Версия за печат

00589-2015-0008

BG-Перник: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Перник, пл. Св. Иван Рилски № 1а, За: инж. Славка Георгиева, България 2300, Перник, Тел.: 076 684220, E-mail: poop@pernik.bg, Факс: 076 684273

Място/места за контакт: пл. Св. Иван Рилски № 1а

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pernik.bg.

Адрес на профила на купувача: www.pernik.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Ремонт, рехабилитация и енергийна ефективност с КС на Общински комплекс Дворец на културата - гр. Перник

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: територията на община Перник
Код NUTS: BG414
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на настоящата поръчка включва - Ремонт, рехабилитация и енергийна ефективност с КС на Общински комплекс Дворец на културата - гр. Перник, която включва следните дейности: - Топлоизолация фасади (стени) - Подмяна на дограма - Топлоизолация на покрив - Изграждане на отоплителна инсталация - Изграждане на осветителна инсталация.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

общата прогнозна парична стойност на поръчката е базирана на КС на следните дейности: - Топлоизолация фасади (стени) - Подмяна на дограма - Топлоизолация на покрив - Изграждане на отоплителна инсталация - Изграждане на осветителна инсталация.

Прогнозна стойност без ДДС
1184189 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

120


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми:а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя;б) банкова гаранция в полза на Възложителя.1.Гаранция за участие. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Гаранцията за участие е размер на: 5 000 (хиляда) лева. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: ЦКБ АД,Клон Перник Банков код (BIC): CECBBGSF Банкова сметка (IBAN): BG 36 CECB 9790 3360 8793 00 Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност не по-кратък от 30 (тридесет) календарни дни след изтичане срока на валидност на офертите, посочен в обявлението за обществена поръчка. Kогато участникът или избраният изпълнител е обединение/консорциум,което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция , съответно вносител на сумата гаранцията. При представяне на гаранцията чрез платежно нареждане или банкова гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. 2. Гаранция за изпълнение на договор. Гаранцията за изпълнение на договора , сключен в изпълнение на поръчката, е в размер на 3% от стойността на договора и се представя под формата на неотменима банкова гаранция в полза на Възложителят или парична сума. Гаранцията се освобождава след приключване на договора при условията, определени в него. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя: IBAN:BG 36 CECB 9790 3360 8793 00, BIC:CECBBGSF, Банка ЦКБ АД, клон Перник. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност 30 календарни дни от датата на приключване на срока на договора. При представяне на гаранцията чрез платежно нареждане или банкова гаранция изрично се посочва договорът за изпълнение на поръчката, за който се представя гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Размерът, редът и условията на заплащане на възложеното по договора, подлежи на детайлно уреждане в самия договор.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, минималните изисквания за подбор се прилагат за обединението/консорциум като цяло. В случай, че участникът е обединение/консорциум, което не е юридическо лице, участниците в него сключват споразумение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: • всички членове на обединението/консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на обществената поръчка; •всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на обществената поръчка. •Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да ги представлява за целите на поръчката.• В договора за обединение трябва да е посочено разпределението на участието на лицата (членовете на обединението) при изпълнение на дейностите, включени в предмета на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаване на офертата. 2. Административни изисквания 2.1. Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран: • за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; • за подкуп по чл.301 - 307 от Наказателния кодекс; • за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; • за престъпление против собствеността по чл. 194- 217 от Наказателния кодекс; • за престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс. 2.2. Участникът да не е обявен в несъстоятелност. 2.3. Участникът да не е в производство по ликвидация или в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. 2.4. Участникът да няма парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от ДОПК към държавата или общината, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен. 2.5. Участникът да не е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си.2.6.Участникът да не е лишен от правото да упражнява дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението. 2.7.Участникът да не е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение.2.8. Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците. 2.9. Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки 2.10.Участникът да няма лице по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, което да е свързано лице с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация. 2.11. Участникът да няма сключен договор с лице по чл. 21 или 22 от ЗПУКИ 2.12 Т. к. Възложителят ще отстранява участник, който е регистриран в юрисдикции с преференциален данъчен режим, или е свързано такива лица, участниците представят Декларация №5.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Плик № 1: Плик № 1 има следното съдържание: 1.1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата Образец № 1.1. 1.2. Представяне на участника, съгласно Образец № 1.2, което включва посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата, подписано и подпечатано от участника.; 1.3. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (Образец № 4) - съгласно условията и изискванията, посочени в настоящите указания. 1.4. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; Договорът за обединение следва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, при изпълнението на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура; - всички членове на обединението са длъжни да останат в състава на обединението за целия период на изпълнение на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. 1.5. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума – в размер и съгласно условията, посочени в документацията за участие; 1.6. Доказателства за икономическото и финансовото състояние: Съгласно условията и изискванията, посочени в Раздел III.2.2 от Икон. и фин. условия. 1.7. Доказателства за икономическото и финансовото състояние, а именно: Съгласно условията и изискванията, посочени в Раздел III.2.3 Техн. възм-сти. 1.8. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (Образец № 5) – съгласно условията и изискванията, посочени в настоящата документация. 1.9. Декларация по чл. 56, ал. т. 6 от ЗОП (Образец № 6) - съгласно условията и изискванията, посочени в настоящата документация. 1.10. Декларация за използване на подизпълнител/и (Образец № 7) – когато е приложимо - съгласно условията и изискванията, посочени в настоящата документация. 1.11. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (Образец № 8) - когато е приложимо - съгласно условията и изискванията, посочени в настоящата документация. 1.12. Декларация за запознаване с условията на строителната площадка (Образец № 9) - съгласно условията и изискванията, посочени в настоящата документация. 1.13. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП (Образец № 10) – съгласно условията и изискванията, посочени в настоящата документация. 1.14. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП (Образец № 11) – съгласно условията и изискванията, посочени в настоящата документация. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: - Документите по т. 1.2. и т. 1.3. от настоящите указания, се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. - Документите по т. 1.6. и т. 1.7. от настоящите указания, се представят само за участниците в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. - Декларацията по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство. Участник в процедурата - чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, подава офертата на български език, документите по т.1.2. и т.1.3. се представя в официален превод, а документите по т.1.6. и т. 1.7. ако са на чужд език се представят в превод
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1 Удостоверение от банка, доказващо достъп на участника до свободни средства по кредитна линия, или Удостоверение за наличие на собствени финансови ресурси по банкови сметки. Удостоверението трябва да установява по несъмнен начин, че достъпът до финансовите ресурси не зависи от никакви условия (включително такива, свързани с правилата на банката за отпускане на финансиране) или Годишен финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен.
Минимални изисквания: 1. Участникът да има Достъп до собствени финансови ресурси, свободни средства по кредитна линия или еквивалентен финансов инструмент в размер на 50% от прогнозната стойност на поръчката. В случай, че участникът е обединение/консорциум, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени от обединението като цяло.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на строителство с предмет, еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка, изпълнени от участника през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертите, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си, включително стойностите, датите и получателите. За посочените от участника еднакво или сходно с предмета на поръчката строителство задължително се представят: - посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или -удостоверение за добро изпълнение, което съдържа задължително: стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали същото е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Удостоверенията да съдържат дата и подпис на издателя, както и данни за контакт, или - копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 2. Копие на Сертификат за въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент и да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. 4. Копие на Сертификат за въведена система за управление на околната среда по стандарт ISO 14001:2004 или еквивалент и да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Минимални изисквания: 1.Участниците следва да са изпълнили еднакво или сходно с предмета на поръчката строителство/минимум три или повече изпълнени обекта/ през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата. Под „еднакво или сходно строителство“ следва да се разбира извършването на всяка една от посочените видове мерки за енергийна ефективност (СМР): - Топлоизолация фасади (стени) - Подмяна на дограма - Топлоизолация на покрив - Изграждане на отоплителна инсталация - Изграждане на осветителна инсталация, Необходимо е за всяка една от посочените мерки да са изпълнени на поне един обект. 2. Участникът следва да има въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент за извършване на същата или сходна с предмета на поръчката дейности/и. Сертификатът следва да бъде с обхват съответстващ с предмета на поръчката. 3. Участникът следва да има въведена система за управление на околната среда по стандарт ISO 14001:2004 или еквивалентен, с обхват строителство;
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
15.06.2015 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие е публикувана на официалния сайт на Община Перник на интернет адрес : www.pernik.bg в профила на купувача на първия работен ден, следващ деня на публикуване на обявлението. Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие. Участниците, могат да я получат безплатно, като я изтеглят от горепосоченият интернет адрес. Възложителят няма право да поставя изискване документацията за участие да се получава на място и е длъжен да предостави документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. В тези случаи Възложителят може да изиска от лицата заплащането на документацията, като цената се посочва в обявлението и не може да бъде по-висока от действителните разходи за нейното отпечатване и размножаване. Само в случай, че заинтересовано лице поиска документацията за участие да му бъде предоставена на хартиен носител, тогава тя се заплаща и сумата следва да бъде внесена в касата на Община Перник или по следната банкова сметка на Община Перник: IBAN: BG 49 CECB 9790 8460 8793 00 Код 447000 При "ЦКБ" АД - клон Перник Документацията за участие на хартиен носител може да се получи в сградата на Община Перник от 9:00 часа до 16:30 часа, всеки работен ден- ет.1 в Отдел “Правно обслужване и обществени поръчки”. Комплект от документацията за участие може да се предостави след представяне на документ удостоверяващ, че документацията е платена.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
15.06.2015 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16.06.2015 г.  Час: 10:00
Място

Заседателна зала - община Перник - ет. 1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в откритата процедура или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица могат да присъстват при отварянето на офертите , при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Под „еднакво или сходно строителство“ следва да се разбира извършването на всяка една от посочените видове мерки за енергийна ефективност (СМР): - Топлоизолация фасади (стени) - Подмяна на дограма - Топлоизолация на покрив - Изграждане на отоплителна инсталация - Изграждане на осветителна инсталация, Необходимо е за всяка една от посочените мерки да са изпълнени на поне един обект.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.1.1) Орган, който отговаря за процедурите по медиация

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

отдел Правно обслужване и обществени поръчки, пл. Св. Иван Рилски № 1а, България 2300, Перник, Тел.: 076 684220, E-mail: poop@pernik.bg, Факс: 076 684308

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.05.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ