Версия за печат

00765-2015-0002

BG-Брацигово: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Брацигово, ул.Атанас Кабов № 6 А, За: Цонка Ккушлева, Република България 4579, Брацигово, Тел.: 065552 2065, E-mail: op@bratsigovo.bg, Факс: 03552 2101

Място/места за контакт: община Брацигово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bratsigovo.bg.

Адрес на профила на купувача: www.bratsigovo.bg/op.php.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Закупуване на нова сметосъбираща и сметоизвозваща техника“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр.Брацигово
Код NUTS: BG423
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Поръчката включва доставка на техника със следните характелристика: 1. Нова сметосъбирачна техника : 1.1. Кофа 110 л изцяло поцинкована, без черни части, дебелина 0,8 мм с релефна стена за увеличаване на здравината – 900 броя; 1.2. Контейнери тип ”Бобър” поциковани, с вместимост 1100 литра – 50 броя; 2. Сметоизвозваща техника – 1 бр. със следните характеристики: Двигател – 6 цилиндров с турбокомпресор, екологична норма – EURO 5, модул позволяващ комунекация с надстройката, система за запалване при трудни зимни условия, мерки по обезшумяване, система против буксуване, електронна стабилизираща система; Тип - Сметосъбираща камионна надстройка с полезен обем 20 куб.м + 1,5 куб.м приемен бункер, хидравлично задвижвана преса и повдигателно устройство за контейнери тип „Бобър” и стандартни кофи съгласно DIN EN 840; Конструкция - Изработена от високоякостна стомана ST52 ; Хидравлика - Задвижване на хидравличната система посредством аксиално бутална хидравлична помпа зацепена към В.О.М. от скоростната кутия на шасито; хонинговани хидравлични цилиндри; пропорционални електрохидравлични разпределители; резервоар за хидравлично масло със сливен филтър; Ел.система – 24 V ; Оборудване – Калници с калобрани, противовелосипедни рамки; Сертификат за индивидуално одобрение – DEKRA

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34144510, 34928480

Описание:

Превозни средства за отпадъци
Контейнери и кофи за отпадъци и смет

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1. Кофа 110 л изцяло поцинкована, без черни части, дебелина 0,8 мм с релефна стена за увеличаване на здравината – 900 броя; 1.2. Контейнери тип ”Бобър” поциковани, с вместимост 1100 литра – 50 броя; 2. Сметоизвозваща техника – 1 бр. Двигател – 6 цилиндров с турбокомпресор, екологична норма – EURO 5, модул позволяващ комунекация с надстройката, система за запалване при трудни зимни условия, мерки по обезшумяване, система против буксуване, електронна стабилизираща система; Тип - Сметосъбираща камионна надстройка с полезен обем 20 куб.м + 1,5 куб.м приемен бункер, хидравлично задвижвана преса и повдигателно устройство за контейнери тип „Бобър” и стандартни кофи съгласно DIN EN 840; Конструкция - Изработена от високоякостна стомана ST52 ; Хидравлика - Задвижване на хидравличната система посредством аксиално бутална хидравлична помпа зацепена към В.О.М. от скоростната кутия на шасито; хонинговани хидравлични цилиндри; пропорционални електрохидравлични разпределители; резервоар за хидравлично масло със сливен филтър; Ел.система – 24 V ; Оборудване – Калници с калобрани, противовелосипедни рамки; Сертификат за индивидуално одобрение – DEKRA

Прогнозна стойност без ДДС
280766.67 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

3


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът в процедурата следва да представи гаранция за участие в една от следните форми: •Депозит на парична сума по сметка на Възложителя. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметка на Възложителя - Община Брацигово: IBAN: BG88SOMB91303332969601 BIC: SOMBBGSF Име на банка: Общинска банка АД клон Пещера Титуляр на сметката : Община Брацигово. Банкова гаранция в полза на Възложителя. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката - гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на Участника. •Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Участниците следва да представят гаранция за участие в размер на 2807.67 лв. /две хиляди осемстотин и седем лева и шестдесет и седем стотинки/, представляваща 1 % от прогнозната стойност на поръчката. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или с превод на български език в случай, че е издадена от чуждестранна банка. * Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка. В случай, че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), представляващия участника следва да завери съответния документ с подпис и печат на банката. Банковата гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност - 120 дни след срока за представяне на оферти 2. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът в процедурата следва да внесе гаранция за изпълнение в една от следните форми: •Депозит на парична сума по сметка на Възложителя. При избор на гаранция за изпълнение - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметка на Възложителя- Община Брацигово: IBAN: BG88SOMB91303332969601 BIC: SOMBBGSF Име на банка: Общинска банка АД клон Пещера Титуляр на сметката : Община Брацигово. •Банкова гаранция в полза на Възложителя. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на Участника. Срокът на валидност на банковата гаранция следва да е не по-малко от 120 дни, след изтичане на срока на договора. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение, която е в размер на 3 % от приетата договорна стойност (без ДДС) в лева. 9. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. * Всички текстове на приложените към настоящата документация образци на банкови гаранции са примерни. Участниците могат да представят и банкова гаранция за участие по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на възложителя. Текстът в гаранцията относно безусловността е задължителен!!! Бъдещият изпълнител може да представи банкова гаранция за изпълнение по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на възложителя. Текстът в гаранцията относно безусловността е задължителен!!!

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на обществената поръчката е с заем от Предприятието за управление и опазване на околната среда(ПУДООС) Заплащането се извършва въз основа на предоставена фактура от страна на изпълнителя и приемо - предавателен протокол, изготвен между Изпълнителя и Възложителя. Дължимата от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ сума се заплаща на Изпълнителя по банков път в 20 (двадесет) дневен срок след датата на получаване на безлихвен заем от Предприятието за управление на дейностите по опазване на околната среда (ПУДООС) Плащането се извършва в български левове, с платежно нареждане по следната банкова сметка, посочена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

няма

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Пликът съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: 1. плик № 1 с надпис „Документи за подбор", в който се поставят документите и информацията по чл. 56, ал. 1, т. 1 - 5, 8, 11 – 14 от ЗОП; 2. плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставя техническото предложение, и ако е приложимо - декларацията по чл. 33, ал. 4 от ЗОП. 3. плик № 3 с надпис „Предлагана цена", който съдържа ценовото предложение на участника. Съдържание на Плик № 1 – „Документи за подбор” 1. представяне на участника, което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП; 2. при участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 3. оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 4. доказателства за икономическо и финансово сътояние по чл. 50 от ЗОП посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка; 5. доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка; 6. декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП; 7. Декларация за приемане на условията в проекта на договор; 8. Декларация за участие на подизпълнител – видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители; 9. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител; 10.Декларация от член на обединение; 11. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. Офертите следва да бъдат валидни със срок 180 календарни дни от крайния срок за получаване на оферти, посочен в обявлението за процедурата. Срокът на валидност на офертите представлява времето, през което участниците са обвързани с условията на представените от тях оферти. Съдържание на плик № 2 - „Предложение за изпълнение на поръчката” 1. Техническо предложение за изпълнение на поръчката, включващо и срок за изпълнение, към което, ако е приложимо, се прилага декларация по чл. 33, ал. 4. Съдържание на Плик № 3 - “Предлагана цена” 1.Ценовото предложение се подготвя от участника по образеца от настоящата документация. Този документ се поставя в отделен запечатан непрозрачен плик с надпис Плик № 3 «Предлагана цена», поставен в плика с офертата и задължително следва да отговаря на следните условия: Предлагана цена за изпълнение на поръчката (оригинал), която съгласно настоящата документация, следва да включва попълнен образец на «Ценово предложение». Към ценовото предложение се прилага Количествено стойностна сметка на доставките.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: няма
Минимални изисквания: няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1)Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Доказателството за извършените доставки се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката.
Минимални изисквания: Участникът да е изпълнил поне една доставка, еднаква или сходна с предмета на обществената поръчка, изпълнена през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Доказателството за извършените доставки се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. Забележка: под еднаква или сходна с предмета на обществената поръчка да се разбира доставка на сметосъбирачна техника или сметоизвозваща техника
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: срок за изпълнение на поръчката ; тежест: 50
Показател: ценово предложение ; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
29.05.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.06.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 05.06.2015 г.  Час: 14:00
Място

гр.Брацигово,сградата на Младежки дом ,ул.Христо Смилненски № 1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участници в процедурата или техни упълномощени представители,както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при српозване на установения режим за достъп до сградата,в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

От участие в процедурата по възлагане на обществена поръчка се отстранява участник в следните случаи: 1. Когато участникът не е представил някой от необходимите документи или информация по чл. 56 от ЗОП и предвидените в настоящите указания, след като са били изискани от него от комисията за провеждане на процедурата за възлагане на обществената поръчка; 2. Когато участникът не е представил документ за внесена гаранция за участие, след като e била изискана от него от комисията за провеждане на процедурата за възлагане на обществената поръчка; 3. Когато участникът е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. Когато участникът е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 5.Когато участникът е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; 6. Когато участникът е обявен в несъстоятелност; 7. Когато участникът е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. 8.Когато участникът има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 9.Когато участникът е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 10.Участник, който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 11.Участник, който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците. 12. Участник, който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; 13.Когато лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП на участника са "свързани лица" с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация, както и когато участникът е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси; 14.Когато участникът участвува в обединение или е дал съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник и е подал самостоятелна оферта. 15.За когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. 16.Ако Възложителят покани участниците да удължат срока на валидност на офертите, когато той е изтекъл, се отстранява от участие участник, който след покана и в определения в нея срок не удължи срока на валидност на офертата си. 17.Когато не е внесена отново гаранция за участие при покана отстрана на възложителя,когато е изтекъл срокът и преписката е върната от КЗК за разглеждане отново при влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.05.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ