Версия за печат

00689-2015-0007

BG-Ямбол: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Тунджа, пл. Освобождение №1, За: Галина Иванова- началник отдел Обществени поръчки, Р. България 8600, Ямбол, Тел.: 046 684305, E-mail: contracts@tundzha.net, Факс: 046 661574

Място/места за контакт: отдел Обществени поръчки, ет. 3, стая 309

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tundzha.net.

Адрес на профила на купувача: http://www.tundzha.net/profil-na-kupuvacha/149-protzeduri-za-vazlagane-na-obshtestveni-porachki/3234-poddarzhane-tekushto-i-zimno-i-tekusht-remont-na-opm-na-obshtina-tundzha.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Тунджа, пл. Освобождение 1, За: Нейка Кожухарова- Деловодител, Р. България 8600, Ямбол, Тел.: 046 684209, E-mail: contracts@tundzha.net, Факс: 046 661575

Място/места за контакт: Деловодство

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.tundzha.net.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Поддържане /текущо и зимно/ и текущ ремонт на ОПМ на Община „Тунджа”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: работите и дейностите по предмет на обществената поръчка обхващат пътната мрежа на територията на Община „Тунджа”.
Код NUTS: BG343
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на обществената поръчка е поддържане /текущо и зимно/ и текущ ремонт на ОПМ на Община „Тунджа” като включва видове строително монтажни работи и дейности, посочени в Количествено стойностна сметка, приложена към документацията за участие.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233140, 45233141, 45233142

Описание:

Пътни работи
Работи по поддръжане на пътища
Работи по ремонт на пътища

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Заложените за изпълнение количества и видове работи са посочени в приложената към документацията за участие количествена сметка, публикувана в профила на купувача http://www.tundzha.net/profil-na-kupuvacha.html и до която е осигурен пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност без ДДС
300000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

На основание чл. 59, ал. 5, т. 2 от ЗОП, Възложителят не изисква гаранция за участие в откритата процедура. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на поръчката и може да се внесе като парична сума по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция, като участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение.Гаранцията за изпълнение следва да е със срок на валидност за срока на изпълнение на договора и гаранционния срок за текущи ремонти, предложен в Техническото предложение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване като в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Община „Тунджа”: Банка: ИА Банк АД – клон Ямбол, Р. България Банков код (BIC): IABGBGSF Банкова сметка (IBAN): BG30IABG70943300435600 Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди определения за Изпълнител да представи гаранция за изпълнение. Възложителят има право да усвои гаранцията за изпълнение при разваляне на договора по вина на Изпълнителя. Възложителят има право да приспадне от внесената гаранция за изпълнение всички дължими суми за неустойки по договора и за претърпени вреди в следствие виновно неизпълнение на договора от Изпълнителя. Гаранционното поддържане на предмета на поръчката се обезпечава с 20 % от гаранцията за изпълнение. Възложителя освобождава 80% от внесената гаранция за изпълнение в срок до 30 дни след окончателно изпълнение на всички дейности по предмета на договора, а останалите 20 % от гаранцията за изпълнение, обезпечаващи гаранционното поддържане, се освобождават в срок до 30 дни след изтичане на последния гаранционния срок за всички текущи ремонти изпълнени по договора. В случай, че гаранцията за изпълнение изтича преди гаранционния срок, изпълнителят се задължава да представи нова гаранция или анекс в размера, определен за обезпечаване на гаранционното поддържане със срок на валидност за периода на гаранционния срок, посочен в Техническото предложение и в съответствие с условията на документацията за участие. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансиране и начин на плащане. Финансиране – Обществената поръчка се финансира със средства от републиканския и общинския бюджет. Начин на плащане - Заплащането за цялостно изпълнени ремонти, предмет на съответното възлагателно писмо, както и на извършените работи по зимно поддържане и снегопочистване ще се извършва след остойностяване на количествата на действително извършените видове работи по единични анализни цени, посочени в Ценовото предложение в 30 дневен срок след представяне на отчетни документи.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в откритата процедура може да бъде всяко бълг. или чуждестр. физ. или ЮЛ, както и техни обединения.Админ. изискв. съгл.чл.47,ал.1,т.1,б.„а”– д”,т.2,т.3 и т.4,ал.2,т.2 предл. първо и ал.5 от ЗОП;Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда,освен ако е реабилитиран:за престъпление против финанс.,данъчната или осигурителната с-ма, включително изпиране на пари,по чл.253-260 от НК;за подкуп по чл.301-307 от НК;за участие в организирана престъпна група по чл.321 и 321а от НК;за престъпление против собствеността по чл.194-217 от НК;за престъпление против стопанството по чл.219-252 от НК.б)Участникът да не е обявен в несъстоятелност;в) Участникът да не е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгл. националните закони и подзаконови актове;г) Участникът да няма задължения по смисъла на чл.162,ал.2,т.1 от ДОПК към държавата и към община,установени с влязъл в сила акт на компетентен орган,освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията,или има задължения за данъци или вноски за соц. осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;д) Участникът да не е лишен от правото да упражнява определена професия-„Строител” или дейност„Строителство”,съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението;е) Участникът да няма лица по чл.47,ал.4 от ЗОП,които са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация;ж)Участникът да не е сключил договор с лице по чл.21 или 22 от ЗПУКИ.Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка.Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция,телефон и по възможност–факс и електр. адрес.Пликът с офертата на участника трябва да съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика,както следва:Плик №1 с надпис„Документи за подбор“, в който се поставят документите и информацията по чл.56, ал.1,т.1 - 6,8,11-14 от ЗОП, изисквани от възложителя.Докум. в Плик №1 се изготвят съгл. настоящите указания и по приложените в документацията образци.Плик №1 следва да съдържа документите:Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника-Обр.1;Представяне на участник–Обр. 2; Заверено от участника копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС за изпълняване на СМР за ВТОРА група, строежи от III категория или по -висока съгласно чл. 5, ал.6, т. 1.5.1 от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС.* Удостоверението трябва да е придружено с валиден талон по чл. 23, ал. 1 от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС; Нотар. заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата(когато офертата не е подписана от лицето представляващо участника);Декл. от участник по чл.47, ал.9, удостоверяваща липса на обстоятелства по чл.47,ал.1,т.1,б. ,,а”, ,б”, ,,в”, ,,г” и ,,д”, т.2, т.3 и т.4 и ал. 2, т.2, предл. първо и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП-Обр.3,подписана от всички лица,които представляват участника;Декл.по чл.56,ал.1,т.8 от ЗОП-Обр.4;Д-я за съгласие за участие на подизп. - Образец № 4а;*Изпълн. сключва договор за подизпълнение с подизп.,посочени в офертата му. Договор за подизп.,съответно за замяна на подизп. не може да се сключва с лица,които не са посочени в Обр.4;Декл. от подизп. по чл.47,ал.9, удостоверяваща липса на обстоятелства по чл.47,ал.1,т.1,б.,,а”,,б”,,,в”,,,г” и ,,д”т.2,т.3 и т.4 и ал.5,т.1 и т.2 от ЗОП-Обр.5-представя се от всеки посочен подизп.,подписана от всички лица,които представляват посочения/те подизпълнител/и /ако в офертата има предвидени подизпълнител/и/;Прод. в Раздел VІ...
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: В документацията за участие Възложителя не е поставил изисквания да се представят доказателства за икономическо и финансово състояние по чл.50 от Закона за обществените поръчки.
Минимални изисквания: не се изискват
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - списък на строителството, еднакво или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 (пет) години считано от датата на подаване на офертите, с посочен възложител, изпълнено строителство, еднакво или сходно с предмета на поръчката, стойност/цена, период на изпълнение на строителството /оригинал/ - попълва се Образец № 6;като към списъка следва да се приложат документи и информация доказващи минималните изисквания, както следва: - посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или - удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, удостоверенията съдържат дата и подпис на издателя и данни за контакт. или - копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. - Декларация по чл. 51, ал.1, т.9 от ЗОП - попълва се Образец №7; - валиден сертификат ISO 9001:2008 за система за управление на качеството в строителството (или еквивалент), с обхват в съответствие с предмета на поръчката – заверено от участника копие. В случай, че участникът притежава сертификат, чийто срок на валидност изтича по време на изпълнение на договора, то той следва да представи към офертата си Декларация (във формат по избор на участника), че се задължава да поднови своевременно сертификата за периода на изпълнение на поръчката. - списък на технически лица, с които участникът ще разполага по трудов договор за изпълнение предмета на поръчката /оригинал/ - попълва се Образец № 8 - Информация за образованието, професионалната квалификация и професионален опит на техническия ръководител съгласно чл. 51, ал.1 т. 7 от ЗОП /оригинал/ - попълва се Образец № 9. * Съгласно разпоредбата на чл. 51а, ал.1от ЗОП участникът може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. *За целите на чл.51а, ал. 1 трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на кандидата или участника с тях.
Минимални изисквания: -Участникът следва да е изпълнил строителство еднакво или сходно с предмета на поръчката на не по-малко от 3(три) строежа/пътища/ през последните 5 (пет) години до датата определена за получаване на офертите. *Под „строителство еднакво или сходно с предмета на поръчката„ навсякъде в настоящата документация, където е употребен този израз следва да се разбира: “зимно поддържане и текущ ремонт на пътища”. - Участникът трябва да разполага минимум със следното техническо оборудване: - Леки едностранни плугове, монтирани на автомобили или трактор с мощност до 100 к.с – 2бр.; - Тежки едностранни плугове, монтирани на автомобили – 2бр.; -Тежки едностранни плугове, монтирани на трактор с мощност над 100к.с – 2бр.; - Роторна снегоринна машина – 1бр.; - Автогрейдер – 2бр.; - Булдозер – 1бр; - Цистерна с дозиращо устройство за разпръскване на хидравлично свързващото вещество – 1бр.; - Рециклираща машина с въртящ се трошачен барабан – 1бр.; -Цистерна за вода – 1бр.; - Уплътнителна техника: едно- или дву-бандажни валяци -2 броя като поне 1бр. с тегло над 13 т.; пневмоколесен валяк – 1 бр. - Асфалтополагаща машина – 1 бр. Участникът следва да разполага по трудов договор с квалифициран персонал, необходим за изпълнение на поръчката от минимум един технически ръководител с образователна квалификация „строителен инженер" или „строителен техник" съгласно чл. 163а от Закона за устройство на територията, с минимум 3 години професионален опит. * В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, изброените минимални изисквания се прилагат за обединението (консорциума и др.) като цяло с изключение на посочените сертификати, които се представят от всички членове на обединението, съобразно разпределение на дейностите предвидено в договора за създаване на обединението.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
08.06.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията е публикувана в Профила на Купувача http://www.tundzha.net/profil-na-kupuvacha.html, от където може да бъде изтеглена и нейното закупуване не е задължително условие за участие в настоящата обществена поръчка. При поискване от заинтересуваното лице, възложителят е длъжен да му я предостави или изпрати за сметка на лицето, отправило искането. В тези случаи искането следва да бъде придружено от платежен документ. Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, че е закупена. Сумата следва да бъде внесена в касата на община „Тунджа” на първи етаж или по банков път на следната сметка: Банка: ИА Банк АД – клон Ямбол, Р.България Банков код (BIC): IABGBGSF Банкова сметка (IBAN): BG83IABG70943100438300

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
08.06.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 09.06.2015 г.  Час: 10:00
Място

В заседателната зала на община "Тунджа", пл. "Освобождение" №1, гр.Ямбол

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продълж...Договор/споразумение за създаване на обедин. за участие в обществ.поръчка-копие,а когато в договора не е посочено лицето,което представлява участниците в обединението–и документ,подписан от лицата в обедин.,в който се посочва представляващия;Деклар. от всички членове на обединението/консорциума- обр.№10;Деклар. по чл.56,ал.1,т.11 от ЗОП,че са спазени изискванията за закрила на заетостта,включително миним. цена на труда и условията на труд-Обр.№11;* За изискв. за закрила на заетостта,включително миним. цена на труда и условията на труд,участниците могат да получат необход. инф-я за задълженията,свързани с данъци и осигуровки,закрила на заетостта и условията на труд от НАП,НОИ, АСП,АЗ;Декл.по чл.56,ал.1,т.12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор-Обр.№12;Декл. по чл.3,т.8 и чл.4 от ЗИФОДРЮПДРСИТДС-Обр. №13, подписана от всички лица,които представляват участника;Декл. по чл.6,ал.2 от ЗМИП-Обр. № 14,подписана от законния представител или пълномощника на ЮЛ;Декл. за липса на свързаност с друг участник по чл.55,ал.7 от ЗОП,както и за липса на обстоятелство по чл.8,ал.8,т.2 от ЗОП-Обр.№ 18;* Когато участник в процедурата е обединение, което не е ЮЛ документите по чл.56,ал.1,т.1, буква „а” и буква „б” от ЗОП се представят за всяко физ. или ЮЛ,включено в обедин.; документите по чл.56,чл.1,т.1, б. „в” и т.4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците,чрез които обединението доказва съответств. си с критериите за подбор по чл.25,ал.2,т.6 от ЗОП. * Офертата се подписва от представляващия участника или от надлежно упълномощено(с нотариално заверено пълномощно).Всички разходи по подготовката и представянето на офертата са за сметка на участниците.Плик №2 с надпис„Предложение за изпълнение на поръчката”,в който се поставя Техническо предложение-Обр.№15 и ако е приложимо-деклар. по чл.33,ал.4 от ЗОП по обр. №16;Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”,който съдържа Ценовото предложение -Обр.№17;Като приложения към Ценовото предложение се прилагат:Приложение1-КСС;Приложение 2-Таблица с показателите за ценообразуване;Анализи за доказване на единичната цена за всяка позиция от КСС;При формирането на единичната цена на основните СМР следва да бъдат включени ст-стите за труд,механизация и материали,съгл. приетите разходни норми,техн. спецификации и начин на измерване,в това число допълнит. и доставно–складовите разходи и печалба.При несъответствие между предложените единични цени в КСС и посочените анализни цени, валидна ще бъде анализната цена.В случай,че бъде открито такова несъответствие,единичните цени в КСС се превежда от комисията по чл.34 от ЗОП в съответствие с единичните анализни цени на офертата.При несъответствие между предложените единична и обща цена,валидна ще бъде единичната цена на офертата.В случай,че бъде открито такова несъответствие,общата цена се превежда от комисията по чл.34 от ЗОП в съответствие с единичната цена на офертата.Участникът трябва да посочи показателите за ценообразуване,с които се остойностяват видовете СМР от КСС.В случай, че участникът не е приложил необходимите анализи за всяка позиция от КСС, доказващи образуването на всяка от посочените в КСС единични цени,същият ще бъде отстранен от процедурата.Максимално допустимата предложена стойност е до размера на посочената прогнозна стойност.Предложената от участниците крайна цена за изпълнение на поръчкатa не може да надхвърля посочената от Възложителя максимално допустима стойност.В случай, че ценовото предложение надхвърля максимално допустимaта стойност,участникът ще бъде отстранен от процедурата.*При възникнала необходимост от извършване на непредвидени видове работи, същите се договарят по реда на чл.90 от ЗОП.*Обявлението се изпраща по електронен път съгласно изискванията на чл.6, ал.1, т.5 от ППЗОП и е осигурен пълен достъп по електронен път до документацията за участие.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Тунджа, пл. Освобождение №1, Р. България 8600, Ямбол, Тел.: 046 684305, E-mail: contracts@tundzha.net, Факс: 046 661574

Интернет адрес/и:

URL: www.tundzha.net.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.05.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ