Версия за печат

00211-2015-0009

BG-Хасково: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000903946

Община Хасково, пл. Общински №1, За: инж. Даяна Добрикова - Начaлник отдел Строителство и инвестиции, Дирекция СИПЕ, Община Хасково, Република България 6300, Хасково, Тел.: 038 603378, E-mail: pnovk_haskovo@abv.bg, Факс: 038 664110

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.haskovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://aop.haskovo.bg:8080/imeon_web/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=iPiGYNn%2fDUQ%3d.

Електронен достъп до информация: http://aop.haskovo.bg:8080/imeon_web/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=iPiGYNn%2fDUQ%3d.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Избор на изпълнители за извършване на обследвания във връзка с изпълнение на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради в одобрените многофамилни жилищни сгради на територията на Община Хасково по обособени позиции

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12 (12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. Хасково
Код NUTS: BG422
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмета на поръчката включва избор на изпълнители за извършване на обследвания във връзка с изпълнение на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради в одобрените многофамилни жилищни сгради на територията на Община Хасково по обособени позиции както следва: - Обособена позиция №1- Район 1 – ж.к. Бадема и кв. Ручока – гр. Хасково; - Обособена позиция №2 – Район 2 – ж.к. Орфей – гр. Хасково - Обособена позиция №3 – Район 3 – кв. Куба, кв. Раковски, кв. Каменни, кв. Овчарски, кв. Тракийски, Център, кв. Възраждане и кв. Република – гр. Хасково Предметът на обществената поръчка включва следните видове дейности: -Дейност 1-Изготвяне на обследвания за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, ал. 1 (т.1-5) и ал. 2 от ЗУТ, и на техническите паспорти на сградата; -Дейност 2-Извършване на обследване за енергийна ефективност и предписване на необходимите ЕСМ в съответствие с нормативните и минимални изисквания за енергийна ефективност и сертифициране по реда на ЗЕЕ

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71251000, 71620000, 71630000, 71314300, 71631300, 71314310

Описание:

Архитектурни услуги по измервания и заснемания на сгради
Услуги, свързани с анализи
Услуги по технически изпитвания и контрол
Консултантски услуги по ефективност на електрически системи
Услуги по технически контрол и проверка на сгради
Технически консултации по отоплителни инсталации на сгради

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
Само за една обособена позиция
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

І ОП – Район 1 – Ж.К. Бадема и кв. Ручока гр.Хасково - 48 бр. сгради, 244 657 кв.м. РЗП ІІ ОП– Район 2 – Ж.К. Орфей – 44 бр. сгради, 262 576 кв.м. РЗП ІІІ ОП - Район 3 – кв. Куба, кв. Раковски, кв. Каменни, кв. Овчарски, кв. Тракийски, Център, кв. Възраждане и кв. Република - 75 бр. сгради, 394 125 кв.м. РЗП Подробно описание на потенциалните сгради и изходни данни за тях се съдържат в Приложения № 1, 2, 3, неразделна част от Техническата спецификация.

Стойност, без да се включва ДДС
3605432 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

31.12.2016 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие в процедурата. Размерът на гаранцията за участие в процедурата е както следва: - за обособена позиция №1 – 5000 лв.; - за обособена позиция №2 – 6000 лв.; - обособена позиция №3 – 8000 лв. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път по посочената по-долу сметка на Възложителя или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, той трябва да представи в офертата си оригинал на безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност поне 150 дни от крайният срок за подаване на офертите. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2.Гаранция за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2% от максималната прогнозна стойност за всяка обособена позиция, както следва: - за обособена позиция №1 – 19 572.56 лв.; - за обособена позиция №2 – 21 006.08 лв.; - за обособена позиция №3 – 31 530 лв. Гаранцията се представя при подписване на договора за обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Банковата гаранция за изпълнение следва да е безусловна и неотменима, да е издадена в полза на възложителя за конкретния договор и да е със срок на валидност поне 60 календарни дни след срока на изпълнение на договора. Условията, при които се удължава, освобождава или задържа гаранцията за изпълнение, са уредени в условията на договора, приложен в документацията. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие или изпълнение като парична сума, тя се внася по сметка: Титуляр: Община Хасково Банка: „Райфайзенбанк (България)“ ЕАД, клон Хасково IBAN: BG50RZBB91553320000130, BIC: RZBBBGSF. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата за гаранция. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят освобождава гаранциите за участие по реда предвиден в чл. 62 от ЗОП: -на отстранените участници - в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; -на класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие, когато участника: -оттегли офертата си след изтичане на срока за получаване на офертите; -е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участник обжалва решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите за участие се освобождават в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. 3.Парична или банкова гаранция за целия размер на всяко авансово плащане по конкретно възлагателно писмо за конкретната сграда. Участникът избира сам формата на гаранцията за авансово плащане. Банковата гаранция за авансово плащане следва да е безусловна и неотменима, да е издадена в полза на възложителя за конкретното авансово плащане и да е със срок на валидност поне 30 календарни дни след изтичане срока за изпълнение на конкретната сграда. Гаранцията се освобождава след окончателното плащане за конкретната сграда.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1.Максималната стойност на договора не може да надвишава 3 605 432 лв. без ДДС. 1.1. Максималната прогнозна стойност на договора по обособена позиция №1 не може да надвишава 978 628 лева без ДДС. 1.2. Максималната прогнозна стойност на договора по обособена позиция №1 не може да надвишава 1 050 304 лева без ДДС. 1.3. Максималната прогнозна стойност на договора по обособена позиция №1 не може да надвишава 1 576 500 лева без ДДС. 2.Плащане 2.1.Авансово плащане в размер на 35 % от цената по конкретното възлагателно писмо (неразделна част от договора) за конкретната сграда, платимо в срок до 30 календарни дни от представяне на фактура и гаранция за обезпечаване на целия размер на предвиденото авансово плащане. 2.2.Окончателно плащане в размер на 65 % от цената по конкретното възлагателно писмо за конкретна сграда, платимо в срок до 30 календарни дни от подписване на приемо-предавателен протокол за окончателно приемане на услугата в обхват и съдържание, подробно описани в техническата спецификация и след издаване на фактура за размера на плащането. Забележка: В случай, че ще бъдат използвани подизпълнители, междинните плащания ще се извършат и при условията на чл.45б, ал.3 и ал.4 от ЗОП. 2.3 Плащанията ще се извършват изцяло по правилата на Българска банка за развитие и уговореното в договор за целево финансиране - Приложение №11 от методическите указания на МРРБ, утвърдени по националната програма за енергийна ефективност, приета с ПМС №18/02.02.2015 г. 2.4.Финансовите средства по настоящата поръчка ще бъдат осигурени по Национална програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Отстранява се от участие в процедурата участникът, за който е налице поне едно от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1, б. „а” до б. „д” , т.2, т.3 и т.4, ал. 2, т. 1, ал. 5, т.1 и т. 2 от ЗОП, а именно: 1.Той или неговият управител, съответно лице/ата с управленски/представителни функции, включително и прокурист е/са осъден/и с влязла в сила присъда, освен ако е/са реабилитиран/и за: -престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително за изпиране на пари, по чл. 253 – 260 от НК; -за подкуп по чл. 301 – 307 от НК; -за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК; -за престъпление против собствеността по чл. 194 – 217 от НК; -за престъпление против стопанството по чл. 219 – 252 от НК; 2.Обявен е в несъстоятелност; 3.Е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура, съгласно националните закони и подзаконови актове; 4. Има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния кодекс към държавата и Община Хасково, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социално осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен. 5. Е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 6.E свързано лице с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация по смисъла на § 1, т. 23а от ДР на ЗОП;7. E сключил договор с лице по чл. 21 и 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. Към момента на подписване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи документи, доказващи, че всички членове на екипа притежават персонални удостоверения за професионална правоспособност и валидни поименни застраховки „Професионална отговорност в проектирането и строителството.“ Застраховката следва да бъде валидна за срока на изпълнение на договора.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2.Представяне на участника, което включва: - посочване на ЕИК по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата Забележка: В представянето си участникът следва да посочи и: - телефон за връзка, както и наименование на обслужваща банка, IBAN, BIC код и титуляр на сметка. - в случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице – съдружниците, чрез които ще се доказват изискванията за икономическото и финансово състояние и техническите възможности и квалификация 3.Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 от ЗОП под формата на: За дейност 1 - Копие от удостоверение по реда на наредбата по чл. 166, ал. 2 от ЗУТ /или валиден лиценз от Министъра на регионалното развитие и благоустройството/, когато участникът е лице определено в чл. 176в от ЗУТ, а именно консултант или да представи декларация в свободен текст, че към момента на подписване на договора ще представи валиден документ. При участник чуждестранно физическо или юридическо лице се представят еквивалентни документи в зависимост от държавата, в която са установени. За дейност 2 – Копие на документ за наличието на регистрация в публичния регистър на Агенцията за устойчиво енергийно развитие по чл. 23а, ал. 1 от ЗЕЕ или декларация в свободен текст. За чуждестранните участници трябва да има наличието на съответно право, за което се представя документ, доказващ еквивалентното право и/или декларация, че чуждестранният участник притежава съответното право. 4.Декларация по чл. 47, ал. 9 ЗОП 5.Договор за обединение, а ако в него не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият Забележка: представя се само ако участникът е обединение, което не е ЮЛ. 6.Пълномощно, упълномощаващо лицето, подписващо предложението на Участника и цялата свързана с него документация, в случай, че не е законен представител. 7.Удостоверение за регистрация по ЗДДС (ако е налична такава) 8.Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документ за внесена гаранция под формата на парична сума 9.Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелствата по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП 10.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици 11.Декларация за участие на подизпълнител/и, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП, съдържаща информация относно видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващите на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка 12.Декларация за запознаване и приемане на условията на документацията за участие и условията в клаузите на проекта на договор 13.Декларация от подизпълнителя, че е съгласен да участва в изпълнението на поръчката; 14.Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд С офертата си участникът може без ограничения да предлага ползването на подизпълнители. За подизпълнителите се представя декларация по чл. 47, ал. 9 ЗОП, съгласно чл. 47, ал. 8 от ЗОП само за обстоятелствата по т.1, т.2, т.3, т.4, т.6, т.7 и т.8 от декларацията. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: - документите по т.2, 4, 9 и 10 се представят за всяко физическо и юридическо лице включено в обединението;

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Не се предвиждат такива изисквания

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Не се предвиждат такива изисквания

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Забележка: В списъка се посочват стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършените услуги. Съгласно чл. 51, ал. 4 ЗОП доказателство за извършената услуга се представя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информацията за услугата. 2.Списък на техническите лица, участващи в екипа, който участникът ще използва за извършване на Дейност 1 и Дейност 2. Забележка: В списъка се посочват образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на техническите лица, които ще отговарят за извършване на услугата. Към списъка се прилага автобиография за всяко лице. Списъкът следва да съдържа проектанти с пълна проектантска правоспособност независимо дали участникът е юридическо лице или обединение на физически лица. В списъка се посочва и физическото лице, упражняващо технически контрол по част "Конструктивна", което отговаря на изискванията на чл. 142, ал. 10 от ЗУТ, както и лицата-консултанти по ЕЕ, определени с Наредбата по чл. 23а, ал. 9 от ЗЕЕ, които ще вземат участие при изпълнение на поръчката. Списъкът се попълва независимо дали участникът е юридическо лице определено в чл. 176в от ЗУТ или от проектанти от различни специалности с пълна проектантска правоспособност. 3.Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Минималните изисквания за трите обособени позиции са еднакви: 1.Участниците да са изпълнили поне една услуга, еднаква или сходна с предмета на обществената поръчка, изпълнена през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Забележка: Под сходни услуги с предмета на поръчката да се има предвид дейности по: обследване за енергийна ефективност и издаване на сертификат за актуално състояние на потреблението на енергия и обследване за установяване на техническите характеристики на сградата и изготвяне на технически паспорт. Услугата следва да е предоставена в посочения период и да е приключило изпълнението, за което се представят съответните доказателства. 2. За Дейност 1 и Дейност 2 Участниците да имат на разположение минимален състав на техническите лица, участващи в екипа, който участникът ще използва за извършване на Дейност 1 и Дейност 2, както следва: - Ръководител екип - един; Ръководителят на екипа следва да има висше техническо образование, минимална степен „бакалавър“, както и да притежава 5 години стаж по специалността. - Оценка на характеристиките на строежите по чл. 169, ал. 1 от ЗУТ се извършва от лицата определени в чл. 176в от ЗУТ, а именно Консултант, получил удостоверение по реда на наредбата по чл. 166, ал. 2 от ЗУТ, или от проектанти с пълна проектантска правоспособност по следните специалности: „Архитектура“ – един; „Конструктивна“ – един; „Ел. инсталация“ – един; „Водопровод и канализация“ – един; „Пожарна и аварийна безопасност“ – един‘ „ОВК“ – един; - Физическо лице, упражняващо технически контрол по част „Конструктивна“, което отговаря на изискванията на чл. 142, ал. 10 от ЗУТ - един; Забележка: Когато обследването се извършва от Консултант, в състава му се включват физическо лице, упражняващо технически контрол по част „Конструктивна“, което отговаря на изискванията на чл. 142, ал. 10 от ЗУТ. Когато обследването се извършва от проектанти, в състава им се включва физическо лице, упражняващо технически контрол по част „Конструктивна“, което отговаря на изискванията на чл. 142, ал.10 от ЗУТ. Съгласно чл. 142, ал. 10 от ЗУТ физическите лица, упражняващи технически контрол по част „Конструктивна“ следва да са включени в списък, изготвен и ежегодно актуализиран от Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране, или в еквивалентен списък или регистър, поддържан от компетентен орган в държава членка на Европейския съюз, или в друга държава-страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство. - Лица-консултанти по ЕЕ, определени с Наредбата по чл. 23а, ал. 9 от ЗЕЕ – един. Забележка: Лицата, които ще извършват обследването за енергийна ефективност и сертифициране на сградите е необходимо да са вписани в публичния регистър на Агенция за устойчиво енергийно развитие по чл. 23а, ал. 1 от ЗЕЕ и да отговарят на условията поставени в чл. 23, ал. 1 и чл. 23, ал. 3, т. 1 от ЗЕЕ. Квалификацията на консултант по енергийна ефективност трябва да отговаря на ниво 1 – да има компетентност за извършване на дейности по чл. 23, ал. 1 от ЗЕЕ за всички категории сгради, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 5 от ЗУТ и номенклатурата на видовете строежи по отделните категории, определени с наредбата по чл. 137, ал. 2 от ЗУТ. 3.За Дейност 1 и Дейност 2 Участникът трябва да разполага с: необходимите калибрирани уреди и инструменти за обследване на строителни конструкции и инсталации, с необходимата измервателна и изпитвателна апаратура и техника, уреди и инструменти за измерване на осветеност, за шум, за електроизмервания и др. уреди за определяне на нормативно определени показатели, както и с необходимите технически средства, определени с наредбата по чл. 23а, ал.9 от ЗЕЕ. Задължително условие: Предложената апаратура следва да осигурява безразрушителни методи за конструктивно обследване на сградата.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

За Дейност 1 - Изготвяне на обследвания за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, ал. 1 (т. 1 - 5) и ал. 2 от ЗУТ, и на технически паспорти на сградите: Обследването на строежите се извършва от лицата определени в чл. 176в от ЗУТ, а именно Консултант, получил удостоверение по реда на наредбата по чл. 166, ал. 2 ЗУТ, или от проектанти от различни специалности с пълна проектантска правоспособност. Когато обследването се извършва от Консултант, в състава му се включват физически лица, упражняващи технически контрол по част "Конструктивна", които отговарят на изискванията на чл. 142, ал. 10 ЗУТ. Когато обследването се извършва от проектанти, в състава им се включват физически лица, упражняващи технически контрол по част "Конструктивна", които отговарят на изискванията на чл. 142, ал. 10 ЗУТ, както и проектанти от различни специалности с пълна проектантска правоспособност, за оценка на останалите характеристики на строежите по чл. 169, ал. 1 – 3 ЗУТ. За Дейност 2 - Извършване на обследване за енергийна ефективност и сертифициране по реда на ЗЕЕ с оглед изпълнение на мерки за енергийна ефективност в одобрените многофамилни жилищни сгради: Лицата, които ще извършат обследване за енергийна ефективност и сертифициране на сградите е необходимо да са вписани в публичния регистър на Агенцията за устойчиво енергийно развитие по чл. 23а, ал.1 ЗЕЕ и да отговарят на условията, поставени в чл.23, ал.1 и чл.23, ал.3, т.1 от ЗЕЕ.

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
15.06.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се публикува в профила на купувача. Възложителят не изисква документацията за участие да се получава на място. В случай, че някое лице е поискало да получи документацията ще му бъде предоставена и изпратена за негова сметка. В тези случаи лицата заплащат документацията за участие и изпращат на възложителя ведно с искането и документ за платена документация в размер на 10 лв. с включен ДДС. Сумата се превежда по банков път на банковата сметка на Община Хасково в "Райфайзенбанк (България)" ЕАД, клон Хасково, IBAN – BG05 RZBB 9155 8420000 107, BIC - RZBBBGSF, код на плащане 44-80-90.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
15.06.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

150

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 16.06.2015 г.  Час: 10:00
Място

гр. Хасково, пл."Общински" № 1, заседателна зала 2-ри етаж

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците и техните упълномощени представители, представителите на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Хасково, пл. Общински №1, Република България 6300, Хасково, Тел.: 038 603335, E-mail: pnovk_haskovo@abv.bg, Факс: 038 664110

Интернет адрес/и:

URL: www.haskovo.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.05.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Район 1 – ж.к. Бадема и кв. Ручока – гр. Хасково;
1) Кратко описание

Предметът на обществената поръчка включва следните видове дейности: -Дейност 1-Изготвяне на обследвания за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, ал. 1 (т.1-5) и ал. 2 от ЗУТ, и на техническите паспорти на сградата; -Дейност 2-Извършване на обследване за енергийна ефективност и предписване на необходимите ЕСМ в съответствие с нормативните и минимални изисквания за енергийна ефективност и сертифициране по реда на ЗЕЕ

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71251000, 71620000, 71630000, 71314300, 71631300, 71314310

Описание:

Архитектурни услуги по измервания и заснемания на сгради
Услуги, свързани с анализи
Услуги по технически изпитвания и контрол
Консултантски услуги по ефективност на електрически системи
Услуги по технически контрол и проверка на сгради
Технически консултации по отоплителни инсталации на сгради

3) Количество или обем

І ОП – Район 1 – Ж.К. Бадема и кв. Ручока гр.Хасково - 48 бр. сгради, 244 657 кв.м. РЗП

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
978628 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2016 г. 



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Район 2 – ж.к. Орфей – гр. Хасково“
1) Кратко описание

Предметът на обществената поръчка включва следните видове дейности: -Дейност 1-Изготвяне на обследвания за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, ал. 1 (т.1-5) и ал. 2 от ЗУТ, и на техническите паспорти на сградата; -Дейност 2-Извършване на обследване за енергийна ефективност и предписване на необходимите ЕСМ в съответствие с нормативните и минимални изисквания за енергийна ефективност и сертифициране по реда на ЗЕЕ

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71251000, 71620000, 71630000, 71314300, 71631300, 71314310

Описание:

Архитектурни услуги по измервания и заснемания на сгради
Услуги, свързани с анализи
Услуги по технически изпитвания и контрол
Консултантски услуги по ефективност на електрически системи
Услуги по технически контрол и проверка на сгради
Технически консултации по отоплителни инсталации на сгради

3) Количество или обем

ІІ ОП– Район 2 – Ж.К. Орфей – 44 бр. сгради, 262 576 кв.м. РЗП

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1050304 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2016 г. 



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Район 3 – кв. Куба, кв. Раковски, кв. Каменни, кв. Овчарски, кв. Тракийски, Център, кв. Възраждане и кв.Република – гр. Хасково
1) Кратко описание

Предметът на обществената поръчка включва следните видове дейности: -Дейност 1-Изготвяне на обследвания за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, ал. 1 (т.1-5) и ал. 2 от ЗУТ, и на техническите паспорти на сградата; -Дейност 2-Извършване на обследване за енергийна ефективност и предписване на необходимите ЕСМ в съответствие с нормативните и минимални изисквания за енергийна ефективност и сертифициране по реда на ЗЕЕ

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71251000, 71620000, 71630000, 71314300, 71631300, 71314310

Описание:

Архитектурни услуги по измервания и заснемания на сгради
Услуги, свързани с анализи
Услуги по технически изпитвания и контрол
Консултантски услуги по ефективност на електрически системи
Услуги по технически контрол и проверка на сгради
Технически консултации по отоплителни инсталации на сгради

3) Количество или обем

ІІІ ОП - Район 3 – кв. Куба, кв. Раковски, кв. Каменни, кв. Овчарски, кв. Тракийски, Център, кв. Възраждане и кв. Република - 75 бр. сгради, 394 125 кв.м. РЗП

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1576500 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2016 г.