Версия за печат

00115-2015-0008

BG-Русе: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Русе, пл.Свобода № 6, За: инж. Катя Павлова - директор на дирекция Европейско развитие Албена Добрева - гл. експерт отдел Обществени поръчки 082 881725, България 7000, Русе, Тел.: 082 881767, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Община Русе

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ruse-bg.eu.

Адрес на профила на купувача: http://www.ruse-bg.eu/bg/zop/516/index.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Русе, пл. Свобода 6, За: Ваня Попова, Република България 7000, Русе, Тел.: 082 881635

Място/места за контакт: Община Русе, Информационен център

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“ПРОЕКТИРАНЕ И ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПЪРВОСТЕПЕННА ВЕЛОМРЕЖА“ гр. Русе, осъществявана с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие" 2007 - 2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейски фонд за регионално развитие

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: гр. Русе
Код NUTS: BG323
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на обществената поръчка включва изпълнението на следните дейности: А. Изготвяне на инвестиционен проект - фаза „технически проект“ и издаване на разрешение за строеж. Б. Авторски надзор по време на строителството. В. Строителство

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 71312000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Консултантски инженерни услуги в строителството

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предметът на обществената поръчка включва изпълнението на следните дейности: А. Изготвяне на инвестиционен проект - фаза „технически проект“ и издаване на разрешение за строеж. Б. Авторски надзор по време на строителството. В. Строителство, в това число: • временно строителство; • демонтажни работи; • доставка на необходимите материали и оборудване; • строително – монтажни работи; • единични, комплексни и 72-часови изпитвания; • изработване на изпълнителна и екзекутивна документации; • геодезическо заснемане на кадастрални данни на изградения обект и получаване на удостоверение по чл. 54а, ал.3, от ЗКИР; • всички дейности по приемане на обекта с Протокол обр. 15; • дейности по време на периода за съобщаване на дефекти и гаранционен период на строително – монтажните работи съгласно българското законодателство. Общата стойност без ДДС на настоящата обществена поръчка не може да надхвърля 1 153 830,00 лв. без ДДС, от които 1.Разходи за изработване на технически проект- не повече от 21 315,00 лв. без ДДС. 2. Разходи за изпълнение на СМР- не повече от 1 121 000 лв. без ДДС. 3. Разходи за авторски надзор- не повече от 11 515 лв. без ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
1153830 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие. Форма на гаранцията за участие. Размер на гаранцията за участие.Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя;б) банкова гаранция в полза на Възложителя.Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка на Община Русе: Банка: ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, Банков код (BIC): IORTBGSF, Банкова сметка (IBAN): BG37IORT73793300030000. Гаранцията за участие е в размер на 7 000 лв.В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на Община Русе или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 (тридесет) календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение е в размер на 2% от стойността на договора. Когато е под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната банкова сметка на ОБЩИНА РУСЕ: Банка: ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе,Банков код (BIC): IORTBGSF,Банкова сметка (IBAN): BG37IORT73793300030000. Ако участникът, определен за изпълнител, избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност – най-малко 1 (един) месец, след датата на получаване на Разрешение за ползване. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция за изпълнение на договора.Когато участник в процедурата е обединение от правни субекти, което не е юридическо лице, в документа за внесена гаранция или банковата гаранция следва да е отразено, че тя се внася от цялото обединение и ползва всички участници в обединението.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ще заплати на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ договорената цена, чрез банков превод по сметката на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, както следва: 30 % аванс в срок до 30 (тридесет) дни от подписване на договора и след представяне на следните документи: - проформа фактура за дължимата сума. Авансът се приспада пропорционално от всяко следващо плащане дължимо от Възложителя на Изпълнителя. Междинни плащания на дейностите по проектиране съобразно действително извършени и с необходимото качество видове работи с пропорционално приспадане размера на изплатения аванс, както и оригинална фактура за дължимата стойност. Междинни плащания на изпълнените СМР се извършват в рамките на 90% от стойността на строителни и монтажни работи, както следва: - само за действително извършени и с необходимото качество видове работи, след пропорционално приспадане на платения аванс, в срок до 30 дни от датата на представяне на следните документи: - двустранно подписани Протокол за приемане на извършени СМР по образец на ОПРР; - оригинална фактура за дължимата сума. Разплащане след получаване на Разрешение за ползване - 10 % от цената по договора в срок до 30 (тридесет) дни от датата на представянето му. Разплащането на авторския надзор се извършва на 100 % на база единична часова цена и вложено време с пропорционално приспадане размера на изплатения аванс след представяне на следните документи: - план-сметка за отчитане разходите за упражняване на авторски надзор; - акт за заплащане на авторски надзор; - оригинална данъчна фактура за дължимата сума. Всички плащания се извършват с платежно нареждане по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 30 (тридесет) календарни дни след представена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ оригинална фактура. В описателната част на фактурата следва да впише следният текст: «Разходът е по договор за безвъзмездна помощ BG161PO001/1.5-03/2011/005 по ОПРР»

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, регламентирани от Закона за обществени поръчки и обявените от Възложителя изисквания в настоящата документация и обявлението за обществената поръчка. Всеки участник може да представи само една оферта, включваща изпълнението на всички дейности от предмета на обществената поръчка. Не се допуска представянето на варианти. Едно и също физическо или юридическо лице участник в процедурата може да участва само в едно обединение. С офертата си участниците може без ограничения да предлагат ползването на подизпълнители. Лице, което участва в обединение или е дало съгласието си и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелно оферта.Лице вписано в списъка по чл. 19, ал. 2, т.8 от ЗОП, участвало в изработването на техническите спецификации и на методиката за оценка на офертите в настоящата процедура, не може да участва в процедура за възлагане на обществената поръчка самостоятелно или в обединение с други лица като кандидати, участници, членове на обединения-участници, подизпълнители, или чрез свързани лица, освен ако документите, в чието изработване е участвало са променени така, че не предоставят на участника информация, която му дава предимство пред останалите участници в процедурата. Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, за който е налице поне едно от обстоятелства, посочени в чл. 47, ал. 1 т. 1, б. „а” до „д”, т. 2, 3 и 4, ал. 2, т. 1, 2 (предложение първо) и 5 и ал. 5 от ЗОП. Определена професия по чл. 47, ал. 2, т. 2 е проектант и/или строител, а дейност - проектиране и/или строителство, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението. Участникът да не е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или свързано лице с такова дружество съгл. чл. 3 т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата,регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим..В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ подписват документ - споразумение или договор. Документът трябва да бъде представен в копие. Документът трябва да съдържа клаузи, в които е определено: Всички членове на обединението/ консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; Е определен представляващия обединението/ консорциума, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/ консорциума. Допуска се повече от едно лице да представляват обединението заедно и поотделно; Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; Разпределението на дейностите между членовете на обединението с оглед прилагането на чл. 49 от ЗОП за изпълнение на дейностите по проектиране и изпълнение на строително-монтажните работи. В случай, че в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – следва да се представи документ, подписан от лицата в обединението в който се посочва представляващият. За подизпълнителите се прилагат изискванията само по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всяка оферта трябва да съдържа три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, поставени в един общ запечатан, непрозрачен и надписан плик. В Плик № 1 се поставят следните документи и информацията по чл. 56, ал. 1, т. 1 – 6, 8, 12 – 14 от ЗОП. 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника (Образец). Списъкът на документите следва да се постави в началото на документите.Представяне на участника - по образец - Образец, включващо: посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително и електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата, информация за ползването на подизпълнители, както и дейностите, които те ще изпълняват (ако е приложимо) и: Копие на документ, удостоверяващ вписването в ЦПРС или в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издадено (съгласно чл.3, ал.2 от Закона за камарата на строителите (ЗКС) или представяне на декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, попълнена по Образец (оригинал). Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация). Документ - договор или споразумение (в случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице), подписан от лицата, включени в обединението, в който се посочва представляващият Документът се представя в случай, че участникът е неперсонифицирано обединение. Същият следва да бъде копие и от него следва да бъде видно/видни лицето/лицата, които го представляват. В случай, че в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – се представя и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП, попълнена по Образец (оригинал);Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните деиствителни собственици, попълнена по Образец (оригинал).Доказателства за техническите възможности и квалификацията на участника, Документ за внесена гаранция за участие – копие на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие.Декларация за приемане на условията в проекта на договора – Образец, Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП (оригинал) (Образец). Декларация по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари (оригинал).Съдържание на плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката”, съдържащо:Техническо предложение за изпълнение на поръчката, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП – трябва да бъде изготвена съобразно Образец. Прилага се и декларацията по чл. 33, ал. 4 от ЗОП, ако е приложимо.Съдържание на плик № 3 „Предлагана цена”. В третия запечатан, непрозрачен плик № 3 участникът следва да представи задължително ценовото си предложение, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП, попълнено по Образец към настоящата документация и приложенията към него.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя минимални изисквания за икономическото и финансовото състояние на участника.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя минимални изисквания за икономическото и финансовото състояние на участника.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Доказва се със списък- декларация на основното строителство, сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 год. считано от датата на подаване на офертата и: - Декларация – справка, в която се посочват публичните регистри, в които се съдържа информация за въвеждането на строежите в експлоатация, данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, ИЛИ - Удостоверение за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, ИЛИ - Копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 2. Копие от валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват на сертификата: проектиране и изпълнение на строително-монтажни работи (изграждане и/или ремонт и/или реконструкция) на обекти от пътната инфраструктура и/или улична мрежа; 3. Копие от валиден сертификат за внедрена система за управление на околната среда съгласно стандарта ISO 14001:2004 или еквивалентен с обхват на сертификата: проектиране и изпълнение на строително-монтажни работи (изграждане и/или ремонт и/или реконструкция) на обекти от пътната инфраструктура и/или улична мрежа; 4. Копие от валиден сертификат за внедрена система за управление на здравето и безопасността при работа съгласно стандарта OHSAS 18001:2007 или еквивалентен с обхват на сертификата: проектиране и изпълнение на строително-монтажни работи (изграждане и/или ремонт и/или реконструкция) на обекти от пътната инфраструктура и/или улична мрежа; 5. Копие на документ, удостоверяващ вписването в ЦПРС или в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издадено (съгласно чл.3, ал.2 от Закона за камарата на строителите (ЗКС) или представяне на декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. 6. Декларация – списък на експертите, които участникът ще осигури за изпълнение на поръчката, с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които отговарят за извършването на дейността, придружена от Декларация за разположение на експертите.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да има изпълнено поне едно строителство, включващо проектиране и изпълнение на строително-монтажни работи през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, сходни с предмета на поръчката. Сходни с предмета на поръчката – дейности по проектиране и изпълнение на строително-монтажни работи (изграждане и/или ремонт и/или реконструкция) на обекти от пътната инфраструктура и/или улична мрежа за строежи от втора група, втора категория. 2. Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството в строителството по ISO 9001:2008 (или еквивалентна) с обхват на сертификата: проектиране и изпълнение на строително-монтажни работи (изграждане и/или ремонт и/или реконструкция) на обекти от пътната инфраструктура и/или улична мрежа; 3. Участникът трябва да има внедрена система за управление на околната среда по ISO 14001:2004 (или еквивалентна) с обхват на сертификата: проектиране и изпълнение на строително-монтажни работи (изграждане и/или ремонт и/или реконструкция) на обекти от пътната инфраструктура и/или улична мрежа. 4. Участникът трябва да има внедрена система за безопасни условия на труд по OHSAS 18001:2007 (или еквивалентна) с обхват на сертификата: проектиране и изпълнение на строително-монтажни работи (изграждане и/или ремонт и/или реконструкция) на обекти от пътната инфраструктура и/или улична мрежа. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави – членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП. 5. Участникът трябва да притежава валидно Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строително - монтажни работи (СМР) за строежи от втора категория, втора група, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС). В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз или на друга държава – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство за регистрацията си в еквивалентен професионален регистър на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно съответния национален закон, когато наличието на регистрация е определено със закон като условие за изпълнение на строителство. 6. Екипът, който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката трябва да отговаря на следните изисквания: • Ключов експерт “Главен проектант” - да има пълна проектантска правоспособност; - да има опит като ръководител на група проектанти при проектирането на обекти от пътната инфраструктура и/или улична мрежа – поне 1 проект; • 1 бр. ключов експерт - част "Пътна" и 1 бр. ключов експерт - част "Геодезия": - да имат пълна проектантска правоспособност; - да имат минимум 5 (пет) години професионален опит като проектанти на обекти от пътната инфраструктура и/или улична мрежа; • 1 бр. ключов експерт “Технически ръководител”, който да отговаря на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ: – да е лице, получило диплома от акредитирано висше училище с квалификация "строителен инженер", "инженер" или "архитект“ или еквивалент или лице със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" ; - Да има опит като технически ръководител при строителство най – малко 1 обект от подобен характер (обекти от пътната инфраструктура и/или улична мрежа). ***С оглед изискването на чл. 163а, ал.1 от ЗУТ – при изпълнение на поръчката, това лице следва да бъде назначено на трудов договор при изпълнителя. Съгласно чл. 10 от Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране, съгласно който право да упражняват професиите „архитект”, „ландшафтен архитект”, прод. в р.VI.3
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: С1 - Срок за изпълнение на проектирането ; тежест: 50
Показател: С2 – Срок за изпълнение на строителството; тежест: 50
Показател: Ц1 – Предлагана цена за изпълнение на проектирането; тежест: 50
Показател: Ц2 - Предлагана цена за изпълнение на строителството; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03.06.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
03.06.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 04.06.2015 г.  Час: 14:00
Място

в сградата на община Русе, ет.3, Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на Община Русе.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

проект: „Интегрирана система за градски транспорт на град Русе“, осъществявана с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие" 2007 - 2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейски фонд за регионално развитие. Договор за безвъзмездна помощ BG161PO001/1.5-03/2011/005.

VI.3) Допълнителна информация

продължение от р. III. 2.3.„урбанист” и „инженер в устройственото планиране и/или в инвестиционното проектиране” в Република България имат чужденци и граждани на държави-членки на Европейския съюз, другите държави от Европейското икономическо пространство и Швейцария, на които е призната професионалната квалификация по реда на Закона за признаване на професионални квалификации.Забележка: В случай на необходимост изпълнителят следва да може да подсигури и екип от неключови експерти – проектанти с пълна проектантска правоспособност по следните части: част „Паркоустройство и благоустройство“; част „Геология“; част „ВиК“; част „Електрическа“; част „ Други съоръжения на техническата инфраструктура“. Неключовите експерти се посочват в Декларация – списък на експертите, които участникът ще осигури за изпълнение на поръчката, с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които отговарят за извършването на дейността, като за тези лица не се подава Декларация за разположение на експертите. Изискването за посочване на неключови експерти – проектанти с пълна проектантска правоспособност НЕ Е доказателство за технически възможности по смисъла на чл. 51, ал. 1, т. 7 от ЗОП.Забележки: 1. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за технически възможности и/или квалификация се доказват от един или повече от участниците в обединението. В случаите по чл. 49 от ЗОП изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност. 2. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В този случай освен описаните по-горе документи, участникът представя и доказателства, че при изпълнение на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. Решенията на Възложителя, за които той е длъжен да уведоми участниците, и документите, които се прилагат към тях, се изпращат по факс или по електронен път, или се връчват лично срещу подпис, или се изпращат с препоръчано писмо с обратна разписка, или чрез комбинация от тези средства по избор на Възложителя. С оглед разпоредбата на чл. 64, ал. 3 от ЗОП, Възложителят съкращава срока със 7 дни,т.к. изпраща обявлението за поръчката до АОП по електронен път и с още 5 дни, т.к. от датата на публикуване на обявлението в електронен вид ще предостави пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и в обявлението е посочен Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120, ал.5, т. 1 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.05.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ