Версия за печат

00385-2015-0008

BG-Пазарджик: Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000351736

Община Пазарджик, бул. България №2, За: инж.Ирина Станева, Република България 4400, Пазарджик, Тел.: 034 402230, Факс: 034 440711

Място/места за контакт: Община Пазарджик

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.pazardjik.bg.

Адрес на профила на купувача: http://pazardjik.bg/index.php?option=com_content&view=article&id=1869:smrdepo&catid=66:porachki&Itemid=183&lang=bg.

Електронен достъп до информация: http://pazardjik.bg/index.php?option=com_content&view=article&id=1869:smrdepo&catid=66:porachki&Itemid=183&lang=bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Извършване на строително-монтажни работи в изпълнение на проект: „Регионалното депо за не опасни отпадъци от регион Пазарджик, Клетка 1 и съпътстваща инфраструктура””.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Регионалното депо за неопасни отпадъци от регион Пазарджик, Клетка 1, се изграждат в рамките на ПИ 000723 в землището на с. Алеко Константиново, ЕКАТТЕ 00254, община Пазарджик, в рамките на определената площадка за изграждане на Регионална система за управление на отпадъците, регион Пазарджик, която е с площ 347,637 дка. Имотът е публична общинска собственост, на Община Пазарджик. В действителност тази земя се намира в непосредствена близост със съществуващото общинско сметище, поради което в настоящия момент е неизползваема. Площадката се намира на 12 кm южно от град Пазарджик, на 1 km югоизточно от с. Алеко Константиново и около 1,8 km южно от с. Главиница в землището на с. Алеко Константиново, община Пазарджик, местност “Баира”. Разглежданата площадка е извън населените места. До площадката се достига по второкласен републикански път от гр.Пазарджик за гр.Пещера – отбивката за с. Капитан Димитриево и гр. Брацигово.
Код NUTS: BG423
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Настоящата обществ.поръчка е част от изпълнението на проект „Регионалното депо за не опасни отпадъци от регион Пазарджик, Клетка 1 и съпътстваща инфраструктура”,представен от Община Пазарджик в качеството й на водеща община,заедно с общините Батак,Белово,Брацигово, Велинград,Лесичово,Пещера,Ракитово и Септември. Строителят извършва СМР в изпълнение на инвестиц. проект: „Регионалното депо за не опасни отпадъци от регион Пазарджик, Клетка 1 и съпътстваща инфраструктура”.Площта за изграждане на новото Регионално депо за не опасни отпадъци - Пазарджик, е 145 504 m2 и включва две нови клетки за депониране на отпадък на обща площ около 95 дка, от които предмет на финансиране е изграждането на Клетка 1 на площ от 53,4 дка. При изграждането на клетката за депониране се предвиждат преградни диги, дънен изолационен екран, система за събиране и отвеждане на филтрационни води (дренажни колектори, шахти), ретензионен басейн за филтрационни и други потоци отпадъчни води, система за улавяне, отвеждане и третиране на депониен газ, горен изолационен екран, канавки за повърхностни води и др. спомагателни съоръжения. Като част от регионалното депо ще бъдат изградени още на входно-изходна зона с КПП, електронна автомобилна везна, зона за измиване на сметоизвозващи автомобили на изход, административно-битова сграда, експлоатационен и контролен път, паркинг с 4 паркоместа, резервоар за ПП-нужди, изгребна яма – всички на обща площ около 50 дка. Ще бъдат изградени и зелен пояс и ограда. На площадката се предвижда изграждане на необходимите технически съоръжения - помпена станция за осигуряване на необходимия напор на водата за питейно-битови и технологични нужди, както и площадкови водопровод и канализация, площадкови ел. мрежи и електропроводи. През площадката за изграждане на Рег.център за рециклиране и Рег.депо – Ал.Константиново преминават електропроводна линия 1 (ВЛ) 110 kV “Дебращица” 1 и електропроводна линия 20 kV “Кътевица”. Съоръженията – 2 ВЛ 110 kV “Дебращица” са собственост на НЕК ЕАД и се стопанисва от съответното експлоатац.предприятие, а ВЛ 20 kV “Кътевица” е собственост и се експлоатира от EVN – България. Съгласно Предвар.договор за присъединяване обекти на потребители на ел.енергия към електроразпределителната мрежа на „ЕВН България Електроразпределение” ЕАД, захранването на консуматорите в Рег.депо за отпадъци от регион Пазарджик- клетка 1 ще стане от нов трафопост тип МТТ 20/0,4кV. В централната част на площадката,представляваща ПИ 000723 в земл. на с. Ал.Константиново, общ.Пазарджик, определена за изграждане на Рег.система за управление на отпадъците, регион Пазарджик, на площ около 123 дка, е разположено съществув.общинско депо за отпадъци на общ.Пазарджик, в експлоатация от 1962 год. Съгласно извършеното геодезич.заснемане, част от площите за изграждане на Клетка 1 и съпътстваща инфраструктура са заети с депонирани отпадъци, поради което съгласно работния проект е предвидено отпадъците да се предепонират върху старото депо за отпадъци на общ.Пазарджик.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45222110

Описание:

Строителни работи по общо изграждане на депа за отпадъци

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Строителят извършва СМР в изпълнение на инвестиц. проект: „Регионалното депо за не опасни отпадъци от регион Пазарджик, Клетка 1 и съпътстваща инфраструктура”. Площта за изграждане на новото Рег. депо за не опасни отпадъци - Пазарджик, е 145 504 m2, включващо 2 нови клетки за депониране на обща площ около 95 дка, от които площта на Първа клетка от Рег.депо, която е предмет на настоящата поръчка, е 53,369 m2 (като 2D). Функционално общата площ от 145 504 m2 за изграждане на Рег.депо за не опасни отпадъци - Пазарджик се разделя на: - Входно-изходна зона на Рег.депо, с КПП и бариера, електронна автомобилна везна, съоръжение за измиване на сметоизвозващи автомобили на изход, административно-битова сграда, паркинг с 4 паркоместа, резервоар за ПП-нужди, изгребна яма; -Основна производствена зона, включваща площта на клетките за депониране на отпадъци, както и съпътстващи съоръжения; - Зелен пояс и ограда. Площта, върху която се разполагат останалите зони и съоръжения, извън клетката, е около 50 дка. При изгражд.на клетката за депониране се предвиждат включително преградни диги, дънен изолационен екран, система за събиране и отвеждане на филтрационни води (дренажни колектори, шахти), ретензионен басейн за филтрационни и други потоци отпадъчни води, система за улавяне, отвеждане и третиране на депониен газ,горен изолационен екран,канавки за повърхностни води, експлоатационен и контролен път и др. спомагателни съоръжения. Тъй като в централната част на площадката,представляваща ПИ 000723 в земл. на с. Ал.Константиново, общ.Пазарджик, определена за изграждане на Рег.система за управление на отпадъците, регион Пазарджик, на площ около 123 дка, е разположено съществув.общинско депо за отпадъци на общ.Пазарджик, в експлоатация от 1962 год., част от площите за изграждане на Клетка 1 и съпътстваща инфраструктура са заети с депонирани отпадъци, поради което съгласно работния проект е предвидено отпадъците да се предепонират върху старото депо за отпадъци на общ.Пазарджик. На площадката се предвижда изграждане на необходимите технически съоръжения - помпена станция за осигуряване на необходимия напор на водата за питейно-битови и технологични нужди, както и площадкови водопровод и канализация, площадкови ел. мрежи и електропроводи. Съгласно Предвар.договор за присъединяване обекти на потребители на ел.енергия към електроразпределителната мрежа на „ЕВН България Електроразпределение” ЕАД, захранването на консуматорите в Рег.депо за отпадъци от регион Пазарджик- клетка 1 ще стане от нов трафопост тип МТТ 20/0,4кV, оборудван с трансформаторна машина–ТМ 100кVА. Монтажът му ще бъде върху бетонова площадка до новия ЖР стълб с № 104, който ще се монтира на мястото на стария в оста на ВЛ „Кътевица” от П/С 110/20кV „Пазарджик”. На стълба ще се монтират нов РОМ с РЛЗ 20/400А и ВО 20кV.

Стойност, без да се включва ДДС
13425093.64 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

730

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 134 250 лв. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът избира сам формата на гаранцията за участие.Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 365 календарни дни, включително, считано от крайния срок за получаване на офертите. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по следната сметка: IBAN сметка BG45UBBS80023300225210, ВIC код на “ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА” АД - UBBSBGSF.При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане или банкова гаранция. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя, че е със срок на валидност 365 календарни дни от крайната дата за представяне на офертите, и че е за настоящата обществена поръчка. Към отстраняване от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка на цитираните основания се пристъпва след прилагане на разпоредбите на чл.68, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер 5 % от стойността на поръчката. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път по следната сметка: IBAN сметка BG45UBBS80023300225210, ВIC код на “ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА” АД - UBBSBGSF или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение.Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване.При представяне на гаранция за изпълнение в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предмета на договора, за който се представя.Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност – най – малко за срока на изпълнение на договора, увеличен с 90 календарни дни.Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди определеният за изпълнител участник да представи гаранция за изпълнение.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят извършва конкретно междинно плащане след изпълнение на съответни строителни дейности, удостоверено с Протокол за приемане на действително извършени работи /бивш образец 19/ или в образец на финансиращия орган, подписан от представители на Възложителя и Изпълнителя, и представяне на оригинална фактура, по банков път, в срок до 30 (тридесет) дни след приемане на работата. Плащанията (Междинни и окончателно) се извършват въз основа на: 1.Протокол за приемане на действително извършени работи /бивш образец 19/ или в образец на финансиращия орган. На ИЗПЪЛНИТЕЛЯ се заплаща за съответното количество извършена от него работа съгласно посочената в количествената-стойностна сметка единична цена за всяка позиция; 2.Данъчна фактура, която се издава от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, отговаряща на ЗСч, ЗДДС и ППЗДДС. Първото междинно плащане за изпълнени СМР се извършва при реализиране на поне 15 (петнадесет) на сто от стойността на необходимите за изпълнение СМР. Междинните плащания за изпълнени СМР се извършват до достигане на 80 (осемдесет) на сто от стойността на необходимите за изпълнение СМР. Възложителят разплаща последното /окончателно/ дължимо плащане в срок до 30 (тридесет) дни след одобрението на извършените СМР, удостоверено с подписването на съответни Акт 16 по Наредба № 3 от 31.07.2003 г. и Протокол за действително извършени работи и представяне на фактура, като от тях се приспада сумата на всички неустойки, дължими от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. При условие, ПУДООС изисква удостоверяването на изпълнените количества СМР по конкретен Протокол за приемане на действително извършени работи /бивш образец 19/ или в образец на финансиращия орган, да бъде извършено с подписването на документ и от негови представители, съответното плащане се извършва в горепосочените срокове, но след подписването на цитирания документ.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Няма изискване за създаване на юридическо лице, ако участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица. В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. В случай, че участникът участва като обединение/сдружение/консорциум, договорът между лицата, участващи в последното, следва да отговаря на следните изисквания: - да е посочено разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите; - да е отразено, че всички съдружници носят заедно и поотделно отговорност за изпълнението на договора; - да е отразено, че всички съдружници са длъжни да останат в обединението за целия период за изпълнение на договора; - да е отразено, че не може да бъдат приемани други съдружници в обединението по време на изпълнението на договора. Когато не е приложен договор за създаване на обединение/сдружение/консорциум, или в приложения договор липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Възлагането на работи на подизпълнители е допустимо само, ако участникът приеме, че отговаря за действията, бездействията и работата на посочените подизпълнители като за свои действия, бездействия и работа. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, за тях се прилагат само изискванията по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Свързани лица или свързани предприятия не може да бъдат самостоятелни кандидати или участници в една и съща процедура.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран: престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от НК; подкуп по чл. 301 - 307 от НК; участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК; престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК; престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК;б)Участникът да не е обявен в несъстоятелност. в) Участникът да не е в производство по ликвидация или да се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове.г) Участникът да няма задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен. д) Участникът да не е в открито производство по несъстоятелност, или да не е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – да не се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът да не е преустановил дейността си.е) Участникът да не е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязла в сила съдебно решение.ж) Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; з) Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;Забележка: Изискванията на ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2, 4 и 5 от ЗОП, когато е посочено от възложителя в обявлението, се прилагат, както следва:1. при събирателно дружество - за лицата по чл. 84, ал. 1 и чл. 89, ал. 1 от Търговския закон; 2. при командитно дружество - за лицата по чл. 105 от Търговския закон, без ограничено отговорните съдружници;3. при дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 141, ал. 2 от Търговския закон, а при еднолично дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 147, ал. 1 от ТЗ; 4. при акционерно дружество - за овластените лица по чл. 235, ал. 2 от ТЗ, а при липса на овластяване - за лицата по чл. 235, ал. 1 от ТЗ; 5. при командитно дружество с акции - за лицата по чл. 244, ал. 4 от ТЗ; 6. при ЕТ - за физическото лице -търговец; 7. във всички останали случаи, включително за чуждестранните лица - за лицата, които представляват кандидата или участника;8. в случаите по т. 1 - 7 и за прокуристите, когато има такива; когато чуждестранно лице има повече от един прокурист, декларацията се подава само от прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на РБ, съответно територията на държавата, в която се провежда процедурата при възложител по чл. 7, т. 2 от ЗОП. и) Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка участници:при които лицата по ал.4 на чл.47 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация;които са сключили договор с лице по чл.21 или 22 от ЗПУКИ. й) Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юр.лице, за което в държавата, в която е установено,e налице някое от обстоятелствата по чл. 47,ал. 1 от ЗОП или някое от посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП.Забележка:За подизпълнителите се прилагат само изискванията по ал. 1,5 на чл.47 от ЗОП.Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Плик“1”–“Документи за подбор”:а)Списък на документите и инфо.,съдърж.се в офертата,подписан.б)Декл.за спазване на етичн.клаузи-Обр.1;в)Декл. за запознав.с услов.на общ.поръчка-Обр.2;г)Декл.за представ.на участника-Обр.3; д)Декл. по чл.47,ал.9 във вр/ка с чл.47,ал.1,т.1,т.2,т.3 и т.4,ал.2,т.1,т.2а-предл.1,т.4 и т.5,ал.5,т.1,т.2- ЗОП-Обр.4; е)Декл. за посочв.на представляв. на обединението-Обр.5/когато в догов.за обед. не е посочено лицето,което представл.участниците в обедин./ ;ж)Договорът за обед./сдружение/консорциум за участие в общ.поръчка (при обединение, което не е юр.л)-копие; з)Оригинал на банк.гаранция за участие/док-т за внес.гаранция-парична сума,копие,завер.с гриф вярно с ориг.и подпис;и)Удостовер.от банка за доказв.изискв.за наличие на своб.собств.ср-ва/достъп до своб.ср-ва по кред.линия или екв.финан.инструмент-ориг-л и/или ГФО или някоя от съставн. му части,когато публик.им се изисква-копие завер.с гриф вярно с ориг.и подпис. ;й)Списък на стр-вото,еднакво/сходно с предм.на поръчката,изпълн.през последн. 5г.,считано от датата на подав.на офертата,съдържащ:ст-ст,дата на която е приключ. изпълнен.и получателя-Обр.6;к)Удостовер.за добро изпълнение, покрив.мин.изискв.на възложителя-съдържащи ст-ст,дата,на която е приключ.изпълнен.,място,вида и обема на строит.,дали е изпълнено в съответств.с нормат.изискв.,дата и подпис на издателя и данни за контакт.Удостовер. да са приложени за посоч. строит. от списъка на стр-вото,еднакво/сходно с предмета на поръчката,изпълн.през последн.5г.,счит.от датата на подав.на офертата-копия завер.с гриф вярно с ориг.и подпис.Ако не представя Удостовер. за добро изпълнение, участникът следва да посочи публичн.регистри,в които се съдържа инфо.за актовете за въвежд.на строежите в експлоатация,която инфо.включва данни за компет.органи, издали актовете,ст-ст,датата на приключ.изпълнението,място и вида на строит.или да представят копия от д-ти, удост.изпълнението,вид,обем-копия,завер.с гриф вярно с ориг.и подпис;л)Списък на лицата,които отговарят за извършв. на стр-вото,с посочв. на образов.,проф. квалификация и проф.опит-Обр.7 и Декл.за ангажираност на експерт м)Списък на техн.оборудване /собствено или наето/,с които разполага участ.за изпълнение на строит.,с:вид,модел,техн. параметри/ хар-ки,състояние собственост-Обр.8;н)Декл.за липса на свързаност с др.участник в съот.с чл.55,ал.7-ЗОП и за липса на обстоят.по чл.8,ал.8, т.2-ЗОП-Обр.9;о)Декл.за участ.на подизпълнит. с указване на видов.работи от предмета на поръчката,които ще се предложат на подизп.и съответств.на тях дял в % от ст-стта на общ.поръчка -Обр.10 п)Декл.от подизпълнител,че е съгласен да участва като такъв -Обр.11;р)Декл.за спазване на изискв. за закрила на заетостта,включ. миним.цена на труда и условията на труд,съгл. чл.56,ал.1,т.11-ЗОП-Обр.12 Забележка:Необход.информация за задължен., свързани с данъци и осигуровки,опазване на ок.среда,закрила на заетостта и условията на труд, участ. в процедурата могат да получат от НАП, НОИ, МОСВ и Инсп.труда;с)Декл.за приемане на услов. в проекта на договор-Обр.13;т)Нот.завер.пълном.на лицето, упълномощено да представлява участника в процедур.(когато участн.не се представлява от лицата,които имат право на това,съгл.док-те му за съд. регистрация)-ориг.или копие с нот.заверка; у)Удостоверение за вписв.в ЦПР на строителя за изпълнение на строежи от 2-ра катег.,чл.137, ал.1,т.2,б."г" от ЗУТ или по-висока катег.или еквив.документ-копие,завер с гриф вярно и подпис; ф)Сертификат ISO 9001:2008 с обхват в областта на стр-во,монтаж, въвежд.в експлоатация и гаранц.обслужв. на:обществ,промишлени,енергийни, хидротехнич.,екологични, инфрастр.проекти,сгради и комплекси или екв.,или екв. документ или др.доказателства за еквив. мерки за осигур.на качеств-копие,завер.с гриф вярно и подпис;ПЛИК “2”-“Предложение за изпълнение на поръчката”- Технич.предложение за изпълн.на поръчката-Обр.15 и ако е приложимо се представя декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП ;ПЛИК “3"-“Предлагана цена”-Обр.16;

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Удостоверение от банка за доказване на изискванията за наличие на свободни собствени средства/достъп до свободни средства по кредитна линия или еквивалентен финансов инструмент – оригинал и/или годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. - копие заверено от участника с гриф вярно с оригинала и подпис. Документите следва да са издадени през последните 40 календарни дни, считано от крайната дата на подаване на офертата. Забележка: Възложителят няма право да изисква представянето на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът да разполага със свободни собствени средства/достъп до свободни средства по кредитна линия или еквивалентен финансов инструмент за осигуряване на своевременното изпълнение на ангажиментите по реализиране на обществената поръчка в размер, не по-малък от 2 685 000 лв. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Списък на строителството, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, съдържащ следната информация: стойност, датата, на която е приключило изпълнението и получателя - Образец № 6;Забележка: В случай, че по обективни причини участникът не може да представи информация по отношение на строителството, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, той следва да представи информация от датата на регистрацията си. Забележка: Участниците не трябва да посочват в списъка друго строителство извън това, с което даказват съответствието си с минималните изисквания на Възложителя. 1.1.Удостоверения за добро изпълнение, с които се покриват минималните изисквания на възложителя. Тези Удостоверения следва да съдържат информация за стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт. Удостоверенията за добро изпълнение трябва да са приложени за посоченото строителство от списъка на строителството, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата - копия заверени от участника с гриф вярно с оригинала и подпис. Ако не представя съответно Удостоверение за добро изпълнение, участникът следва да посочи публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството или да представи копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. Копията на документи следва да са заверени от участника с гриф вярно с оригинала и подпис. 2.Списък на лицата, които отговарят за извършването на строителството с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит - Образец № 7, придружен с Декларация за ангажираност на експерт; 3.Списък на техническото оборудване /собствено или наето/, с коeто разполага участника за изпълнение на строителството, съдържащ следната информация: вид, модел, технически параметри/характеристики, състояние, собственост - Образец № 8; 4.Сертификат за въведена система за управление на качеството ISO 9001: 2008 с обхват в областта на строителство, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на: обществени, промишлени, енергийни, хидротехнически, екологични, инфраструктурни проекти, сгради и комплекси или еквивалентен, или еквивалентен документ или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Представя се копие заверено от участника с гриф вярно с оригинала и подпис. 5.Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от втора категория, по чл. 137, ал.1, т.2, буква „г” от ЗУТ или по-висока категория или еквивалентен документ, изготвен съгласно националния закон на участника, издаден от компетентен орган от държавата, в която е установен. Представя се копие заверено от участника с гриф вярно с оригинала и подпис. Забележка: Участникът може да докаже съответствието си с изискванията за финансово и икономическо състояние, за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, кандидатът или участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът да е участвал в изпълнението на строителство, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата. Забележка: Под „строителство, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката“ следва да се разбира строителство на депо за неопасни отпадъци, в т.ч. изграждане на клетка и съпътстваща инфраструктура, или еквивалентно. 2. Участникът трябва да разполага с лица, които да отговарят за извършването на строителството, както следва:2.1.Ръководител на Строежа-Образование: строителен инженер (степен магистър). Професионален опит: минимум 5 години като строителен инженер и минимум 2 години на позиция ръководител на строеж или заместник ръководител;2.2.Технически ръководител- Образование: строителен инженер или строителен техник. Професионален опит: минимум 2 години стаж на строеж, като строителен инженер/строителен техник; 2.3.Отговорник по качеството-Професионален опит: минимум 2 години трудов стаж по специалността в строителството;2.4.Координатор по безопасност и здраве (КБЗ)-Професионален опит: минимум 1 година трудов стаж на тази позиция.2.5.Ръководител на противопожарна комисия-Професионален опит: минимум 1 година трудов стаж на тази позиция. 3.Участникът да разполага с необходимото техническо оборудване /собствено или наето/, за изпълнение на поръчката:3.1.За Земни работи - механизирано звено, което включва багер, булдозер, самосвали, грейдер за профилиране и валяк за уплътняване.Багер с обратна лопата и вместимост на коша 0,7 – 1,3 куб.м и дълги рейки – 1бр.;Багер с обем на коша до 0,6 куб.м – 1 бр.;- Багер с хидравличен чук – 1бр.Булдозер с рипери – 2 бр.;Автосамосвал 12-16 тона – по 2 бр. за всеки комплект багер-самосвал;- Валяк – гладък или шиповиден – 3бр.;Грейдер – 1бр.;Трамбовка – 2 бр.3.2.За Насипи по диги, основни пластове, пътни настилки-Минимално необходимо оборудване за изграждане на пътища и входно-изходната при работа на един участък:- Булдозер – 1 бр.;Хидравличен къртач – 1 бр.;- Бетонпомпа – 1 бр.;Товарачна машина – 1 бр.;Валяк – 1 бр.;Самосвали – 2 бр.;Бордови автомобили – 2 бр.; Ел.агрегат – 1 бр.;Заваръчен агрегат – 1 бр.;Автокран – 1 бр. 3.3.За Монтажни работи-Камион – 1 бр.;Кран – 1бр. 3.4.За Кофражни и бетонови работи-Кулокран – 1бр.; Автокран – 1 бр.;Автобетоновоз – 1 бр.;Автобетонпомпа – 1 бр.;3.5.За Хидроизолации-Заваръчен автомат – 1бр. 3.6.За Армировъчни работи-Автокран – 1 бр.;Камион – 1 бр.;Кулов или стрелови кран – 1 бр.Забележка: Общият брой на необходимото техническо оборудване, с което следва да разполага участника, е сбор от необходимото техническо оборудване за всяка отделна работа – точки от 2.1.4.3.1. до 2.1.4.3.6. включително. 4.Участникът да притежава сертификат за въведена система за управление на качеството ISO 9001: 2008 с обхват в областта на строителство, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на: обществени, промишлени, енергийни, хидротехнически, екологични, инфраструктурни проекти, сгради и комплекси или еквивалентен, или еквивалентен документ или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството; 5.Участникът да притежава удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от втора категория, по чл. 137, ал.1, т.2, буква „г” от ЗУТ или по-висока категория или еквивалентен документ, изготвен съгласно националния закон на участника, издаден от компетентен орган от държавата, в която е установен. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: (П1) Предложен срок за изпълнение от Участника; тежест: 10
Показател: (П2) Работна програма за изпълнение на поръчката; тежест: 60
Показател: (П3) Предложена от Участника обща цена за изпълнение на поръчката ; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
15.06.2015 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 35.8 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията за участие може да бъде внесена по банков път на следната сметка: Банка: “ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА” АД, гр.Пазарджик IBAN сметка BG86UBBS80028432441510 BIC: UBBSBGSF Код на плащане: 447000 или заплатена в брой, на каса при получаването й в Община Пазарджик. Заплащане на документацията се изисква само в случаите на предоставянето й на място или изпращането й за сметка на участника.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
15.06.2015 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

365

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 16.06.2015 г.  Час: 10:00
Място

Комисията за провеждане на процедура за обществена поръчка се назначава от възложителя след изтичане на срока за приемане на офертите. Отварянето на офертите ще се извърши в часа и датата, посочени в настоящото Обявление, в „Стъклена зала”, на II-я етаж в сградата на Община Пазарджик

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.05.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ