Версия за печат

00479-2015-0005

BG-Балчик: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000852544

Община Балчик, пл. 21-ви септември - 6, За: Милен Йорданов - ст. юрисконсулт, Република България 9600, Балчик, Тел.: 0579 71036, E-mail: mayor@balchik.bg, Факс: 0579 74117

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.balchik.bg.

Адрес на профила на купувача: http://46.252.49.4:8081.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

«Избор на оператор на Претоварна Станция Балчик за управление на дейностите по приемане на ТБО от общините Шабла, Каварна и Балчик»

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 16 (16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
ПИ № 02508.544.618 в землището на гр. Балчик
Код NUTS: BG33
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Претоварната станция за отпадъци (ПСО) – Балчик ще обслужва общините Балчик, Каварна и Шабла в рамките на регионалната система за управление на отпадъците в регион Добрич. Теренът на площадката е в близост до местност Момчил, на около 6 км от град Балчик южно от пътя Дуранкулак - Варна. Заобиколен е от земеделски земи и кариери. След извършване на входящ контрол на отпадъците, разделно събраните зелени отпадъци ще се подават директно на площадка за компостиране на място, а смесените отпадъци ще постъпват за механично третиране в производственото хале. В производственото хале е разположена сортираща линия. Отпадъците се разтоварват в/пред зареждащ бункер, премиват през разкъсвач на торби, барабанно сито за отделяне на органичната фракция за компостиране, станция за ръчна сепарация на рециклируемите фракции, пресоване за транспортиране.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

90000000, 90500000

Описание:

Услуги, свързани с отпадъчните води, битовите отпадъци, чистотата и околната среда
Услуги, свързани с битови остатъци и отпадъци

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общия материален поток на генерираните неопасни отпадъци за общини Шабла, Каварна и Балчик възлиза на 22 624 тона/година

Стойност, без да се включва ДДС
2870000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

60

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в обществената поръчка е 1% от прогнозната стойност – 28 700,00 лева /двадесет и осем хиляди и седемстотин лева/. Върху гаранцията за участие не се начислява ДДС.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 /два/ % от стойността на договора без ДДС.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на дейностите по депониране и третиране на твърди битови отпадъци в депо се осигурява от приходи от такса „битови отпадъци”. Финансирането на тези дейности и плащането по договора за изпълнение на обществената поръчка ще са в рамките на приетата съгласно чл. 66, ал. 1 от ЗМДТ от Общински съвет град Балчик план-сметка за всяка календарна година от действието на договора. Възложителят заплаща на Изпълнителя стойността на конкретно извършената работа за изтекъл период от един месец на база реално извършена работа по приетите единични цени на услугите, след подписване на протокол за приемане на извършената работа и представяне на фактура. Плащанията се осъществяват в срок до 10 (десет) календарни дни след датата на всеки отчетен период и след представяне от Изпълнителя на първични счетоводни документи. Всички плащания по изпълнението на обществената поръчка ще се извършват по банков път в български лева, съгласно представените от кандидата, избран за изпълнител, калкулации с елементи на ценообразуване и след издаване на съответната фактура. Единичните цени, предложени от изпълнителя са постоянни и не могат да бъдат актуализирани за периода на действие на договора.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП поставя изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участниците в настоящата процедура следва да отговарят на следните минимални изисквания за технически възможности и квалификация: а) Участникът следва да е изпълнил не по-малко от две услуги, сходни или еднакви с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата. Участникът следва да представи удостоверения за добро изпълнение, издадени от съответните възложители по договорите, с посочен предмет, стойности, дата, на която е приключило изпълнението и място на изпълнение, както и дали са изпълнени професионално и в съответствие с нормативните изисквания. б) Участникът е необходимо в двумесечен срок от подписване на договора да придобие за съответната площадка на ПС Балчик - Разрешение за извършване на дейности с отпадъци, издадено по реда на Закона за управление на отпадъците (ЗУО). в) Участникът следва да докаже, че за изпълнение на услугата разполага минимум със следния квалифициран персонал за изпълнение на поръчката: - технически ръководител – 1 бр. с висше образование еколог, инженерно-техническо или икономическо образование и опит в работа на минимум 3 години; - контрольор – 1 бр. със средно техническо или икономическо образование и опит минимум 2 години работа с компютър; - шофьори – 3 бр. - 1 бр. със средно образование и шофьорска книжка с категория „С“ и опит като шофьор минимум 2 години; - механик – 1 бр. със средно техническо; - сортировачи – 10 бр. – няма специфични изисквания за образование; - общ работник – 1 бр. – няма специфични изисквания за образование; - охрана – 4 бр. – няма специфични изисквания за образование.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителят не поставя изискване за икономически и финансови възможности.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Възложителят не поставя изискване за икономически и финансови възможности.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Под „услуги, сходни или еднакви с предмета на поръчката“ следва да се разбират дейности, свързани с услуги по опериране на депа и/или претоварни станции на битови отпадъци, които включват всяка една от дейностите по приемане, теглене, на битови отпадъци, поддържане и опериране на ЛПСОВ (локално пречиствателно съоръжение и/или станция) за отпадни води, временно съхранение на опасни и специфични отпадъци и водене на записи и изготвяне на отчети относно приетите за третиране отпадъци. 2.Разрешение за извършване на дейности с отпадъци, издадено по реда на Закона за управление на отпадъците (ЗУО). 3.Декларация – списък на лицата, които ще бъдат пряко ангажирани при изпълнение на услугата – Образец № 8. Списъкът следва да бъде придружен с автобиографии на лицата отговарящи за контрола на извършването на услугата и/или имат водеща роля в изпълнението на основните дейности по договора (само за технически ръководител, контрольор и механик), към които се прилагат документи (копия), удостоверяващи по категоричен и недвусмислен начин образованието, квалификацията и опита на ангажираните лица. Представените автобиографии следва да бъдат подписани собственоръчно от съответните лица.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1) Участникът следва да е изпълнил не по-малко от две услуги, сходни или еднакви с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата. Участникът следва да представи удостоверения за добро изпълнение, издадени от съответните възложители по договорите, с посочен предмет, стойности, дата, на която е приключило изпълнението и място на изпълнение, както и дали са изпълнени професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Под „услуги, сходни или еднакви с предмета на поръчката“ следва да се разбират дейности, свързани с услуги по опериране на депа и/или претоварни станции на битови отпадъци, които включват всяка една от дейностите по приемане, теглене, на битови отпадъци, поддържане и опериране на ЛПСОВ (локално пречиствателно съоръжение и/или станция) за отпадни води, временно съхранение на опасни и специфични отпадъци и водене на записи и изготвяне на отчети относно приетите за третиране отпадъци. 2.Участникът е необходимо в двумесечен срок от подписване на договора да придобие за съответната площадка на ПС Балчик - Разрешение за извършване на дейности с отпадъци, издадено по реда на Закона за управление на отпадъците (ЗУО). 3.Участникът следва да докаже, че за изпълнение на услугата разполага минимум със следния квалифициран персонал за изпълнение на поръчката: - технически ръководител – 1 бр. с висше образование еколог, инженерно-техническо или икономическо образование и опит в работа на минимум 3 години; - контрольор – 1 бр. със средно техническо или икономическо образование и опит минимум 2 години работа с компютър; - шофьори – 3 бр. - 1 бр. със средно образование и шофьорска книжка с категория „С“ и опит като шофьор минимум 2 години; - механик – 1 бр. със средно техническо; - сортировачи – 10 бр. – няма специфични изисквания за образование; - общ работник – 1 бр. – няма специфични изисквания за образование; - охрана – 4 бр. – няма специфични изисквания за образование.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предлагана цена – ПЦ; тежест: 50
Показател: Техническо предложение; тежест: 50
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
05.06.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
15.06.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 16.06.2015 г.  Час: 10:00
Място

сградата на Община Балчик - заседателна зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Всяко решение, действие или бездействие на Възложителя в Обществена поръчка до сключването на договора подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в десетдневен (10) срок от уведомяването му за съответното решение или действие. Ако лицето не е уведомено, жалбата може да се подаде в десетдневен (10) срок от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалба пред Комисията за защита на конкуренцията се подава с копие до Възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.05.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ