Версия за печат

00858-2015-0002

BG-Пловдив: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ПЛОВДИВСКИ УНИВЕРСИТЕТ ПАИСИЙ ХИЛЕНДАРСКИ, ул. Цар Асен № 24, За: Румен Кирилов Киров - пом. ректор, Р България 4000, Пловдив, Тел.: 032 625552, E-mail: kirov@рu-uni.bg, Факс: 032 261226

Място/места за контакт: ул. Цар Асен № 24

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uni-plovdiv.bg.

Адрес на профила на купувача: www.uni-plovdiv.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на 1 брой нов пътнически автобус, категория М2, клас "В"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Пловдив
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на 1 брой нов пътнически автобус, категория М2, клас "В", със следните технически характеристики: 1. Година на производство - не по-късно от месец май 2014г; 2. Брой места - 20 /19+1/; 3. Гориво - дизел; 4. Двигател - шестцилиндров двигател; 5.Мощност не по-малка от 140 kw; 6.Обем на двигателя - не по-малък обем от 2900 куб. м.; 7. Екологичен стандарт - Евро VI; 8. Междуосие не по-малко от 4300 мм.; 9. Подсилено окачване; 10.Водна печка; 11. Допълнително отопление за пътническия салон; 12.Допълнителен климатик за пътническия салон и индивидуални духалки за пътниците; 13. Наличиеминимум на следните пасивни и активни системи за безопасност: 1) електронна стабилизираща програма - адаптивна към натоварването 2) електронна система против буксуване на колелата 3) антиблокираща система на спирачките 4) спирачен асистент за внезапно спиране 5) електронно преразпределение на спирачното усилие при спиране 6) система за подсушаване на дисковете в мокро време 7) електронна система за минимизиране отстоянието накладки-диск 8) спирачна система хидравлична двукръгова 14. Гаранционен период не по-малък от 3 г. (три) години, който да обхваща цялото изделие с пътническия салон, без ограничение на пробега в този период; 15. Междусервизни интервали на обслужване - не по-къси от две години или 60 000 км пробег.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34100000, 34120000

Описание:

Моторни превозни средства
Моторни превозни средства за превоз на десет или повече пътника

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1 брой пътнически автобус

Прогнозна стойност без ДДС
150000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

1


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 1500 лева. Гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора. Гаранциите се представят в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Гаранцията за участие, когато се представя под формата на банкова гаранция, следва да покрива срокът на валидност на офертите от 3 месеца. Гаранцията за изпълнение, когато се представя под формата на банкова гаранция, следва да е със с рок на валидност до 1 месец сред изтичане срока на договора. Гаранцията за изпълнение обезпечава и гаранционното поддържане. Гаранциите за участие и изпълнение могат да бъдат бъдат внесени по следната банкова сметка: IBAN:BG33UNCR75273154632000, BIC КОД UNCRBGSF, Банка: УникредитБулбанк, клон Пловдив Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на участник в процедурата, който обжалва решението за определяне на изпълнител на обществената поръчка. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1. Оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. Е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие,както следва: 1.На отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител на обществената поръчка; 2. На класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Бюджетни средства. Плащане 30% аванс, 70% при доставка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: За участие в процедурата всеки участник следва да представи: 1. Заявление за участие по образец. (образец 1). 2. Списък на документите и информацията съдържащи се в офертата – (образец 2), който трябва да съдържа детайлно описание на приложените документи и да е подписан от участника. 3. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ Участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да се отнася за конкретната процедура. 4. Представяне на Участника по чл. 56, ал. 1, т.1, от ЗОП, което включва: посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. За представянето си участникът попълва приложения към документацията / Образец 3/ . Ако в процеса на процедурата се измени декларираната информация в Административните сведения, Участникът трябва да представи в срок от 5 работни дни попълнен образец 3 с актуалната информация. 5. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: документите по чл.56, ал. 1, т. 1, букви "а" и "б" от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; документите по чл.56, ал. 1, т. 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6; 6. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП. (образец 4) за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1 и 5 от ЗОП и посочените в обявлението изисквания по чл.47, ал.2 от ЗОП. 7. Декларация за подизпълнителите по чл. 56 ал. 1 т. 8 от ЗОП. (образец 5); 8. Декларация по чл.56, ал.1, т.6 от ЗОП за липса на обстоятелства по чл. 55 , ал. 7 ЗОП за липса на свързаност с други участници или кандидати, както и за липса на обстоятелство по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП (Образец 6) 9. Документи, доказващи техническите възможности на Участника, посочени в поле III.2.3. от настоящото обявление - Декларация Образец 10 и документи, доказващи основание за ползване на сервиза. 10. Декларация по чл. 56 ал. 1 т. 12 от ЗОП за приемане условията в проекта на договор (образец 7); 11. Декларация за ново МПС /Образец 8/; 12. Документ за внесена гаранция за участие. 13. Декларация за даване на съгаласие за участие като подизпълнител (Образец 9) 14. Когато Участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят съобразно изискванията на чл. 25 ал. 8 от ЗОП.Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава в съответствие с чл.56, ал.4 от ЗОП. 15. Техническо предложение - Образец 13; 16. Ценово предложение - Образец 14;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се поставят изисквания за икономически и финансови възможности
Минимални изисквания: Не се поставят минимални изисквания за икономически и финансови възможности
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Наличие на сервизна база за извършване на гаранционното обслужване. Представя се декларация Образец 10 и документи, доказващи основание за ползване на сервиза.
Минимални изисквания: Наличие на сервизна база за извършване на гаранционното обслужване.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.06.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.06.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в месеци

3

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 11.06.2015 г.  Час: 10:00
Място

гр. Пловдив, ул. Цар Асен № 24, ет.2, заседателна зала на ПУ Паисий Хилендарски.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Крайните срокове за подаване на жалби са съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.05.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ