00268-2015-0007
Технически редакции | ||
12.05.2015 15:34 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
12.05.2015 15:34 ч. : | 12/05/2015 14:43 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
12.05.2015 15:34 ч. : | 12/05/2015 14:43 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
12.05.2015 15:34 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-гр.София: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Държавна агенция за бежанците при Министерския съвет, бул.Княгиня Мария Луиза № 114Б, За: Трайчо Кузманов - служител на сигурността на информацията; Мая Бошнакова - началник отдел ОПМ, Р България 1233, гр.София, Тел.: 02 8080938; 02 8080909, E-mail: sar@saref.govrernment.bg, Факс: 02 9559476
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.aref.government.bg.
Адрес на профила на купувача: www.aref.government.bg.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: предоставяне статут на бежанецДруго (моля пояснете): предоставяне статут на бежанец
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Осъществяване на денонощна физическа охрана в териториалните поделения на ДАБ при МС, по три обособени позиции: Обособена позиция № 1: Регистрационно-приемателен център - гр. София, кв. „Овча купел“; Обособена позиция № 2: Място за настаняване на лица, подали молби за международна закрила, гр. София, кв. „Военна рампа“ и Обособена позиция № 3: Регистрационно-приемателен център - гр. Харманли“
Денонощна физическа охрана в териториалните поделения на ДАБ при МС, по три обособени позиции: Обособена позиция № 1: Регистрационно-приемателен център - гр. София, кв. „Овча купел“; Обособена позиция № 2: Място за настаняване на лица, подали молби за международна закрила, гр. София, кв. „Военна рампа“ и Обособена позиция № 3: Регистрационно-приемателен център - гр. Харманли“
79700000
Описание:
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Договаряне без обявление
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
1
БАТ СЕКЮРИТИ ЕООД; ЕИК 130548570, кв.Триъгълника, ул.Стефансон № 1А, ет.2, Р България 1220, гр.София, Тел.: 02 9360595; 02 9360633, E-mail: office@batsecurity.biz, Факс: 02 8320124
URL: www.batsecurity.biz.
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
12.05.2015 г.
БАТ СЕКЮРИТИ ЕООД; ЕИК 130548570
ПРИЛОЖЕНИЕ Г
г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.
Решение №03-245/11.03.15г. за откриване на процедура по реда на чл.16, ал. 8 във връзка чл.14, ал.1, т.2 от ЗОП с предмет: „Осъществяване на денонощна физическа охрана в териториалните поделения на ДАБ при МС, по три обособени позиции“ се обжалва от „Агенция за охрана и сигурност СГ-5“ ЕООД /жалба от 03.04.15г./ Основание за откриването е прекратяване на договор, №01-8506/07.07.14г. с „Викинг-Николов“ ЕООД, за осъществяване на денонощна физическа охрана на три от териториалните поделения на ДАБ при МС поради системно неизпълнение от страна на изпълнителя на задължения по договора. Предизвестието, което е и основанието за откриване на процедурата, изтича на 04.05.15г. Преди изпращането на 3-месечното предизвестие възложителят не е могъл да предвиди необходимостта от откриване на нова процедура. Информацията до АОП за хода на процедурата при производство на обжалване на процедурата е с изх.№ 02-1485/15.04.15г. и от тази дата поръчката е със статут „спряна“. Уведомление за жалбата е изпратено от КЗК на 16.04.15г. С Определение №355/22.04.15г. на КЗК, Уведомление за което е получено на 23.04.15г., е оставено без уважение искането на жалбоподателя за налагане на временна мярка „спиране“ на процедурата. ДАБ при МС не може да прогнозира времетраенето на процедурата на обжалване на решението за откриване на процедурата, съответно и времето на приключване на процедурата с избор на изпълнител. През последните 2 седмици от месец април 2015 година се наблюдава засилване на миграционния натиск – приемат се по 100-150 търсещи закрила дневно, които се настаняват в териториалните поделения на ДАБ при МС за периода до получаване на статут. От 04.05.15 г. три от териториалните поделения на ДАБ при МС остават без охрана. Охраната им е необходима с цел да се създадат условия, които биха предотвратили възникването на действия и последствията от тях спрямо лицата, подали молба за международна закрила, настанени в обектите за охрана. Предвид факта, че живеещите в обектите за охрана, предмет на обжалваната обществена поръчка, са с различни раса, религия, националност, принадлежност към определена социална група, политическо мнение и/или убеждение, в процеса на изпълнение на услугата „денонощна охрана“, предмет на обжалваната обществена поръчка, охранителите имат задължението да предотвратяват междуличностни конфликти и междунационални противоречия и сблъсъци, обусловени от посочените различия и причините, които са принудили тези лица да потърсят международна закрила. Особено уязвима група са непълнолетните лица, които в голяма част от случаите не са придружени от пълнолетни членове на семействата им и само в лицето на охранителите, извършващи услугата денонощна охрана могат да имат гаранции, че животът или здравето им са защитени. Описаните рискове, които съпътстват ежедневието в териториалните поделения имат пряко отношение към поетите от Република България ангажименти като член на ЕС и от неизпълнението им може да последват значителни или труднопоправими вреди по отношение на международните отношения. Гореизложеното налага необходимостта от прилагане на чл.90, ал.1, т.4 от ЗОП. В подкрепа на това е и фактът, че изчакването на законосъобразното протичане на откритата процедура по обжалваното решение ще доведе до значителни вреди от държавен и обществен интерес, като в пряка връзка би застрашило живота или здравето на чужденците, търсещи международна закрила. Със становище изх.№ Е-31-00-024765/07.05.2015 г. Агенцията за обществени поръчки определи избора на процедура за законосъобразен.