Версия за печат

00904-2015-0001

BG-Драгоман: Изграждане

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Драгоман, ул.Захари Стоянов № 26, За: Елена Ангелова - гл.спец.Програми, проекти и инвестиции, РБългария 2210, Драгоман, Тел.: 07172 2103, E-mail: obshtina_dragoman@abv.bg, Факс: 07172 2014

Място/места за контакт: община Драгоман

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.obshtinadragoman.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.obshtinadragoman.com/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=74&Itemid=100&limitstart=5.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Строителство на„Изложбен туристически център за местно природно и културно наследство в гр.Драгоман, кв.79” 63/3/313/0721 от 05.08.2014г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Изграждане 
Място на изпълнение: община Драгоман
Код NUTS: BG412
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ приема срещу възнаграждение да извърши строително-монтажни работи при изпълнение на Строителство на„Изложбен туристически център за местно природно и културно наследство в гр.Драгоман, кв.79” 63/3/313/0721 от 05.08.2014г. Общата стойност на договора е в размер на 134 697,00 /сто тридесет и четири хиляди шестстотин деветдесет и седем лева/ без ДДС съответно 161 634,40 / сто шестдесет и една хиляди шестстотин тридесет и четири лева о четиридесет ст./ с ДДС. Стойността е формирана на база на количествата СМР и дейности за изпълнение на договора и единичните цени (включващи труд, механизация, материали, допълнителни разходи, печалба, разходи за временно строителство и всички други разходи, необходими за изпълнение) на видовете работи и Ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща цената по т. 2.1., както следва: 3.1.1 Авансово плащане в размер до 50 % (петдесет процента) от стойността на договора без ДДС в 20 (двадесет ) работни дни след осъществен последващ контрол на ДФ”Земеделие” и представяне на фактура, на стойност равна на стойността на аванса без ДДС. 3.1.2. Окончателното плащане в размер до 50% (петдесет процента) или останалата сума до 100 % (сто процента) от стойността на договора без ДДС при представена фактура и подписан АКТ №16 в срок от 20 /двадесет/ календарни дни, и изпълнени следните обстоятелства: a) след завършване и предаване на обекта, удостоверено с представяне на съответните надлежно оформени актове и протоколи съгласно изискванията на Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, издадена от министъра на регионалното развитие и благоустройството /обн., ДВ, бр. 72 от 15.08.2003 г./, обр.акт 19 подписани от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ и строителен надзор. b) одобрено и преведено окончателно плащане по отпуснатото финансиране по проект 63/3/313/0721 от 05.08.2014г.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
134697 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 10
Показател: Техническо предложение; тежест: 40
Показател: Ценово предложение; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

преписка 00904-2015-0001 документ 643257

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 643257 от 16.01.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История Д-15-053 История / Обособена позиция №: / Заглавие:Строителство на„Изложбен туристически център за местно природно и културно наследство в гр.Драгоман, кв.79” 63/3/313/0721 от 05.08.2014г.,
V.1) Дата на сключване договора
07.05.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
16.01.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Градив ООД, ЕИК 130834663, ж.к.Дружба бл.13, вх.А, ет.8, ап.21, РБългария 1000, София, Тел.: 02 4715847, E-mail: gradiv@abv.bg, Факс: 02 4715847

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 135532.79 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 134697 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Предмета на настоящата процедура по възлагане на обществена поръчка се финансира по мярка 4.1 „Прилагане на стратегии за местно развитие” от ПРСР 2007-2013год., подкрепени от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони ( ЕЗФРСР), по Договор № 63/3/3130721/05.08.2014 между ДФ”Земеделие” и МИГ „Сливница – Драгоман” и Община Драгоман

VI.2) Допълнителна информация

http://www.obshtinadragoman.com/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=74&Itemid=100&limitstart=5

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

чл.120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

08.05.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

участник № 1 „Градив“ ООД, със седалище и адрес на управление: гр.София, район Искър, ж.к. Дружба, бл.13, вх.А, ет.8, ап.21 участник № 2 - фирма „Радми 90“ ЕООД, със седалище и адрес на управлениегр.София, район Триадица, бул.България № 49А, вх.Офиси, ет.3,ап.20


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор