Версия за печат

00164-2015-0014

BG-София: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695324

Министерство на отбраната на Република България, ул. Дякон Игнатий № 3, За: Нина Петрова Иванова, РБългария 1092, София, Тел.: 02 9220788, E-mail: ohrana_io@abv.bg, Факс: 02 9220790

Място/места за контакт: Главна дирекция Инфраструктура на отбраната - отдел Администриране и охрана на имоти

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.mod.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.md.government.bg/bg/EXT/IO/index.html.

Електронен достъп до информация: http://www.md.government.bg/bg/EXT/IO/index.html.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Отбрана

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"Денонощна невъоръжена охрана на освободени войскови имоти, в управление на Министерство на отбраната, намиращи се на територията на области София, Софийска, Кюстендил и Благоевград” по 14 обособени позиции.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 23 (23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Освободени войскови имоти на територията на области София, Софийска, Кюстендил и Благоевград.
Код NUTS: BG41
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Целта на поръчката е опазване и защита на имуществото, сигнализиране при нерегламентиран достъп до освободените войскови имоти /ОВИ/ и осъществяване на пропускателен режим на територията на ОВИ. Предоставянето на услугата се осъществява 24 часа, 7 дни в седмицата, включително и през празнични и почивни дни, като за целта изпълнителят трябва да разполага с необходимия кадрови ресурс. Изпълнителят предоставя на лицата, които непосредствено извършват охранителна дейност, техническо оборудване и униформено облекло със съответните отличителни знаци.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

осъществяване на охрана на 33 /тридесет и три/ имота, обособени в 14 /четиринадесет/ позиции

Стойност, без да се включва ДДС
2377440 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. В документа, удостоверяващ внасяне на гаранция за участие / изпълнение, се вписва номерът на решението за откриване на процедурата наименованието на процедурата и обособената позиция, за която се внася.За всяка обособена позиция за която участва, всеки участник следва да внесе гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка под формата на: парична сума в лева – платима по банковата сметка на Министерство на отбраната: Българска Народна Банка - Централно управление, пл. Княз Александър Първи” № 1 по набирателната сметка на дирекция “Финанси”-МО – IBAN: BG 96 BNBG 9661 3300 1522 01, BIC: BNBGBGSD или безусловна и неотменяема банкова гаранция, в оригинал, в която изрично се посочват основанията за нейното задържане по чл.61, от ЗОП и която се освобождава при условията на чл. 62 от същия. В случай, че гаранцията за участие е под формата на банкова гаранция, то участникът следва да представи декларация в свободен текст, че ще удължи срока за валидност на същата в случай, че е обжалвал решението на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за избор на изпълнител – до решаване на спора. Възложителят освобождава гаранциите за участие, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковата гаранция за участие следва да бъде със срок на валидност 120 календарни дни, считано от крайния срок на представяне на офертата за участие. Размерът на гаранцията за участие е: - обособена позиция № 1 – 600; - обособена позиция № 2 – 600; - обособена позиция № 3 – 900; - обособена позиция № 4 – 900; - обособена позиция № 5 – 600; - обособена позиция № 6 – 600; - обособена позиция № 7 – 900;- обособена позиция № 8 – 900; - обособена позиция № 9 – 300;- обособена позиция № 10 – 1000;- обособена позиция № 11 – 1300;- обособена позиция № 12 – 600;- обособена позиция № 13 – 600;- обособена позиция № 14 – 900;Гаранцията е посочена в абсолютна сума и не надвишава 1 % /едно на сто/ от стойността на поръчката. При внасяне на гаранция, с платежно нареждане изрично се посочва наименованието на процедурата и обособената позиция, за която се внася. Гаранцията за изпълнение е: 3 (три) % от стойността на поръчката, без ДДС, определена съгласно ценовото предложение на определения за изпълнител участник, която трябва да бъде предоставена към момента на подписване на договора за възлагане на обществена поръчка. Определеният за изпълнител на обществената поръчка участник, следва да представи документ за гаранция за изпълнение под формата на: парична сума, платена по банковата сметка на Министерство на отбраната: Българска Народна Банка – Централно управление, пл. Княз Александър Първи” № 1, по набирателната сметка на дирекция “Финанси”-МО – IBAN: BG 96 BNBG 9661 3300 1522 01, BIC: BNBGBGSD или безусловна и неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора в оригинал, издадена в полза на Възложителя, валидна до 45 дни след края на срока на договора.Гаранцията следва да е с възможност за усвояване изцяло или на части в зависимост от претендираното обезщетение и да съдържа задължение на банковия гарант да извърши безусловно плащане при първо поискване, в случай, че изпълнителят не е изпълнил някое от задълженията си по договора в установения за това срок. Когата участникът или избрания изпълнител е обеденение, което не е юридическо лице, всеки от членовете/съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на участник в процедура за възлагане на обществена поръчка, който обжалва решението, с което се обявява решението за определяне на изпълнител.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането на услугата се извършва по банков път по сметката на Изпълнителя в срок до 30 /тридесет/ дни, след месеца, през който е извършена услугата, срещу издадена фактура и месечен констативен протокол за качеството на предоставената услуга, подписан от представители на страните по договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и може да бъде изтеглена безплатно от всеки участник в процедурата на интернет страницата на Министерство на отбраната, профил на купувача - http://www.md.government.bg/bg/EXT/IO/index.html Възложителят запазва правото си да изключи един или повече имоти от обособена позиция при отпадане необходимостта от охрана, в случайте предвидени в Закона за обществените поръчки. Всеки участник може да поиска писмено от Възложителя разяснения по документацията до 10 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите. Даденото от Възложителя разяснение в законоустановения срок /четиридневен от постъпване на искането/ се обявява публично, като същото се публикува своевременно на интернет адреса на Министерство на отбраната - Профила на купувача: http://www.md.government.bg/bg/EXT/IO/index.html

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Представяне на участника – Приложение № 1; 3.Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 9 от ЗОП – Приложение № 2; 4.При участник обединение – Заверено от участника копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващия; 5.Декларация по чл.3 т.8 и ал.4 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните собственици – приложение № 3; 6.Документ за внесета гаранция за участи, съгласно раздел.ІІІ.1.1; 7.Декларация по чл.327, ал. 1 от ЗОВСРБ - Приложение № 4; 8.Декларация по чл. 327б, ал.1 и 2 от ЗОВСРБ - Приложение № 5; 9.Лиценз за извършване на частна охранителна дейност, издаден по реда на ЗЧОД; 10.Декларация за липса на свързаност с друг Участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелства по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП - Приложение № 7; 11.Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП - Приложение №8; 12.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - Приложение № 9; 13.Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минималната цена на труда и условията на труд – Приложение № 10;14.Декларация за приемане условията в проекта на договора - Приложение № 11; 15. Изрично писмено Пълномощно с нотариално удостоверяване на подписа на лицето, което представлява Участника в процедурата, в случай че Офертата не е подписана от лицето, което представлява Участника по актуалната му регистрация или по договора за създаване на обединение. Документът се представя в оригинал или нотариално заверен препис. Горецитираните документите с се поставят в Плик 1 - "Документи за подбор". 16.Разрешение за право за извършване на оглед – Приложение № 12;17.Удостоверение за извършен оглед – Приложение № 13; 18.Техническо предложение за изпълнение на поръчката за обособената позиция, за която участва - Приложение № 14 и Декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП, когато е приложимо – Приложение № 15. Документите по т.16,17,18 се поставят в Плик 2 - "Предложение за изпълнение на поръчката". 19.Ценово предложение по образеца – Приложение № 17. Ценовото предложение се поставя в Плик № 3 с надпис "Предлагана цена”.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

няма

Изисквано минимално/ни ниво/а:

няма

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Списък /Приложение № 6/, на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. 2.Валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството, в обхвата на обществената поръчка, съгласно международен стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент. 3.Валиден сертификат за внедрена система за здравословни и безопасни условия OHSAS 18001:2007 или еквивалент. 4. Декларация на участника за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години. 5. Декларация на участника за техническо оборудване, с което разполага и с което ще бъдат осигурени охранителите /средства за мобилна комуникация, автомобили, униформено облекло /лятно и зимно/, помощни средства, отличителни знаци и идентификационна карта. 6. Декларация за наличие на дежурен център, който Участникът ще осигури за съответната обособена/и позиция/и, за която/които участва. 7.Декларация на участника за наличие на офис в съответната област на която е разположен имота в обособената позиция; Горецитираните документите се поставят в Плик 1 на офертата за участие.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.През последните три години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да има изпълнени най-малко 2 /две/ сходни с предмeта на поръчката от посочените в списъка услуги, придружени от удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информацията за услугата. Под "сходна с предмета на обществената поръчка" се разбира услуга по охрана. 2. Да има внедрена система за управление на качеството. 3.Да има внедрена система за здравословни и безопасни условия за труд. 4. Да има назначени не по-малко от 50 /петдесет/ охранители. 5. Да има минимум 1 /един/ автомобил за областта, на която е разположен имота и минимум 1 /едно/ средство за мобилна комуникация за конкретния имот в обособената позиция за която участва, униформеното облекло /лятно и зимно/, помощните средства, отличителните знаци и идентификационната карта. 6.Участникът трябва да осигури дежурен център, който да оказва съдействие на охраната в извънредни ситуации. 7.Участникът да има офис, който следва да е разположен в гр. София и/или гр. Кюстендил, гр. Благоевград, в зависимост от обособената позиция за която кандидатства, като се посочва адрес и телефон за връзка.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: План за охрана и детайлна концепция за начина и организацията на изпълнение на охраната на имотите в обособена позиция ; тежест: 30
Показател: Предложен план за действие при възникване на кризисни ситуации, природни бедствия, нерегламентирано настаняване/ползване, аварии, терористични актове и взаимодействие с органите на МВР, Служба „Военна полиция” и с териториалните структури на Главна дирекция „Инфраструктура на отбраната” за обособената позиция; тежест: 10
Показател: Месечна цена на услугата за обособената позиция ; тежест: 60
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
05.06.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
18.06.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 22.06.2015 г.  Час: 11:00
Място

Сградата на Министерство на отбраната- Отварянето на офертите е публично и ще се извърши в часа и деня, обявени на Интернет страницата на Министерство на отбраната.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и ще се извърши в деня и часа посочени в обявлението. На него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица, при спазване на установения режим на достъп до сградата в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Обявлението за обществена поръчка и документацията за участие са одобрени с Решение на главния директор на главна дирекция "Инфраструктура на отбраната". 1. Критерий за оценка (по т. ІV.2.1) е икономически най-изгодна оферта. Методиката за определяне на комплексната оценка на офертите е описана подробно в Раздел VІ от документацията за участие в процедура. 2. Всички участници следва да извършат оглед на имотите след представяне на Разрешение за право за извършване на оглед – Приложение № 12 към документацията за участие чрез Териториалните структури администрираща имотите с охрана отдел „Регионална инфраструктура на отбраната – София” -сектор "София" - гр. София, бул. „Цариградско шосе” № 111, началник сектор София Ваня Георгиева тел.: 02/9220845, GSM 0887 71 25 44 сектор "Дупница" - началник сектор Дупница – Драган Дорянов, тел.: 0701/5 07 22; GSM 0889 90 89 47. 4. Възложителят сключва договор с участника, определен за изпълнител по реда на чл. 41 от ЗОП по образец - Приложение № 16. 5. Преди сключване на договора, определения за изпълнител участник следва да представи гаранция за изпълнение на договора и документите по чл. 47, ал. 10 и Полица в полза на Възложителя на застраховка „Гражданска отговорност на юридическо лице – отговорност на охранителна фирма” за гарантиране на отговорността си за единично събитие 10 000 лв. и агрегатен лимит 100 000 лв. 6. От участие в процедурата се отстранява Участник, за който е налице някое от обстоятелства по чл.47, ал.2,т.1,т.4 и т.5 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Министерство на отбраната - главна дирекция Инфраструктура на отбраната, ул. Дякон Игнатий № 3, РБългария 1092, София, Тел.: 02 9220788

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.05.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция позиция № 1 по Техническа спецификация -Разедл ІV от документацията
1) Кратко описание

охрана на имоти на територията на община Столична, район "Младост" и район "Витоша"

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

2 имота

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
144000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция позииця № 2 по Техническа спецификация Раздел ІV от документацията
1) Кратко описание

охрана на имот на територията на област София, район Банкя, гр. Банкя

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

2 имота

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
144000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция позиция № 3 по Техническа спецификация Раздел ІV от документацията
1) Кратко описание

охрана на имоти на територията на Столична община, район Връбница и район Красно село

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

3 имота

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
201600 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция позиция № 4 по Техническа спецификация Раздел ІV от документацията
1) Кратко описание

охрана на имоти на територията на община Столична, район Сердика

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

2 имота

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
172800 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция позиция № 5 по Техническа спецификация Раздел ІV от документацията
1) Кратко описание

охрана на имоти на територията на район Овча купел,град София

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

2 имота

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
116640 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция позиция № 6 по Техническа спецификация Раздел ІV от документацията
1) Кратко описание

охрана на имоти на територията на Софийска област, община Нови Искър, с. Кътина

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

1 имот

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
72000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция позиция № 7 по Техническа спецификация Раздел ІV от документацията
1) Кратко описание

охрана на имоти на територията на област Софийска, общинаБожурище и Сливница

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

2 имота

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
187200 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция позиция № 8 по Техническа спецификация Раздел ІV от документацията
1) Кратко описание

охрана на имот на територията на област Софийска, община Горна Малина

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

1 имот

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
216000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 9 / Заглавие на обособената позиция позиция № 9 по Техническа спецификация -Раздел ІV от документацията
1) Кратко описание

охрана на имоти на територията на област Софийска, община Своге

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

1 имота

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
72000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 10 / Заглавие на обособената позиция позиция № 10 по Техническа спецификация -Раздел ІV от документацията
1) Кратко описание

охрана на имот на територията на област София, община Ихтиман, Елин Пелин и Костенец

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

4 имота

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
244800 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 11 / Заглавие на обособената позиция позиция № 11 по Техническа спецификация -Раздел ІV от документацията
1) Кратко описание

охрана на имоти на територията на област Самоков, община Самоков

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

3 имота

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
331200 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 12 / Заглавие на обособената позиция позиция № 12 по Техническа спецификация -Раздел ІV от документацията
1) Кратко описание

охрана на имоти на територията на област Кюстендил, община Дупница и община Кюстендил

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

2 имота

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
129600 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 13 / Заглавие на обособената позиция позиция № 13 по Техническа спецификация -Раздел ІV от документацията
1) Кратко описание

охрана на имоти на територията на област Благоевград, община Петрич и община Сандански

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

2 имота

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
129600 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 14 / Заглавие на обособената позиция позиция № 14 по Техническа спецификация -Раздел ІV от документацията
1) Кратко описание

охрана на имоти на територията на област Благоевград, община Кресна

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

3 имота

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
216000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24