Версия за печат

00044-2015-0041

BG-София: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция Пътна инфраструктура, бул. Македония № 3, За: Димитър Пелтеков/инж. Александър Аврамов, Република България 1606, София, Тел.: 02 9173382, E-mail: d.peltekov@api.bg, Факс: 02 9522563

Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки и правно обслужване

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.api.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=442.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Агенция Пътна инфраструктура, бул. Македония № 3, етаж V, стая 505, За: Завеждащ деловодството на АПИ, Република България 1606, София, Тел.: 02 9173246

Място/места за контакт: Деловодството

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Проектиране, строителство, поддръжка и ремонт на РПМ

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Извършване на ремонтно-възстановителни работи на обект: „Път І-2 Русе-Разград, рехабилитация на мост при км 34+196 над р. Бели Лом, с. Писанец“.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: Област Русе
Код NUTS: BG323
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Проектната разработка е извършена с цел необходимостта от ремонтно-възстановителни дейности за подобряване на експлоатационното състояние, носимоспособността и дълготрайността на мостовата конструкция с оглед осигуряване на условия за безопасност на движението, комфорт на пътуващите и добро отводняване на пътя.Съоръжението се намира на път І-2 Русе-Разград при км 34+196 и премоства долината на р. Бели Лом при с. Писанец. Мостът е 11 отворен с единични отвори 33.925 м + 9х35.0 м + 33.925 м. и дължина между крайните оси L=382.85 м. Три от отворите на виадукта попадат в хоризонтална крива, а останалите осем в права. В нивелетно отношение съоръжението попада в права с надлъжен наклон от 5%, падащ в посока Русе.Връхната конструкция се състои от четири броя стоманобетонни предварително напрегнати Т – образни греди с широк горен фланш и замонолитваща стоманобетонна плоча между фланшовете. Дилатационните фуги са 10 броя при стълбовете тип „Мостстрой М-75“ и 2 броя фуги при устоите „закрит“ тип от медна ламарина. Лагерите са стоманени неподвижни. Стълбовете са рамки, състоящи се от две колони с кухо сечение с размери 3/3 м и ригел и се раздвояват в горния си край за поемане на хоризонталните деформации от връхната конструкция. Фундирането е плоскостно върху скала. Най-високите стълбове с номера № 5, № 6, № 7 и № 8 са фундирани на по-голяма дълбочина. Устой „страна“ Разград е обсипен, а този „страна“ Русе-плътен. Съоръж. е въведено в експл. през 1974 г. Съществуващ габарит на виадукта: -Пътно платно – 10,50 м; -Тротоари – 2х1,15 м; -Обща ширина – 12,80 м; При направения оглед на моста са констатирани редица проблеми: По пътното платно – изразени коловози с изтласкан встрани асфалтобетон, мрежовидни пукнатини, амортизирани дилатационни фуги, тротоарни блокове с нарушено бетонно покритие, обрушени бордюри и корозирала армировка; По връхната конструкция – течове по долната повърхност на пътната плоча и между горните фланшове на крайните греди и тротоарния блок, около фугите липсва бетонно покритие по главните греди и пътната плоча, започнала е корозия на стоманените лагери; По долното строене – обрушени ръбове, липсващо бетонно покритие и видима армировка по колоните при стълбовете, по долната страна на ригелите липсва бетонно покритие, наблюдава се корозирала армировка и следи от течове по страничните страни на ригелите; Нивелетата на участъка е решена с прави и квадратни параболи така, че да отговаря на изискванията на Норми за проектиране на пътища и на Заданието за проектиране. Нивелетата се води в теоретичната ос. Получени са следните елементи: минимален R =38 000 м; минимален надлъжен наклон = 4,57%; максимален надлъжен наклон = 5,04%. Нивелетното решение на настилката осигурява правилна геометрична форма на пътната повърхност и добро отводняване на платното. Проектиран е следния габарит: -Пътно платно – 2х4,25 = 8,50 м;-Тротоарни конзоли – 2х1,90; -Ширина между парапетите – 12,30 м; -Обща ширина – 12,80 м; Проектирана е предпазна ограничителна система Н2W4, която е препоръчителна за опасност от II-ра до IV-та степен, при която попада съоръжението. Настилката е проектирана с двустранен напречен наклон 2%. За постигане на хомогенност по дължината на всички участъци предложеният и одобрен износващ пласт на настилката е тип „А“ с полимер модифициран битум.Участъците преди и след моста, а също и по протежение на съоръжението, ще бъдат преасфалтирани с два пласта асфалтобетон – долен пласт неплътен асфалтобетон за оформяне на наклоните и горен пласт плътен асфалтобетон с полимер модифициран битум.Отводняването на съоръжението ще се осъществява посредством отводнители. Преди и след моста пътното платно ще се отводнява посредством напречния и надлъжния наклон на пътя.След направената техническа експертиза на виадукта се установи, че съществуващият мост е без нарушение на носимоспособността си. В настоящия проект са предложени мероприятия и мерки за отстраняване на описаните дефекти и повреди по мостовата конструкция.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45221000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на мостове, виадукти, тунели и подлези

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Ремонтно-възстановителни работи на асфалтовата настилка (част от от първокласен път I-2 Русе - Разград ) на съоръжението и рехабилитация на същото, окрупнена по видове строително - монтажни работи и количества, съгласно приложена към документацията за участие Обобщена количествена сметка, Техническа спецификация на АПИ 2014 г. и други.

Прогнозна стойност без ДДС
5000000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

300


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата и е в размер на 30 000.00 лв. (тридесет хиляди). Когато участникът е обединение гаранцията може да се представи от обединението или от участник в него. Валидността на гаранцията за участие е не по-малко от 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Условията за задържане, освобождаване и усвояване на гаранцията за участие са съгласно чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 5 (пет) на сто от общата Цена по договора без ДДС и се представя от участника, определен за изпълнител. Валидността на гаранцията за изпълнение, в случай че е представена банкова гаранция, е 1(една) година след изтичане срока на договора. 3. Гаранцията за обезпечаване на авансовото плащане е в размер на 10 на сто (в зависимост от офертата на участника) от общата цена по договора за обществената поръчка с ДДС. Валидността на гаранцията за обезпечаване на авансовото плащане следва да бъде 90 (деветдесет) дни след "Датата на приключване". Гаранцията за обезпечаване на авансовото плащане се представя в 30 (тридесет) дневен срок от Деня на достъп (означава датата на съставяне и подписване на Протокол обр. 2а по Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за откриване на Строителната площадка), само ако участникът е заявил, че ще се възползва от правото си да получи авансово плащане. Гаранцията за авансово плащане е във формата на банкова гаранция (по образец на Възложителя) или парична сума депозит по банкова сметка на Възложителя и следва да покрива пълния размер на аванса. 4. Гаранциите за участие и изпълнение се представят в една от следните форми: 4.1. Депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ): БНБ-ЦУ; IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03; BIC: BNBG BGSD; 4.2. Банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. Банковите гаранции могат да бъдат издадени и по образец на банката, съдържащ изискуемата информация, съответно от образците на Възложителя, представени с документацията за участие, като в него е изрично записано, че гаранцията е безусловна и неотменима в полза на Възложителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането по договора се извършва по банков път, в български лева. Ако е дължим съгласно действащото законодателство данък върху добавената стойност, същият се начислява върху цената за изпълнение на договора. Цената за изпълнение на договора се посочва в съответствие с Ценовата оферта на участника, като включва непредвидени разходи, представляващи 10 % от стойността на договора. Непредвидените работи по време на изпълнение на строителството се доказват с протокол между Изпълнителя, Възложителя и Консултанта по договора за общ. поръчка, с приложена към него обосновка и документи за необходимостта от извършването им. В случай, че размерът на непредвидените работи надхвърля 10 %, то разликата в количествата, необходими за цялостното изпълнение на строежа е изцяло за сметка на Изпълнителя и е включена в цената за изпълнение на договора. Заплащането ще се извършва по реално извършени дейности, количества и цени в рамките на договора. В 30-дневен срок, след съставяне и подписване на Протокол обр. 2а по Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за откриване на Строителната площадка и представяне на Гаранция за обезпечаване на авансовото плащане, Възложителят превежда на Изпълнителя аванс, представляващ 10% от Цената за изпълнение на договора с ДДС, без включени непредвидени разходи (в случай, че участника е заявил желание да получи авансово плащане). Върху авансовото плащане не се начислява лихва. Авансът се изплаща само след представяне на неотменима и безусловна банкова гаранция, предварително одобрена от Възложителя или парична сума (депозит) по сметка на Възложителя, покриваща пълния размер на аванса и фактура на стойност, равна на стойността на исканото авансово плащане. Валидността на гаранцията за обезпечаване на авансовото плащане следва да бъде 90 (деветдесет) дни след "Датата на приключване". Авансовото плащане се погасява чрез приспадане на пропорционални суми в размер на 10 % от междинните плащания към Изпълнителя. Първото междинно плащане за СМР се извършва при реализиране на поне 5% от Цената за изпълнение на договора, а всяко следващо – при реализиране на поне толкова процента от Цената за изпълнение на договора, равняващи се на процента, обуславящ първото плащане, увеличен минимум с още толкова процента (т.е. при достигане на поне 10%, 15% и т.н. % от Цената за изпълнение на договора). Сумата от изплатения аванс и междинните плащания не може да надвишава 90% от стойността на договора. Плащанията се извършват от Възложителя в 30-дневен срок от датата на представяне на данъчната фактура от страна на Изпълнителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, към офертата се представя копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за целия период на изпълнение на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия

При подписване на договора за общ. поръчка, участникът, определен за Изпълнител, е длъжен да представи следните документи: 1. Документи от съотв. компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по Налице са обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви „а”, „б”, „в”, „г” и „д”, т. 2 - 4 и ал. 2, т. 5 от ЗОП, освен когато законодателството на държавата в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен безплатен регистър или предоставянето им безплатно на Възложителя. Когато участникът е обединение, документите се представят от всеки един от участниците в обединението. Когато участникът е чуждестранно лице и в съотв. чужда държава не се издават горепосочените документи или когато те не включват всички случаи участникът представя клетвена декларация, ако такава декларация има правно значение според закона на държавата, в която е установен. Когато клетвената декларация няма правно значение според съотв. национален закон, участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган, нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която той е установен. 2. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % от общата цена по договора без ДДС в една от следните форми: депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ): Обслужваща банка: БНБ–централно управление; IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03; BIC код: BNBGBGSD или безусловна и неотменима банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. 3. Заверено копие на Удостоверение за регистрация в Централния професионален регистър на Камарата на строителите за изпълнение на строежи от първа категория или еквивалентен документ. Когато участникът е обединение, документът се представя oт участниците в обединението съобразно разпределението на участието им при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Вписването в съотв. регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава-страна по Споразумението за Европ. икономическо пространство, има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издадено. 4. Заверено копие от валидна полица за застраховка професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ в качеството на строител със застрахователна сума в размер на не по-малко от минималната застрахователна сума и минималния лимит на отговорността за отделно събитие за първа категория строежи за застраховката за дейността на Изпълнителя като строител, определени в Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Възложителят, следва да бъде посочен като трето ползващо се лице по застраховките, които следва да покриват единствено рисковете, свързани с реализацията на Строежа, и не могат да бъдат използвани за обезпечаване на отговорността на Изпълнителя по друг договор. Застраховката трябва да обезпечава отговорността на Изпълнителя за изпълнение на всички негови задължения като строител по договора за изпълнение на тази обществена поръчка. Условията на застраховките трябва да отговарят на Договора за възлагане на обществената поръчка. 5. В случай, че в офертата си участникът, избран за изпълнител е заявил ползването на подизпълнител/подизпълнители, при сключването на договора, той представя и оригинал на договора за подизпълнение. 6. Заверено копие от сертификати за система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO 9001:2008, както и стандарт за опазване на околната среда ISO 14001:2004, или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. 7. Удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение, когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Пликът с офертата съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик № 1 „Документи за подбор”, в който се поставят: Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. Представяне на участника – включва: посочване на единен идентиф. код (ЕИК), съгл. чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или др. идентифицираща инф. в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включ. електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. Представя се от участника, а когато участникът е обединение се представя от всяко физ.или юр. лице, което участва в него. Чужд. юр. лица представят съответен еквивал. документ, издаден от съдебен или админ.орган в държавата, в която са установени.; Декл. по чл. 47, ал. 9 от ЗОП - представя се от участника или ако участникът е обединение – от всяко физическо или юридическо лице, което участва в него.; Заверено от участника копие на Удост. за вписване в ЦПРС към Камарата на строителите в РБ или представянето на валиден еквивал. документ, доказващ регистр. на участника в някой от проф. или търговски регистри на държ., в която е установен или преставянето на декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от комп. органи, съгласно съответ. национален закон; Нот. заверено пълномощно на лицето, което представлява участника в процедурата (оригинал), когато офертата не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация. При участници обединения – копие на дог. за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Документ за гаранция за участие. Гаранцията се представя в оригинал, когато е под формата на безусловна и неотменима банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя или в копие, когато е под формата на депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ): (БНБ – централно управление, IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03; BIC BNBG BGSD). Доказателства за упражняване на поф.дейност,за икон. и фин. състояние и за техн. възможности и/или квалификация. Декл. по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП за липса на свързаност с друг участник в процедурата, съгласно чл. 55, ал. 7 и чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. Декл., че не са налице забранителните основания по Закона за икон. и фин.отн-я с дружествата, регистр. в юрисдикции с префер. данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (оригинал) - достатъчно е да бъде представена от едно от лицата, които могат самостоятелно да представляват участника в обединението. Декларация за ползване на ресурсите на трети лица (ако е приложимо). Декл. за съгласие за участие като подизпълнител (ако е приложимо). Плик № 2 се представя в отделен запечатан и непрозрачен плик с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката“, в който се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката: следва да бъде изготвено по образеца - Приложение № 5 при съблюдаване изискванията на техническата спецификация, изискванията към офертата и условията за изпълнение на поръчката. В това предложение се записва и срокът за изпълнение на поръчката.Представя се в оригинал на хартиен носител и във формати Word и PDF на ел. носител.Неразделна част от техническото предложение е: Технологично-строителна програма (ТСП) и График за изпълнение на СМР - календарен (по образец на участника). Декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП (ако е приложимо). Плик № 3 се представя в отделен запечатан и непрозрачен плик с надпис „Предлагана цена“, в който се поставят документите, свързани с предлаганата цена за изпълнение на поръчката: Ценова оферта (Предлагана цена) за изпълнение на поръчката и Обобщена количествена сметка - следва да бъдат изготвени, в съответствие с указанията на Възложителя. Представят се в оригинал на хартиен носител и във формати Excel и PDF на електронен носител.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.1. Удостоверение от банка и/или 1.2. Годишен финансов отчет за последната финансово приключила година или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. В случай, участникът избере да използва документите по III.2.2., т. 1.2 (лява част), Възложителят няма право да изисква представянето на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра. В случай, че участник избере да използва документите по III.2.2., т. 1.1 (лява част), той трябва да докаже наличието на бързо ликвиден финансов ресурс или достъп до такъв (например пари в брой, неотменима кредитна линия или подобни банкови кредитни инструменти). Достъпът до финансов ресурс трябва да бъде безусловен, с изключение на условието участникът да бъде избран за изпълнител.
Минимални изисквания: А. Участникът трябва да докаже наличието на финансов ресурс или достъп до такъв, необходим за осигуряването на материали, консумативи, средства за работни заплати и свързаните с тях данъци и осигуровки в размер не по- малък от 2 000 000 /два милиона/ лева без ДДС. В случай, че участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, изискването се доказват от участниците участниците в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 8 от ЗОП. Участникът може да докаже съответствието си с изискването за икономическо и финансово състояние с възможностите на трети лица, като представи доказателства, че при изпълнение на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на строителството, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата по т.III.2.3, т. А (дясна част), с посочени: обект (предмет); възложител (получател); стойност; начална и крайна дата на всяко строителство; качество, в което е изпълнявано строителството (главен изпълнител, участник в обединение или подизпълнител); извършен дял от общия обем работи; кратко описание на дейностите, включени в строителството, включително дължина на съоръженията в метри и големина на отворите им; списък с подкрепящи документи и др.; 2.Заверени от участника копия на документи, издадени от трети лица – различни от участника, доказващи изпълнението на строителството, включено в списъка по III.2.3, т.1, а именно: информация за публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, с посочване на компетентните органи издали тези актове, стойността, датата на приключване изпълнението място и вид на строителството; или заверени от участника копия на документи, издадени от трети лица – различни от участника, доказващи изпълнението на строителствата, включени в списъка по подточка „а“, а именно: удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, съдържащи дата и подпис на издателя и данни за контакт; или копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности.; 3. Декларация за тех.оборудване, с което разполага участника за изпълнение на обществената поръчка по т. III.2.3., т.Б (дясна част);4.Декларация-списък с лицата по III.2.3. т. В (дясна част), съдържащ:имена на служителя/експерта и позицията (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка; образование (степен, специланост, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение); професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на исдадения документ, издател); професионален опит в областта на …(месторабота, период, длъжнист, основни функции) и специфичен опит.; 5. В случай, че експерт/експерти, посочени в списъка по т.III.2.3., т.4 (лява част) не е служител/работник на участника, този експерт представя декларация за ангажираност.; 6.Заверени от участника копия на издадените валидни сертификати или документи, удостоверяващи процес на сертификация или ресертификация или на еквивалентни сертификати, издадени от органи установени в други държави членки, както и чрез други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и опазването на околната среда. Участникът може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности, квалификация и професионален капацитет с възможностите на едно или повече трети лица, като представи доказателства, че при изпълнение на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица за срока на изпълнение на договора.
Минимални изисквания: А.През последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, самостоятелно или като участник в обединение, участникът да е завършил успешно ново строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на пътно/тни съоръжение/я с отвори с големина не по-малки от 15 м и с обща дължина не по-малка от 100 м.; Б. Участникът следва да има възможност да осигури техн. оборудване за изпълнение на СМР за обществената порчъка, както следва: Земекопна машина-1бр.; Булдозер - 1бр.; Автосамосвали - 2 бр.;Товарачна машина / челен товарач - 1 бр.; Автокран 20т. - 1 бр.;Фреза за асфалтобетон - 1бр.; Бетон помпа - 1 бр.; Бетоновоз - 2 бр.;Асфалтополагач -1 бр.;Машина за емулсия - 1 бр.;Цистерна за вода - 1 бр.;Валяци,в това число бандажен - 3 бр.;Компресор - 1 бр.; Пневматични чукове - 2 бр.;Водобластираща машина - 1 бр.; Оборудване за торкретиране/саниране - 1 бр.;Акредитирана строителна лаборатория-1бр.; В.Уч-кът, следва да разполага с екип за изпълнение на стр-вото: лица, които извършват техн. ръководство при изпълнение на стр-вото, включващ специалисти с позиции,квалификация и проф. опит, както следва: В1.Ръководителят на обекта–1бр.Проф. област (квалиф.): строителен инж., спец. „Пътно стр-во” или „Транспортно стр-во” или „Стр-во на сгради и съоръжения“ или „Промишлено и гражданско стр-во“ или аналог.спец. (ако образованието е придобито в държава, където няма подобни спец.);Общ проф. опит по специал.: минимум 10 (десет) години;Специфичен опит: минимум 3 (три) години на позиция ръководител на подобни обекти (ново стр-во и/или реконстр. и/или основен ремонт и/или рехабил.на автомагистрали и/или пътища, включително и пътни съоръжения към тях); В2.Заместник ръководителят на обекта – 1 бр.Проф. област (квалификация): строителен инж., спец. „Пътно стр-во” или „Транспортно стр-во” или аналог. спец.(ако образованието е придобито в държава, където няма подобни специал.);Общ проф. опит по специал.: минимум 7 (седем) години; Специфичен опит: минимум 2 (две) години на позиция ръководител или зам. ръководител на подобни обекти (ново стр-во и/или реконстр. и/или основен ремонт и/или рехабил. на автомагистрали и/или пътища, включително и пътни съоръжения към тях);В3.Инженер по част „Конструктивна“ – 1 бр.Проф.област (квалификация): строителен инж., спец. “Строителство на сгради и съоръжения“ или „ПГС“ или „Транспортно стр-во” или аналог. спец. (ако образованието е придобито в държава, където няма подобни специал.);Общ проф.опит по спец.: минимум 7 (седем) години;Специфичен опит: минимум 5 (пет) години опит на подобни обекти (ново стр-во и/или реконстр. и/или основен ремонт и/или рехабил.на автомагистрали и/или пътища, включително и пътни съоръжения към тях);В4.Координаторът по безопасност и здраве (КБЗ).Проф. област (квалификация): строителен инж., или проф. квалификация строителен техник;Общ проф. опит по специалността: минимум 5 (пет) години;Специфичен опит: минимум 1 (една) година на такава позиция на подобни обекти (ново стр-во и/или реконстр. и/или основен ремонт и/или рехабил. на автомагистрали и/или пътища, включително и пътни съоръжения към тях).Лицето определено за позицията КБЗ следва да притежава и необходимия сертиф. или др.документ за завършен курс, който дава възможност за заемане на такава позиция; В5.Инженер по част „Геодезия“ – 1 бр.Проф. област (квалиф.): инженер-геодезист, спец. “Геодезия“ или аналог.специалност (ако образованието е придобито в държава, където няма подобни специал.);Общ проф. опит по специалността: минимум 7 (седем) години;Специф. опит: минимум 5 (пет) години опит на подобни обекти (ново стр-во и/или реконстр. и/или основен ремонт и/или рехабил. на автомагистр. и/или пътища, включително и пътни съоръжения към тях). В.6. Инженер по част „Пътна“ – 1 бр.: Проф. област (квалификация): строителен инж., специалност „Пътно стр-во” или „Транспортно стр-во” или аналог. специалност (ако образованието е придобито в държава, където няма подобни специал.);Продължава в поле VI.3........
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: П1 - Предлагана цена; тежест: 70
Показател: П2 - Срок за изпълнение; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
22.06.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят предоставя пълен и безплатен достъп до документацията за участие в процедурата в Профила на купувача, към датата на публикуване на обявлението. Възложителят е длъжен да предостави документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. В тези случаи, лицата заплащат документацията на цената, посочена в това поле (10 лв. с ДДС), по банковата сметка на Възложителя: БНБ - централно управление; IBAN: BG 66 BNBG 9661 3100 1659 01, BIC BN BBG BGSD. Лицето следва да изпише изрично процедурата, за която се отнасят документите и да посочи адрес, на който да му бъдат изпратени за негова сметка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
22.06.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 23.06.2015 г.  Час: 14:00
Място

Сградата на Агенция Пътна инфраструктура

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители (оригинално пълномощно, не е необходима нотариална заверка), както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължава от поле III.2.3.(дясна част):....Общ проф. опит по специалността: минимум 7 (седем) години; Специф.опит: минимум 5 (пет) години опит на подобни обекти (ново стр-во и/или реконстр. и/или основен ремонт и/или рехабил. на автомагистрали и/или пътища, включително и пътни съоръжения към тях);В7.Инженер по материали – 1бр.Проф. област (квалификация): строителен инж., специалност “Пътно стр-во” или “Стро-во на сгради и съоръжения“ или „Транспортно стр-во” или инженер – химик или аналог.специалност (ако образованието е придобито в държава, където няма подобни специал.);Общ проф. опит по специалността: минимум 7 (седем) години;Специф. опит: минимум 5 (пет) години на такава позиция на подобни обекти (ново стр-во и/или реконстр. и/или основен ремонт и/или рехабил. на автомагистрали и/или пътища, включително и пътни съоръжения към тях). Г.Участникът, следва да има внедрени: с-ма за управление на качеството, сертиф. съгл. стандарт ISO 9001:2008 (или еквивал.) и с-ма за опазване на околната среда, сертиф. съгласно стандарт ISO 14001:2004 (или еквивал.). В случай, че участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по III.2.3 (дясна част) се доказват от един или повече от участниците в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Обстоятелства, наличието на които е основание за отстраняване на участниците: 1. Предлага се за отстраняване участник, който не е представил някой от необходимите документи или информация по чл. 56 от ЗОП; 2. Налице са обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви „а”, „б”, „в”, „г” и „д”, т. 2 - 4 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т. 1, т. 2а, първо предложение, т. 4 и т. 5 от ЗОП;3. Предлага се за отстраняване участник, който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя;4. Предлага се за отстраняване участник, който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП;5. Предлага се за отстраняване участник за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от Възложителя критерии за подбор.; 6. Когато след покана от Възложителя и в определения в нея срок участникът не удължи срока на валидност на офертата си той се отстранява от участие.; 7. Когато офертата на участник съдържа предложение с числово изражение, което подлежи на оценяване и е с повече от 20 на сто по-благоприятно от средната стойност на предложенията на останалите участници по същия показател за оценка, освен ако участникът не докаже, че предложението (предложената цена) е формирано обективно, съгласно изискванията на ЗОП.; 8. Участник се отстранява от участие в процедурата, в случай че е предложил срок за изпълнение над определения от Възложителя като максимален срок за изпълнение на обществената поръчка до 300 (триста) календарни дни, считано от датата на подписване на Протокол образец № 2а за откриване на строителна площадка, съставен по реда на Наредба № 3 от 31.07.2003 г. и/или е предложил цена над определената като пределена от Възложителя стойност на обществената поръчка; 9. Участник се отстранява, ако се установи несъответствие между технологично-строителната програма, включително графикът за изпълнение на СМР и изискванията по отношение съдържанието на ТСП и Графикът.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Сроковете за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата са регламентирани в чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg..

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.05.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ