Версия за печат

00267-2015-0041

BG-Пловдив: 04 - Превоз на поща по суша и по въздух

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Пловдив, пл. Стефан Стамболов №1, За: Петя Гавазова - главен експерт в дирекция Обществени поръчки, РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 032 656751, E-mail: otdel_op@abv.bg, Факс: 032 660571

Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.plovdiv.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150430uHkF1437135.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Пловдив, пл. Стефан Стамболов №1, За: Милена Трифонова, Елеонора Димитрова, РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 032 656724

Място/места за контакт: Деловодство

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Предоставяне на универсални и неуниверсални пощенски услуги за нуждите на Община Пловдив и структурните й звена с две обособени позиции, както следва: Обособена позиция №1 Предоставяне на универсални пощенски услуги, Обособена позиция №2 Предоставяне на неуниверсални пощенски услуги”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 4
Място на изпълнение: гр. Пловдив
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обществената поръчка е за предоставяне на универсална и неуниверсална пощенски услуги за нуждите на Община Пловдив и структурните й звена. Срокът за изпълнение на поръчката е 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на сключване на договора за съответната обособена позиция.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

64100000

Описание:

Услуги на националната поща, куриерски услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общата прогнозна стойност на обществената поръчка е 300 000 лв. с включен ДДС, разделена по съответните обособени позиции, както следва: Обособена позиция №1 Предоставяне на универсални пощенски услуги – 100 000 лв. с включен ДДС; За обособена позиция №2 Предоставяне на неуниверсални пощенски услуги – 200 000 лв. с включен ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
250000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

- Гаранции за участие и изпълнение по настоящата обществена поръчка. - Гаранции за участие: За Обособена позиция №1 „Предоставяне на универсални пощенски услуги” гаранцията за участие е в размер на 800 лв. (осемстотин лева). За Обособена позиция №2 „Предоставяне на неуниверсални пощенски услуги” гаранцията за участие е в размер на 1200 лв. (хиляда и двеста лева). Гаранцията за участие може да бъде представена под формата парична сума, платима по следната банкова сметка на Община Пловдив: ТБ ИНВЕСТБАНК АД – клон Пловдив, IBAN: BG57 IORT 7375 3302 0000 03, BIC: IORTBGSF или банкова гаранция в оригинал, издадена в полза на Възложителя, със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата подадена от участника. - Гаранция за изпълнение на договора по съответната обособена позиция При подписване на конкретен договор изпълнителят представя гаранция за изпълнението на договора – парична сума, преведена по банкова сметка на Община Пловдив: ТБ ИНВЕСТБАНК АД – клон Пловдив, IBAN: BG57 IORT 7375 3302 0000 03, BIC: IORTBGSF или безусловна и неотменима банкова гаранция в оригинал, в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малко от 25 месеца, считано от датата на сключване на договора. Размерът на гаранцията за изпълнение е 3 (три) на сто от стойността на договора без ДДС за съответната обособена позиция. Гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава, при условията и в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

- Заплащането на услугите, предоставяни по настоящия договор, се извършва ежемесечно в български лева по банков път, в срок до 30 (тридесет) дни, считано от датата на представяне на фактура от Изпълнителя за дължимите суми, изготвена в съответствие със Закона за счетоводство и документите, с които се приема извършената пощенска услуга. - Срокът за плащане може да бъде удължен до 60 календарни дни, когато това се налага по важна причина, съгласно чл. 303а, ал. 2 от Търговския закон. - Заплащането на услугите, предоставени по настоящия договор, се извършва от страна на структурното звено и/или Община Пловдив, на името на което е издадена фактурата съобразно ползваните от него услуги.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не се поставя изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

От участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка се отстранява участник за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т. 1, т. 2а и т. 5.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: - Съдържание на плик №1 „Документи за подбор”: - Документ Оферта – Приложение №10. - Представяне на участника, което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация, както и адрес, включително електоронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП - Приложение №2 и в) Лицата - участници, подизпълнители и членове на обединение, които ще извършват пощенските услуги предмет на съответната обособената позиция, за която подават оферта, трябва да представят доказателствата, които са: За Обособена позиция №1 „Предоставяне на универсални пощенски услуги”, заверено копие на валидна индивидуална лицензия за извършване на универсална пощенска услуга за цялата територия на Република България или заверено копие на валидна индивидуална лицензия за извършване на услуги, включени в обхвата на универсалната пощенска услуга (съобразно видовете пощенски услуги посочени от Възложителя в техническите спецификации), издадени от Комисията за регулиране на съобщенията. За Обособена позиция №2 „Предоставяне на неуниверсални пощенски услуги”, участникът следва да декларира вписването си в „Публичния регистър на операторите, извършващи неуниверсални пощенски услуги по чл. 38, т. 1 – 3 от Закона за пощенските услуги, воден от Комисията за регулиране на съобщенията, като обхвата следва да есъобразно видовете пощенски услуги посочени от Възложителя в техническите спецификации. - При участници обединения – копие на договора за обединение и документи в които се посочва представляващия. - Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. - Доказателства за техническите възможности и/или квалификация съгласно обявлението на настоящата обществена поръчка. - Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат и за липсата на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП (Приложения №3). - Видовете работи от предмета на настоящата обществена поръчка, които ще се предложат на подизпълнителите (Приложение №4). - В случаите, когато е приложимо Декларация за съгласие от подизпълнител (Приложение №5) - Декларация за приемане на условията в проекта на договора (Приложение №6). - Списък на документите съдържащи се в офертата. - Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС (Приложение №7). Плик №2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, съдържащ техническо предложение за изпълнение на поръката от участника по съответната обособена позиция по приложения в документацията образец (Приложения №8.1 и/или №8.2). - Съдържание на Плик №3 „Предлагана цена”. Плик №3 „Предлагана цена” съдържа попълнено Ценовото предложение (Приложение №9) на участника по съответната обособена позиция, с приложена към него ценова таблица (Приложение №9.1 Ценова таблица ОП1 или Приложение №9.2 Ценова таблица ОП2).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя изисквания за икономически и финансови възможности.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя изисквания за икономически и финансови възможности.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - Участникът трябва да представи списък (по чл. 51, ал. 1, т. 1) на услугите, които са еднакви с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Списъкът следва да съдържа - стойностите, датите и получателите на услугата, заедно с доказателства за извършената услуга (подпечатн и подписан от представляващия участника). - Участникът следва да представи заверено копие от валиден сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на обществената поръчка за съответната обособена позиция, издаден по реда на чл. 53, ал. 3 от ЗОП. Възложителят ще приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Участниците за обособена позиция №1 Предоставяне на универсални пощенски услуги, трябва да представят: - Декларация, че участникът разполага с точки за достъп до пощенска мрежа или ползва такива на други оператори. Ако участникът не разполага с точки за достъп представя декларация, че ще осигури за своя сметка приемането и доставянето на пощенските претки от адреса на Възложителя и структурните му звена (описани в Приложение №1).
Минимални изисквания: - Участникът следва да е изпълнил минимум две услуги през последните три години, чийто предмет е еднакъв с предмета на обществената поръчка, считано от датата на подаване на офертата, за всяка обособена позиция, за която е подал оферта. „Изпълнени услуги” са такива, които са приключили в посочения по-горе период. - Участникът следва да има внедрена и действаща система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на обществената поръчка за съответната обособена позиция. Участниците за обособена позиция №1 Предоставяне на универсални пощенски услуги, трябва да осигурят: - най-малко по една точка за достъп до пощенската мрежа, за всеки от районите на град Пловдив, чийто граници са определени съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за териториалното деление на Столична община и големите градове.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
01.06.2015 г.  Час: 17:15
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
01.06.2015 г.  Час: 17:15
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 02.06.2015 г.  Час: 10:00
Място

гр. Пловдив, пл. Стефан Стамболов №1, етаж 3, зала 36

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Настоящото обявление е изпратено по електронен път и Възложителят предоставя пълен достъп до документацията за участие в процедурата на адреса на профила на купувача на Община Пловдив, посочен в Раздел І.1) от настоящето обявление. Разясненията по документацията и съобщението за отваряне на ценовите оферти на участниците ще бъдат публикувани на същия адрес.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.05.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Предоставяне на универсални пощенски услуги”
1) Кратко описание

Универсалната пощенска услуга, която потенциалният изпълнител на настоящата обществена поръчка трябва да осигури на община Пловдив е при спазване на разпоредбите на Закона за пощенските услуги и в съответствие с Индивидуалната лицензия за извършване на универсална пощенска услуга, Индивидуалната лицензия за извършване на услуги, включени в обхвата на универсалната пощенска услуга издадени от Комисията за регулиране на съобщенията и нормативната уредба. Пощенските услуги, част от универсалната пощенска услуга се предоставят при следните условия: - Приемане, пренасяне и доставяне на кореспондентски пратки на територията на страната, в срок до 2 (два) работни дни, считано от деня следващ денят приемането им; - Приемане, пренасяне и доставяне на малки пакети на територията на страната, в срок до 2 (два) работни дни, считано от деня следващ денят на приемането им; - Приемане, пренасяне и доставяне на колетни пратки на територията на страната, в срок до 2 (два) работни дни, считано от деня следващ денят на приемането им; - Приемане, пренасяне и доставяне на международни кореспондентски пратки, в срок до 6 (шест) календарни дни от приемането им; - Приемане, пренасяне и доставяне на малки пакети в чужбина, в срок до 6 (шест) календарни дни от приемането им; - Приемане, пренасяне и доставяне на международни колетни пратки, в срок до 6 (шест) календарни дни от приемането им.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

64100000

Описание:

Услуги на националната поща, куриерски услуги

3) Количество или обем

Обществената поръчка е за предоставяне на универсална пощенска услуга за нуждите на Община Пловдив и структурните й звена.

Прогнозна стойност, без ДДС
83333.33 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Предоставяне на неуниверсални пощенски услуги
1) Кратко описание

- Извършване на куриерски услуги от адресите на Възложителя до получатели на територията на гр. Пловдив, в срок до 24 (двадесет и четири) часа от приемане на пратките; - Извършване на куриерски услуги от адресите на Възложителя до получатели на територията на страната, в срок до 24 (двадесет и четири) часа от приемане на пратките; - Извършване на куриерски услуги от и адресите на Възложителя до държави от Европейски съюз, в срок до 5 (пет) календарни дни от приемане на пратките; - Извършване на куриерски услуги от адресите на Възложителя до всички останали държави, в срок до 5 (пет) календарни дни от приемане на пратките; Участникът следва да има възможност да изпълнява и неуниверсална пощенска услуга по приемане на съобщения от Изпълнителя, предадени във физическа или електронна форма от Възложителя, обработването им чрез електронни средства и доставяне на тези съобщения на получателя като пощенски пратки.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

64120000

Описание:

Куриерски услуги

3) Количество или обем

Обществената поръчка е за предоставяне на неуниверсална пощенска услуга за нуждите на Община Пловдив и структурните й звена.

Прогнозна стойност, без ДДС
166666.67 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24