02529-2014-0001
Технически редакции | ||
11.05.2015 16:34 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
11.05.2015 16:35 ч. : | 2015 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
11.05.2015 16:34 ч. : | 11/05/2015 16:32 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
11.05.2015 16:34 ч. : | 11/05/2015 16:32 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
11.05.2015 16:35 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги
Услуги
Държавна комисия по хазарта, Бул. Академик Иван Евстатиев Гешов № 15, За: Радослав Димитров, България 1431, София, Тел.: 02 98595827, E-mail: r.dimitrov@dkh.minfin.bg, Факс: 02 9520096
Място/места за контакт: Държавна комисия по хазартаИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.dkh.minfin.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.dkh.minfin.bg/bg/page/20.
Електронен достъп до информация: http://www.dkh.minfin.bg/bg/page/469.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: Контрол на хазартната дейност
НЕ
„Извършване на аналитични дейности по административните процеси и предлаганите административни услуги от Държавната комисия по хазарта и разработка на вътрешни правила за унифициране на административните процеси. Надграждане на информационно-административната инфраструктура с нови оптимизационно-функционални модули и интегрирането им в общата информационна среда и усъвършенстване на интегрираната информационна система на ДКХ с нови функционалности и модули за контрол на дейността и приходите”
1. Извършване на аналитични дейности по административните процеси и предлаганите административни услуги от Държавната комисия по хазарта и разработка на вътрешни правила за унифициране на административните процеси, в т.ч.: - Изготвяне на анализ на вътрешния административен процес в ДКХ при осъществяване на дейностите, свързани с контрола на хазартните оператори; разработване и актуализиране на вътрешни правила и процедури във връзка с анализираните проектни дейности; - Изготвяне на анализ на административния процес по осъществяване на дейностите, свързани със събираните такси, имуществени санкции и глоби от ДКХ; разработване и актуализиране на вътрешни правила и процедури; - Дефиниране на минимум 2 нови електронни услуги във връзка със Закона за хазарта, изм. и доп. ДВ. бр.1 от 3 Януари 2014г., вписването им в СУНАУ и изготвяне на бизнес модел на тези административни услуги; - Изготвяне на технически анализ на съществуващата софтуерна, хардуерна и мрежова осигуреност на ДКХ, включващ насоки и препоръки за информационна сигурност; - Разработване на детайлна техническа спецификация за надграждане на интегрираната информационна система на ДКХ с нови функционалности, електронни услуги, модули за автоматизиране на отчетността и контрола; - Актуализиране на Стратегията за развитие на електронното управление в ДКХ. 2. Надграждане на информационно-административната инфраструктура с нови оптимизационно-функционални модули и интегрирането им в общата информационна среда и усъвършенстване на интегрираната информационна система на ДКХ с нови функционалности и модули за контрол на дейността и приходите, в т.ч.: - Разработване на заявления за вписване на новите електронни административни услуги; - Надграждане на интегрирана информационна система, реализираща вътрешни процеси, с нови модули за автоматизиране на контрола и нови функционалности; - Надграждане на портал и интегрирана информационна система с минимум 2 нови електронни административни услуги, свързани с процеса по деклариране на дължими такси и издаване и поддръжка на лиценз за онлайн залагания.
72262000, 71620000
Описание:
Открита
НЕ
ДА
25.03.2015 г.
3
Информационно обслужване АД, ул. Панайот Волов № 2, България 1504, София, Тел.: 02 9420340, E-mail: office@is-bg.net, Факс: 02 9436607
Интернет адрес/и:
URL: http://www.is-bg.net.
ДА
Възнаграждението на отделните дейности, предмет на договора за подизпълнение се определя, както следва: 1. Аналитични дейности. Поддейност 1: анализ на вътрешния административен процес в ДКХ при осъществяване на дейностите, свързани с контрола на хазартните оператори, разработка и актуализиране на вътрешни правила и процедури - за изпълнение на дял от работата, определен в % от стойността на обществената поръчка 50% (петдесет на сто) - 34 650 (тридесет и четири хиляди шестоти и петдесет) лв. без ДДС; 2. Амналитични дейности. Поддейност 2: анализ на административния процес по осъществяване на дейностите, свързани със събираните такси, имуществени санкции и глоби от ДКХ, разработка и актуализиране на вътрешни правила и процедури - за изпълнение на дял от работата, определен в % от стойността на обществената поръчка 50% (петдесет на сто) - 44 500 (четиридесети четири хиляди петстоин и петдесет) лв. без ДДС; 3. Софтуерни разработки. Надграждане на информационно-административната инфраструктура с нови оптимизационно-функционални модули и интегрирането им в общата информационна среда и усъвършенстване на интегрираната информационна система на ДКХ с нови функционалности и модули за контрол на дейността и приходите - за изпълнение на дял от работата, определен в % от стойността на обществената поръчка 49% (четиридесет и девет на сто) - 339 570 (триста тридесет и девет хиляди и петстотин и седемдесет) лв. без ДДС.
ДА
Настоящата поръчка се възлага в изпълнение на договор № А13-31-6/02.06.2014 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет” (ОПАК), съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд за изпълнение на проект „Надграждане на информационно-комуникационната среда на Държавната комисия по хазарта чрез доусъвършенстване на Интегрираната информационна система на ведомството, разработена по ОПАК, с нови модули за контрол на дейността и приходите”
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
11.05.2015 г.
1. "Информационно обслужване" АД, ЕИК 831641791, гр. София - п.к. 1504, ул. "Панайот Волов" № 2; 2. Консорциум "С.А. Консултинг" ДЗЗД, ЕИК 175643367, гр София - п.к. 1510, жк. "Хаджи Димитър", бул. "Владимир Вазов № 9: 2.1. Членове на консорциума: - "Абати" АД, ЕИК 200490168, гр. София - п.к. 1784, жк. "Младост 1", бл. 64, вх. 1, ап. 2 - "Сиела Норма" АД, ЕИК 130199580, гр. София - п.к. 1510, бул. "Владимир Вазов № 9. 3. Обединение "Административни услуги 2014", гр. София - п.к. 1784, бул. "Цариградско шосе", № 135, ет. 3. 3.1. Членове на обединението: - "Сирма Солюшънс" АД, ЕИК 040529004, гр. София - п.к. 1784, бул. "Цариградско шосе", № 135, ет. 3; - "Ай Ти Управление и Анализи" ООД, ЕИК 201795062, гр. София - п.к. 1000, ул. "Стефан Караджа" № 12; - Адвокатско дружество "Велчев и Ко", ЕИК 176030680, гр. София - п.к. 1000, бул. "Витоша" № 3.