Версия за печат

00733-2015-0005

BG-Смолян: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Многопрофилна болница за активно лечение "Д-р Братан Шукеров" АД, бул. България №2, За: Виктория Санкова, Недялка Стаевска, Република България 4700, Смолян, Тел.: 0301 62666, E-mail: mbalsmolyan@abv.bg, Факс: 0301 62549

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mbalsmolyan.com.

Адрес на профила на купувача: http://op.mbalsmolyan.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20150507bsaJ2540763.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ДОСТАВКА НА ВОДНА БАНЯ ЗА РАЗМРАЗЯВАНЕ НА КРЪВНА ПЛАЗМА ЗА НУЖДИТЕ НА МБАЛ ”Д-Р БРАТАН ШУКЕРОВ”АД”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: МБАЛ "Д-р Братан Шукеров" АД, бул.България №2
Код NUTS: BG424
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„ДОСТАВКА НА ВОДНА БАНЯ ЗА РАЗМРАЗЯВАНЕ НА КРЪВНА ПЛАЗМА ЗА НУЖДИТЕ НА МБАЛ ”Д-Р БРАТАН ШУКЕРОВ”АД”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Водна баня за размразяване на кръвна плазма - 1 брой

Прогнозна стойност без ДДС
1200 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Размерът на гаранцията за участие в обществената поръчка е определен съгласно чл. 59, ал.2 от ЗОП в абсолютна сума – 10,00/десет/ лева Гаранциите за участие/изпълнение се представят в една от следните форми: - безусловна и неотменяема банкова гаранция за участие, издадена от българска или чуждестранна банка със срок на валидност 90 дни, считано от крайния срок за подаване на офертите; - парична сума, вносима по следната банкова сметка: Централна кооперативна банка АД, IBAN BG18CECB979010E9289000, BIC CECBBGSF Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС, определена в договора за доставка на базата на количествата, посочени в приложение № 1 към него. Гаранцията за изпълнение следва да бъде представена преди сключването на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането ще се извършва по банков път в срок до 60 дни след датата на доставката въз основа на издадена фактура, съставена приемо-предавателна форма и гаранционна карта.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В „Плик №1” с надпис „Документи за подбор”, се поставят документите, изискани от възложителя, съгласно чл. 56 от ЗОП отнасящи се до критериите за подбор на участниците: 1. Представяне на участника /Образец №1/, което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) декларация по чл. 47, ал. 9 /Образец №2/ 2. Пълномощно на лицата подписали офертата или приложения към офертата, в случай, че нямат представителни функции – изрично, с нотариална заверка на подписа; 3.При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 4. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 5. Разрешение/удостоверение за търговия на едро с медицински изделия, издадено на участника в процедурата от ИАЛ – заверено от участника копие. 6. Доказателства за техническите възможности съгласно изискванията, посочени при участие. 7. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2/ Образец №4/; 8. Видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители/Образец №5/; 9. Декларация за страна на произход на медицинската апаратура; 10. Декларация за приемане клаузите на проекта на договора (Образец №6);. 11. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. В Плик № 2 с надпис “Предложение за изпълнение на поръчката”, се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката, както следва: 1. Техническото предложение, включващо: 1.1. Списък на съдържащите се в плика документи; 1.2.Предложение за изпълнение на поръчката, изготвено в съответствие с Приложение №3 и Техническа спецификация, изготвена съгласно Приложение №3-1- на хартиен и оптичен носител(CD); За удостоверяване на съответствието на предлаганото медицинско изделие с изискванията на ЗМИ се представят следните документи: 1.3. Декларация за съответствие на медицинското изделие по чл. 14, ал. 2 от ЗМИ, съставена от производителя или неговия упълномощен представител - копие на оригинала и в официален превод на български език (оригинал или заверен препис) или ЕС сертификат за оценка на съответствието, когато в оценката е участвал нотифициран орган – копие на оригинала и в официален превод на български език (оригинал или заверен препис ); 1.4. Декларация за нанесена „СЕ” маркировка върху медицинското изделие, в съответствие с изискванията на чл. 8 и чл. 15 от ЗМИ - декларация свободен текст. 1.5. Проспекти, каталози, спецификации от производителя и други документи, доказващи съответствието на медицинските изделия със Спецификацията на възложителя във формата на заверено фотокопие от участника на оригинала и заверено фотокопие от участника на български език. В представените материали никъде не следва да фигурира информация за цените на апаратурата. 1.6. Декларацията по чл. 33, ал. 4 от ЗОП - ако е приложимо. Продължение в Раздел VI.3) Допълнителна информация
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Няма
Минимални изисквания: Няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1) Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка – предоставя се под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката /Образец №3/. 2) Сертификат за съответствие с ISO 9001:2008 или еквивалентен при участника (във формата на копия на оригинала и на превода на български език, заверени от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”); 3) Сертификати за съответствие с ISO 13485:2003 или еквивалентен за производителя (във формата на копия на оригинала и на превода на български език, заверено от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”);
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да представи Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка – предоставя се под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. 2. Организацията на дейността им да е в съответствие със стандартите на ISO 9001:2008 или еквивалентен при участника. 3. Сертификати за съответствие с ISO 13485:2003 или еквивалентен за производителя (във формата на копия на оригинала и на превода на български език, заверено от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”);
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

или Обявление на профила на купувача

Номер на обявлението в РОП/ДВ 627843 от 08.10.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.05.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.06.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 05.06.2015 г.  Час: 09:00
Място

заседателната зала на МБАЛ "Д-р Братан Шукеров" АД - гр.Смолян, бул."България" № 2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Лицата по чл. 68, ал. 3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от Раздел III.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците В Плик № 3 с надпис “Предлагана цена”, се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката, както следва: Ценово предложение, изготвено в пълно съответствие с образеца – Приложение №4 от документацията за участие, представено от участника на хартиен носител. Предложената от участника единична цена за мярка, трябва да бъде в български лева без ДДС с точност до втория знак след десетичната запетая. Предложението на участника трябва да представлява крайна доставна цена на апаратурата, без ДДС и всички разходи до краен получател - разходи, свързани с транспорт, доставката, монтирането и пускането в експлоатация, както и обучение на персонала, които ще експлоатира апаратурата. Комуникацията между Възложителя и участниците в настоящата процедура е в писмен вид. Кандидатът или участникът, следва да представят своите становища, мнения, въпроси и т.н., свързани с настоящата процедура, само в писмен вид. Обменът на информация между Възложителя и участника се извършва по един от следните начини: - по пощата – писмо с обратна разписка, изпратено на посочените от Възложителя/участника адреси; - чрез куриерска служба; - по факс; - по електронна поща (e-mail); - чрез комбинация от горепосочените средства. Писмата и уведомленията трябва да бъдат адресирани до посочените лица за контакти. Решенията на възложителя, за които той е длъжен да уведоми кандидатите или участниците, се изпращат с препоръчано писмо с обратна разписка, чрез куриерска служба, по факс, или по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис. За получено уведомление по време на процедурата се счита това, което е достигнало до адресата. Разяснения по документацията. До изтичането на срока за закупуване/получаване на документацията за участие, посочен в раздел IV.3.3. от обявлението за поръчка /28.05.2015г./, заинтересованите лица могат да поискат писмено от възложителя разяснения по документацията за участие. Възложителят изпраща разясненията в четиридневен срок от постъпване на искането за разяснение. Разяснението се публикува в Профила на купувача на възложителя на следния уебсайт: http://www.mbalsmolyan.com. Разяснението се изпраща до всички лица, които са закупили документация за участие или са направили запитване и са посочили адрес за кореспонденция, без да се отбелязва в отговора лицето, което е направило запитването. Разяснението се прилага и към документацията, която предстои да се предоставя на други кандидати или участници. В случай, че от предоставяне на разяснението от възложителя до крайния срок за получаване на оферти за участие остават по - малко от 3 дни, възложителят е длъжен да удължи срока за получаване на оферти с толкова дни, колкото е забавата. По искане на заинтересовано лице документацията му се изпраща по пощата за негова сметка, като в случая следва да заплати цена на документацията за участие в процедурата на стойност 6 (шест) лева с включен ДДС, платими в касата на лечебното заведение или по банков път по сметка на МБАЛ “Д-р Братан Шукеров”АД: Банка: Централна Кооперативна Банка АД Банков код (BIC): CECBBGSF Банкова сметка (IBAN): BG18CECB979010E9289000

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.05.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ