00164-2015-0014
Технически редакции | ||
08.05.2015 15:35 ч. : | 08/05/2015 15:22 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
08.05.2015 15:35 ч. : | 08/05/2015 15:22 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили
Услуги
Министерство на отбраната на Република България, ул. Дякон Игнатий № 3, За: Нина Петрова Иванова, РБългария 1092, София, Тел.: 02 9220788, E-mail: ohrana_io@abv.bg, Факс: 02 9220790
Място/места за контакт: Главна дирекция Инфраструктура на отбраната - отдел Администриране и охрана на имотиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.mod.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.md.government.bg/bg/EXT/IO/index.html.
Електронен достъп до информация: http://www.md.government.bg/bg/EXT/IO/index.html.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Отбрана
НЕ
"Денонощна невъоръжена охрана на освободени войскови имоти, в управление на Министерство на отбраната, намиращи се на територията на области София, Софийска, Кюстендил и Благоевград” по 14 обособени позиции.
Обявлението обхваща обществена поръчка
Целта на поръчката е опазване и защита на имуществото, сигнализиране при нерегламентиран достъп до освободените войскови имоти /ОВИ/ и осъществяване на пропускателен режим на територията на ОВИ. Предоставянето на услугата се осъществява 24 часа, 7 дни в седмицата, включително и през празнични и почивни дни, като за целта изпълнителят трябва да разполага с необходимия кадрови ресурс. Изпълнителят предоставя на лицата, които непосредствено извършват охранителна дейност, техническо оборудване и униформено облекло със съответните отличителни знаци.
79713000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
осъществяване на охрана на 33 /тридесет и три/ имота, обособени в 14 /четиринадесет/ позиции
НЕ
НЕ
24
Участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. В документа, удостоверяващ внасяне на гаранция за участие / изпълнение, се вписва номерът на решението за откриване на процедурата наименованието на процедурата и обособената позиция, за която се внася.За всяка обособена позиция за която участва, всеки участник следва да внесе гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка под формата на: парична сума в лева – платима по банковата сметка на Министерство на отбраната: Българска Народна Банка - Централно управление, пл. Княз Александър Първи” № 1 по набирателната сметка на дирекция “Финанси”-МО – IBAN: BG 96 BNBG 9661 3300 1522 01, BIC: BNBGBGSD или безусловна и неотменяема банкова гаранция, в оригинал, в която изрично се посочват основанията за нейното задържане по чл.61, от ЗОП и която се освобождава при условията на чл. 62 от същия. В случай, че гаранцията за участие е под формата на банкова гаранция, то участникът следва да представи декларация в свободен текст, че ще удължи срока за валидност на същата в случай, че е обжалвал решението на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за избор на изпълнител – до решаване на спора. Възложителят освобождава гаранциите за участие, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковата гаранция за участие следва да бъде със срок на валидност 120 календарни дни, считано от крайния срок на представяне на офертата за участие. Размерът на гаранцията за участие е: - обособена позиция № 1 – 600; - обособена позиция № 2 – 600; - обособена позиция № 3 – 900; - обособена позиция № 4 – 900; - обособена позиция № 5 – 600; - обособена позиция № 6 – 600; - обособена позиция № 7 – 900;- обособена позиция № 8 – 900; - обособена позиция № 9 – 300;- обособена позиция № 10 – 1000;- обособена позиция № 11 – 1300;- обособена позиция № 12 – 600;- обособена позиция № 13 – 600;- обособена позиция № 14 – 900;Гаранцията е посочена в абсолютна сума и не надвишава 1 % /едно на сто/ от стойността на поръчката. При внасяне на гаранция, с платежно нареждане изрично се посочва наименованието на процедурата и обособената позиция, за която се внася. Гаранцията за изпълнение е: 3 (три) % от стойността на поръчката, без ДДС, определена съгласно ценовото предложение на определения за изпълнител участник, която трябва да бъде предоставена към момента на подписване на договора за възлагане на обществена поръчка. Определеният за изпълнител на обществената поръчка участник, следва да представи документ за гаранция за изпълнение под формата на: парична сума, платена по банковата сметка на Министерство на отбраната: Българска Народна Банка – Централно управление, пл. Княз Александър Първи” № 1, по набирателната сметка на дирекция “Финанси”-МО – IBAN: BG 96 BNBG 9661 3300 1522 01, BIC: BNBGBGSD или безусловна и неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора в оригинал, издадена в полза на Възложителя, валидна до 45 дни след края на срока на договора.Гаранцията следва да е с възможност за усвояване изцяло или на части в зависимост от претендираното обезщетение и да съдържа задължение на банковия гарант да извърши безусловно плащане при първо поискване, в случай, че изпълнителят не е изпълнил някое от задълженията си по договора в установения за това срок. Когата участникът или избрания изпълнител е обеденение, което не е юридическо лице, всеки от членовете/съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на участник в процедура за възлагане на обществена поръчка, който обжалва решението, с което се обявява решението за определяне на изпълнител.
Плащането на услугата се извършва по банков път по сметката на Изпълнителя в срок до 30 /тридесет/ дни, след месеца, през който е извършена услугата, срещу издадена фактура и месечен констативен протокол за качеството на предоставената услуга, подписан от представители на страните по договора.
ДА
Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и може да бъде изтеглена безплатно от всеки участник в процедурата на интернет страницата на Министерство на отбраната, профил на купувача - http://www.md.government.bg/bg/EXT/IO/index.html Възложителят запазва правото си да изключи един или повече имоти от обособена позиция при отпадане необходимостта от охрана, в случайте предвидени в Закона за обществените поръчки. Всеки участник може да поиска писмено от Възложителя разяснения по документацията до 10 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите. Даденото от Възложителя разяснение в законоустановения срок /четиридневен от постъпване на искането/ се обявява публично, като същото се публикува своевременно на интернет адреса на Министерство на отбраната - Профила на купувача: http://www.md.government.bg/bg/EXT/IO/index.html
1.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Представяне на участника – Приложение № 1; 3.Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 9 от ЗОП – Приложение № 2; 4.При участник обединение – Заверено от участника копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващия; 5.Декларация по чл.3 т.8 и ал.4 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните собственици – приложение № 3; 6.Документ за внесета гаранция за участи, съгласно раздел.ІІІ.1.1; 7.Декларация по чл.327, ал. 1 от ЗОВСРБ - Приложение № 4; 8.Декларация по чл. 327б, ал.1 и 2 от ЗОВСРБ - Приложение № 5; 9.Лиценз за извършване на частна охранителна дейност, издаден по реда на ЗЧОД; 10.Декларация за липса на свързаност с друг Участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелства по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП - Приложение № 7; 11.Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП - Приложение №8; 12.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - Приложение № 9; 13.Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минималната цена на труда и условията на труд – Приложение № 10;14.Декларация за приемане условията в проекта на договора - Приложение № 11; 15. Изрично писмено Пълномощно с нотариално удостоверяване на подписа на лицето, което представлява Участника в процедурата, в случай че Офертата не е подписана от лицето, което представлява Участника по актуалната му регистрация или по договора за създаване на обединение. Документът се представя в оригинал или нотариално заверен препис. Горецитираните документите с се поставят в Плик 1 - "Документи за подбор". 16.Разрешение за право за извършване на оглед – Приложение № 12;17.Удостоверение за извършен оглед – Приложение № 13; 18.Техническо предложение за изпълнение на поръчката за обособената позиция, за която участва - Приложение № 14 и Декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП, когато е приложимо – Приложение № 15. Документите по т.16,17,18 се поставят в Плик 2 - "Предложение за изпълнение на поръчката". 19.Ценово предложение по образеца – Приложение № 17. Ценовото предложение се поставя в Плик № 3 с надпис "Предлагана цена”.
няма
няма
1.Списък /Приложение № 6/, на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. 2.Валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството, в обхвата на обществената поръчка, съгласно международен стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент. 3.Валиден сертификат за внедрена система за здравословни и безопасни условия OHSAS 18001:2007 или еквивалент. 4. Декларация на участника за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години. 5. Декларация на участника за техническо оборудване, с което разполага и с което ще бъдат осигурени охранителите /средства за мобилна комуникация, автомобили, униформено облекло /лятно и зимно/, помощни средства, отличителни знаци и идентификационна карта. 6. Декларация за наличие на дежурен център, който Участникът ще осигури за съответната обособена/и позиция/и, за която/които участва. 7.Декларация на участника за наличие на офис в съответната област на която е разположен имота в обособената позиция; Горецитираните документите се поставят в Плик 1 на офертата за участие.
1.През последните три години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да има изпълнени най-малко 2 /две/ сходни с предмeта на поръчката от посочените в списъка услуги, придружени от удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информацията за услугата. Под "сходна с предмета на обществената поръчка" се разбира услуга по охрана. 2. Да има внедрена система за управление на качеството. 3.Да има внедрена система за здравословни и безопасни условия за труд. 4. Да има назначени не по-малко от 50 /петдесет/ охранители. 5. Да има минимум 1 /един/ автомобил за областта, на която е разположен имота и минимум 1 /едно/ средство за мобилна комуникация за конкретния имот в обособената позиция за която участва, униформеното облекло /лятно и зимно/, помощните средства, отличителните знаци и идентификационната карта. 6.Участникът трябва да осигури дежурен център, който да оказва съдействие на охраната в извънредни ситуации. 7.Участникът да има офис, който следва да е разположен в гр. София и/или гр. Кюстендил, гр. Благоевград, в зависимост от обособената позиция за която кандидатства, като се посочва адрес и телефон за връзка.
НЕ
НЕ
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
Сградата на Министерство на отбраната- Отварянето на офертите е публично и ще се извърши в часа и деня, обявени на Интернет страницата на Министерство на отбраната.
Отварянето на офертите е публично и ще се извърши в деня и часа посочени в обявлението. На него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица, при спазване на установения режим на достъп до сградата в която се извършва отварянето.
НЕ
Обявлението за обществена поръчка и документацията за участие са одобрени с Решение на главния директор на главна дирекция "Инфраструктура на отбраната". 1. Критерий за оценка (по т. ІV.2.1) е икономически най-изгодна оферта. Методиката за определяне на комплексната оценка на офертите е описана подробно в Раздел VІ от документацията за участие в процедура. 2. Всички участници следва да извършат оглед на имотите след представяне на Разрешение за право за извършване на оглед – Приложение № 12 към документацията за участие чрез Териториалните структури администрираща имотите с охрана отдел „Регионална инфраструктура на отбраната – София” -сектор "София" - гр. София, бул. „Цариградско шосе” № 111, началник сектор София Ваня Георгиева тел.: 02/9220845, GSM 0887 71 25 44 сектор "Дупница" - началник сектор Дупница – Драган Дорянов, тел.: 0701/5 07 22; GSM 0889 90 89 47. 4. Възложителят сключва договор с участника, определен за изпълнител по реда на чл. 41 от ЗОП по образец - Приложение № 16. 5. Преди сключване на договора, определения за изпълнител участник следва да представи гаранция за изпълнение на договора и документите по чл. 47, ал. 10 и Полица в полза на Възложителя на застраховка „Гражданска отговорност на юридическо лице – отговорност на охранителна фирма” за гарантиране на отговорността си за единично събитие 10 000 лв. и агрегатен лимит 100 000 лв. 6. От участие в процедурата се отстранява Участник, за който е налице някое от обстоятелства по чл.47, ал.2,т.1,т.4 и т.5 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120, ал.5 от ЗОП.
Министерство на отбраната - главна дирекция Инфраструктура на отбраната, ул. Дякон Игнатий № 3, РБългария 1092, София, Тел.: 02 9220788
08.05.2015 г.
охрана на имоти на територията на община Столична, район "Младост" и район "Витоша"
79713000
Описание:
2 имота
охрана на имот на територията на област София, район Банкя, гр. Банкя
79713000
Описание:
2 имота
охрана на имоти на територията на Столична община, район Връбница и район Красно село
79713000
Описание:
3 имота
охрана на имоти на територията на община Столична, район Сердика
79713000
Описание:
2 имота
охрана на имоти на територията на район Овча купел,град София
79713000
Описание:
2 имота
охрана на имоти на територията на Софийска област, община Нови Искър, с. Кътина
79713000
Описание:
1 имот
охрана на имоти на територията на област Софийска, общинаБожурище и Сливница
79713000
Описание:
2 имота
охрана на имот на територията на област Софийска, община Горна Малина
79713000
Описание:
1 имот
охрана на имоти на територията на област Софийска, община Своге
79713000
Описание:
1 имота
охрана на имот на територията на област София, община Ихтиман, Елин Пелин и Костенец
79713000
Описание:
4 имота
охрана на имоти на територията на област Самоков, община Самоков
79713000
Описание:
3 имота
охрана на имоти на територията на област Кюстендил, община Дупница и община Кюстендил
79713000
Описание:
2 имота
охрана на имоти на територията на област Благоевград, община Петрич и община Сандански
79713000
Описание:
2 имота
охрана на имоти на територията на област Благоевград, община Кресна
79713000
Описание:
3 имота