Версия за печат

00384-2014-0008

BG-Бяла Слатина: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Бяла Слатина, ул.Климент Охридски 68, За: Цветелина Страшимирова, Република България 3200, Бяла Слатина, Тел.: 0915 882118, E-mail: bslatina@mail.bg, Факс: 0915 82914

Място/места за контакт: Цветелина Страшимирова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.byala-slatina.com.

Адрес на профила на купувача: http://byala-slatina.com/subsection-508-obschina_byala_slatina.html.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Управление и мониторинг на проекта след одобрение в изпълнение на проект: „Реконструкция на водопроводна мрежа в населени места от Община Бяла Слатина с под 2000 еквивалентни жители”, по Договор № 06/321/01544 от 12.12.2013 г. по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони“ от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 - 2013 г.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 11
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: община Бяла Слатина
Код NUTS: BG313
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ приема да извърши услуги с предмет: „Управление и мониторинг на проекта след одобрение в изпълнение на проект: „Реконструкция на водопроводна мрежа в населени места от Община Бяла Слатина с под 2000 еквивалентни жители”, по Договор № 06/321/01544 от 12.12.2013 г. по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони“ от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 - 2013 г.” Консултантската услуга най-общо включва следните дейности: прозрачно управление и изпълнение на договорите, включително мониторинг и докладване, верификация и разплащания, осчетоводяване на разходите, администриране и докладване за нередности; осъществяване на сътрудничество и координация между всички заинтересовани страни в рамките на проектите – Възложител, ДФЗ, изпълнители на договори; консултиране и подпомагане при изготвяне на необходимите документи по време на провеждане на обществените поръчки по ЗОП до сключване на договорите с изпълнителите; управление и изпълнение на ежедневните дейности, свързани с организацията и изпълнението на проектите; изготвяне на справки, доклади за напредък и други документи във връзка с докладване на изпълнението на проекта; подготовка на своевременна информация за степента на изпълнение и разходите по договорите; подготовка и представяне на отговор на въпроси и питания от и към ДФЗ по време на изпълнение на проектите; участие на място при мониторинг от страна на ДФ „Земеделие” по изпълнение на договорите; участие при осъществяване на проверки по време на строителството; Подпомагане Възложителя при изготвяне на междинни финансови справки и отчети, както и окончателен финансов отчет на договорите, осъществяване на текущ контрол върху извършените разходи, съобразно договорения бюджет, извършване на верификацията разходите, извършване разплащания по проекта, съхраняване на първичните счетоводни документи; Подпомагане Възложителя при изготвяне, размножаване, сканиране и окомплектоване на документи (фактури, анализирани графици и бюджети и др.), заявки за окончателно плащане на отпуснатата безвъзмездна финансова помощ към ДФ „Земеделие“, в съответствие с изискванията на Наредба № 25 от 29 юли 2008 г. за условията и реда за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по мярка "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 - 2013 г., касаещи отчитането на изпълнението на проектите; отчитане на дейностите от извършване на цялата инвестиция по съответния проект до получаване на окончателното плащане на стойността му по финансовата помощ от ДФЗ; оказване на съдействие на общинската администрация при реализацията на договорите: осигуряване на необходимата професионална организация и координация по време на изпълнението на договорите с изпълнителите по време на строителството; /2/ Изпълнението на договора ще се удостовери с подписването на приемо – предавателни протоколи за предаване на възложената работа по договора, като протокола следва да бъде подписан от представител на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и представител на Община Бяла Слатина.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71541000

Описание:

Услуги по управление на проекти, свързани със строителството

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
107160 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Техническо предложение; тежест: 50
Показател: Предлагана цена; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 607672 от 09.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ПРСР-16 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Управление и мониторинг на проекта след одобрение в изпълнение на проект: „Реконструкция на водопроводна мрежа в населени места от Община Бяла Слатина с под 2000 еквивалентни жители”, по Договор № 06/321/01544 от 12.12.2013 г. по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони“ от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 - 2013 г.”
V.1) Дата на сключване договора
04.05.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
24.10.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Алфа Солюшънс 7“ ЕООД, Булстат № 201882243, Йордан Трифонов № 11, вх. Б, ет. 4, ап. 34, Република България 1000, София, Тел.: 0877 861900, Факс: 02 4807434

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 107160 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 107160 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Договор N 06/321/01544 /12.12.2013 г. за отпускане на безвъзмездна финансова помощ по мярка 321 "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

07.05.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1.„Алфа Солюшънс 7“ ЕООД, ЕИК 201882243, със седалище и адрес на управление: гр. София, Йордан Трифонов № 11, вх. Б, ет. 4, ап. 34, тел.0877/861900, факс: 02/4807434 2."Фара Консулт" ООД - ЕИК 200102270, гр. София, ул.Дамян Груев №46, тел.02/9549498 3."Протико Ил" ЕООД - ЕИК 131259393, гр.София ул. Захари Зограф №57, ет.2 ап.12, тел.02/4411919 4."Рила Консулт" ЕООД - ЕИК 175292784 гр. София бул.Черни връх №59 А, тел.0879213383 5.Обединение "Проконсулт- Фиделити" - с членове: "Проконсулт и Управление" ЕООД ЕИК 201387324 и "Фиделити Груп" ООД ЕИК 131360047 6.Регионален бизнес инкубатор "Рила" ДЗЗД - с членове: "Ай Би Ен" ООД ЕИК 109565009 , "БОДЕО" ЕООД с ЕИК 200902270, "Стага Софт" ЕООД с ЕИК: 200541777 и Сдружение с нестопанска цел " Евро Славяни" ЕИК 109612003 7."Ес пи консулт БГ" ООД - ЕИК 200571378 гр.Шумен ул.Васил Левски №29


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор