Версия за печат

00447-2014-0012

BG-София:

РЕШЕНИЕ

Номер: РД-04-15 от 12.05.2015 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

В) за прекратяване на процедура за възлагане на обществена поръчка


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Агенция по вписванията, ул. Елисавета Багряна № 20, За: Младен Колев, България 1111, София, Тел.: 029486 151, E-mail: mladen.kolev@registryagency.bg, Факс: 029486 194

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.registryagency.bg.

Адрес на профила на купувача: www.registryagency.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


В) ЗА ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Услуги
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Надграждане на съществуващите функционалности на информационната система на имотния регистър, разработване на нови софтуерни модули и разработване на електронни услуги”

II.3) Кратко описание на поръчката

„Надграждане на съществуващите функционалности на информационната система на имотния регистър, разработване на нови софтуерни модули и разработване на електронни услуги”

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

72000000, 72220000, 72230000, 72240000

Описание:

ИТ услуги: консултации, разработване на софтуер, Интернет и поддръжка
Системни и технически консултантски услуги
Услуги по разработване на поръчков (клиентски) софтуер
Системен анализ и програмни услуги

ІI.5) Вид на процедурата

Ограничена процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: РД-04-26 от 24.10.2014 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2014-630353
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.1)
Номер на обявлението в ОВ: 2014/S 208 - 369228 от 29.10.2014 г. 
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 447-2014-12
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

решение и обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

630353

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

24.10.2014 г. 


ІV: ПРЕКРАТЯВАМ

процедура за възлагане на обществена поръчка

IV.1) Правно основание
Чл. 39, ал. 1, т. 5 от ЗОП
IV.2) Мотиви за прекратяване на процедура

Обществената поръчка с предмет „Надграждане на съществуващите функционалности на информационната система на имотния регистър, разработване на нови софтуерни модули и разработване на електронни услуги”, е открита в изпълнение на дейност по договор за безвъзмездна финансова помощ № А13-31-5/17.04.2014 г. сключен по Приоритетна ос: ІІІ „ Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление” Подприоритет: 3.1. „Подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление”, Бюджетна линия: BG051PO002/13/3.1-09 с бенефициент Агенция по вписванията. Със споразумение № A13-31-5/27.04.2015 г. договор № А13-31-5/17.04.2014 г. е прекратен. Последиците от прекратяването на договора за безвъзмездна финансова помощ са, че Агенция по вписванията като бенефициент и възложител по настоящата обществена поръчка, не разполага с наличен финансов ресурс за осигуряване изпълнението на обществената поръчка,тъй като изпълнението на всички дейности по проекта е предвидено да бъде финансирано изцяло със средства от Европейския Социален Фонд. Със споразумението за прекратяване дирекция "Оперативна програма "Административен капацитет" изисква от възложителя да възстанови преведените авансово по неговата сметка средства по договора за безвъзмездна финансова помощ, поради прекратяване изпълнението на същия. В следствие на изложеното е налице хипотезата на чл. 39, ал. 1, т. 5 (предл. второ) от Закона за обществените поръчки, съгласно която възложителят прекратява процедурата при невъзможност да се осигури финансиране за нейното изпълнение по причини, които възложителят не е могъл да предвиди. Поради описаните промени в изпълнението на договор за безвъзмездна финансова помощ № А13-31-5/17.04.2014 г., е налице невъзможност да се осигури финансиране за изпълнението на поръчката по причини, които възложителят не е могъл да предвиди, поради което възложителят, на основание чл. 39, ал. 1, т. 5 от Закона за обществените поръчки, прекратява настоящата обществена поръчка с предмет „Надграждане на съществуващите функционалности на информационната система на имотния регистър, разработване на нови софтуерни модули и разработване на електронни услуги”.

IV.5) Поръчката може да бъде предмет на повторно публикуване

ДА


V: ОБЖАЛВАНЕ

V.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 029356 113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 029807 315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

V.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

12.05.2015 г. 


Възложител

Трите имена: ЕЛЕНА НИКОЛОВА МАРКОВА
Длъжност: ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР