", "г", "д", т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП, се прилагат за всички съдружници на обединението. При участие в процедурата Участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а", "б", "в", "г", "д", т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП със собственоръчно подписана декларация, Приложение №1 към Образец №1, която се подписва от всички лица по чл. 47, ал. 4 от ЗОП. Декларацията съдържа и информация за публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства на Възложителя.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
Община Харманли
Отварянето на офертие е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на Община Харманли, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Продължение на поле III.2.1) "Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри": 5) Декларация от членовете на обединението /консорциума за ангажираност към поръчката– Образец №2; 6) Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - Образец №3. 7) Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС-Образец №4;8) Декларация по чл. 6, ал. 2 от ЗМСИП - Образец №5; 9) Копие на Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за обекти ІІ-ра група ІІІ -та категория, издадено съгласно Закона за камарата на строителите и Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС или еквивалентно10) Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7, както и за липса на обстоятелствата по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП - Образец №8. 11) Доказателства за техническите възможности за изпълнение на настоящата обществена поръчка, съгласно посочените изисквания в раздел III.2.3) „Технически изисквания” на Обявлението за поръчката, Предложение за изпълнение на поръчката" (Техническо предложение) - ПЛИК № 2. Предложението за изпълнение на поръчката трябва да включва попълнен ОБРАЗЕЦ №9 и следните приложения към него: Подробен линеен график за изпълнение на предвидените в проекта дейности с приложена диаграма на работната ръка, Спецификация на всички използвани материали, Строителна програма. В предложението си за изпълнение на поръчката, участникът посочва своите предложения относно:Срокът за изпълнение на поръчката в месеци и Срокът за реакция за отстраняване на дефекти в календарни дни. „Предлагана цена” - ПЛИК № 3. Ценовото предложение трябва да включва попълнен и подписан Образец №10 - оригинал, като крайното ценово предложение да не бъде закръглено, а да бъде изписано до стотинка (до втория знак след десетичната запетая), да бъде посочена стойността без ДДС и стойността с ДДС.Всеки от пликовете (опаковки) № 1, № 2 и № 3 трябва да съдържа един оригинал на хартиен носител и едно копие от документите в плика на електронен носител (диск) в нередактируем формат от съответните документи. Когато участникът подава оферта за повече от една обособена позиция, пликовете № 2 и № 3 се представят за всяка от позициите. Когато документи и информация, съдържащи се в плик №1, са еднакви за две или повече обособени позиции, по които участникът участва, същите се поставят само в плика по позицията с най-малък пореден номер, като това обстоятелство се отбелязва в списъка на документите, съдържащ се в пликове №1 на останалите позиции. Ако документи и информация, които по съдържание се поставят в Плик №1, но са различни за различните обособени позиции, за които се подава оферта, то същите следва да бъдат поставени в съответния Плик №1 на съответната обособена позиция, за която се отнасят. Забележка: В поле II.3) "Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката" от настоящото обявление е попълнен срок от 12 месеца. Следва да се има предвид, че този срок на обвързва участниците нито с максимален, нито с минимален срок за изпълнение на договора. Числото 12 е попълнено с цел валидиране на обявлението, поради софтуерна невъзможност да остане непопълнено полето. Срокът за изпълнение на СМР на договора е по предложение на участника и подлежи на оценка в методиката за оценка. Започва да тече от датата на подписване на Протокол за откриване на стр. площадка и опр. на строителна линия и ниво на сроежа, съгласно предложения от изпълнителя подробен линеен график за изп. на поръчката и приключва със съставянето на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа. Във връзка с чл. 64, ал. 3, Възложителят намалява сроковете по ал. 1 на същия член до 28 дни със 7 календарни дни, като изпраща настоящото обявление по ел. път и с 5 дни, като от датата на публикуване на настоящото обявление, Възложителят предоставя пълен достъп по ел. път до документацията за участие на Профил на купувача, посочен в раздел I.1).
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Срокът за подаване на жалби е съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП.
12.05.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Избор на изпълнител за извършване на строително-монтажни работи и асфалтиране на част от ул."Никола Петков", попадаща между адресен №1 и кръстовище с ул. "Ал. Стамболийски" и канализация за повърхностни води, след нанесените вреди в резултат на настъпило бедствие - наводнение, предизвикано от проливните дъждове на 05.09.2014 г. и 06.09.2014 г., паднали в околностите на гр. Харманли.
45000000
Описание:
"Ремонт и полагане на асфалтова настилка на част от ул."Никола Петков", попадаща между адресен № 1 и кръстовище с ул. "Ал. Стамболийски" и канализация за повърхностни води, гр. Харманли“ – 56 750,00 лв. (петдесет и шест хиляди седемстотин и петдесет лева) без ДДС, с включени в нея 5% непредвидени разходи. Ценовото предложение на участниците не може да надхвърля горепосочената стойност за обособената позиция. Оферти, надвишаващи посочената стойност, ще бъдат отстранени от участие и няма да бъдат допуснати до оценка. Общата дължина на обекта е от км. 0+000 до км. 0+200,47 и 23 м. канализация за повърхностни води. Предвижда се изграждане на нова настилка тип „А” за категория на движението „средно” с горен основен пласт от асфалтови смеси и долен основен пласт от несортирани едрозърнести минерални материали. Предвижда се да се запазят съществуващите бордюри и тротоари.
Избор на изпълнител за осъществяване на строително-монтажни работи и асфалтиране на част от ул."Преслав, попадаща между адресен № 80 и кръстовище с ул. "Люле Бургас" и канализация за отпадни води, след нанесените вреди в резултат на настъпило бедствие – наводнение, предизвикано от проливните дъждове на 05.09.2014 г. и 06.09.2014 г., паднали в околностите на гр. Харманли.
45000000
Описание:
"Ремонт и полагане на асфалтова настилка на част от ул. „Преслав“, попадаща между адресен № 80 и кръстовище с ул. "Люле Бургас" и канализация за отпадни води, гр.Харманли – 220 000, 00 (двеста и двадесет хиляди лева) без ДДС, с включени в нея 5% непредвидени разходи. Ценовото предложение на участниците не може да надхвърля горепосочената стойност за обособената позиция. Оферти, надвишаващи посочената стойност, ще бъдат отстранени от участие и няма да бъдат допуснати до оценка. Общата дължина на обекта км. 0+000 до км. 0+280,44 и 146 м. канализация за отпадни води. Преджижда се изграждане на нова настилка тип „А” за категория на движението „средно” с горен основен пласт от асфалтови смеси и долен основен пласт от несортирани едрозърнести минерални материали. Предвижда се навсякъде да се изградят нови тротоари.
Избор на изпълнител за извършване на строително-монтажни работи и асфалтиране на част от ул."Люле Бургас"- западно еднопосочно платно, попадащи между адресен № 34 и кръстовище с ул."Чавдар войвода" и на канализация за отпадни води, след нанесените вреди в резултат на настъпило бедствие – наводнение, предизвикано от проливните дъждове на 05.09.2014 г. и 06.09.2014 г., паднали в околностите на гр. Харманли.
45000000
Описание:
"Ремонт и полагане на асфалтова настилка на част от ул."Люле Бургас"- западно еднопосочно платно, попадащи между адресен № 34 и кръстовище с ул."Чавдар войвода" и на канализация за отпадни води, гр. Харманли – "Ремонт и полагане на асфалтова настилка на част от ул."Люле Бургас"- западно еднопосочно платно, попадащи между адресен № 34 и кръстовище с ул."Чавдар войвода" и на канализация за отпадни води, гр. Харманли – 141 666,00 лв. (сто четиридесет и една хиляди шестстотин шестдесет и шест лева) без ДДС, с включени в нея 5% непредвидени разходи. Ценовото предложение на участниците не може да надхвърля горепосочената стойност за обособената позиция. Оферти, надвишаващи посочената стойност, ще бъдат отстранени от участие и няма да бъдат допуснати до оценка. Общата дължина на обекта е от км. 0+000 до км. 0+140 и 84 м. канализация за отпадни води. Преджижда се изграждане на нова настилка тип „А” за категория на движението „средно” с горен основен пласт от асфалтови смеси и долен основен пласт от несортирани едрозърнести минерални материали. Предвижда се навсякъде да се изградят нови тротоари.