Версия за печат

02529-2014-0001

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130797250

Държавна комисия по хазарта, Бул. Академик Иван Евстатиев Гешов № 15, За: Радослав Димитров, България 1431, София, Тел.: 02 98595827, E-mail: r.dimitrov@dkh.minfin.bg, Факс: 02 9520096

Място/места за контакт: Държавна комисия по хазарта

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.dkh.minfin.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.dkh.minfin.bg/bg/page/20.

Електронен достъп до информация: http://www.dkh.minfin.bg/bg/page/469.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: Контрол на хазартната дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Извършване на аналитични дейности по административните процеси и предлаганите административни услуги от Държавната комисия по хазарта и разработка на вътрешни правила за унифициране на административните процеси. Надграждане на информационно-административната инфраструктура с нови оптимизационно-функционални модули и интегрирането им в общата информационна среда и усъвършенстване на интегрираната информационна система на ДКХ с нови функционалности и модули за контрол на дейността и приходите”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София, бул. "Академик Иван Евстатиев Гешов" № 15, ет. 2.
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

1. Извършване на аналитични дейности по административните процеси и предлаганите административни услуги от Държавната комисия по хазарта и разработка на вътрешни правила за унифициране на административните процеси, в т.ч.: - Изготвяне на анализ на вътрешния административен процес в ДКХ при осъществяване на дейностите, свързани с контрола на хазартните оператори; разработване и актуализиране на вътрешни правила и процедури във връзка с анализираните проектни дейности; - Изготвяне на анализ на административния процес по осъществяване на дейностите, свързани със събираните такси, имуществени санкции и глоби от ДКХ; разработване и актуализиране на вътрешни правила и процедури; - Дефиниране на минимум 2 нови електронни услуги във връзка със Закона за хазарта, изм. и доп. ДВ. бр.1 от 3 Януари 2014г., вписването им в СУНАУ и изготвяне на бизнес модел на тези административни услуги; - Изготвяне на технически анализ на съществуващата софтуерна, хардуерна и мрежова осигуреност на ДКХ, включващ насоки и препоръки за информационна сигурност; - Разработване на детайлна техническа спецификация за надграждане на интегрираната информационна система на ДКХ с нови функционалности, електронни услуги, модули за автоматизиране на отчетността и контрола; - Актуализиране на Стратегията за развитие на електронното управление в ДКХ. 2. Надграждане на информационно-административната инфраструктура с нови оптимизационно-функционални модули и интегрирането им в общата информационна среда и усъвършенстване на интегрираната информационна система на ДКХ с нови функционалности и модули за контрол на дейността и приходите, в т.ч.: - Разработване на заявления за вписване на новите електронни административни услуги; - Надграждане на интегрирана информационна система, реализираща вътрешни процеси, с нови модули за автоматизиране на контрола и нови функционалности; - Надграждане на портал и интегрирана информационна система с минимум 2 нови електронни административни услуги, свързани с процеса по деклариране на дължими такси и издаване и поддръжка на лиценз за онлайн залагания.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

72262000, 71620000

Описание:

Услуги по разработване на софтуер
Услуги, свързани с анализи

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
930600 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Финансова оценка - "Предлагана цена"; тежест: 30
Критерий: Техническа оценка - "Предложение за изпълнение на поръчката"; тежест: 70
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 193 - 341143 от 08.10.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: Д-4 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

25.03.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Информационно обслужване АД, ул. Панайот Волов № 2, България 1504, София, Тел.: 02 9420340, E-mail: office@is-bg.net, Факс: 02 9436607

Интернет адрес/и:

URL: http://www.is-bg.net.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 940000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 930600 BGN без ДДС
Брой месеци: 5
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

ДА

Стойност, без да се включва ДДС: 418770 BGN
Кратко описание на стойността/дела от поръчката, които ще бъдат възложени на подизпълнител/и:

Възнаграждението на отделните дейности, предмет на договора за подизпълнение се определя, както следва: 1. Аналитични дейности. Поддейност 1: анализ на вътрешния административен процес в ДКХ при осъществяване на дейностите, свързани с контрола на хазартните оператори, разработка и актуализиране на вътрешни правила и процедури - за изпълнение на дял от работата, определен в % от стойността на обществената поръчка 50% (петдесет на сто) - 34 650 (тридесет и четири хиляди шестоти и петдесет) лв. без ДДС; 2. Амналитични дейности. Поддейност 2: анализ на административния процес по осъществяване на дейностите, свързани със събираните такси, имуществени санкции и глоби от ДКХ, разработка и актуализиране на вътрешни правила и процедури - за изпълнение на дял от работата, определен в % от стойността на обществената поръчка 50% (петдесет на сто) - 44 500 (четиридесети четири хиляди петстоин и петдесет) лв. без ДДС; 3. Софтуерни разработки. Надграждане на информационно-административната инфраструктура с нови оптимизационно-функционални модули и интегрирането им в общата информационна среда и усъвършенстване на интегрираната информационна система на ДКХ с нови функционалности и модули за контрол на дейността и приходите - за изпълнение на дял от работата, определен в % от стойността на обществената поръчка 49% (четиридесет и девет на сто) - 339 570 (триста тридесет и девет хиляди и петстотин и седемдесет) лв. без ДДС.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Настоящата поръчка се възлага в изпълнение на договор № А13-31-6/02.06.2014 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет” (ОПАК), съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд за изпълнение на проект „Надграждане на информационно-комуникационната среда на Държавната комисия по хазарта чрез доусъвършенстване на Интегрираната информационна система на ведомството, разработена по ОПАК, с нови модули за контрол на дейността и приходите”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.05.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. "Информационно обслужване" АД, ЕИК 831641791, гр. София - п.к. 1504, ул. "Панайот Волов" № 2; 2. Консорциум "С.А. Консултинг" ДЗЗД, ЕИК 175643367, гр София - п.к. 1510, жк. "Хаджи Димитър", бул. "Владимир Вазов № 9: 2.1. Членове на консорциума: - "Абати" АД, ЕИК 200490168, гр. София - п.к. 1784, жк. "Младост 1", бл. 64, вх. 1, ап. 2 - "Сиела Норма" АД, ЕИК 130199580, гр. София - п.к. 1510, бул. "Владимир Вазов № 9. 3. Обединение "Административни услуги 2014", гр. София - п.к. 1784, бул. "Цариградско шосе", № 135, ет. 3. 3.1. Членове на обединението: - "Сирма Солюшънс" АД, ЕИК 040529004, гр. София - п.к. 1784, бул. "Цариградско шосе", № 135, ет. 3; - "Ай Ти Управление и Анализи" ООД, ЕИК 201795062, гр. София - п.к. 1000, ул. "Стефан Караджа" № 12; - Адвокатско дружество "Велчев и Ко", ЕИК 176030680, гр. София - п.к. 1000, бул. "Витоша" № 3.