Версия за печат

02709-2015-0030

BG-Ботевград: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Териториално поделение държавно ловно стопанство /ТПДЛС/ - Витиня към Държавно предприятие - Северозападно държавно предприятие /ДПСЗДП/ - Враца, местност Витиня, п.к. № 7, За: Тошко Петков, България 2140, гр. Ботевград, За: Тошко Петков, България 2140, Ботевград, Тел.: 0723 98745, E-mail: ddsvitinia@abv.bg, Факс: 0884 858496

Място/места за контакт: ДЛС Витиня

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.szdp.bg.

Адрес на профила на купувача: http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150512TEfF4883109.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Друг: териториално поделение на държ. предприятие

Основна дейност на възложителя

Друг: дърводобив, лов и опазване на горски територии

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на люцерново сено за нуждите на ДЛС Витиня.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: ДЛС Витиня
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на люцерново сено за нуждите на ДЛС Витиня.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15712000

Описание:

Сух фураж

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка на до 62 тона люцерново сено.

Прогнозна стойност без ДДС
21080 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

15.12.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие съгласно чл.59, ал.2 и чл.60 от ЗОП е парична сума или банкова гаранция, по избор на кандидата, в размер на: 200лв. Гаранцията за участие трябва да е постъпила по сметката на възложителя : IBAN:BG91CECB979010D1542700; BIC CECBSBGSF, Банка ЦКБ - АД, Клон Етрополе Гаранция за изпълнение съгласно чл.59, ал.3 и чл.60 от ЗОП е парична сума или банкова гаранция по избор на кандидата в размер на 3% от стойността на поръчката без ДДС вносима, респ. представена след като кандидатът бъде определен за изпълнител на поръчката.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

По банков път.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата се изготвя и се поставя в плик- общ изготвен и подпечатан от участника, подписан от представляващия участника и трябва да съдържа минимум следните документи: 3.1. Заявление за участие в открита процедура- образец на оферта - (Приложение № 1); 3.2. проекто – договор /приложение №8/ 3.3. оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума 3.4. а/ единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б/ декларация по чл. 47, ал. 9 /приложение №2/ в/ при участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 3.5. декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7./ приложение №4/ 3.6. техническо предложение за изпълнение на поръчката, включващо и срок за изпълнение(Приложение №5); 3.7. видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители.;/ приложение №6/ 3.8. Предлагана цена /ценова оферта (Приложение №7); 3.9.Декларация за приемане на условията в проекта на договора (Приложение№3 ); 3.10. Списък на документите съдържащи се в офертата , подписан от участника. (Приложение №10); 3.11. Декларация за срока на валидност на офертата (Приложение №9); При настъпили промени в обстоятелствата след подаване на декларациите в деня следващ деня на настъпването, задължително се уведомява Възложителя. Общият плик съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик № 1 с надпис „Документи за подбор”, в който се поставят документите по т. 3.1—3.5 ,т.3.7,т.3.9,т.3.10 от документацията. Плик № 2 с надпис „Техническо предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката /т.3.6, и 3.11 от документацията/. Плик № 3 с надпис „Предлагана цена” , който съдържа ценовото предложение на участника, изписано цифром и словом 1.1. Да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; 1.2. Да не е обявен в несъстоятелност; 1.3. Да не е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура, съгласно националните закони и подзаконови актове. 1.4. Да не е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 1.5. Да не е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 1.6. Да няма задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към общината, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Счетоводен отчет за 2014 г.на ЮЛ.
Минимални изисквания: Счетоводен отчет за 2014 г.на ЮЛ.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на извършвани подобни доставки през последните три години с посочване на получателя, количеството и срока.
Минимални изисквания: Списък на извършвани подобни доставки през последните три години с посочване на получателя, количеството и срока.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.06.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.06.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 12.06.2015 г.  Час: 12:00
Място

ДЛС Витиня адм сграда

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Пълномощтни представители на участниците.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

По реда на чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.05.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ