Версия за печат

01930-2014-0012

BG-София: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

МБАЛ Токуда Болница София АД, бул. Никола Вапцаров 51Б, За: Йоана Драганова, България 1407, София, Тел.: 02 4034366, E-mail: info@tokudabolnica.bg, Факс: 02 4034220

Място/места за контакт: Отдел Търговия и снабдяване

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tokudabolnica.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.tokudabolnica.bg/bg/procurement.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Приготвяне и разливане на храна по определени диети на пациентите и предоставяне на храна и напитки за персонала на МБАЛ "Токуда Болница София" АД"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Сградата на МБАЛ "Токуда Болница София" АД
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Договора е сключен по две обособени позиции, с предмет: Обособена позиция № 1 - Приготвяне и разливане на храна по определени диети на пациентите по около 47 менюта, за около 450 пациенти среднодневно. Обособена позиция № 2 - Предоставяне на храна и напитки за персонала на МБАЛ "Токуда Болница София" АД, имащи право на безплатна храна по реда на Наредба № 11 от 21.12.2005г. за определяне на условията и реда за осигуряване на безплатна храна и/или добавки срещу около 7 500 купона месечно.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15894200, 15800000

Описание:

Приготвени ястия
Различни хранителни продукти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Постигнати договорености с поканения участник по условията на договора; тежест: 100
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Други предишни публикации
Номер на обявлението в ДВ 386 от 12.12.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 434 / Обособена позиция №: / Заглавие:Приготвяне и разливане на храна по определени диети на пациентите по обособена позиция № 1 и предоставяне на храна и напитки за персонала на МБАЛ "Токуда Болница София" АД по обособена позиция № 2
V.1) Дата на сключване договора
04.05.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
16.12.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“ПАРТИ ФУУД”, ДЗЗД, ЕИК/БУЛСТАТ 120556183, ул. „Хаджи Иван Бечев” № 1, България 4700, гр. Смолян, Тел.: 02 4219165, E-mail: ckoceva@partyfood.bg, Факс: 02 4219167

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 299250 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
В Брой месеци 6
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Посоченият срок на договора в Раздел V е 6 месеца, който е прогнозния срок за който се очаква да приключи откритата процедура по възлагане на обществена поръчка със същия предмет, по повод на която е проведена настоящата процедура по договаряне без обявление. Действителният срок на договора е посочен в чл. 13. (1) от същия и е до сключване на договор с определен изпълнител, вследствие проведена открита процедура за възлагане на обществената поръчка по реда на чл. 16, ал. 8 от ЗОП. На база прогнозния срок на договора е посочена и прогнозната стойност на поръчката, която е също е за 6 /шест/ месеца.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

11.05.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Участник: “ПАРТИ ФУУД”, ДЗЗД. В Дружеството по ЗЗД са включени: „Булсор – груп” ООД и ЕТ „Веселин Чолаков – Парти сервиз”.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.

Предвид изтичащият на 31.12.2014г. срок на договора за предоставяне на услуга със същия предмет като настоящата обществена поръчка, с Решение № 192/30.06.2014г. бе обявена открита процедура, чрез изпращане на обявление до ОВ на ЕС, за възлагане на обществена поръчка със същия предмет. Срещу решението за откриване на процедурата на 13.08.2014г. постъпи жалба в болницата и КЗК. Във връзка с направено с жалбата искане за налагане на временна мярка „спиране на процедурата“, на основание чл.120а, ал.2 от ЗОП процедурата бе спряна, като бе изпратена Информация за хода на процедурата при производство по обжалване до АОП и бе публикувано съобщение в профила на купавача. С Разпореждане от 26.09.2014г КЗК отказа образуване на производство по жалбата. Разпореждането бе обжалвано с частна жалба пред ВАС. ВАС постановява Определение от 30.10.2014г., с което оставя без разглеждане ч.жалба и прекратява образуваното производство. Определението на ВАС отново е обжалвано на 20.11.2014г. с ч.ж. пред 5-чл. състав на ВАС. С оглед гореизложените обстоятелства Възложителят е възпрепятстван поради независещи от него причини да възложи дейностите, предмет на настоящата поръчка, съответно да осъществи нормалното изпълнение на норматативно установените за него дейности, след изтичане срока на сега действащия договор, тъй като не е могъл да предвиди, че при наличие на обжалване самият процес ще отнеме повече от 6м. Той е положил необходимата дължима грижа, като достатъчно дълго време, преди изтичане срока на действащия договор е открил процедура по избор на нов изпълнител. Предвид изтичащия срок на договора, липсата на постановен акт на 5-чл. състав на ВАС, както и необходимото технологично време за продължаване и приключване на откритата процедура, възложителят не може да спази сроковете, предвидени за възлагане по общия ред по ЗОП. Поради което за него възниква неотложна необходимост от извършване на неотложни действия за отстраняване на последиците от настъпилите изключителни обстоятелства, във връзка с които сроковете за възлагане по общия ред не могат да бъдат спазени, за да осигури изхранване на пациентите на болницата и да предостави безплатна предпазна храна на персонала, работещ при специфични условия на труд. Налице са обстоятелства, които в своята съвкупност се обективират като „изключителни обстоятелства” по смисъла на §1, т.8 от ДР на ЗОП и обуславят необходимостта от спешното възлагане на поръчката, за срок до сключване на договор с определен изпълнител в резултат на откритата процедура. За преудоляване на последиците от настъпилите изключителни обстоятелства възниква неотложна и непредвидима нужда спешно да бъдат извършени неотложни действия за избор на изпълнител на обществената поръчка. С оглед неотложната необходимост от предотвратяване настъпването на негативните последици от настъпилите изключителни обстоятелства, невъзможостта да бъдат спазени сроковете за възлагане по общия ред и във връзка с наличието на предпоставките на чл.90, ал.1, т.4 от ЗОП, възникна необходимост и правна възможност за провеждане на настоящата процедура по договаряне без обявление. По-подробни мотиви за провеждане на процедурата по договаряне без обявление са изложени в Решение № 386 от 12.12.2014 г. за откриване на процедурата.