Версия за печат

00056-2015-0010

BG-Харманли: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Харманли, пл. Възраждане 1, За: инж. Василка Лозева, Васил Шаринов, България 6450, Харманли, Тел.: 037 382727, E-mail: obshtina@harmanli.bg, Факс: 0373 82525

Място/места за контакт: Община Харманли

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.harmanli.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://harmanli.nit.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител за извършване на строително-монтажни работи и асфалтиране на пътища за „Ремонт и полагане на асфалтова настилка на улици и тротоари в гр. Харманли на територията на община Харманли" по следните три обособени позиции: Обособена позиция № 1: "Ремонт и полагане на асфалтова настилка на част от ул."Никола Петков", попадаща между адресен №1 и кръстовище с ул. "Ал. Стамболийски" и канализация за повърхностни води, гр. Харманли.“ Обособена позиция № 2: "Ремонт и полагане на асфалтова настилка на част от ул."Преслав, попадаща между адресен № 80 и кръстовище с ул. "Люле Бургас" и канализация за отпадни води, гр.Харманли.“ Обособена позиция № 3: "Ремонт и полагане на асфалтова настилка на част от ул."Люле Бургас" - западно еднопосочно платно, попадащи между адресен № 34 и кръстовище с ул."Чавдар войвода" и на канализация за отпадни води, гр.Харманли.“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. Харманли, улиците, посочени в Техническите спецификации
Код NUTS: BG422
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Целта на настоящата обществена поръчка е строително-монтажни работи и асфалтиране на пътища, след нанесените вреди в резултат на настъпило бедствие – наводнение, предизвикано от проливните дъждове на 05.09.2014 г. и 06.09.2014 г., паднали в околностите на гр. Харманли. Ще се работи по следните обекти, обособени в три позиции, както следва: Обособена позиция № 1: "Ремонт и полагане на асфалтова настилка на част от ул."Никола Петков", попадаща между адресен №1 и кръстовище с ул. "Ал.Стамболийски" и канализация за повърхностни води, гр. Харманли." Обособена позиция № 2: "Ремонт и полагане на асфалтова настилка на част от ул."Преслав, попадаща между адресен № 80 и кръстовище с ул."Люле Бургас" и канализация за отпадни води, гр.Харманли." Обособена позиция № 3: "Ремонт и полагане на асфалтова настилка на част от ул."Люле Бургас"-западно еднопосочно платно, попадащи между адресен №34 и кръстовище с ул."Чавдар войвода" и на канализация за отпадни води, гр.Харманли." Изпълнението на СМР е съгласно количествена сметка (Приложение към документацията), описание на предмета на поръчката и техническата спецификация. Подадените в Количествената сметка видове и количества работи са фиксирани и задължителни за изпълнение.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45233000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни работи по изпълнение на основа на пътна настилка и настилка на пътища

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Избраният за изпълнител участник следва да извърши строително-ремонтни работи и асфалтиране на следните обекти, обособени в при позиции както следва: Обособена позиция № 1: "Ремонт и полагане на асфалтова настилка на част от ул."Никола Петков", попадаща между адресен № 1 и кръстовище с ул. "Ал. Стамболийски" и канализация за повърхностни води, гр. Харманли“ – 56 750,00 лв. (петдесет и шест хиляди седемстотин и петдесет лева) без ДДС, с включени в нея 5% непредвидени разходи. Общата дължина на обекта е от км. 0+000 до км. 0+200,47 и 23 м. канализация за повърхности води. Обособена позиция № 2: "Ремонт и полагане на асфалтова настилка на част от ул. „Преслав“, попадаща между адресен № 80 и кръстовище с ул. "Люле Бургас" и канализация за отпадни води, гр.Харманли – 220 000, 00 лв. (двеста и двадесет хиляди лева) без ДДС, с включени в нея 5% непредвидени разходи. Общата дължина на обекта км. 0+000 до км. 0+280,44 и 146 м. канализация за отпадни води. Обособена позиция № 3: "Ремонт и полагане на асфалтова настилка на част от ул."Люле Бургас"- западно еднопосочно платно, попадащи между адресен № 34 и кръстовище с ул."Чавдар войвода" и на канализация за отпадни води, гр. Харманли – 141 666,00 лв. (сто четиридесет и една хиляди шестстотин шестдесет и шест лева) без ДДС, с включени в нея 5% непредвидени разходи. Общата дължина на обекта е от км. 0+000 до км. 0+140 и 84 м. канализация за отпадни води. Максималната прогнозна стойност на поръчката е 418 416,00 лв. (четиристотин и осемнадесет хиляди четиристотин и шестнадесет лева) без ДДС, формирана като сбор от максималните стойности на трите обособени позиции. Ценовото предложение на участниците не може да надхвърля горепосочените максимални общи стойности на поръчката, както като цяло, така и по отделните обособени позиции. Оферти, надвишаващи посочените общи стойности на обществената поръчка, както като цяло, така и по отделните обособени позиции, ще бъдат отстранени от участие и няма да бъдат допуснати до оценка.

Прогнозна стойност без ДДС
418416 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора и начин на плащането й. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2% (два процента) от стойността на договора без ДДС, за всяка обособена позиция. Същата може да се внесе в брой, по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път, това следва да стане по следната сметка на Община Харманли (в лева): IBAN: BG15FINV9150 84 16216302 BIG: FINVBGSF БАНКА: „Първа инвестиционна банка“ АД Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че е: - безусловна и неотменима; - в полза на Община Харманли; - със срок на валидност най-малко 60 дни след срока на изпълнение на договора; При представяне на гаранция, в платежното нареждане или в банковата гаранция, изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранция за участие – Възложителят не изисква гаранция за участие в настоящата открита процедура, на осн. чл. 59, ал. 5, т. 2 ЗОП.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Поръчката се финансира от бюджета на община Харманли, със средства предоставени от Междуведомствената комисия за възстановяване и подпомагане към Министерски съвет. Плащанията се извършват по банков път само по искане на Изпълнителя, след одобрение от Възложителя и при спазване изискванията и условията на Договора при следната схема: - Авансово плащане в размер на 50% /петдесет процента/ от стойността на договора с ДДС, платим в срок до 30 /тридесет/ календарни дни след представяне на фактура от страна на изпълнителя. - Междинно плащане за изпълнение - в размер на 30% /тридесет процента/ от стойността на договора, въз основа на подписани от представител на Възложителя, Изпълнителя протоколи за действително извършени и подлежащи на заплащане видове СМР, които са приети от възложителя и са отразени в съставените съгласно нормативните изисквания актове и протоколи за съответните завършени етапи в срок до 15 (петнадесет) дни след представяне на отчетната документация в това число, Протокол, обр.19 и фактура като основание за плащане. - Окончателното плащане в размер на остатъка от 20% /двадесет процента/ от цената на договора, при изпълнение на всички предвидени дейности и в срок от 30 / тридесет/ календарни дни след представяне на: - съставен Протокол за приемане на действително извършените СМР, подписан от Възложител, Изпълнител и Консултанта - строителен надзор на обекта, придружен от протоколи, доказващи количествата на действително извършените СМР и подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (Приложение № 15 към чл. 7, ал. 3, т. 15 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството). - Оригинална фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват всички български и/или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения (консорциум или дружество по ЗЗД). От участие в процедурата се отстранява участник, за който е налице което и да е от следните обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а", "б", "в", "г", "д", т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от Закона за обществените поръчки. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а", "б", "в", "г" и "д", т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1 от Закона за обществените поръчки. Когато Участникът е обединение при изпълнение на поръчката, изискванията на чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а", "б", "в", "г", "д", т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП, се прилагат за всички съдружници на обединението. При участие в процедурата Участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а", "б", "в", "г", "д", т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП със собственоръчно подписана декларация, Приложение №1 към Образец №1, която се подписва от всички лица по чл. 47, ал. 4 от ЗОП. Декларацията съдържа и информация за публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства на Възложителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри – за всяка обособена позиция Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи със следния обхват: строителни дейности по обекти ІІ-ра група ІІІ -та категория, съгласно Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи и чл. 137 от ЗУТ, или еквивалентна регистрация в държавата, в която са регистрирани. В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, което не е юридическо лице, минималното изискване за притежаване на удостоверение за регистрация в ЦПРС, се отнася за всеки член от обединението/консорциума, който ще извършва дейности, изискващи удостоверение за регистрация, а не за всяко от лицата, включени в него.Съгласно чл. 49 от ЗОП, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която са установени, или да представят декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националните им закони. В случай на участие на чуждестранни лица възложителят ще приеме еквивалентен документ, или декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация, издаден от компетентните органи съгласно националния му закон. За всяка една обособена позиция се изисква вписване в ЦПРС за строителни дейности по обекти І-ра група ІІІ -та категория, съгласно Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи и чл. 137 от ЗУТ, или еквивалентна регистрация в държавата, в която са регистрирани. Документи за доказване на специфичните изисквания към участниците: Копие на Удостоверение за регистрация в ЦПРС. При участие на обединение, което не е юридическо лице, документът се представя само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с изискването.Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, същите представят еквивалентни документи на посочените изисквани от Възложителя, издадени от компетентен орган от страната, в която са установени. Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, в случай че документите за доказване на технически възможности, квалификация и опит са на чужд език, същите се представят и в превод. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Пликът съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: ПЛИК “1” с надпис “Документи за подбор”, ПЛИК “2” с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката” и ПЛИК “3” с надпис “Предлагана цена”. „Документи за подбор” – Плик № 1. Документите се подреждат в папка в следния ред: 1) Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника;2) Представяне на участника – попълва се Образец №1, което включва посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата.Приложения:- декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП - Приложение №1 към Образец №1; 3) Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация) - оригинал; 4) Копие на договора за обединение, при участник обединение, в който е предвидено разпределението на дейностите на членовете на обединението по изп. на поръчката. Продължава в поле VI.3) "Допълнителна информация"
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се залагат икономически и финансови изисквания
Минимални изисквания: Не се залагат икономически и финансови изисквания
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на строителството, изпълнено през последните 5 (пет) години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, считано до датата на подаване на офертата - попълва се Образец №6. Списъкът трябва да бъде придружен със следните документи, съгласно чл. 51, ал. 1, т. 2 от ЗОП: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството; или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт; или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. Съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП при участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече участници в обединението. Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, същите представят еквивалентни документи на посочените изисквани от Възложителя, издадени от компетентен орган от страната, в която са установени. 2. Копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 с обхват строителна дейност. Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави-членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП при участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече участници в обединението.
Минимални изисквания: За всяка обособена позиция: 1. Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата за участие в настоящата открита процедура, минимум едно строителство и/или рехабилитация и/или реконструкция на улици и тротоари в населено място. Съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП при участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. Ако участник участва за повече от една обособена позиция, изискването се прилага общо за обособените позиции, т.е. за колкото и обособени позиции да се подава оферта изискването се покрива с едно изпълнено строителство и/или рехабилитация и/или реконструкция на улици и тротоари в населено място през последните 5 години считано до датата на подаване на офертата за участие в настоящата процедура. 2. Участникът трябва да е сертифициран по международния стандарт ISO 9001:2008 за система за управление на качеството с област на приложение в строителството, което се доказва с копие от официалния сертификат. Съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП при участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. Ако участник участва за повече от една обособена позиция, изискването се прилага общо за обособените позиции.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за реакция за отстраняване на дефекти – П1; тежест: 10
Показател: Срок за изпълнение – П2; тежест: 20
Показател: Техническо предложение –П3; тежест: 40
Показател: Ценово предложение - П4; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.06.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.06.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10.06.2015 г.  Час: 11:00
Място

Община Харманли

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертие е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на Община Харманли, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение на поле III.2.1) "Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри": 5) Декларация от членовете на обединението /консорциума за ангажираност към поръчката– Образец №2; 6) Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - Образец №3. 7) Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС-Образец №4;8) Декларация по чл. 6, ал. 2 от ЗМСИП - Образец №5; 9) Копие на Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за обекти ІІ-ра група ІІІ -та категория, издадено съгласно Закона за камарата на строителите и Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС или еквивалентно10) Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7, както и за липса на обстоятелствата по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП - Образец №8. 11) Доказателства за техническите възможности за изпълнение на настоящата обществена поръчка, съгласно посочените изисквания в раздел III.2.3) „Технически изисквания” на Обявлението за поръчката, Предложение за изпълнение на поръчката" (Техническо предложение) - ПЛИК № 2. Предложението за изпълнение на поръчката трябва да включва попълнен ОБРАЗЕЦ №9 и следните приложения към него: Подробен линеен график за изпълнение на предвидените в проекта дейности с приложена диаграма на работната ръка, Спецификация на всички използвани материали, Строителна програма. В предложението си за изпълнение на поръчката, участникът посочва своите предложения относно:Срокът за изпълнение на поръчката в месеци и Срокът за реакция за отстраняване на дефекти в календарни дни. „Предлагана цена” - ПЛИК № 3. Ценовото предложение трябва да включва попълнен и подписан Образец №10 - оригинал, като крайното ценово предложение да не бъде закръглено, а да бъде изписано до стотинка (до втория знак след десетичната запетая), да бъде посочена стойността без ДДС и стойността с ДДС.Всеки от пликовете (опаковки) № 1, № 2 и № 3 трябва да съдържа един оригинал на хартиен носител и едно копие от документите в плика на електронен носител (диск) в нередактируем формат от съответните документи. Когато участникът подава оферта за повече от една обособена позиция, пликовете № 2 и № 3 се представят за всяка от позициите. Когато документи и информация, съдържащи се в плик №1, са еднакви за две или повече обособени позиции, по които участникът участва, същите се поставят само в плика по позицията с най-малък пореден номер, като това обстоятелство се отбелязва в списъка на документите, съдържащ се в пликове №1 на останалите позиции. Ако документи и информация, които по съдържание се поставят в Плик №1, но са различни за различните обособени позиции, за които се подава оферта, то същите следва да бъдат поставени в съответния Плик №1 на съответната обособена позиция, за която се отнасят. Забележка: В поле II.3) "Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката" от настоящото обявление е попълнен срок от 12 месеца. Следва да се има предвид, че този срок на обвързва участниците нито с максимален, нито с минимален срок за изпълнение на договора. Числото 12 е попълнено с цел валидиране на обявлението, поради софтуерна невъзможност да остане непопълнено полето. Срокът за изпълнение на СМР на договора е по предложение на участника и подлежи на оценка в методиката за оценка. Започва да тече от датата на подписване на Протокол за откриване на стр. площадка и опр. на строителна линия и ниво на сроежа, съгласно предложения от изпълнителя подробен линеен график за изп. на поръчката и приключва със съставянето на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа. Във връзка с чл. 64, ал. 3, Възложителят намалява сроковете по ал. 1 на същия член до 28 дни със 7 календарни дни, като изпраща настоящото обявление по ел. път и с 5 дни, като от датата на публикуване на настоящото обявление, Възложителят предоставя пълен достъп по ел. път до документацията за участие на Профил на купувача, посочен в раздел I.1).

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срокът за подаване на жалби е съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.05.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Обособено позиция № 1 "Ремонт и полагане на асфалтова настилка на част от ул."Никола Петков", попадаща между адресен №1 и кръстовище с ул. "Ал. Стамболийски" и канализация за повърхностни води, гр. Харманли.“
1) Кратко описание

Избор на изпълнител за извършване на строително-монтажни работи и асфалтиране на част от ул."Никола Петков", попадаща между адресен №1 и кръстовище с ул. "Ал. Стамболийски" и канализация за повърхностни води, след нанесените вреди в резултат на настъпило бедствие - наводнение, предизвикано от проливните дъждове на 05.09.2014 г. и 06.09.2014 г., паднали в околностите на гр. Харманли.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

"Ремонт и полагане на асфалтова настилка на част от ул."Никола Петков", попадаща между адресен № 1 и кръстовище с ул. "Ал. Стамболийски" и канализация за повърхностни води, гр. Харманли“ – 56 750,00 лв. (петдесет и шест хиляди седемстотин и петдесет лева) без ДДС, с включени в нея 5% непредвидени разходи. Ценовото предложение на участниците не може да надхвърля горепосочената стойност за обособената позиция. Оферти, надвишаващи посочената стойност, ще бъдат отстранени от участие и няма да бъдат допуснати до оценка. Общата дължина на обекта е от км. 0+000 до км. 0+200,47 и 23 м. канализация за повърхностни води. Предвижда се изграждане на нова настилка тип „А” за категория на движението „средно” с горен основен пласт от асфалтови смеси и долен основен пласт от несортирани едрозърнести минерални материали. Предвижда се да се запазят съществуващите бордюри и тротоари.

Прогнозна стойност, без ДДС
56750 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция № 2: "Ремонт и полагане на асфалтова настилка на част от ул."Преслав, попадаща между адресен № 80 и кръстовище с ул. "Люле Бургас" и канализация за отпадни води, гр.Харманли.“
1) Кратко описание

Избор на изпълнител за осъществяване на строително-монтажни работи и асфалтиране на част от ул."Преслав, попадаща между адресен № 80 и кръстовище с ул. "Люле Бургас" и канализация за отпадни води, след нанесените вреди в резултат на настъпило бедствие – наводнение, предизвикано от проливните дъждове на 05.09.2014 г. и 06.09.2014 г., паднали в околностите на гр. Харманли.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

"Ремонт и полагане на асфалтова настилка на част от ул. „Преслав“, попадаща между адресен № 80 и кръстовище с ул. "Люле Бургас" и канализация за отпадни води, гр.Харманли – 220 000, 00 (двеста и двадесет хиляди лева) без ДДС, с включени в нея 5% непредвидени разходи. Ценовото предложение на участниците не може да надхвърля горепосочената стойност за обособената позиция. Оферти, надвишаващи посочената стойност, ще бъдат отстранени от участие и няма да бъдат допуснати до оценка. Общата дължина на обекта км. 0+000 до км. 0+280,44 и 146 м. канализация за отпадни води. Преджижда се изграждане на нова настилка тип „А” за категория на движението „средно” с горен основен пласт от асфалтови смеси и долен основен пласт от несортирани едрозърнести минерални материали. Предвижда се навсякъде да се изградят нови тротоари.

Прогнозна стойност, без ДДС
220000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция № 3: "Ремонт и полагане на асфалтова настилка на част от ул."Люле Бургас"- западно еднопосочно платно, попадащи между адресен № 34 и кръстовище с ул."Чавдар войвода" и на канализация за отпадни води, гр. Харманли
1) Кратко описание

Избор на изпълнител за извършване на строително-монтажни работи и асфалтиране на част от ул."Люле Бургас"- западно еднопосочно платно, попадащи между адресен № 34 и кръстовище с ул."Чавдар войвода" и на канализация за отпадни води, след нанесените вреди в резултат на настъпило бедствие – наводнение, предизвикано от проливните дъждове на 05.09.2014 г. и 06.09.2014 г., паднали в околностите на гр. Харманли.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

"Ремонт и полагане на асфалтова настилка на част от ул."Люле Бургас"- западно еднопосочно платно, попадащи между адресен № 34 и кръстовище с ул."Чавдар войвода" и на канализация за отпадни води, гр. Харманли – "Ремонт и полагане на асфалтова настилка на част от ул."Люле Бургас"- западно еднопосочно платно, попадащи между адресен № 34 и кръстовище с ул."Чавдар войвода" и на канализация за отпадни води, гр. Харманли – 141 666,00 лв. (сто четиридесет и една хиляди шестстотин шестдесет и шест лева) без ДДС, с включени в нея 5% непредвидени разходи. Ценовото предложение на участниците не може да надхвърля горепосочената стойност за обособената позиция. Оферти, надвишаващи посочената стойност, ще бъдат отстранени от участие и няма да бъдат допуснати до оценка. Общата дължина на обекта е от км. 0+000 до км. 0+140 и 84 м. канализация за отпадни води. Преджижда се изграждане на нова настилка тип „А” за категория на движението „средно” с горен основен пласт от асфалтови смеси и долен основен пласт от несортирани едрозърнести минерални материали. Предвижда се навсякъде да се изградят нови тротоари.

Прогнозна стойност, без ДДС
141666 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение