Версия за печат

00530-2014-0170

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

Национална агенция за приходите, бул. Княз Александър Дондуков № 52, За: Здравко Ангелов, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593566, E-mail: z.angelov@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция Логистика

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/news?id=1939.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на принадлежности за офиса за нуждите на Централно управление на НАП, Териториална дирекция на НАП „Големи данъкоплатци и осигурители“, Учебен център на НАП Банкя и Учебен център на НАП Боровец

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Централно управление на НАП, гр. София, бул. Княз Александър Дондуков № 52; Териториална дирекция на НАП „Големи данъкоплатци и осигурители“, гр. София, ул. Аксаков № 29
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на принадлежности за офиса за нуждите на Централно управление на НАП, Териториална дирекция на НАП „Големи данъкоплатци и осигурители“, Учебен център на НАП Банкя и Учебен център на НАП Боровец, съгласно Приложение към Пълното описание на предмета на поръчката, технически спецификации и изисквания към изпълнението, неразделна част от документацията за участие.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 045 - 074869 от 05.03.2014 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 001 - 000250 от 02.01.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 56 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

23.03.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Производителна кооперация на инвалидите Царевец, ЕИК 000111036, ул. Мармарлийска № 39, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 622076, E-mail: pki_tzar@abv.bg

Интернет адрес/и:

URL: http://pki-tzarevetz.com.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 68083.34 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Договор № 56/27.04.2015 г. за изпълнение на поръчката, се сключва за срок от 12 месеца, считано от датата на подписването му или до изчерпване на максимално допустимата му стойност в размер на 68 083,34 лв. без ДДС, съответно 81 700 лв. с включен ДДС, в рамките на този период.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219788

Интернет адрес/и:

URL: www.scc.bg..

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.05.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Роел 98 ООД, гр. София, ЕИК 121798467 Кооперация Панда, гр. София, ЕИК 000885099 Производителна кооперация на инвалидите Царевец, гр. Велико Търново, ЕИК 000111036