Версия за печат

00435-2015-0028

BG-София: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Софийска вода АД, район Младост, ж.к. Младост ІV, ул. Бизнес парк №1, сграда 2А, За: Звезделина Борисова, България 1766, София, Тел.: 02 8122182, E-mail: ZBorisova@sofiyskavoda.bg, Факс: 02 8122588

Място/места за контакт: Отдел Снабдяване

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.sofiyskavoda.bg.

Адрес на профила на купувача: https://procurement.sofiyskavoda.bg/login.aspx?zop=903..

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Поддръжка и надграждане при необходимост на финансово-счетоводна система "Ажур".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: София
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Поддръжка и надграждане при необходимост на финансово-счетоводна система "Ажур".

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

72212440

Описание:

Услуги по разработване на софтуер за финансови анализи и счетоводство


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
119500 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

TT001377


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № 6565 / Обособена позиция №: / Заглавие:Поддръжка и надграждане при необходимост на финансово-счетоводна система "Ажур"
V.1.1) Дата на сключване договора
04.05.2015 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
27.04.2015 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

1

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„БОНЕВ СОФТ ОДИТИНГ“ ЕООД, Булстат 121133745, ГР. СОФИЯ 1404, УЛ. „РИККАРДО ВАККАРИНИ” 10Б, ОФИС 1, България 1404, София, Тел.: 02 4457600, E-mail: office@bsoft.bg, Факс: 02 4457609

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 119500 BGN без ДДС
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

07.05.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„БОНЕВ СОФТ ОДИТИНГ” ООД с адрес на управление Гр.София, 1404, УЛ. „Риккардо Ваккарини” 10Б, ОФИС 1, с ЕИК 121133745, Тел: 024457600; факс: 024457609.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- свързани със защитата на изключителни права.

Възложителят е по чл.7, т.6 от ЗОП и правното основание за провеждане на процедура на договаряне без обявление е чл. 103, ал.2, т.2 от ЗОП, съгласно което възлагането на обществената поръчка с номер ТТ001377 и предмет „Поддръжка и надграждане при необходимост на финансово-счетоводна система Ажур” на друго лице различно от поканеното би довело до нарушаване на авторски или други права на интелектуална собственост или на изключителни права, придобити по силата на закон или на административен акт. Фирмата, поканена за участие в процедурата е „Бонев Софт Одитинг” ООД, която притежава авторските права върху финансово-счетоводната система, като същевременно разполага със свидетелство за търговска марка, издадено от Патентното ведомство на Република България за регистрация на продукта Ажур, което удостоверява правата на интелектуална собственост върху марката. Възложителят е закупил от „Бонев Софт Одитинг” ООД софтуерния продукт Ажур. Като притежател на авторските права и интелектуалната собственост върху марката, само посоченото дружество има законоустановената възможност да изпълни дейностите по поддръжка и надграждане при необходимост на софтуера, което е предмет на настоящата поръчка.