00115-2015-0008
Технически редакции | ||
05.05.2015 16:21 ч. : | 05/05/2015 16:14 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
05.05.2015 16:21 ч. : | 05/05/2015 16:14 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Русе: Проектиране и изпълнение
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Русе, пл.Свобода № 6, За: инж. Катя Павлова - директор на дирекция Европейско развитие Албена Добрева - гл. експерт отдел Обществени поръчки 082 881725, България 7000, Русе, Тел.: 082 881767, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413
Място/места за контакт: Община РусеИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ruse-bg.eu.
Адрес на профила на купувача: http://www.ruse-bg.eu/bg/zop/516/index.html.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Община Русе, пл. Свобода 6, За: Ваня Попова, Република България 7000, Русе, Тел.: 082 881635
Място/места за контакт: Община Русе, Информационен центърРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
“ПРОЕКТИРАНЕ И ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПЪРВОСТЕПЕННА ВЕЛОМРЕЖА“ гр. Русе, осъществявана с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие" 2007 - 2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейски фонд за регионално развитие
Възлагане на обществена поръчка
Предметът на обществената поръчка включва изпълнението на следните дейности: А. Изготвяне на инвестиционен проект - фаза „технически проект“ и издаване на разрешение за строеж. Б. Авторски надзор по време на строителството. В. Строителство
45000000, 71312000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Предметът на обществената поръчка включва изпълнението на следните дейности: А. Изготвяне на инвестиционен проект - фаза „технически проект“ и издаване на разрешение за строеж. Б. Авторски надзор по време на строителството. В. Строителство, в това число: • временно строителство; • демонтажни работи; • доставка на необходимите материали и оборудване; • строително – монтажни работи; • единични, комплексни и 72-часови изпитвания; • изработване на изпълнителна и екзекутивна документации; • геодезическо заснемане на кадастрални данни на изградения обект и получаване на удостоверение по чл. 54а, ал.3, от ЗКИР; • всички дейности по приемане на обекта с Протокол обр. 15; • дейности по време на периода за съобщаване на дефекти и гаранционен период на строително – монтажните работи съгласно българското законодателство. Общата стойност без ДДС на настоящата обществена поръчка не може да надхвърля 1 153 830,00 лв. без ДДС, от които 1.Разходи за изработване на технически проект- не повече от 21 315,00 лв. без ДДС. 2. Разходи за изпълнение на СМР- не повече от 1 121 000 лв. без ДДС. 3. Разходи за авторски надзор- не повече от 11 515 лв. без ДДС.
НЕ
6
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранция за участие. Форма на гаранцията за участие. Размер на гаранцията за участие.Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя;б) банкова гаранция в полза на Възложителя.Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка на Община Русе: Банка: ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, Банков код (BIC): IORTBGSF, Банкова сметка (IBAN): BG37IORT73793300030000. Гаранцията за участие е в размер на 7 000 лв.В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на Община Русе или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 (тридесет) календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение е в размер на 2% от стойността на договора. Когато е под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната банкова сметка на ОБЩИНА РУСЕ: Банка: ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе,Банков код (BIC): IORTBGSF,Банкова сметка (IBAN): BG37IORT73793300030000. Ако участникът, определен за изпълнител, избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност – най-малко 1 (един) месец, след датата на получаване на Разрешение за ползване. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция за изпълнение на договора.Когато участник в процедурата е обединение от правни субекти, което не е юридическо лице, в документа за внесена гаранция или банковата гаранция следва да е отразено, че тя се внася от цялото обединение и ползва всички участници в обединението.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя.
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ще заплати на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ договорената цена, чрез банков превод по сметката на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, както следва: 30 % аванс в срок до 30 (тридесет) дни от подписване на договора и след представяне на следните документи: - проформа фактура за дължимата сума. Авансът се приспада пропорционално от всяко следващо плащане дължимо от Възложителя на Изпълнителя. Междинни плащания на дейностите по проектиране съобразно действително извършени и с необходимото качество видове работи с пропорционално приспадане размера на изплатения аванс, както и оригинална фактура за дължимата стойност. Междинни плащания на изпълнените СМР се извършват в рамките на 90% от стойността на строителни и монтажни работи, както следва: - само за действително извършени и с необходимото качество видове работи, след пропорционално приспадане на платения аванс, в срок до 30 дни от датата на представяне на следните документи: - двустранно подписани Протокол за приемане на извършени СМР по образец на ОПРР; - оригинална фактура за дължимата сума. Разплащане след получаване на Разрешение за ползване - 10 % от цената по договора в срок до 30 (тридесет) дни от датата на представянето му. Разплащането на авторския надзор се извършва на 100 % на база единична часова цена и вложено време с пропорционално приспадане размера на изплатения аванс след представяне на следните документи: - план-сметка за отчитане разходите за упражняване на авторски надзор; - акт за заплащане на авторски надзор; - оригинална данъчна фактура за дължимата сума. Всички плащания се извършват с платежно нареждане по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 30 (тридесет) календарни дни след представена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ оригинална фактура. В описателната част на фактурата следва да впише следният текст: «Разходът е по договор за безвъзмездна помощ BG161PO001/1.5-03/2011/005 по ОПРР»
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.
В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, регламентирани от Закона за обществени поръчки и обявените от Възложителя изисквания в настоящата документация и обявлението за обществената поръчка. Всеки участник може да представи само една оферта, включваща изпълнението на всички дейности от предмета на обществената поръчка. Не се допуска представянето на варианти. Едно и също физическо или юридическо лице участник в процедурата може да участва само в едно обединение. С офертата си участниците може без ограничения да предлагат ползването на подизпълнители. Лице, което участва в обединение или е дало съгласието си и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелно оферта.Лице вписано в списъка по чл. 19, ал. 2, т.8 от ЗОП, участвало в изработването на техническите спецификации и на методиката за оценка на офертите в настоящата процедура, не може да участва в процедура за възлагане на обществената поръчка самостоятелно или в обединение с други лица като кандидати, участници, членове на обединения-участници, подизпълнители, или чрез свързани лица, освен ако документите, в чието изработване е участвало са променени така, че не предоставят на участника информация, която му дава предимство пред останалите участници в процедурата. Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, за който е налице поне едно от обстоятелства, посочени в чл. 47, ал. 1 т. 1, б. „а” до „д”, т. 2, 3 и 4, ал. 2, т. 1, 2 (предложение първо) и 5 и ал. 5 от ЗОП. Определена професия по чл. 47, ал. 2, т. 2 е проектант и/или строител, а дейност - проектиране и/или строителство, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението. Участникът да не е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или свързано лице с такова дружество съгл. чл. 3 т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата,регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим..В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ подписват документ - споразумение или договор. Документът трябва да бъде представен в копие. Документът трябва да съдържа клаузи, в които е определено: Всички членове на обединението/ консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; Е определен представляващия обединението/ консорциума, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/ консорциума. Допуска се повече от едно лице да представляват обединението заедно и поотделно; Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; Разпределението на дейностите между членовете на обединението с оглед прилагането на чл. 49 от ЗОП за изпълнение на дейностите по проектиране и изпълнение на строително-монтажните работи. В случай, че в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – следва да се представи документ, подписан от лицата в обединението в който се посочва представляващият. За подизпълнителите се прилагат изискванията само по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
90
в сградата на община Русе, ет.3, Заседателна зала
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на Община Русе.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
проект: „Интегрирана система за градски транспорт на град Русе“, осъществявана с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие" 2007 - 2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейски фонд за регионално развитие. Договор за безвъзмездна помощ BG161PO001/1.5-03/2011/005.
продължение от р. III. 2.3.„урбанист” и „инженер в устройственото планиране и/или в инвестиционното проектиране” в Република България имат чужденци и граждани на държави-членки на Европейския съюз, другите държави от Европейското икономическо пространство и Швейцария, на които е призната професионалната квалификация по реда на Закона за признаване на професионални квалификации.Забележка: В случай на необходимост изпълнителят следва да може да подсигури и екип от неключови експерти – проектанти с пълна проектантска правоспособност по следните части: част „Паркоустройство и благоустройство“; част „Геология“; част „ВиК“; част „Електрическа“; част „ Други съоръжения на техническата инфраструктура“. Неключовите експерти се посочват в Декларация – списък на експертите, които участникът ще осигури за изпълнение на поръчката, с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които отговарят за извършването на дейността, като за тези лица не се подава Декларация за разположение на експертите. Изискването за посочване на неключови експерти – проектанти с пълна проектантска правоспособност НЕ Е доказателство за технически възможности по смисъла на чл. 51, ал. 1, т. 7 от ЗОП.Забележки: 1. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за технически възможности и/или квалификация се доказват от един или повече от участниците в обединението. В случаите по чл. 49 от ЗОП изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност. 2. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В този случай освен описаните по-горе документи, участникът представя и доказателства, че при изпълнение на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. Решенията на Възложителя, за които той е длъжен да уведоми участниците, и документите, които се прилагат към тях, се изпращат по факс или по електронен път, или се връчват лично срещу подпис, или се изпращат с препоръчано писмо с обратна разписка, или чрез комбинация от тези средства по избор на Възложителя. С оглед разпоредбата на чл. 64, ал. 3 от ЗОП, Възложителят съкращава срока със 7 дни,т.к. изпраща обявлението за поръчката до АОП по електронен път и с още 5 дни, т.к. от датата на публикуване на обявлението в електронен вид ще предостави пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и в обявлението е посочен Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
съгласно чл. 120, ал.5, т. 1 от ЗОП
05.05.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ