Версия за печат

00212-2015-0003

BG-Петрич: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000024916

Община Петрич, ул.Цар Борис III 24, За: инж. Антоанета Петрова, Република България 2850, Петрич, Тел.: 0745 60391, E-mail: oa_petrich@mbox.contact.bg, Факс: 0745 62090

Място/места за контакт: ул.Цар Борис III 24:стая 211, ет.2,ОбА-Петрич и Центъра за административно обслужване на Общинска администрация-Петрич, находящ се на първи етаж в сградата на ОбА-Петрич.

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.petrich.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.profil-petrich.org/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"Сметосъбиране, сметоизвозване, метене и миене на улици, тротоари, площади и други места за обществено ползване в населените места в Община Петрич"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 16 (16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
населените места в Община Петрич.
Код NUTS: BG413
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на обществената поръчка: "Сметосъбиране, сметоизвозване, метене и миене на улици, тротоари, площади и други места за обществено ползване в населените места в Община Петрич". Предметът на поръчката е свързан със: Събиране, извозване с машини и съдове (на Изпълнителя) на твърдите битови отпадъци, получени в резултат на жизнената дейност на хората по домове, дворни места, административни, социални, обществени сгради и други обекти на територията на община Петрич, определяни ежегодно със Заповед на Кмета на общината за услугите, които общината предлага за поддържане чистотата на населените места и териториите извън тях. Почистване на площади, улици, тротоари и други територии за обществено ползване се извършва на територията на гр.Петрич. То включва почистване на уличните платна, тротоарите, парковите/улични кошчета и други обществени места от отпадъци, земни маси и метене. За град Петрич се извършват следните дейности: ръчно метене, машинно метене и миене на улици, тротоари, площади и др. територии за обществено ползване. В ЦГЧ се извършва почистване на териториите за обществено ползване и обслужване на улични кошчета и в почивните дни. При писмено заявяване от страна на Възложителя се извършва и ликвидиране на нерегламентирани сметища на територията на община Петрич – събиране, натоварване и извозване на отпадъците до депо. Дейностите, свързани с изпълнение на обществената поръчка са: 1. Събиране и извозване на твърди битови отпадъци 2. Поддържане на територии за обществено ползване-Метене и миене на улици, тротоари, площади и други обществени обекти в гр.Петрич. 3.Ликвидиране на нерегламентирани сметища - след писмена заявка на Възложителя.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

90510000, 90610000

Описание:

Отстраняване и третиране на битови отпадъци
Услуги, свързани с почистване и метене на улици

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Дейностите, които ще се извършват са: 1. Събиране и извозване на твърди битови отпадъци 2. Поддържане на територии за обществено ползване-Метене и миене на улици, тротоари, площади и други обществени обекти в гр.Петрич. 3.Ликвидиране на нерегламентирани сметища - след писмена заявка на Възложителя. Общата площ на териториите, които се почистват и метат около 70 дка за град Петрич. Годишно от населените места на територията на общината се събират и депонират на Регионално депо за неопасни и инертни отпадъци до 15 200 тона битови отпадъция, с тенденция за намаляване на тяхното количество.

Стойност, без да се включва ДДС
5000000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

60

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: внася се като парична сума по сметка на общината в "Общинска банка" АД- Благоевград, офис Петрич, IBAN BG74 SOMB 9130 3329 7285 01, BIC SOMBBGSF или се представя като банкова гаранция за срока на валидност на офертата и е в размер на 25 000 (двадесет и пет хиляди)лева. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: „Гаранция за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет „Сметосъбиране, сметоизвозване, метене и миене на улици, тротоари, площади и други места за обществено ползване в населените места в Община Петрич” или регистрационния номер в РОП към АОП-00212-2015-....(от Регистъра за ОП към АОП) . При избор на банкова гаранция за участие, същата следва да е неотменяема и безусловна, издадена от банка в полза на възложителя – Община Петрич като в текста на гаранцията изрично да е посочена възможността за усвояването й по реда на чл. 61, ал. 2 от ЗОП, както и наименованието на обществената поръчка, за която се отнася. Гаранцията за участие се освобождава по реда на чл. 62 от ЗОП или се задържа в полза на Възложителя по реда на чл. 61 от ЗОП. В случай на необходимост, Участникът поема ангажимент да удължи впоследствие срока на гаранцията съгласно инструкциите на Възложителя с оглед осигуряване на нейната валидност до избора на Изпълнител на настоящата поръчка и/или сключване на договора. Гаранцията за изпълнение на договора, внесена по гореописаната сметка на общината или представена като банкова гаранция в деня на подписване на договора е 2 % от стойността на поръчката без ДДС. При избор на банкова гаранция за изпълнение, същата следва да е неотменяема и безусловна, издадена от банка в полза на възложителя –Община Петрич. Банковата гаранция за изпълнение на договора трябва да е със срок на валидност не по-късно от датата на подписване на договорa и поне 20 (двадесет) дни след изтичане на срока на договора. Гаранцията за изпълнение се освобождава при условията на договора. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата открита процедура. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли у него.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1Финансиране: Финасирането на услугата ще става със средства от общинския бюджет, по приета план–сметка от Общинския съвет-Петрич за всяка календарна година, съгласно чл.66, ал.1 от ЗМДТ. Финансовият ресурс за изпълнение на настоящата обществена поръчка с предмет: "Сметосъбиране, сметоизвозване, метене и миене на улици, тротоари, площади и други места за обществено ползване в населените места в Община Петрич" е в размер до 1 000 000 (един милион) лв. без ДДС за всяка година или прогнозната стойност на обществената поръчка е до 5 000 000 (пет милиона) лева без ДДС. 2 Начин на плащане Възложителят заплаща на изпълнителя стойността на извършената работа за изтекъл период от един месец съгласно единичните цени на услугите, предложени от него в ценовото предложение за изпълнение на обществената поръчка, в срок от 20 (двадесет) календарни дни след подписване и одобрение на протоколи за извършени дейности, Акт за установяване на извършените и подлежащи на заплащане видове работи и представена фактура. Плащанията се осъществяват по банков път, в български лева, по сметка на Изпълнителя.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

1. Участник обединение/консорциум, което/който не е юридическо лице, представя Договор или споразумение за учредяване на обединението (оригинал или копие). Когато в договора/споразумението не е посочено лицето, представляващо обединението се представя и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващия. 2.Срокът на обединението следва да е не по-малък от срока за изпълнение на обществената поръчка. 3.Не се допускат промени в състава на обединението след подаване на офертата. 4.Не се допускат промени в състава на обединението, по време на изпълнение на договора, освен при наличие на следните кумулативно дадени предпоставки: -съгласие от страна на възложителя; -възникване на извънредни обстоятелства, при които се налага промяна в състава на обединението поради обективни и независещи от всички негови членове причини; -в случай на замяна на член на обединението, новият член на същото трябва да отговаря на приложимите изисквания за допустимост на участниците от настоящата документация; Независимо от промяната в състава си, обеденението трябва да продължи да отговаря на минималните изисквания за технически възможности и квалификация, обявени от Възложителя. Промяната в състава на изпълнителя/обединение не трябва да води до неговата фактическа подмяна, което ще се преценява от Възложителя за всеки конкретен случай. 5.Лице, което участва в обединение не може: -да представя самостоятелна оферта, -да участва в друго обединение, подало оферта за изпълнение на обществената поръчка; -да дава съгласие и да фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник. 6.Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В този случай договорът за обществена поръчка ще се сключи след като изпълнителят представи заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1. Изпълнителят, за целия срок на договора, трябва да разполага с поне една собствена или наета база на територията на Община Петрич или в съседна община, която ще използва за обслужване на дейностите по предмета на поръчката, включително предназначена за съхранение и ремонт на автомобилния и контейнерен парк. С оглед на горното, при подписване на договора, определеният изпълнител е длъжен да представи на Възложителя копия на документи, доказващи, че разполага за срока на изпълнение на договора със собствена или наета база на територията на Община Петрич или в съседна община, която ще използва за обслужване на дейностите по предмета на поръчката включително предназначена за съхранение и ремонт на автомобилния и контейнерен парк. Възложителят няма да сключи договора за изпълнение на обществената поръчка, ако определеният изпълнител не изпълни посоченото по-горе изискване. 2. Съгласно чл. 42, ал.1, т.4 от ЗОП, при подписване на договора, определеният изпълнител следва да представи на Възложителя копие на валиден Регистрационен документ съгласно разпоредбите на чл. 12, ал. 4 от Закона за управление на отпадъците (ЗУО) или копие на валидно Разрешение за извършване на дейности по чл. 37 от ЗУО, даващ му право да извършва дейност по събиране и извозване на отпадъци на територията на Община Петрич. Когато подизпълнителят/подизпълнителите изпълняват дейности по събиране и извозване на отпадъци на територията на Община Петрич, изискващи Регистрационен документ съгласно разпоредбите на чл. 12, ал. 4 от Закона за управление на отпадъците (ЗУО) или Разрешение за извършване на дейности по чл. 37 от ЗУО, даващ му/им право да извършва/ат тези дейности, Изпълнителят е длъжен да представи на Възложителя копие от документите, доказващи съответствието на подизпълнителите с нормативните изисквания за изпълнение на предмета на поръчката, в срока по член 45а, ал.3 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Офертата съдържа:Плик №1 -Документи за подбор:1. Представяне на участника (Образец №1), което включва посочване на единен идентификационен код по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения следва да бъдат спазени изискванията съгласно чл. 56, ал.4 на ЗОП.Към представянето на участника се прилага: Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП относно отсъствие на обстоятелствата по чл 47, ал. 1, т. 1, букви „а“, „б“, „в“, „г“, „д“, т. 2, т. 3 и т. 4 и по чл. 47, ал. 5 от ЗОП – Образец №2;2.При участници обединения се представя копие на договора/споразумението за обединение (при участници обединения), а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението-и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият;3. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал, нотариално заверен) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от представляващия участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично волеизявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата;2.4. Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл.55, ал.7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП – Образец №3;5. Списък на видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители – Образец № 4, (приложимо само ако участникът предвижда участие на подизпълнители при изпълнение на обществената поръчка).В случаите, когато участникът представи такъв списък, същият следва да приложи към него Декларация за съгласие за участие като подизпълнител в изпълнението на обществената поръчка - Образец №5;6. Декларация за приемане на условията в проекта на договор - Образец №6;7. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП - Образец №7;8. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документ за внесена гаранция под формата на парична сума;10. Списък на документите, и информацията съдържащи се в офертата, подписан от участника и всички документи, описани в раздел III2.3. от обявлението;Плик №2 «Предложение за изпълнение на поръчката»- Техническо предложение за изпълнение на поръчката, изготвено съобразно образеца на Възложителя и неговите условия и изисквания, визирани в документацията и приложената към нея Техническа спецификация - Образец №10, към което се прилага, Работна програма за изпълнение на поръчката и ако е приложимо декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП (свободен текст); Плик №3 «Предлагана цена» - Ценово предложение за изпълнение на поръчката-Образец №11.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Не

Изисквано минимално/ни ниво/а:

В настоящата обществена поръчка няма изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Списък на услугите, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите-Образец №8. Списъкът трябва да е придружен от документите посочени в чл.51, ал.4 от ЗОП, а именно: а) доказателство за извършена услуга под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или б) чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. Удостоверението следва да съдържа най-малко името на получателя, кратко описание на извършената услуга, датата, на която е приключило изпълнението. Удостоверенията съдържат името и подпис на издателя. 2.Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на услугата- Образец №9.Към нея се прилагат декларация (свободен текст), че същите ще са на разположение на участника през целия срок за изпълнение на обществената поръчка, издадена от собственика на ресурса.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът трябва да има изпълнена през предходните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, поне една услуга, еднаква или сходна с предмета на поръчката. Забележка: „Сходна с предмета на поръчката“ е услуга свързана със събиране и транспортиране на отпадъци и почистване на места за обществено ползване на територия с население не по-малко от 50000 жители . Под изпълнена услуга се разбира услуга, изпълнението на която е приключило в рамките на заложения от Възложителя период независимо от началната дата за изпълнение. 2. Участникът трябва да разполага към датата на подаване на офертата и за целия срок на договора с техника собствена, наета, лизинг или друга форма на официален ангажимент, предоставящ ползването, в следния минимален обем: 2.1.Специализирани машини и транспортни средства: А).Специализирани сметоизвозни автомобили с варио или ротопреса за обслужване на контейнери тип „Бобър”, с обем 1,1 куб.м и фамилни кофи с Евро 4 или еквивалентен и работен обем 15 – 18 м3 – не по-малко от 4бр. Б). Малогабаритни сметоизвозни автомобили за смесено сметосъбиране – не по-малко от 3бр. В). Сметовозен специален автомобил за обслужване на контейнери с обем 4куб.м. – не по-малко от 2 бр.; Г). Самосвал или бордови товарен автомобил– не по-малко от 2бр. Д). Машина за измиване на улици – не по-малко от 2бр. Е). Автометачка – не по-малко от 1бр. 2.2.Съдове за твърди битови отпадъци: А). контейнери тип „Бобър” (метални) с обем 1м3 – на по-малко от 600 броя Б). Фамилни кофи с обем 110л. – на по-малко от 12000 броя, от които 5000 бр. за гр.Петрич и 7000 бр. за селата) В). Контейнери с вместимост 4 куб.м. – не по-малко от 60бр.; Г).Улични кошчета (40л) – не по-малко от 310 броя. Забележка:а)При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с посочените по-горе критерии за подбор се доказва с един или повече от участниците в обединението.б)Участникът може да докаже съответствието си с изискванията за за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. Трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на кандидата или участника с тях.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Работна програма ; тежест: 50
Показател: Предлагана цена ; тежест: 40
Показател: Срок за реакция ; тежест: 10
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 237 - 417241 от 09.12.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
03.07.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие в процедурата се намира на разположение и може да бъде изтеглена от Профил на купувача на Община Петрич, а именно:www.profil-petrich.org .При желание документацията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да се получи на хартиен носител в сградата на Община Петрич - гр. Петрич, ул.„Цар Борис III“ № 24, стая 211 в сградата на Община Петрич от 8:00 часа до 12:00 часа и от 13:00 часа до 17:00 часа, всеки работен ден. Стойността на документацията на хартиен носител е в размер 5.00 лв. (пет лева), като сумата се заплаща в посочения в обявлението срок на касата на Община Петрич, находяща се на първи етаж в сградата на Община Петрич- гр.Петрич, ул. „Цар Борис III“ № 24 срещу редовно издаден платежен документ или се превежда по IBAN сметка на Общината в "Общинска банка"АД-Благоевград, офис Петрич ВG94 SOMB 9130 8432 5100 44, вид на плащане: 447000, Код: SOMBBGSF. При поискване от заинтересовано лице документацията може да му бъде изпратена на хартиен носител в случай, че искането му е придружено с платежен документ за стойността на същата, както и необходимите данни за издаване на фактура и адрес за изпращане. Документацията се изпраща за сметка на лицето, отправило искането.Участието в процедурата не е обвързана със закупуване на докуметация за участие.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
03.07.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 06.07.2015 г.  Час: 11:00
Място

залата на Общинска администрация-Петрич

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертата могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

ДА

Прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

след 50 месеца от сключване на договора

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1. Посочената по-горе тежест в комплексната оценка е в проценти. 2.Пликове №1, 2 и 3 се поставят в един общ непрозрачен плик или кутия, или кашон, който се запечатва и се подава в Центъра за административно обслужване на Общинска администрация-Петрич, находящ се на първи етаж в сградата на ОбА-Петрич в обявения срок от участника лично или от упълномощен от него представител или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка или чрез куриерска служба. Офертите, се подават всеки работен ден от 8,00 часа до 17,00 часа в обявения срок. 3.Обменът на информация между Възложителя и участника се извършва по един от следните начини: лично срещу подпис; по пощата–писмо с обратна разписка, изпратено на посочените от Възложителя/участника адреси; чрез куриерска служба; по факс; по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства по избор на възложителя. Избраните средства за комуникация трябва да са общодостъпни и да са посочени в обявлението. До Възложителя: -по пощата на адрес: Общинска администрация-Петрич, ул."Цар Борис III" 24, гр. Петрич, стая 209 - по факс: 0745 62090 - по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис: oa_petrich@mbox.contact.bg -или чрез комбинация от горните средства средства.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.05.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ